| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 363 .. 723 724 725 726 727 .. 862 .. 997
27.03.14 13:52
littlefoot 

Re: Bräute 2014

fara: so schön bini au gspannt :)

jane: wenns chleid nid rechtzitig da wär meini...
ja die schueh...deby gsehts fast niemert und mir mached eus so gedanke

me: bi etz d spirale go inetue. het gar nid weh ta. etz hani chli unterlibsschmerze, aber haltet sich in grenze. ich heb e raltiv hochi schmerzgrenze

27.03.14 13:54
_janedoe 

Re: Bräute 2014

ah ich hoff mal schwer dass die nachemöged :D
Ich mach mer vorallem Gedanke obi de ganz Tag i de Schueh mag laufe, das isch eher mis Problem
Starke Frau du! Ha bis ez vo dene woni weiss, sie hend e Spirale, eigentli nume schmerzhafts ghört...

27.03.14 14:02
Evass 

Re: Bräute 2014

ich bin zwar nöd e 2014-er bruut, aber ich wird sicher au Formunterwösch träge :) am Ehnste es so es "zauber-hösli" denn gits au sicher kein Wolf, weli nämli Strümpf ganz und gar nöd gern han und leider kein grosse abstand zwüsched de Oberschenkel han :)

27.03.14 14:03
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: ah ja das schaffed die scho :)
drum hani ebe denkt wedges...i dene chani de ganz tag laufe...vermuetli miusi d ballerinas au mit wedge chaufe, dass sie wenigstens 3-4 cm hoch sind, wegem chleid.

ich ja au und drum bini ja au nervös gsi, aber has etz würkli nid schlimm gfunde. ha nur müesse 5 minute anesitze wil ich chli bleich worde sig

27.03.14 14:05
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Unterwösch: Haha Unterwösch wird bi mir ganz günstig! Bruche nur en String! :)

Janedoe: Öpsi formends - SPANX... Chasch glaub sogar bi Zalando bstelle. Macht eim e Nummere schmöler!

27.03.14 14:10
Broncos 

Re: Bräute 2014

Hallo min liebe Mitbrütlis

littlefoot: Obwohl das Thema scho wieder biz verbi isch; Ich gfinds also au super wien ihr das gmacht hend mit de Family. Bin also scho biz iversüchtig, aber ebe, es isch ja scho gnueg gschribe worde, mer chan ned alles ha
Ich lueg nachher grad im Juni Thread nache und gib der Feedback zude Accessoires.
Und din eigete Thread gangi au grad go luege, findi e super Sach

Janedoe: Ah jöö, du bisch so herzig, danke fürs Dume drucke Also ich gfind d Ohrering u schön (und mir gfalled normalerwis so grosi "plempel" ned, aber die findi würklich lässig). Weg em Treffe mit em Pfarrer wür mer ned so viel Sorge mache und d Fara het der jetzt ja scho viel Sache gschriebe, den chunt das scho guet. Also min GG het au ned soo viel Ahnig vo dem ganze (er isch reformiert) und es isch bis jetzt no überhaupt keis Problem gsi.

Lilian: Merci weg de Frisur. Haha, han grad müese lache weg dinere TZ, aber ich gfind dich jetzt also ned so schlim. Du bisch ja zimlich relaxed bi dem ganze. Weg em Hotel in LV schribi nachher no.

Taeboyana: So schön wäg em DJ, also mir zahled glaub so 1200 (hans scho wieder nüm so gnau im Chopf) und d Idee für dini Schwigermuetter findi also au uu herzig. Ev. chlau der die sogar

Pfingstrose: Lässig weg em ZSA, scho wieder was erledigt. Und weg de Zundhölzli, also ich wär dere scho lang virtuel ad Gurgle. Bi so Sache chani mi amigs ned zrughalte. Finds völlig berechtigt, das etsy gschriebe hesch

Nala: Mir hend bim Apero Stehtisch mit lange Tischtüecher. Han der Föteli aghängt. Aber au nur, da de Apero jetzt ja im Gsamtpaket viel günstiger cho isch als erwartet und nur ganz knapp überem Budget isch. Suscht wär das also au öppis vom erste gsi, woni gstriche het. Gseht zwar scho mega schön us, aber ich glaub d Lüt nehmed das den gar ned so wahr.

Fara: Danke viil mal für de ersti Teil vo dim Bricht. Chunt mer chli vor wie binere Soap, wetsch unbedingt wüsse wies witergaht, aber muesch eifach no warte und uf d Föteli bini also au scho mega gspannt.

Sue: Also mir gfallt au die erst "Blueme" am beste. Die andere sind minere Meinig na biz too much. Gaht ja schliesslich immer na um dich, bide andere isch den irgendwie d Blueme so im Mittelpunkt.

Maeva: Danke für die liebe Grüess :)

Sasi/lil.lian: Weg em Hotel in LV, ich wür üch empfehle eis am Strip z nä, die sind zwar es bizeli türer, aber es lohnt sich eifach, wil den alles in Gehdistanz hesch. Mir sind amigs suscht scho gnueg umeglofe, den bini amigs froh gsi, das s Hotel nöch gsi isch. Sehr speziell, aber halt au ehner tür sind minere Meinig na s Bellagio, Cesar Palace und s Wynn. Immer no völlig ok, aber einiges günstiger sind MGM oder s Teasure Island, det sind mini Elter scho gsi und si hends u guet gfunde. Suscht scho guets hani au über s Mirage unds Luxor ghört, bini aber selber no nie gsi.

Unterwösch: Was leged ihr so a? Ich han jetzt mim GG gseit, er dörfi d Unterwösch uswähle, wil er ja scho nüt z säge gha het bim Chleid. Bin ja mal gspannt. Aber ich tendiere eifach zumene Trägerlose BH, Tanga und Strapse. Mal luege was er dezue meint.

27.03.14 14:21
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Evass
Hehe, gahtmer genau so mit de Oberschenkel :)

Littlefoot
hett au immerno am liebschte Wedges aber es schiint Hoffnigslos, grr

Pfingstrose
Du bisch mini Heldin!!!! Danke villmal für de Tipp :-*

Broncos
Ich han mit de Ohreringli eifach oft s Problem, dass mier die Hänger zwar gfalled, aber a mine Ohre eher komisch usgsehnd (ha immer Perlestecker a)
Stimmt, d Fara hed mich voll ufklärt :D hehhehe
Also du wirsch demfall en sexy Bruut au untendrunter :D

27.03.14 14:22
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Broncos: Ja ebe... Bini jetzt au... Aber wenn mer nüt bewürke chan und die eifach nüt meldet chan mer ächt nüt mache. So nervend!

Wirsch den d Strapse eifach am Abig mal alege oder de ganzi Tag aha? Chönti garnöd... Wott blutti bei.

27.03.14 14:26
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@sasileu: Wägem neue Pass: Bi mir isches eso dass ig das äbe o gärn so hätt wöue dass ig die neue Dokumänt grad ufem Zivilstandesamt id Finger drückt bechämt. Nur hani das bim Ehevorbereitigsgspräch vergässe z'erwähne (sie het ou nid drnah gfragt) und anschinend muesme, weme das eso wott handhabe, d Trouigsermächtigung zu däm Termin im Passbüro mitbringe. Die isch bi üs aber jetz scho z Murte ufem ZSA und de hätt ig e 2. müesse afordere und nomau 30.- zahle - und irgendwie dünkts mi, me zaut ja scho gnue, nid . Es isch abe rganz e liebi gsi und itz hani grad am Mäntig nachem Ziviler dr Termin ufem Passbüro u de hoffe mer, dasses längt bis mir id Ferie göh (10 Tag speter ). Ig wirde aber zmindscht die auti ID no bhaute bisi die neue Doks i de Händ ha u de chönnti o mit dere no reise, isch ja nur Italie. Sie het äxtra no e Notiz gmacht dasses pressiert

@Unterwösch: Ig ha die da: http://www.wonderbra-onlineshop.com/prod...ss-Lace-BH.html in ivory. Isch bequem und häbt guet, o weme chli bestückt isch E Corsage hätti nid wöue, bi am Buuch rächt empfindlech mit so äng aliegende Sache und hätt bim hocke o zGfüu es würd mi erdrücke... und i gseh mi im Ouguscht verloufe wes de würklech warm isch, drum bini gloub so am wöuschte.

@Fara: So schön di 1. Teil vom Bricht, macht Luscht uf meh und für d Fotos vergible ig o scho fasch!

@littlefoot: Hui viu Glück bim isetze - tuet das sehr weh??

@Chleid abstecke: 2 Wuche vorhär isch doch nid so schlächt, de stimmts ämu de superguet uf d Figur I ga ja scho morn ire Wuche für im Ougust... aber i mues ou nur ir Lengi umenäh und obe bim Neckholder - u da wird sech vorussichtlech nümm viu ändere

27.03.14 14:32
Broncos 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Genau so gahts mer amigs au und drum hani au immer Perlestecker a :) Jaa, das wird wohl au sexy drunder. Isch mim GG scho no wichtig und den mach ich ihm de gfalle gern. Han eh meistens schöni Unterwösch a, den wirds hoffentlich ned so andersch si.

Pfingstrose: Also wenns ned super heiss isch, wirdi si de ganz Tag a ha. Ich han (oder besser geit duen immer no ab und zue) imene Restaurant schaffe, woni Strümpf mues aha, vo dem her bis mer eigentlich gwöhnt. Ah apropos, Janedoe, du hesch doch gfunde weg em Korsett oder? Also ich han zum schaffe im Restaurant amigs au eis a und ich gmerks scho gar nüm, isch en gwöhnigssach. Am afang hets sich scho chli komisch agfühlt. Vo dem her würdis suscht eifach vorher scho es paarmal alegge

Teaboyana: Oh wow, de BH gseht super us. Und da ich au chli bestückt bin, wie du das so schön gseit hesch, wür er demfall no passe. Zeig ne mal mim GG, mal luge, was er meint. Hesch ne online bstellt oder imene Gschäft kauft? Finds online immer so schwer weg de Grössi

und jetzt hani doch vorher scho wieder s me vergesse
Mir hends doch letschti vom Fitness gha. Ich bin gester s erste mal im Cross Fit gsi und hell begeistert. Das isch also s beste woni je gmacht han und ich han scho viiiiil Sache usprobiert. Schiesst mi grad zimlich a, dasi ned scho früehner demit agfange ha. Aber ich han irgendwie immer so respekt gha, wil die amigs so super fit sind. Es isch aber uu lässig, wil mer machts zwar ide Gruppe, aber schlussendlich chan jede für sich selber d Üebige mache und so fest gas gä, wien er wet. Also wenn de Marathon verbi isch (scho i 1.5 Wuche!! Hilfe!) Den fangi sofort mit dem a.

 1 .. 363 .. 723 724 725 726 727 .. 862 .. 997
Taeboyana   Janedoe   gspannt   Iladige   schaffe   bstellt   irgendwie   Problem   würklech   Hochzyt   Location   squishy   malinchen   Littlefoot   Pfingstrose   richtig   Zuletzt   bearbeitet   würklich   Hochziit