| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 359 .. 715 716 717 718 719 .. 858 .. 997
26.03.14 10:26
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ahhh ich ha denkt es seg Holz ufenandklebt :) drsch! Demfall muessi mi mal nochli demit befasse :D
Denn ischs echt mega schön :)
Mini Bescht hed ez sones Postfach in DE (weiss grad nid wie mer dem seit) und de chönntis au dett ane schicke, ich würd ja de d Föteli scho gern vor allne andere gseh und wennis zu SchwiMi oder Oma schicke, denn guetnacht, heds jedi Cousine und Tante scho gseh :D

26.03.14 10:38
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Du bisch mer e lustigi... Was wott ich den bitteschön miteme Holzblock diheim! Hihi, guet chan scho sie... Ussert du seisch nöd was dinne. Isch dusch e Notlüg erfinde. Seisch es sind Haarteili für Schamhaarextensions den macht sies sicher nöd uf. Haha!

26.03.14 10:43
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Wäred de aber mega schweri Extensions :D
Also du Liebi, jez hilf mer mal. Ich gseh da keis Album. Das isch doch en einzelne Abzug uf Holz.
Aso wenni ufe Link gah denn handlets sich um eis Bild ufem Holzstuck, muesch mal chli abescrolle, dette gsehsch unne d Rücksiite vo dem Teil?

26.03.14 10:46
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Haha, ja stimmt au wieder. Haha, Janedoe ich glaub du häsch Rächt!!! Ich han min Wunsch z fest is Bild ineprojeziert! Shit... Ich wott so es Album kein Abzug...

26.03.14 10:51
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hahaha ez hani echt so langsam zwiiflet a minere Wahrnehmig Ich glaub din Wunsch chönnt no recht schwierig sii umzsetze...
Han defür grad en anderi Siite entdeckt. Vermuete aber, dass die eifach sacktüür sind.. http://diealbenmanufaktur.de/

26.03.14 10:55
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@janedoe: Das hani äbe genauso, i möcht unbedingt Hängerli (oder Ohrepänk wie ig aube säge ), finde das irgendwie eleganter oder festlecher as Steckerli. Und i ha scho im Autag sehr viu Hängerli anne, de mues das scho si . Chötteli steui mir äbe so es Collier vor wo ir Mitti i Spitz louft oder so... und Armchetteli ou öpis mit Bling oder mit Bling und Perleli gmischt...
Ah das isch no e gueti Idee mitem Text uf Dütsch, mau luege obme dr Text cha individualisiere. Aber d Idee vomne Ahänger findi äbe nid schlächt, wüu es Stoffnastuech findi bruche hüt ja die meiste Lüt nümm...

@Pfingstrose: Schamhaar-Extensions??? Bitte säg dass du das gad erfunde hesch unds so öpis in Realität nid git...

26.03.14 11:13
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Du ich weisses nöd... Ich hoffes jetzt mal für d Inteligänz vom Mänsch, dass es das nöd git! Haha!!!

26.03.14 11:57
littlefoot 

Re: Bräute 2014

littlefoot:
malinchen: ja das verstani weg de schüeler. findi super und zudem isch d luzerner fasnacht ja angeblich die bescht (mit de basler)...
mini beide het weniger s gwind obe gstört sondern d form vo de fläsche.
ich find sie chli z hoch.

pfingstrose: sowas ?

frag nöd vo wo

lilian: ja das hoffi. muss etz eifach luege ob ich sertig schueh finde.
das tönt hammer euchi reis. mir wänd denn mal ines paar jahr miteme wage go umereise in kalifornie. da ich eh mal uf hawaii wett, chöntemer grad ahänke :)

jane & pfingstrose: sind das nid die gliche ohrering ? hani mal endi februar de pfingstrose postet, ob s nid was für sie wäred hahaaha so luschtig wiemer all de glich gschmack hend.

26.03.14 12:09
littlefoot 

Re: Bräute 2014

taeboyana: omg weg dene extensions hani etz aber au müsse leer schlucke

jane: kes problem weg de chischtli, ha ja zit

schmuck : ich sett eu au scho lang mal mini ohrering fötele zum vergliche:
bild etsy :

mis bild:


squishy: ja ich denke 21 i isch scho jung

Datei-Anhänge
ohrringe.jpg ohrringe.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

photo.php.jpg photo.php.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 12 kB

26.03.14 12:09
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana
Ja das stimmt natürlich mit de Stofftüechli... Aber mier hends als Freudetränetüecher denkt für d Chile :)

@littlefoot
Haha, genau die gliche! Würkli luschtig

 1 .. 359 .. 715 716 717 718 719 .. 858 .. 997
Taeboyana   richtig   bearbeitet   Zuletzt   schaffe   Hochzyt   irgendwie   würklech   bstellt   Littlefoot   gspannt   Iladige   malinchen   Hochziit   squishy   Problem   würklich   Janedoe   Location   Pfingstrose