| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 360 .. 718 719 720 721 722 .. 860 .. 997
26.03.14 13:39
nala05 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: ichha ebe en spiegelrefläx kamera und es stativ woti scho lang, de sälbstuslöser kostet nur no 20fr. für e bilderrahme hani no in d brocki welle go gügsle und so die artikel bstelli de noimets :o)

@janedoe: jo mir ecke an no so paar ort ah irgendwie hämir vorallem wens um tisch deko goht chli anderi vorstellige. mir mien do nomol übr d biecher. am schluss mues si den eifach akzeptiere das ich entscheid und nid si, ob das jetzt ihrem gschmack entspricht oder nid.

26.03.14 13:43
_janedoe 

Re: Bräute 2014

ja uf jedefall nala. Du bisch ja d Bruut! Wär de au no komisch wenn sie alles nach ihrem Gschmack wprd dekoriere und dier gfallts gar nid, de würdi de eher 2000.- id Hand neh :D Aber isch ja dini Schwöschter, das kläreder sicher :)

26.03.14 13:48
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: mir findet au nid sone geignete rahme. mini sis isch ebe scho i brockis gsi in zh, het mal eine gfunde, aber irgendwie fast z schwer, oder z chli...

nala: ah das isch doch super. ich han imfall grad photobooth artikel (32 stuck) für 35.- vonere liebe brut chöne abchaufe...chent denn die au witerge !
ja uf jede fall entscheidisch du. isch ja ke frag

26.03.14 13:50
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ou ja chunnt mer gad i Sinn, Photobooth Artikel muessi no poschte!! Weiss öpper grad en coole Link?

26.03.14 14:17
nala05 

Re: Bräute 2014

janedoe: si ka sich glaub eifach nid vorstelle was ich nmir vorstell. und ich ka mir nid vorstelle was si sich vorstellt dilemma-alarm

littlefoot: ah jo stimmt hani gseh ka das du die ersteigeret hesch do inne ich ha uf kissloud und etsy scho paar cooli artikel-päckli gseh

janedoe: http://kissloud.ch/de/hochzeitsfeier.html

26.03.14 14:21
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Mini Schwöschter und ich sind öppe glich. Euse Gschmack isch komplett verschiede. Ich ha ihre gester d Ohrering gschickt und sie so 'hmm ok', hani sie gfragt ob sies nöd schön findet, sie nur so 'wirkt de hoffentli nid kitschig' ehm ok.

Merci füre Link. Haha ha grad chli gstuunt woni die Untersetzer gseh ha: http://kissloud.ch/de/letterpress-tischu...m-8er-pack.html
Ich han dihei en Link zume free printable mit de gnaaaaaaaau gliche Darstellig, nume in Englisch statt Dütsch und da verlangets 17.- für 8 Stk

26.03.14 14:34
Sue87 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Nei i findes e härzigi Idee dire Schwiegermuetter so öpis z schenke…!
Ig ha mim Mami und mire Schwiegermuetter sone guldigi Orchidee-Brosche gschenkt wüll mir ja so chli s Theme Orchidee am kirchliche hei und si hei beidi mega Fröid…;O)

Littlefoot
Was hesch no nüt ghört vo mir?? Hani öpis verpasst??;O);O)

Nala
Mir werde bi üsem Apero keni Stehtische ha – isch emu no nid planet bis ize;O)
Finde aber so stehtischhussene ou mega schön….!!

26.03.14 15:02
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Dete würd ich imfall allgemein nüt bstelle. Die übertriibeds ächt mit de Koste. Den bstellesches lieber uf Etsy wo mit Lieferig no weniger zahlsch und doppelt so viel überchunsch.

Fara: Gsehn gad das du Online bisch! Wie gahts dir? Wie händers gha? Bin soooo gspanne!!!

26.03.14 15:12
Fara 
Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: Bin grad amene Bricht, aber ich glaub, da wirdi nüme fertig demit, bis nacher mis Mami chunt zum Feischter usmässe und nacher mit eus id Micasa gah go Vorhäng bstelle. Mini Eltere schänked eus die uf s Hochsig. Voll kuul, freu mi voll!

Ich tuen dänn eifach mal en erste Teil ine stelle.

26.03.14 15:16
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ich han ebe inzwüsche s Problem, dass die etsy Bstellige vielleicht nümme rechtziitig achömed und irgendwie weissi gar nid wasi alles no 'sött' bstelle :D
Finde d Priise au horrend. Aber gell i de CH chamers ja probiere :D

Fara
Ohhhh freue mich so uf din Bricht

Zuletzt bearbeitet am 26.03.14 15:17

 1 .. 360 .. 718 719 720 721 722 .. 860 .. 997
malinchen   irgendwie   Problem   Location   bstellt   Littlefoot   Janedoe   squishy   Hochziit   würklich   richtig   bearbeitet   Hochzyt   gspannt   Iladige   würklech   schaffe   Pfingstrose   Zuletzt   Taeboyana