| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 366 .. 729 730 731 732 733 .. 865 .. 997
28.03.14 11:33
_janedoe 

Re: Bräute 2014

HAHAHA

28.03.14 11:35
MiMa27 

Anstatt Riis oder Seifeblase wäred viellicht die Wedding-Wands au no sehr herzig:
Gits i allne mögliche Farbe, au mit Spitze, miteme chline Glöggli und sogar personalisiert.

https://www.etsy.com/de/listing/79562153...hochzeit-farben

28.03.14 11:36
Pfingstrose 

Seifeblasse: Haha... Stimmt! Du bisch im Mai... Ich wer glaub fast die nächsti. Am 13.06. Ich wer wieder debie fürs Share!!! Chöntis sogar go hole cho bi dir.

Lug da hani no paar: http://www.partyrama.ch/Description.asp?recid=9152
24 Stück für 12 CHF... Isch na nöd viel... Ich weiss bi dene Dinger nie obs gueti Blatere mached. Das nervt mich chli. Die einte sind mer fast chli z kitschig für mis Hochziit jetzt...

Jandoe: Ich schickes dir gad... :)

28.03.14 11:41
littlefoot 

malinchen: ou ja das stelli mir gar nid entspannend vor mit chind id ferie wenn me selber keini het :)
das wird sicher cool de basteltag. aber scho chli luschtig dini fründin

jane: ja ich chas ebe nid mache, hend ja wissi tischtüechr. wiss uf wiss isch nid so de hit. aber ich selber bruches denn für de cards koffer, zum so usehange :)

pfingstrose: du bisch die geilscht :) han ebe au ken ris im usschnitt oder i de haar welle, mini sis het scho gfragt. wet sicher fürstei, die ghöred für mich zume hochzit und de hani no gseh gha dass mer au chent so dekogschmois für cupcakes und chueche werfe...gäb super bilder aber das hesch nacher au überall. weddingbubbles bechunsch sicher überall nid ? luege de au mal.

snet: grazie mille de gani de grad verbi, het sicher hammer sache det :)

mima: herzig aber stelle mer denn mini gäscht so vor, wie sie "glöggled", da musi selber lache :)

bubbles: bi de susch au deby mit "sharing" :) haha ich glaube mir wüssed etz was für es gschäft ufzie: mir mached en sharing homepage für hochzitsartikel, usw..

Zuletzt bearbeitet am 28.03.14 11:43

28.03.14 11:42
_janedoe 

MiMa, das wär natürli au en Idee. Hmmmmm.... Du hesch aso echt es guets Aug für so Sache

Pfingstrose
Wie viel brüchtisch du? Mier würded 48 ebe lange... Das mit de Blase macht mier au chli Sorge... dass denn d Lüüt müend puschte und nüt chunnt oder nur so Pippiblöterli. :/

28.03.14 11:44
MiMa27 

@ littlefoot: Gits au ohni Glöggli ;-) Aber lache ame Hochziit isch ja "fast" nie falsch ;-)

28.03.14 11:46
_janedoe 

littlefoot
Die Sorg hani imfall au, mier hend ja bi de Deko umdisponiert nachdem ich die schöne Läufer entdeckt ha hani eusi Dekorateurin gfragt ob sie usse ad Jute cha Spitzebordüre mache und ez machi mier chli Gedanke, dass das ja de gar ned uffallt :/

Aber Spitze chame ja eh überall bruche :D

28.03.14 11:46
Pfingstrose 

Jandoe: Ja mir eigentlich genau glich viel! 46... Hm... Darum würdich fast lieber so richtigi bstelle wie hald die wo mer suscht für d Chind überchund. Und den hald öpis für Rundume gstallte wo mer eifach no chläbe muss. Fertig ist... Hm... Machmer eus mal uf d Suechi! Und suscht ebe die Maschine im Hintergfund. D chind hetted sicher Freud!

28.03.14 11:48
_janedoe 

Pfingstrose
Du chasch ja so schöni Sache bastle hani ez gmerkt, vielleicht chönntsch ja sones Papier für rundume entwerfe :D

littlefoot
Haha ja, phaltemer die Gschäftsidee mitem Hochzittsasrtikelsharing mal im Hinterchopf

28.03.14 11:54
Pfingstrose 

Das würdi sofort mache!!! Wer kei Sach die Dinger finde isch schwerer! :)

1 .. 366 .. 729 730 731 732 733 .. 865 .. 997
Zuletzt   gspannt   Pfingstrose   Problem   malinchen   Hochziit   squishy   würklech   Location   Taeboyana   irgendwie   richtig   bstellt   Janedoe   Hochzyt   Iladige   Littlefoot   würklich   schaffe   bearbeitet