Bräute 2014 |
|
1 .. 363 .. 724 725 726 727 728 .. 863 .. 997
|
|
|
|
27.03.14 14:53
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
@Pfingstrose: Hihi i wott o blutti Bei
@Broncos: Wow strapse, da hätt natürlech mi GG ou sehr Fröid... ig ha ou mehreri, aber hase eigentlech meistens nur dähei an u denn nid lang drum weissi nid, wie bequem ig das de fänd. U vor auem möcht ig eigentlech ke Strümpf alege... aber vielech am Abe zum ihn no überrasche? Dr BH isch ächt schön und ufem String hets de die gliche Stickereie. Ig bi auso mit däm BH dähei probegumpet und dä het ghäbt... hoffe das isch o so, wes heiss isch, aber ig ha ja es Neckholderchleid und das häbt de no chli mit Ig ha beides übrigens bi LaRedoute bsteut, isch gar nid so tür gsi (zäme ca. 55.-) und es 75B het passt wie agosse Wow cool, ig ha o scho crossfit gmacht, aber bi de aube bi de Klimmzüg kläglech gschiteret.. isch scho no es krasses und sehr effektivs Training. Mues aber säge zum Teil sie das (d Froue o!) Maschinene, dassis nümm so schön finde... e ehemaligi Arbeitskollegin isch dert vou drbi u die trage de aube so Traktorpneu dür d Stadt u so Züg Wow dr Marathon naht! Bisch parat? I hamer drfür o gad es grössewahnsinnigs Zieu gsetzt mit dr Kollegin: mir mache ma 29. Juni zäme dr Aletsch-Halbmarathon! ca. 1000 Höhemeter... wenni das würklech schaffe, bini ächt stouz. Aber jetzt heissts de no chli seriös trainiere...
|
|
|
|
27.03.14 15:01
Broncos
|
Malinchen: Muess grad din Thread go sueche, de hani no gar ned entdeckt, oder ich hans scho wieder vergesse
Taeboyana: Ja die liebe Klimmzüg, mir hend ebe dihei e Stange und ich bin siteme halbe Jahr fliessig am trainiere, aber ich chan also au erst 7. Aber da bim Cross Fit ja biz bschisse darfsch (also mit de Bei Schwung hole) hani gester tatsächlich 10 gschaft, bin also ab mir selber überrascht gsi Also die wo da amigs die Championships mached sind echt krass. Han ebe au zwei Kollegine wo so richtig Hardcore mached. Drum hani ebe amigs au so respekt gha. Fühl mi zimli parat, aber bin scho recht agspannt. Im Moment isch eifach chli komisch, wili ja langsam d Intensität abefahre und ich mir gwöhnt bin so viel go renne. Oh wow, de Aletsch Marathon tönt also au lässig. Muesch mi unbedingt uf em laufende halte. Aber ich hans jetzt bi mir gmerkt, miteme guete Trainingsplan und Disziplin isch u viel möglich. Und du bisch ja scho fit, denn schaffsch das sicher.
janedoe: Sorry, chan der leider ned helfe. Han ja scho alles mit em neue Name
|
|
|
27.03.14 15:05
littlefoot
|
broncos: jö danke bisch herzig aber werum iversüchtig, weg de chind ? bi ja sicher es bitz älter als du, häsch no zit ou cool wegem fitness, super :) ich bi gester au gsi öpis neus go probiere. TRX,mit dene seili. omg das isch denn streng. isch nur 30 minute gange wil sie säged das länt vörig. mega cool. hui strapse, nei das fändi denn doch zu unbeque, :) ich weiss gar nid hani es foti vo dim chleid scho dörfe gse ?
taeboyana: isch ganz en schöne BH :) ich tendier ebe au zu so eim. danke bi scho wieder im büro, bi über de mittag gange. nei es het gar nid weh ta. etz hani chli es zieh (wie bi mens schmerze oder wehe )aber wenn mer scho zwei chind uf d welt bracht hät, haut eim das überhaupt nid um ui ja, isch früeh. aber ich nime a du bisch immer öpe glich vo de figur oder ? mir het d FÄ gseit ich näm etz relativ schnell ab, wil ja die depot-sprütze usem körper isch juhu :) 2-3 mönet - perfekt
pfingstrose: etz hani grad chli müsse lache (scho wieder ), wett blutti bei tönt etz so herzig
jane: ich han ja es paar ganz schöni gse uf ali express...aber ebe..
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 363 .. 724 725 726 727 728 .. 863 .. 997
|