| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 37 .. 71 72 73 74 75 .. 536 .. 997
31.01.13 15:07
nisliker 

Re: Bräute 2014

@ novia_mayo ja sicher derfsch :) hans ja im internet au gfunde so...

31.01.13 15:18
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Ig finges no schön, wed viel Wyss hesch und de ne chräftige Fartupfer hie und da. Pink wär jetzt zwar nid grad mis, aber süsch isch würklich no schön.

@Wyy/Pauschale: Üses Restaurant het paar Pauschalmenus und drum hani gar nie gluegt, wie tüür dr Wyy süsch wär. Aber jo so um die 50.- muess me halt ebe scho aube rächne. Zapfegäld vo meh als 30 Franke fingi no grad chli happig! De überleit me sichs doch scho fasch gar nüm, dr eiget Wyy mitzbringe. Ebe, öper het mau no gfrogt wäge Pauschale. Ha kei Ahnig obs "guet" oder "schlächt" isch. Jenach däm zahlt me am Schluss zvil, wil nid so vil trunke worde isch oder umgekehrt. Aber mir isches eigentlich no glich, finges eifach agnähm, zum Vorus chönne zkalkuliere. Gits jo au bi DJs und Fotografe, as ufzmau jedi witeri Stung choschtet, aber oh dert simr Pauschale lieber, egal ob mes "useholt" oder nid.

@pricipesse: gratuliere zu de @s

@me: mir hei jetzt langsam alles bi nang bzw provisorisch reserviert. Was ig eifach gärn no gmacht hätt, bevor mrs chli gmüetlicher näh, wär "üsi" Farbene uszwähle. Ha scho mau mit GG drüber gred und är het gseit är überlegi sich oh no chli was ihm würdi gfalle. Ig wott ihm ja oh nid eifach e Farppalette häre lege und säge "Do, chaf dr e Kravatte i dene Farbe" Pressiert zwar no nid würklich, aber für mi ghörts halt glich oh zum "Grundgrüscht"

Zuletzt bearbeitet am 31.01.13 15:25

31.01.13 15:28
Lula 

Re: Bräute 2014

@novia_mayo: Schöni Kappele!

@FringillaViga: Gueti Idee, mit de Farbene, muess gloubs mau mit GG gugge. Aber am Grundgrüscht si mr ou dranne...

31.01.13 15:50
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

Ich gehöre auch zu den 2014 Bräuten und bin schon gespannt was ich alles lesen und schreiben und diskutieren kann hier mit euch;O)

liebs Grüessli und e schöne Tag!!!

31.01.13 16:06
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Sue, u hörzlech Willkomme bi üs! Muesch de ufpasse, das Forum maht süchtig...

Magsch üs chli vo Dir verzelle? U vo Dim Atrag?

31.01.13 16:33
Sue87 

Re: Bräute 2014

i gloubs i chönt mi stundelang verfange i dem forum...

Auso, ig bi 25gi mi Verlobti 30gi und mir wohne beidi ds Burgdorf.
Si sit 6 Jahr zäme und sit emne guete Jahr verlobt!

Zivil wette mir de August hürate und ner eifach e Grillparty für Familie und di engschte Fründe und ner 2014 kirchlich. D Chile wüsse mer scho und Aperoplatz ou aber LOCATION isch so ds schwirige Thema.....

31.01.13 17:40
malinchen 

Re: Bräute 2014

Sue: Ou vo mir härzlech Willkommä hie bi üs!!! =D Scho wieder Bärnrerinnä-Zuewachs, ungloublech! =)

novia_mayo: wow, die Kapälle isch mega schön! =) Sones richtigs Hochzyts-Chiuchli...

Wy: I dänkä das chunnt scho rächt ufs Resti a. Aber unter 30.- fingt me äuä ke guetä Wy. Bi üs si zum Glück no rächt viu Biertrinker drbi, das isch chli günstiger... ;-)

Farbä: Mi GG isch teilwiis farbäblind... D.h. er cha nur starchi Farbä vonang unterscheidä, aues angerä gseht für ihn glich us. Drum hei mir gseit, das mir üs anstatt es Farbschema eher es Thema überlegä, wo när auem chli ä Rame git. Aber mir si üs no nid so einig was mir chönntä näh... Mir läsä beidi rächt viu u üsi Wohnig isch vougstopft mit Büecher, drum hani eismau d Idee gha, dasmä "A midsummer-nights dream" vo Shakespear chönntä näh wöu mir ja am 21. Juni hürate. Mi GG ischs jetz mau am läsä, bi gspannt was er drzue meint...

31.01.13 17:44
nisliker 

Re: Bräute 2014

ouuu novia_mayo ha dini chile gar nöd gseh!!! gseht ja voooll süess us

31.01.13 17:46
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Hey Sue, willkomme bi üs

Was heit dir de für Wünsch ad Location? Wie vil Lüt, i welere Region etc, vilich het dir ja hie öpr e Tipp!

31.01.13 17:57
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

mier hed die chile au grad vo afang a gfalle. vorallem hed mer no es super ussicht uf de see und berge

malinchen: das mitem midsummer-nights dream findi en mega herzigi idee! würded er denn eifach d deko so mache oder susch no sache?

 1 .. 37 .. 71 72 73 74 75 .. 536 .. 997
Taeboyana   bstellt   richtig   Iladige   Location   Pfingstrose   malinchen   würklich   Hochzyt   squishy   Janedoe   Littlefoot   bearbeitet   würklech   Zuletzt   irgendwie   gspannt   schaffe   Problem   Hochziit