| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 358 .. 713 714 715 716 717 .. 857 .. 997
25.03.14 16:17
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Jandoe: Ja mir gahts extrem so... Dänke immer viel hani ja scho zahlt und es gaht me rimmer no guet. Also raus mit der Kohle! Haha... Nei so krass au nöd. Aber ich bstelle viel liechter wie am Afang.

25.03.14 16:22
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Gell? De Endspurt ruiniert mi de öppe no. Ich han vorallem zuesätzlich zum Hochziitssparkonto nochli was agspart uf mim Privatkonto und de denki immer 'ah das chani ja de mit "mim" Geld zahle suscht' :D

25.03.14 16:38
Broncos 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Wenn da ned üse Traum wär zum uswandere, isch glaub ned soo eifach en Job z gfinde für en Schwizer Awalt im Usland und eigentlich möchtemer beid nur Tielzit schaffe, also scho bevor mer Chind hend Jaa ich weiss, wünsch gits viel, mal luege wies den use chunt.
Gaht mer grad genau glich weg em Geld, bi all dem chline Züg summierts sich den eifach doch schnell. Haha und das mit "mim" Geld kenni au

Was für Ohrering? Sorry, hans hüt morge bi dere Fluet a neue Iträg verpasst

25.03.14 16:44
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: haha jaaaa genau :) musch mer denn säge weg de ohrering, wege billig usgseh und so :)
ou du hesch mer no mal welle d chischtli fötele no stress gäll..

broncos: echt ? was für en software denn ?

malinchen: uf sooo vil verzichte musch eigetli nid. s läbe änderet sich eifach und demit au d prioritäte :) und chind chönd der so vill froid ge, da häsch meistens nid s gfühl verzichtisch...au wenns mängisch halt nid eifach isch...und immer chli s glich aber wenns gschickt astellsch, nid zwit vo de groseltere (nid so wie mir) wegzüglisch, chasch au guet luege dass dini sache no chasch mache
finds aber au ganz schlimm nachem eisprung z ga. ich han ja de nuva ring abgsetzt wil mers so entschiede hend und denn hemmer wie immer witer sex gha...zwei wuche haha und denn isch es scho passiert gsi aber d bei id luft hebe chasch ja glich nachem sex, luegsch eifach dass GG s nid gseht

karriere/chind: ich versta das wenn me studiert zerst no öpis wett verdiene, schliesslich het me das ja nid gmacht zum nacher dehei hocke ich glaube mängisch chli a schicksal (GG's und mini Gschickt hets zeigt) und es isch perfekt so wies gloffe isch. ke karriere, jung kids, und etz schaffi au wieder ame ort woni recht vill lerne, verantwortig han und de batze isch au nid so übel
gli gaht mini chli i chindi und ich cha eigetli no meh schaffe. und chame durchus vorstelle i 5-6 jahr no en witerbilidg z mache, wenn d chind eh de ganz tag i de schuel sind. de bini nämli 36 und ha no gaaanz lang zit zum schaffe...und kohle mache haha

25.03.14 16:59
Maeva 

Re: Bräute 2014

@broncos: Ja gäll all die Wünsch und Plän amigs und dänn chunts eh anderscht als mer dänkt Als Schwiizer Awalt findet mer scho Jobs im Usland, halt eifach nöd als prozessierende Awalt, aber das möcht er ja glaubs eh nöd

@Janedoe: Mir gahts genau glich mitem Gäld. Han ufghört, all die chline Sache zämezelle, suscht kei ich glaubs in Ohnmacht

@littlefoot: Ier händ das glaubs perfekt gmacht. Mängisch hät s Läbe ebe scho di schönschte Plän für eim parat. Ich bin ja gspannt, wie das dänn bi eus wird. No bini komplett entspannt

25.03.14 17:05
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Ihr hends würklich guet gmacht. Ich find ebe amigs au das hüt fäng chli z viel Chopf im Spiel isch. Wenn mer mag retour schrube und chli kämpfe und durebiise den gaht eifach alles! Es brucht vorallem eis viel Muet im Läbe... Mer chan immer wieder e neui Richtig ischlah und Usbilde oder was au immer mer muss es eifach MACHE.

25.03.14 17:17
littlefoot 

Re: Bräute 2014

maeva, pfingstrose: jöö etz hets mer grad d haar gstellt
tut guet z ghörä dass au nid immer alles nachem 0815-bünzli motto muss ablaufe (wett etz niemert chränke, finds ja guet dass mer vorstellige hät ). nenn das amigs so : hürate - huus chaufe - chind becho mir: chind becho - endli perfekti wohnig - hürate

in dem sinne : allne en schönä abig

25.03.14 21:03
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hey....
hihi das Thema Baby begleitet also definitiv eus alli
Finds schön z'läse wies bi eui so isch....

Danke no wegem hiwis wgem alk, aber ebe i ha eh nid vor zum alk trinke ide schwangerschaft, willi eigentli das ganze au meh oder weniger bewusst möcht mache, also schwanger si. sicher nid mega penibel aber joo ich denk wüsset all wieni mein. Drum woti mi ebe nochli gnauer informiere über die erste Wuche was deht so lauft.
Wege Folsäure findis enorm spannend wases so für ratschläg ume het, also vo 3Kolleginne wo ide letste Mönet mamis worde sind, hend alli 2-3Mönet vorher Folsäure gnah, bevors ufghört hend gümmälä
Und mini Gyn. het mir gseit ich söll wens planbar isch luege dasi 3Mönet vorher cha neh und da ich hohi Zwillingswahrschinlichkeit ha, schadis nid wens na vorher isch. Sogar min Osteopath het zu 2-3mönet vorher grate. Aber ebe, wie fascht all vo eui seget, Ernährig isch genau so wichtig und wemers den afange nümt wemers erst weiss, isch sicher au na besser als gar nid.

Obwohl ma jetzt segä chönt, mir alli sind zum Glück sgsund uf d'Welt cho ohni offe Rugge etc(weissi zwar gar nid, aber gah devo us) und all eusis Mamis hend na kei Folsäure gnah, will das erst ganz langsam ufcho isch oder nach eus....ich bi ebe 89

Soo, mini Pause isch ume, ich schaff mal nachi witer. Bitte morn nid all zu fliessig schriebe, damiti nid grad de Fade wieder verlürä

EN SCHÖNE OBIG EUI ALLNE

25.03.14 21:06
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Broncos
Ja weisch wieso hesches nöd gseh, ich has im Vintage Thread postet. Die Ohrering da im Ahang.
Ich bewundere eu wirkli um de Traum mitem uswandere und drück eu also beidi Duume, das alles so chunnt wie iher eu das vorstelled!

littlefoot
Ohmaaan, ich glaub ich bi grad usem Gschäft gloffe wo du gschribe hesch wege de Chischte. Versueche morn drah zdenke :)
Also bi mier isch d Wunschreihefolg hürate - Traumwohnig finde - Chind becho :)

Maeva
Irgendwenn hörtmer uf zähle, das isch glaub scho so. So geg Endi Vorbereitigsziit sitzt s Portemonnaie eifach uuuh mega locker

25.03.14 21:22
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ah s'Föteli vergässe

Datei-Anhänge
il_570xN.443385115_dslu.jpg il_570xN.443385115_dslu.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

 1 .. 358 .. 713 714 715 716 717 .. 857 .. 997
würklech   Hochzyt   Pfingstrose   malinchen   würklich   Hochziit   Zuletzt   richtig   Janedoe   Iladige   gspannt   Problem   bstellt   irgendwie   squishy   Taeboyana   Littlefoot   bearbeitet   schaffe   Location