| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 364 .. 725 726 727 728 729 .. 863 .. 997
27.03.14 15:45
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: sooo herzig ! aso min GG würd nie im läbe turtespitze chaufe haha

ich han die übrigens au :) ha hellblaui, rosa und wissi kauft gha vor es paar wuche, 5 pack

ich denke mache cones drus oder so. finde de scho öpis zum dritue

broncos: bisch demfall immer no jung :) sicher no es paar jährli :)
musi mal uf gwundernase lischte go gügsle. aber wenn ihr uswanderigsplän hend, de passts halt würkli grad nid.
ja finds au mega das TRX :) die meiste gend devor no is pump. hends ebe nid gschafft uf die 19.00 mit de nachberin, wil eusi männer nid früener heichömed. aber s negst mal gömmer is pump, halt chli z spat und denn grad TRX :) merks aso scho chli überall.

nala: juhu gaht au nüm lang super !

27.03.14 15:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: Ja sooooorry, ig weisses i bi dir no es Foto schuldig... aber i cha hie mis Natel nid ahänke (Vorschrifte vom Bund...) und dähei muesi immer ufpasse dass GG nid luegt... i hoffe i schaffes hüt Abe!
Wow aso uf dim Foti mitem Chleid dünkts mi ämu du heigsch e schöni Figur, wo wottsch de du no gross abnäh bis zum Hochzit? Und wieso nimmt me de eigentlech mit dere Depotsprütze zue?
Ja mini Figur isch öpe immer chli glich bliebe ide letschte Jahr, vo dämhär machi mir da nid so Sorge. Ds Chleid isch eh scho i mire Grössi gsi und um d Taille ume passts würklech wie agosse und isch sehr bequem.
Di Thread muesi de o no ga aluege. Bi o die ganz Zit am wärweisse, ob i e eigete söu eröffne

@Broncos: I ha ou viu VS Ungerwösch, die isch super...
Ja du ig bi gad chli närvös was ig mir da ibrockt ha mit däm HM... abr es stimmt scho, d Grundkondition isch da und jetz wärde no chli Höhemeter gmacht. Du muesch de o verzeue wie dini Marathonpremiere isch gange!!

@Janedoe: Hm ig würd scho alütte und säge dass du ghürate hesch, ig has gester so gmacht. Die chöi dir gad am beste Uskunft gäh.

@Umzieh / Hochzitsnacht: Das weissi dassme denn äuä nümm ma, aber i würd mi de z.B. am Abe wemer is Hotel chöme schnäu ga umzieh ungerum D Vorstellig, dassi mi am Abe abzieh und GG erblickt sones höchs Shape-Ungerteil in beige à la Bridget Jones isch ächt nid schön Obwou ig so eis ganz sicher nid wirde alege

27.03.14 16:36
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Ja genau schicksch sie mal is Bouhuus zum go luege :) Vilicht gahni au mal no go luege, wür der den sicher Bscheid geh .
Uiii ich find es dönt so brutal mit em Isetze vo de Spirale.. Abr wenn fast kei Schmerze gha häsch isch ja tiptop :)

Broncos
Ja sie glaubt meh, dass ich alles dureplaned weti ha und alles wet wüsse… Abr ich empfinds jeze also als au nöd so schlimm :)
Danke villmal für de Hotel-Tipp!! Das mit em Strip hani au scho ghört. In LA bisch no nie gsi? Det weissi au nöd so recht i wellere Gegend das mer s'Hotel am beste söll neh..
Phuaa krass mit dine Klimmzüg. Ich schaff mängisch eine :)
Ah das findi abr ganz e kuuhli Idee, schicksch de GG in VS in Las Vegas. Genial
Ganz hübschi Bilder mit de Tisch und de Sunneschirm. So stell ich mers dänn au vor..

Taeboyana
Ja isch voll de schön BH wo bstellt häsch :)

Nala
Din BH gfallt mer au no guet.. Chasch en über dHP id Schwiiz bstelle?

Umzieh / Shape-Teil
Han mers au scho überleit zum so was azieh, aber es isch scho recht unsexy
Umzieh isch Pflicht!!

27.03.14 16:53
nala05 

Re: Bräute 2014

@broncos: danke für d föteli aso genau so stell ichs mir ebe au vor! manno! ich ka die idee doch nid eifach ganz abhöggle
ufem grossteil vo minere unterwösch stoht ebe au VS dorum hani eigetli gärn öbsi vo dört welle
find das e super idee dim gg so de uftrag z gäh!
unsers zivile isch jo au scho bald weniger as 3 monet

@taeboyana: hmm worum ziehsch du den e shaper ah?? aso du hesch doch e super figur!

@lil.lian: jep meh ka in d schwiz bstelle übr d hp.. s porto isch eifach nid gaanz billig, weiss aber grad nüm wie viil ich letschtmol zahlt ha.
ich stimm dir voll und ganz zue, umzieh isch pflicht!

so jetzt muesi schnäll öbis zum znacht go poste.. so viil zum vorusplanend ikaufe schöns öbeli euch no!

27.03.14 22:32
sasileu 

Re: Bräute 2014

@ lil-lian:
Mhm joo wahrschinli ischs mir würkli z'blöd mit dem Esta, aber viellicht für de Heiweg oder viellicht machis glich willi eifach de neui pass wot mit mim neue name

@broncos:
Hey danke für tipps, wynn isch eus vode show her mega oft empfohle worde...viellicht gömer i das oder eis vo denä typisch klassische(alte) ebe belaggio oder so.
Du hesch doch bim canyon scho de eint oder ander usflug gmacht, was würsch mega empfehlä???
so als Tagesusflug? Und ich bi mir grad na am überlegä ob mir 4nächt LA söllet und den 3in LV oder eher 5LA und 2LV....wegem shoppe ebe will in LV isch jo meh s'nachtlebä das highlite und zum shoppe isch LA besser, oder nid?
ich bi ehrlich, han mi nonig richtig informiert

@pfingstrose:
hahaha du bisch geil weg de unterwösch....bruch nur en string

unterwösch:
mir isch e corsage empfohle worde, wills fürs kleid eifach echi meh halt git als uf de nackte huut, drum willi ald eini und han au eini ane cha bim probiere und schöner gfunde als ohni....aber wiisi unterwösch isch so öde
Drum bini nachi am umeluge, ha letstlich im Manor Züri e schöni gseh, muen mal na go probierä.
Weg de Strümpf weissi nid, wenn den würi mit allem mache....corsage,strümpf etc. aber wiisi strümpf??????

28.03.14 07:39
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Fritig-Morge liebi Brütlis

Unterwäsche
i has wied Pfingstrose, bruche ou nume e String

Me
Findes gad no krass und wott das natürlich gad mit euch teileha mi ize entschide de Orchidee-Haarkamm z bstelle. ha ja de gseh gha bi etsy für 60 Euro. mi GG het gmeint er würdi mir de süsch schenke ize bini no schneu uf ebay go luege und ha eifach mal Orchidee igeh...ize hani GENAU DER glich Haarkamm wie uf Etsy gfunde und zwar für 11 Dollar!!! ha de gad bstellt

http://www.ebay.com/itm/Orchid-Flower-Bu...ME:L:OC:CH:3160

guete Start i tag wünschi!!

28.03.14 08:12
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge :)

lilian: oh bisch en schatz, danke :)

taeboyana: och ke stress mtem bild, nid das GG no öpis gseht :)

unterwösch: aso ich han garantiert ken string :) die dinger sind mer eifahc z unbequem worde ich han immer panties. sett me aber au no es paar neui chaufe oder :)

sue: wow so genial ! das lohnt sich mängisch umezluege :)

me: ha zum erste mal vonere etsy bstellig e zoll poscht becho für de azug vom sohn. staht aber druf damen kleid...? etz hoffi dass es nid zu tür wird. wobi de azug 50.- isch und für sones teil ja susch eh meh zahlsch. muss es alles usdrucke, schön müehsam. gibe euch denn bscheid
susch, han gester abig denn shco no chli schmerze gha (alles im ushaltbare rahme). GG isch so herzig gsi, het welle d wösch go abne usw..
hett hüt welle id ikea aber mag irgendwie de stress nid so wil ich ja schnell wieder dehei muss si da am 11:45 min sohn heichunt. etz luegi de. aber negst wuche wetti scho ga, damit ich am 15.4 de tescht tisch scho gmacht han, zum am verastalter z zeige...ob das alles gaht.

anderi frag für die wo blueme selber organisiered (hets da öper). wie sellemer das am beste mache, wenn mer d blueme am morge holed, zum id vase verteile ? chends ja nid mit wasser transportiere, und vor ort chentemers am morge früeh mache...also vo eusem zitplan her die chönd ja nid de ganz tag a de sunne stah...etz bini chli unsicher, mini TZ cha schonomal nachem mittag churz ga während ich mich la schminke la..aber wenn sie zwei sind isch es denn au vill...

28.03.14 08:28
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge TGIF!

Ich bin soooo froh isch endlich wieder Wuchenend!

Sue: Mega häschen jetzt so günstig gfunde. Isch das amigs keis Problem, wenn bi Ebay.com öpis bstellsch zum id Schwiiz schicke? Kenn mich ebe nöd us.

Littlefoot: Ächt?! Ich spüre de String garnüme... Han eher die "sportliche", nöd die mega Fädeli will die findi au nöd so bequem. Isch doch chli Gwöhnigssach... Am afang hani immer dänkt wer isch uf so e holi Idee cho s gliche mit em BH woni fast kei Buse gha han... Isch de Bügel immer überall gsi usster unter de Brust! Haha!

Ich würd imfall d Blueme scho in Wasser istelle. Und eifach es guets Palett mit abtrännige chaufe wo gad alli inestelle chasch, damits nöd kipped. Händer den e wiiti Distanz zum fahre?

Me: Nix neus... AU NÖD VO DERE CHUE VO ETSY... Defür hani eusi Wii Etickette bstellt. Bin mega zfriede... Und ich han gad no de Usdruck vo eusem Tandem bstellt. Jetzt mussi den mal ine Druckerei das uf es dicks Papier go drucke lah. Bruche also no Stempfelchüsi... Het öpert en Lade wos e grossi Uswahl hät?

28.03.14 08:34
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guets Mörgeli und TGIF !

@Sue: So cool, zum Glück hesch no chli gluegt, EUR 60.00 wär ja de scho no chli e angere Priis gsi... Ig ha gester o gad Blüemli bsteut für id Haar: https://www.etsy.com/de/listing/16124727...ref=favs_view_1 aber mit dunkurote Chnöpfli ir Mitti I wirde se aber vorussichtlech für am Zivile bruche. Für am kirchleche weissi immer no nid, obi no söu e Haarkamm bsteue oder nur die Perle-Curlies bruche woni scho ha... zviu gseht ja de o doof us.
Und de hani no die Ohrhänger bsteut womer so hei gfaue: http://www.fashionfriends.ch/de/flash/pr...03-MES/1403-MES$007e1403-MES-A859397$007e1403-MES-1403-MES-A85939701 Bi de gspannt wie die si, chöme aber ersch Ändi April.

@littlefoot: Am WE schaffis de wahrschinlech scho mau so härzig di GG. Wäg de Blueme chani dir leider nid häufe, weiss o gad nid was da schlau wär...

@Nala: Nei i wett äbe kes so Shape-Teil... aber scho nume d Vorstellig findi irgendwie chli abschreckend

@sasileu: Ja i ha itz o nid gad massehaft wissi Ungerwösch, aber es git zum Teil scho schöni Sache. I ha drum o chli öpis wöue, woni när no guet wieder cha bruche und dä BH isch super für unger tregerlosi Chleidli.

Was heiter so am WE vor? Mir gö morn Abe zu mim Götti uf Bsuech und da dä z Uster wohnt, mache mer äuä no gad e Shoppingusflug uf Züri (i High Heels Lade, jupiiiiii ).

Wünsche aune e guete und churzwilige Fritig!

28.03.14 08:39
Broncos 

Re: Bräute 2014

Guete morge allersits

Jane: Jöö so herzig vo dim GG. Ich muess mine da glaub no biz besser erzieh Bin ja scho mal gspannt was er den vo Vegas heibringt will ich ihm es paar Ufträg für d Deko gä han (ah man, am liebste würi selber mit. Also ned weg em poltere, das sölleds schön mal elei mache, aber ich wür so gern go shoppe und eifach suscht vegas biz gnüsse )

Taeboyana: Ou wen den dezue chunsch de Littlefoot s Föteli schicke, chöntsch es den echt au grad mir schicke? Bin doch au gwundrig Und muesch den unbedingt verzelle wies im High Heels lade isch. Ha, ev. joggi am Samstig um de Grifesee, wink der den in Uster

lilian/Sasileu: Ich muess no schnell biz google, han nüm grad alles grad so im Chopf, schrieb nachher no weg Vegas und LA

Sue: So cool weg de Orchidee, ich liebs weni so schnäppli gfinde.

littlefoot: Mir gahts da glich wie de Pfingstrose, ich gspür de String au gar nüm. Mich nerved jetzt ehner panties, die rutsched immer so ume (hani drum gar nüm a).

Pfingstrose: Weni mi richtig erinnere hani letscht Wuche im Ars Longa so verschidnigi Stempelchüssi gseh, i allne mögliche farbe. Aber bin mer jetzt grad nüm sicher.

Weekend: Mir hend s erste weekend sit gfühlte 1000 Jahr wo eifach gaaaar nüt ide Agenda itreit isch und mir freued üs mega druf. Mir werded sicher endlich d Rennvelos us em Keller hole und es Türli mache bi dem schöne Wetter und ich muess no go jogge, aber zum Glück nüm so wit. Und suscht luegemer den eifach spontan

Zuletzt bearbeitet am 28.03.14 08:40

 1 .. 364 .. 725 726 727 728 729 .. 863 .. 997
gspannt   schaffe   Hochzyt   würklich   richtig   Janedoe   irgendwie   squishy   bstellt   würklech   Problem   Littlefoot   Taeboyana   bearbeitet   Iladige   Zuletzt   malinchen   Pfingstrose   Hochziit   Location