| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 360 .. 717 718 719 720 721 .. 859 .. 997
26.03.14 13:00
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Ich wills imfall au nume miete wenns nöd regned, aber ha denkt dasi das abkläre vorher. Oder eifach drufacho lah? hmmm... Föteled iher wenns dunkel isch oder no im helle?

Ja wieso kein Ego Thread, für das isch ja s Forum da :D

26.03.14 13:05
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: ha grad i de ottos werbig so ovali bluemetöpfli us holz gseh wo "fleurs" drufstaht, im vintage stil...ufem bild häts au sowas wie rosmarin...

26.03.14 13:07
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: uh ich weiss nid wegem ego post.
mir föteled au wenns dunkel isch, drum de blitz dezue für 49.-. denn isch es doch erst richtig lustig haha

26.03.14 13:08
nala05 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: jo fürs apero idr seeburg.

@janedoe: jo irgendwie dänki au das as sich nid lohnt extra langi tischtiecher kaufe, aber die "wunschvorstellig" het sich bi mir ez scho so ibrennt

@pfingstrose: dämfall händir au keini stehtisch? oder hanis falsch vrstande? sitzglägeheite hets au, abr mir hän au nid viil so alti lüt..

@janedoe und littlefoot: hani was vrpasst oder um was goht bi euch? photobooth?

@me: Hmmm mues mir no übrlege wasi mache söll wäg däne stehtisch.. isch ächt scho so.. ha das bild gseh und mir das vorgstellt und mi grad vrliebt in die vorstellig

26.03.14 13:11
littlefoot 

Re: Bräute 2014

nala: haha ja phtotobooth: ha de jane ebe gseit wo ichs miete und denn hemmer chli erfahrige ustuscht über de lade (hends nid so im griff).
ich denke es lohnt sich au nid. d lüt lueged i de seeburg doch nid uf tisch, mit dere wunderschöne kulisse machsch das etz würkli wett aber verstahs weg de vorstellig. ha das au und de muss es so si gäll

26.03.14 13:12
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Nala05
Ja ich möcht eigendli au so Stehtisch mache wo posted häsch.. Mit em wiise Tuech und eme Band findis uu schön.. Abr mier müends au mal no gnau go abkläre..
Abr ich dänk, mier müssted den au no es paar Sitzaglegeheite mache, mier händ halt doch es paar Grosseltere debi..

Littlefoot
Ja da hät dini Schwöster ihm würkli grad de Tarif duregeh !!
Ääääh ja has chli falsch gschriebe, has eigendli scho ufs Bild bezoge… Wüsst jeze au nöd, wo das chöntisch so poste :(
Nei aso schlimm billig nöd, aso ich würs sicher alege . Und vo wiitem gseht mer das sicher nöd.. Han di nöd wölle verunsichere :-/

Janedoe
Uiiii nei.. Den verstahni dich vollkomme.. Vorallem das mit em Geld go sammle.. hoppla..
Abr das mit de Chilegmeind und de Praline isch au no speziell..

Zuletzt bearbeitet am 26.03.14 13:13

26.03.14 13:20
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@littlefoot
Also sie hed mer ez gschribe, d Kamera würd usreiche aber sie bezwiiflet, dases ohni Studioblitz funktioniert. Aso wenns sone Ufsteckblitz seg, denn würd sie devo abrate, will denn tued de Blitz eifach d Gsichter hell mache und de Hintergrund seg denn total dunkel/schwarz und die ganz Deko seg für d Chatz.
Sie hed gseit sone Photobooth wärdi nume guet, wenns ame wirkli guet usglüchtete Platz gmacht wird :/

@nala
Verstah di voll. Die Wunschvorstellige brenned sich so i und denn ischs passiert... Hender eu eigentli entschiede wege de Deko?

@lil.lian
Uf ei Siite findemers härzig aber uf die ander Siite möcht ich kei Geld aneh vo Lüüt womer gar ned kenned.

26.03.14 13:25
nala05 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: aaaach sooo, jetzt kumi drus wäg dr photobooth, mit miete bliz und so ohhh das erinnert mi.. ich mues unbedingt das stativ und färnuslöser no bstelle uf ricardo has das gseh ka und würd zämme nur 60.- koste.. und es stativ brüchti scho lang mol
joo es isch extrem so, das wenni e vorstellig ha mueses irgendwie so gmacht wärde ;-) mal kuuuuuucken!

@lil.lian: mir gfallts ebe au sooo guet die stehtisch. ha übrlegt eifach so meterwar in wiis evtl kaufe und de z rächt schniide. mini tz het sogar gmeind das könnt meh evtl au mit däne papierige "tischtiecher" mache.
mir hän uf jedefall au no paar bänkli, wil de apero isch jo grad näb dr trauuig am seee, d bänkli sin de immerno grad näbe dra.

@janedoe: jooo die cheibe bilder wo eim immer so gfalle und mehs irgendwie au so mache wot. aso bezüglich deko hämir uns gege EoE entschiide. han ere vor guet 1.5 wuche es mail gschriebe das si unser budget spränge würd uns für uns so nid go würdi. ha nid mol en antwort zrugg biko.. hani no schad gfunde. mir maches jetzt aso widr sälber, nur mues ich und mini schwöster no chli uf de glich nenner ko.

26.03.14 13:29
littlefoot 

Re: Bräute 2014

lilian: ja gell anschienend hets was gnützt "s eier schliifä" (ihri ussag) :)
nei hesch mi nid verunsichered. ich wett die gern alegge aber wirde mini beide ohrering paar mitne zur aprob

nala: ah tusch grad chaufe ? so guet de pris !
findi super dass er de deko selber mached ! macht u spass

jane: guet bi ois isch de hintergrund relativ egal. sind eifach bäum....sie het mer das au gseit im lade. d gsichter sind denn ja scho hell. hmm..d villa isch ja no belüchted, ich luege bim location check no ob mers ame andere ort chented histelle. denn machi us karton glaub de polaroid rahme in gross

26.03.14 13:33
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@nala
Wo ecked du und dini Schwöschter denn no a?

@littlefoot
Das mitem Kartonrahme hani mier au überleit, da mier eifach kei grosse - schöne Rahme gfinded -.-

 1 .. 360 .. 717 718 719 720 721 .. 859 .. 997
Zuletzt   squishy   gspannt   würklech   schaffe   irgendwie   Janedoe   würklich   malinchen   richtig   Iladige   Taeboyana   bstellt   Hochzyt   Location   Hochziit   bearbeitet   Littlefoot   Pfingstrose   Problem