Bräute 2014 |
|
1 .. 361 .. 720 721 722 723 724 .. 861 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
27.03.14 09:47
Fara
|
Re: Bräute 2014
Hey janedoe
Also, bi eus isch au e katholischi Trauig gsi (mit Predigt vomene Freichirchler - de Priester häts voll kuul gfunde, mal chöne äfach zuelose ).
Wäg em Ablauf: mir händ det vo ihm en Ablauf übercho, wo mir dänn händ chöne fülle und mit ihm no bespräche.
Mir händ dänn vor de Besprächig scho d Lieder plus/minus und d Bibeltext usgwählt (i de katholische Chile isch immer eine vo de Text us eim vo de vier Evangelie (Matthäus, Markus, Lukas, Johannes) - also us eim vo de Büecher, wo s Läbe vo Jesus beschriibt - und de ander Text isch vo suscht neumets us de Bible, chan alts oder neus Testamänt sii). Aber er isch eher überrascht gsi, dass mir scho so wiit sind. Also, er hettis glaub nöd umbedingt erwartet. Ich vermuete, eue Pfarrer erwartets au eher nöd, wänn er eu no gar nüt gschickt hät.
Wänn möchtsch, chan ich dir sust das mal maile. Dänn häsch chli en Orientierig. Müsstisch mir äfach e PN mache mit dinere Mailaddi.
Händer scho en Trauvers? Dänn würd sich de vilich abüte für di eint vo beidne Läsige? (Bi eus isch es nöd so gsi, wil de Kontext vom Trauvers nöd so geignet isch als Hochsigs-Läsig. Drum händ mir de Trauvers (bzw. sind zwei Vers) eifach separat ganz an Afang vom Godi gsetzt.)
Liebi Grüess, Fara
|
|
|
27.03.14 09:49
Fara
|
Ah, no wäg de Fürbitte:
Mir händ dete 4 Lüt agfrögt, öb sie e Fürbitt würded vorbereite und läse. Und eini devo hät de Uftrag gha, das chli z koordiniere, demit nöd alli für s gliiche bättet.
Also, d Fürbitte macht, so wie ich's verstande han, eher nöd s Bruutpaar sälber. Aber es frögt d Lüüt a defür.
|
|
|
27.03.14 10:03
_janedoe
|
Merci viiiillmal Fara, wär cool wenn mer de Ablauf chönntsch maile, mach der gad en PN
Mier hend en Trauspruch aber de isch sooo churz, das ich ned glaube, dass das für en Lesig langet (Wo du hingehts, da will ich auch hingehen; wo du bleibst, da bleibe ich auch.) Die Büecher und so, peinlich, überforderet mich.... Ich hoffe echt, das er ned so grossi Erwartige hed. Ha am GG eifach gseit, er söll de bitte rede
|
|
|
|
27.03.14 10:23
sasileu
|
Hoy Ladies
Squishy-fishy: Danke no für die mentali Kraft am Mäntig, ich han Spate cha und ha bis 23.15 Dienst cha.
Lil-lian: Neiii, mir hend leider nix gmacht für eusi honeymoon und zwar sit ich die map bi google mal gmacht ha, hani nix meh gschafft.ärgert mich irgendwie voll, will mir nidmal so e superi liste/tabelle hend wie ihr. Aber mir hend eus vorgnah zum am weekend entli emal es hotel in SF,LA und LV ussueche. hender die scho?
Taeboyana: Wieviel nach de HZ gönd den ir id Ferie, will ich muen mal na das mitem Pass abkläre wo pricana mal verzehlt het, dasmer de pass scho vo de HZ cha mache mitem neue Name und de denn bim standesamt bechunt. Das findi ebe no cool und am liebste würi den au mit dem pass flüge, aber da mir 3täg nachem zivile gönd wird’s glaubs schwierig. Weisch du echi meh?
Janedou& Pfingstrose: hahahahaha, han mi kaputt glachet bim lese, weg dem „holz-album“ hihihi, aber het au mir chöne passiere.
Littlefoot: Bi nid ganz sicher obi richtig informiert bi, aber du suechsch es holzkistli wie ufem foti wo zeigt hesch?anstell vo dem chörbli, oder? Wenn jo, hesch mal im Brockehuus gluegt?
Nala: ich weiss leider nonig wie mirs bim apero hend, aber finds so au schöner bi stehtischli...ich het dir e idee wies viellicht günstig so chasch mache....lueg imene outlet vo stöff oder bettwösch und viellicht findsch deht oder sust neumads en pack mit Liintüecher für en günstige pris, isch zwar echi dickere stoff aber ich denk das fallt doch niemerdem gross uf, wenn den na sone schöni schlaufe machsch oder so. Oder stell ichs mir eifach schön vor
Janedou: Wege de photobooth artikel, hesch gwüsst dases momentan im interio depot het? Die hend sonene hochziitsegge momentan Derfi fröge vowo du din schleier bstellt hesch? De isch fall recht schön!!! Ich habe ebe eigentli eine, aber en elleboge lange und irgendwie hani au scho gseh im internet, willi ebe mal wot luege wies miteme ganz lange schleier usgseht, aber es het keine cha zum probiere im mery.
Soo meh hani grad nid zum verzehlä....ussert dasi hüt und morn zwangsmässig dihei bin....willi grad vorher wieder e Iseinfusion cha han und morn hani nomol eini....ich bruch schwarzi Energiieee
|
|
|
|
1 .. 361 .. 720 721 722 723 724 .. 861 .. 997
|