| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 363 .. 724 725 726 727 728 .. 863 .. 997
27.03.14 14:45
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jane: i ha imfall gad die Wuche so ähnlechi Ohrering gseh im Loeb und mir überlegt obi die söll choufe fürs HZ... Has äber när glah wöui irgendwie ou Respekt gha ha, v.a. wöus mir när stört wenns so "schwär" isch. Ha äbä im Normalfall ou meistens nur Steckerli. Aber usgseh düe sie scho mega schön...

@pfingstrose: ou nei isch ja megä doof wägä denä Zundholzschachteli! Hoffe die bechunnsch no... Wär ja süch mega übel. Hesch scho dr ganz Betrag müessä zahle?

@broncos: Machsch mi gad gluschtig mitm Crossfit... Ha gad Zwüschestund und närve mi sowieso dasi ke Sportzügs drbi ha. Scho i 1.5 Wuche dr Marathon - omg i wär gloub meeeega ufgregt!

@Unterwösch: I weis no nid rächt wasi söu... Da mis Chleid ja Rückefrei isch, bruchi eh nur es Hösli, dr BH wird de ids Chleid ine gnäiht u de choufi de eifach einä wo mir d Beraterin empfiehlt drfür. Ha mal dr Plan gha es Bikini drunder azlegä wöu mir ja de (da's a däm Tag schön und heiss wird) ev. no wei Bade bim Resti. Aber mal luege ob das de überhoupt realistisch isch vom Zytmanagement här, es si gloub scho rächt viel Biträg und Überraschige planet...

@me: Bi üs geit gad mega viel die Wuche, i gloub i due när mal i mim eignä Thread update, det hani sowieso scho eeeeeeewig nümme dri gschribe.

27.03.14 14:46
Evass 

hehe janedoe.. sus chasch jo gschnell vor de hochziitsnacht ufs wc und diä hösli heimlich abziäh, merkt doch niemer :)

27.03.14 14:53
Taeboyana 

@Pfingstrose: Hihi i wott o blutti Bei

@Broncos: Wow strapse, da hätt natürlech mi GG ou sehr Fröid... ig ha ou mehreri, aber hase eigentlech meistens nur dähei an u denn nid lang drum weissi nid, wie bequem ig das de fänd. U vor auem möcht ig eigentlech ke Strümpf alege... aber vielech am Abe zum ihn no überrasche?
Dr BH isch ächt schön und ufem String hets de die gliche Stickereie. Ig bi auso mit däm BH dähei probegumpet und dä het ghäbt... hoffe das isch o so, wes heiss isch, aber ig ha ja es Neckholderchleid und das häbt de no chli mit Ig ha beides übrigens bi LaRedoute bsteut, isch gar nid so tür gsi (zäme ca. 55.-) und es 75B het passt wie agosse
Wow cool, ig ha o scho crossfit gmacht, aber bi de aube bi de Klimmzüg kläglech gschiteret.. isch scho no es krasses und sehr effektivs Training. Mues aber säge zum Teil sie das (d Froue o!) Maschinene, dassis nümm so schön finde... e ehemaligi Arbeitskollegin isch dert vou drbi u die trage de aube so Traktorpneu dür d Stadt u so Züg Wow dr Marathon naht! Bisch parat? I hamer drfür o gad es grössewahnsinnigs Zieu gsetzt mit dr Kollegin: mir mache ma 29. Juni zäme dr Aletsch-Halbmarathon! ca. 1000 Höhemeter... wenni das würklech schaffe, bini ächt stouz. Aber jetzt heissts de no chli seriös trainiere...

27.03.14 14:57
_janedoe 

Taeboyana
Figurtechnisch sind zwei Wuche vorem Hochziit natürlich suuuuuper grechnet. Aber wenn denn mini ganze Accessoires (Spitze-Bolero, Schueh, Schleier, Haarblueme, Schmuck) gar ned dezue passed wirds de eng mit neu bstelle... wos ja jetzt scho ewigs unterwegs sind

malinchen
Die bedenke wegem z'schwer sii, sind mer au irgendwenn mal no cho aber wenns denn nöd passed leggi dehalt Perlestecker a :D
So geil iher wend go bade!?

Evass
Aso ich wirde uf jeeeeeeeede Fall vor de Hochziitsnacht vo minere wüeschte Formwösch i wunderschöni Unterwösch schlüpfe, so isch zumindescht de Plan :D

me
Bin ich echt so blöd? Ich han ez mal welle mich a s'Thema Pass/ID mache und finde irgendwie nienets en Link wie ich vorzgah ha. Bstell ich eifach normal en neue Pass oder muess ich extra erwähne das ich ghürate ha irgendwo? Weiss das öper? Suscht tueni dene mal es Mail schribe glaubs, ha versuecht azlüte aber nachdem ich 10Minute i de Warteschleife ghanget bi, hends mi usegschmisse.

27.03.14 15:01
Broncos 

Malinchen: Muess grad din Thread go sueche, de hani no gar ned entdeckt, oder ich hans scho wieder vergesse

Taeboyana: Ja die liebe Klimmzüg, mir hend ebe dihei e Stange und ich bin siteme halbe Jahr fliessig am trainiere, aber ich chan also au erst 7. Aber da bim Cross Fit ja biz bschisse darfsch (also mit de Bei Schwung hole) hani gester tatsächlich 10 gschaft, bin also ab mir selber überrascht gsi Also die wo da amigs die Championships mached sind echt krass. Han ebe au zwei Kollegine wo so richtig Hardcore mached. Drum hani ebe amigs au so respekt gha.
Fühl mi zimli parat, aber bin scho recht agspannt. Im Moment isch eifach chli komisch, wili ja langsam d Intensität abefahre und ich mir gwöhnt bin so viel go renne.
Oh wow, de Aletsch Marathon tönt also au lässig. Muesch mi unbedingt uf em laufende halte. Aber ich hans jetzt bi mir gmerkt, miteme guete Trainingsplan und Disziplin isch u viel möglich. Und du bisch ja scho fit, denn schaffsch das sicher.

janedoe: Sorry, chan der leider ned helfe. Han ja scho alles mit em neue Name

27.03.14 15:05
littlefoot 

broncos: jö danke bisch herzig aber werum iversüchtig, weg de chind ? bi ja sicher es bitz älter als du, häsch no zit
ou cool wegem fitness, super :) ich bi gester au gsi öpis neus go probiere. TRX,mit dene seili. omg das isch denn streng. isch nur 30 minute gange wil sie säged das länt vörig. mega cool.
hui strapse, nei das fändi denn doch zu unbeque, :) ich weiss gar nid hani es foti vo dim chleid scho dörfe gse ?

taeboyana: isch ganz en schöne BH :) ich tendier ebe au zu so eim.
danke bi scho wieder im büro, bi über de mittag gange. nei es het gar nid weh ta. etz hani chli es zieh (wie bi mens schmerze oder wehe )aber wenn mer scho zwei chind uf d welt bracht hät, haut eim das überhaupt nid um
ui ja, isch früeh. aber ich nime a du bisch immer öpe glich vo de figur oder ?
mir het d FÄ gseit ich näm etz relativ schnell ab, wil ja die depot-sprütze usem körper isch juhu :) 2-3 mönet - perfekt

pfingstrose: etz hani grad chli müsse lache (scho wieder ), wett blutti bei tönt etz so herzig

jane: ich han ja es paar ganz schöni gse uf ali express...aber ebe..

27.03.14 15:11
littlefoot 

hei so gemein etz hani extra aktualisiert (uf de site woni gsi bin haha)..und de gits eifach en neui site :)

malinchen: ou ja aso ich ha de thread au noni entdeckt ??
ui das denki au dass er gar ke zit werded ha. aber bade wär scho cool. mir sind au am see

jane: haha ich wett di gse mit umzieh vo de unterwösch

hochzitsnacht: ich han vo villne ghört dass die meischte eifach kaputt is bett ligged (denke zwar nid dass es bi ois so wird si, sind ja im hotel und kinderfrei )...

taeboyana: ha imfall no gar ke pn becho mit dim chleid.

27.03.14 15:11
nala05 

Hello!

@fara: härzligi gratulatione! de ersti teil vo dim bricht tönt aso wirkli scho sehr schön! das first look shooting, jööh s tönt aso seehr schöööööön! bi scho gspannt uf fötelis!

@janedoe: ich und mini schwöster sin ä so. mir hän oft e andere gschmack, abr das isch scho guet so!
sehr en schöne schleier, bi gspannt was zur qualität sage wirsch. würd au gärn ein noime bstelle, aber i hätt gärn en lange und mueses zerst den mol no mitem kleid a mim (hoffentli bald folgende) accessoires termin luege.
wünsch euch den e guets träffe mitem pfarrer!
"sexy bethas" so geil… ha grad miesse lache! aso es topmodel bini au nid, mini problemzone sin eher d oberschänkel und die ka meh zum glück guet kaschiere unterem kleid

@pfingstrose: ich find du hesch das voll richtig gmacht wäg de zündholzschächteli! isch jo mega fräch vo däre! hoff hörsch gli öbis und voralemm das si gli kömme!

@sue: mir gfallt s erst und s letscht am beste für in d hoor. :D

@lil.lian: hihi amigs dänki au das d' hz-vorbereitig so dr letschti test vor de ehe isch

@sasileu: merci für e tipp an so öbis hani au scho dänkt ka. abr i bi mir jetzt wirkli am übrlege ob sich das lohnt.. ich strich mini vorstellig glaub besser widr ;)

@littlefoot: ich wird di thread au vrfolge!

@broncos: hesch glaub s föteli vrgässe ;) du hesch scho rächt, user mir wird gar niemerem uffalle das meh do anderi tischtiecher hätti könne näh
wow das wird aber dämfall sexy untr dim chleid

@taeboyana: ich ha dä bh au :) aber mine isch ganz liecht z gross, dorumbstelli no susch ein und lueg de allwä was besser passt

@malinchen: gang grad din thread go abchecke

@unterwösch: aso am liebste würdi gar kei bh azieh und a däm dag obeume chli "frei" si bstel mir aber glaub dä do http://www.victoriassecret.com/bras/brid...talogueType=OLS

en string hani au scho e passende bi VS gseh :) für am obe woti mi den kurz umzieh dänki und bstell no e corsage mit strapse für dene

@me: mi gg het vorhär bim zsa aglüte, am 12.5. hämir ehevorbereitigsgspröch

schöne nomidag euch no!

27.03.14 15:27
Broncos 

littlefoot: Ja weg de Chind, ich wär halt eifach gern es jungs mami Ou ja TRX kenni, findi super wil immer stabilisiere muesch. Git Buchmuskle ohni spezifischs Buchmuskeltraining . Mir sind üs am überlegge, öb mer eis für dihei sölled bstelle. Aber isch den amigs sone Sach mit em ufhänke. Weiss au nüm weg em Chleid, aber schick der e PN

Nala: Ou ja du hesch recht, sorry, hänk si jetzt a. Super Idee weg VS. Dasi da selber noni druf cho bin Ich han praktisch nume VS unterwösch und min GG gaht ja gli uf Vegas go poltere. Den gib ich ihm eifach min Grössi mit und er chan det go sueche und mir heibringe was ihm gfallt. Bis jetzt het mer no nüt ned passed vo VS
Jaay, scho wieder öppis meh und bis zum 12. Mai gahts ja nüm soooo lang

Datei-Anhänge
Apero.JPG Apero.JPG (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 49 kB

Apero2.JPG Apero2.JPG (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 58 kB

27.03.14 15:29
_janedoe 

Nur ganz schnell, irgendöpper hed doch au no welle Tortespitze als Tischset nutze mitem Menü druf? Im Aldi heds im Moment Aktion, 10 Stk für -.95... GG hed mer das grad ganz stolz mitteilt, daser die kauft hed

1 .. 363 .. 724 725 726 727 728 .. 863 .. 997
Location   würklich   squishy   bstellt   Pfingstrose   Janedoe   richtig   Zuletzt   gspannt   bearbeitet   irgendwie   Hochziit   schaffe   Iladige   malinchen   Hochzyt   Problem   würklech   Taeboyana   Littlefoot