| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 359 .. 716 717 718 719 720 .. 859 .. 997
26.03.14 12:11
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ahhh d Chischtli, machi nah grad! :D und dOhreringli gsehnd nöd billig us findi! :)

Zuletzt bearbeitet am 26.03.14 12:16

Datei-Anhänge
1966910_10203498226121380_1924822244_n.jpg 1966910_10203498226121380_1924822244_n.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 156 kB

10007010_10203498226281384_1257345999_n.jpg 10007010_10203498226281384_1257345999_n.jpg (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 158 kB

26.03.14 12:18
littlefoot 

jane: haha ich glaubs nid. ha gnau so es chischtli uf minere kommode für schmuck

ja finde es gaht no weg de ohrering. obe de hänkel isch chli billig aber so ganu luegt me nid ane :)

Zuletzt bearbeitet am 26.03.14 12:19

26.03.14 12:28
_janedoe 

Ich fänd das ohni Henkel ebe no cool, wennmer das chli würd bearbeite mit Holzfarb, aaaaber schlussendli gfalltmer d Väseli version besser.
Ich han de Dekorateurin übrigens no es Mail gmacht, obmer nöd de Spitzerand ad Jute chönnted mache stattdesse (aso so wie das Teil woni gester postet ha). Sie hed jetzt gfunde, seg glaub keis Problem. Ez lahni min liebe Maa entscheide, wie mers möched :D

26.03.14 12:34
littlefoot 

finds herzig aber ich hett es richtigs holzchischteli gsuecht:

ah cool weg de läufer :) ha no nüt ghört vo de sue :)

hesch was vo de fotografin ghört weg de kamera ?

me: aah ich muss eu öpis verzelle betreffend TZ vo GG..mini schwö het mer doch tastsächlich gschribe ich sell ihre es datum durege wos mim GG gaht zum polterä, DE TZ HET IHRE GSCHRIBE. glaubeders :) ?
hallelujah oder ?

Zuletzt bearbeitet am 26.03.14 12:38

Datei-Anhänge
kistli.jpg kistli.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

26.03.14 12:41
_janedoe 

da chani leider nöd diene :/

Hehe, mach doch en Thread uf, vlt meldet sich ja no anderi Brüüt :)
Vo de Fotografin - es fallt mer übrigens erst ez uf - hani nüt ghört. Machere glaub nomal es Mail.

Also ich mach jetzt in Gedanke gaaaaaanz viel *partyhüetlismileys*, es gaht was! super!

26.03.14 12:45
lil.lian 

Janedoe
Ja das mit em Postfach isch ganz eifach.. Han so au scho Sache bstellt uf Dütschland :) Meinsch sie würded s'Päckli gad öffne?

Pfingstrose
Schamhaarextensions *schock*

Littlefoot
Mier gfallteds au no die Ohrering, s'Bild isch also sehr authentisch.. Abr mit de Hänkel häsch natürli recht..
Es richtigs Holzchistli häsch da :) Han mal so eis becho vom GG wo er sälbergmacht hät, abr viiiill chliner und uuu härzig. :)
Voll kuuuhl wegem TZ und am Poltere.. yeaaah!!

26.03.14 12:52
nala05 

huhu zämme! gescht isches jo no sehr interessant gsi do inne

@familieplanig: ich seh das ähnlig wie viili vo euch au. es passiert wens passiere mues amigs hätti am liebste scho es kind oder wär schwanger. den anderersits würdi au no sehr gärn reise d wält seh, chli mini karriere in schwung bringe usw. und de dänki widr, jo mir warte no chli mit de kinder

@fraue vo uf de eisprung warte: mini ex-coiffeuse het mir vrzellt ka wo si schwanger het welle wärde het sis de eisprung au immer gross im kaländer agstriche. wo ihre maa den a däm dag nachem schaffe no mit de kollege isch öbis go trinke und nid sofort hei ko isch si go "schwängere" sig si dure dreit! ich bi so gschockt gsi dört wo die mir das vrzellt het und ha mir dört scho ganz fescht vorgnoh dases bi mir nie sowiit ko dörf

@sasileu: ich weiss zwar nid grad für was ich de droht könnt bruche, aber i bi trotzdäm dra interessiert mach dr nochär e pn.

@talu: ha mis kleid im dolcevita z lörrach kauf
sehr schöns kleid!! ich ha eifach zwei TZ's aso irgendwie au 2 BM's. wo die den sitze während de trauuig hani mir no gaaaar nid übrlegt. i dänk mol irgendwo grad hinter mir

@janedoe: mega schöni ohrring

@squishy: hihi merci, aber s problem isch jetzt vorübergehend scho glöst, do si sich ez zyt nimmt.
hmmm ganz ehrlig.. das mit de kerze und wachsand gfallt mir persönlich jetzt gar nid aber i würd au mol no mit de floristin drüber rede, de kunnt das sicher super guet!

@taeboyana: cool het sich das mitem DJ so greglet das är für euch zahlbar worde isch ohhh was für unterwösch hesch für s kirchliche?
i find die schlüsselahänger no schön, ich würd gärn mim papi öbis mitem spruch druf "now a wife but always your little girl" schänke für mi mami muessi no luege.

@littlefoot: cool goht öbis mit dim TZ!

@all: wie mached ihr das am apero? mir wärde stehtischli ha mit wisse tischdecke drüber, die gön aber nur so 10-20cm bim tisch übr de rand. ich fänd aber so öbis wie im bild vor mit eifach bänder in unsere farbe… weiss jetzt nid obi stehtisch hussene oder öbis söll bsorge wie gseh bi euch d tischvrkleidige am apero us???

Datei-Anhänge
stehtisch.jpg stehtisch.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 41 kB

26.03.14 12:53
littlefoot 

lilian: gäll chas au fast nid glaube wegem TZ muahaha .)
ebe hani das holzchischtli nid ich würd so eis sueche
findsch d hänkel denn schlimm billig :) ?

jane: ui nid dass sie stressisch :) has ja eh scho gmietet. guet cha sicher no zrugtrete. wenns regned würdis eh nid miete, hoffe muss es denn au nöd zahle
ich ha sones chischtli im depot gseh aber leider rechteckig. und die säckli bruched ja nid so platz. susch tuni sie denn eifach ine thé-dose
en ego thread ? ja sueche ja no recht vill. aber mis mami und mini schwö sind etz au uf de suechi.

nala: mir hend ke stehtisch :) wo hender scho wieder s apero ? meinsch das vom zivile oder z luzern ?

Zuletzt bearbeitet am 26.03.14 12:56

26.03.14 12:54
_janedoe 

@lil.lian
Ich glaub sie würded frage ob sies nöd scho dörfed aluege und GG chönnt de öppe nöd nei säge, will "wer weiss wenn mier sie wieder gsehnd?". Am GG sini Muetter isch eifach e Katastrophe was das agaht. Die ganz Chilegmeind kennt eus, ihre ganz Chindergarte kennt eus. Mier, bzw. vorallem ich, kenned dett kei einzigi Person.

Haha de Hammer isch ja gsi dasmer uf s Zivile Hochziit en Charte und e riese Schachtle Praline becho hend vo ihrere Chilegmeind. s'Chärtli isch so herzig und persönlich gschribe gsi. Und denn hed sie eus au no gfragt, ob mier ihre chönnted en 'Hochziitsazeig' mitgeh will de Chindergarte welli für eus Geld sammle (?) HAHA!

@nala
Mier hend am Apero Fäschtbänk. Es wird nöd sone 'ghobni' Aglegeheit und mier hend glaub au kei Tischtüecher und Bankhusse drüber, das muessi mal no abkläre. Klar, de Tisch uf dem Bild isch natürlich scho so d Wunschvorstellig, das glaubi, aber wenn scho Tischtüecher vorhande sind würdi glaub nöd extra welchi organisiere.

26.03.14 12:56
Pfingstrose 

Nala: Mir werdet de Apero - mit bstellte schön Wetter - uteremen Pavillion ha. Dete duni no Girlande mit so Fändli drah organisiere. Und evt. vo de Ikea eifach no herzigi Bluemestökli, vielicht sogar eifach Gwürz - Basilikum, Rosmarin usw. ufstelle. Dete werded mir nur zwei Stund sie. Es söll aber glich fästlich usgseh. Es isch gad am See und d Stimmig am Abig isch dete immer ganz schön. Sitze chan mer nöd eigentlich nöd. Es het es herzigs Holzbänkli dete chan mer mal e Pause mache. Aber mir hend eigentlich nöd seehr alit Lüt debie wo ndö sötted möge stah. Vo dem her isches gad guet.

1 .. 359 .. 716 717 718 719 720 .. 859 .. 997
richtig   Location   Zuletzt   würklich   Iladige   squishy   Problem   Littlefoot   bearbeitet   Hochziit   Pfingstrose   Janedoe   malinchen   Hochzyt   würklech   gspannt   bstellt   irgendwie   schaffe   Taeboyana