| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 366 .. 730 731 732 733 734 .. 866 .. 997
28.03.14 11:59
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: I ha ou dänkt i choufe eifach die normale Seifebläterli und mache öpis für drum ume... ha äbä ou angscht dass es mit denä dünne Teils keini schöne Bläterli git. Und die choschte ja ou nid soooo viel, ev. gits no Mängerabatt...

@littlefoot: Haha, das wär ja no gange, mir hei ja gwüsst dass d Ching drbi si ide Feriä. Aber dass mir alli när hei müessä ä Baby-Zytplan ihalte bim Ässe und Schlafe am liebstä ou no gad dass es jaaaa mucks-müsli-still isch im Umkreis vo 500 Meter het mi de irgendwenn chli agfange närve...

@me: ha eigetlech übere Mittag wöue ga schwümme, aber jetz isch mini Motivation = 0.

28.03.14 12:05
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Aso du meinsch scho so öppis?
http://www.kidz.ch/shop/Cars-Seifenblase...CFXMPtAodOzEAdA

malinchen
Oh go schwimme chämti ez aso au no. wieso isch dini Motivation nid da? Ich bi hüt voll verliebt i Früehlig :))

28.03.14 12:35
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hed grad öpper vo eu en Link/Idee wos guet günstigs Gold Glitter Pulver git? Oder gits Glitzerspray, han im Coop Bau und Hobby und im Do It mal gluegt und nüt gfunde..

28.03.14 12:59
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hello iihr fliessige Biienli

Janedoe: Glitzerspray? Für was? I het jetzt mal na im Claires gluägät. Dert giits sottigi Spray (für d'Hoor ) oder im Jumbo? Irgendwo muäss da doch geh…
Meega kuul, hend iihr's so guät mit euem Pfarrer gha! Tönt nacheme glückliche Abiig und wenn dä GG glücklisch isch, wiird's Mrs GG au sii

Malinchen: Da tönt nöd entspannend, wenn sogar ii dä Ferii en Ziitplan hesch… So isch das wenn meh Kiinder het

Seifeblötterli: I ha mir da au schomol überleiit. I ha denkt, aah was, da überlohn ii dä TZ, obs eh Spalier giit bii dä Kiirche oder wiiä sii uns denn bii dä Festlocation begrüässet. Diiä wisset das ihri Ufgab isch Aber natürli chöntet TZ nöd so eh kuuli Seifebloose-Sharing-Gruppe gründe Langet denn de Schuum für so viiel Hochziite?

Pfingstrose: Meega kuuli Söcke und schöni "Halterig"! Gfallt mir sehr dini Idee!
I muä demfall mol eh Jeansrock alegge. Ha hüffig denn no Leggins drunder aah, damit ii mii wohl fühle. Viellicht isch das au s'Zeiche?

Janedoe & Littlefoot: Danke für dä Tipp. Jetzt ufzmal chömet ganz viiel pinki Sachä und au diiä Farbliste uf dä Siite isch uftaucht. Diiä hets vorher wirkli no niiiiiiäää geh!

Me: Vo dä Stell han ii no nixx ghört. Schlechts Zeiche, was jo au ned zu schlecht isch Und denn het mir eini gschriibe, es langi für sii locker im Mai. Also müänd mir gliich nöd so stresse Jetzt möchti gern chlii in d'Stadt für Hochziitsschueh, Unterwäsch und Accesoires gugge. Mini Lektione fallet zuäfälligerwiis us. Aber neiii, mini Eltere hend anderi Plän… (fehlt so chlii dä stampfig, wüätig Smile) Jenu viellicht schaff ii beiides…

Hebet en guätä Namittag <3

28.03.14 13:13
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jane: Us däm Grund hani äbä nid mögä ga schwümme... bi ids Pärkli idr Nöchi vom Büro ga ässe und ä halb stund chli döse. Naja, GG het eh gester gad gfunde i nähms langsam chli z ernst mitm Sport.

Mis Mami het e rächt grossi Dose so Glitter kouft für z bastle morn, aber i ha kei Ahnig wo sie die här het. Frage sie süsch de...

@squishy: Hmm, villecht ischs dämfall hat würklech no nid DIE Stell für dich gsi...? Das chunnt sicher scho guet!!!
Schaad chasch nid dinere Shopping-Lust nah gäh... Wünsch dir glich ä schönä Nami!

28.03.14 13:20
_janedoe 

Re: Bräute 2014

squishy
Ha no so Pappbuechstabe deheime, woni gern in Peach und Gold würd färbe. Hett aber lieber s Pulver will das chli gröber isch als en Spray :/
Richtig, wenn er glücklich isch, bin ichs au :D
was sind denn dPlän vo dine Eltere? Setz di dure! :)

malinchen
Ahhh, din Mittag tönt gemütlich
Wär mega lieb wenn sie chönntsch frage, danke!

28.03.14 13:22
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@malinchen: I bi ou bi mine Eutere ufem Balkon ar Sunne ghöcklet am Mittag u ha chli gläse, herrlech gsi... oh wow bisch de so viu am trainiere im Momänt oder wieso het är gmeint? Was bastlet dir eigentlech aus morn (sorry vielech hani das verpasst)?
Ou nei, isch de müehsam mit däm Zmittag? Vor auem itz däm si Brei Vorus gäh wär ja würklech ke Sach. Im Gägeteil, de chönnte sie när wenigstens i Rueh ässe Ou ja Zitumstellig isch ja o no...

@Pfingstrose: Genau so Socke mit somne Sprüchli wott ig de mim GG ou schänke. Gisches ihm vorem Zivile oder vorem Kirchleche?

@Squishy: I sueche bi etsy ou immer mitme möglechst gnaue Suechbegriff, de filterets dr meistens gad nume das use, was de eigentlech wosch. Bisch dämfau nid so enttüscht, faus es die Steu nid wär? Da chunnt sicher no öpis Bessers für di!
Oh nei wieso chasch de nid ga shoppe?

@aui: Dir heit aui scho so konkreti Bastel-/Dekoplän... i bi da irgendwie no nid so wit. Hei zwar ds Farbschema und weiss paar Sache woni möcht mache, aber ha no nüt ärnschthaft agfange... ha dänkt dassi mi de nachem Zivile däm no chli meh widme... Aber weni gseh, was no aus für Termine astöh (Menu bespräche mitem Restaurant, Apérocaterer, Floristin, Probeässe...) machts mer scho chli Angscht, dr Summer isch de gli da...

28.03.14 13:34
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Ich hürate nur Zivil... Also vor em Zivile... Ich find du bisch garnöd spat drah. Aber bi mir sinds ja nurno zwei Mönet und ich han mir eigenltich gseit bis ein Monet vor em Hochziit isch alles gmacht. Somit hani nurno EIN Monet... Darum machi jetzt würklich fürschi.

Janedoe: Ich chan die leider nöd ufmache... De kidz Link. So en Seich... Was wäreds fürtig, chasch es Bild ahänke? Wie Tür wäreds?

Malinche: Du hüratisch doch am 21.?! Wersch du die nächst nach mir... Den chönti sogar de Andrea d Seifeblase mitgeh! Den häsches du au gad... Weremer scho 3 i eusere Schlange...

28.03.14 13:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: hahaha, stiiiimmt! D Andrea chönnt üs die Seifebläterli bringe, so luschtig...

@taeboyana: Es geit, mega viu machi nid... Bi eifach ir letschti gad hennä motiviert gsi wöus im Volley ziemli guet louft (obwohl d Saison düre isch - da isch süsch aube eher so chli Flaute) u de bini haut würklech 3 Mau ir Wuche is Training am Abä und drnäbä no müglechscht viu is Fitness oder äbä ga schwümme oder so... U när hani gester nur so gseit dases mi chli agurkt dasi ds ganze Weekend äuä ke Zyt wirde ha zum ga fitte und GG het när gfunge i föng langsam a übertribe.

Jaaa, i fänds o nid so tragisch wägä däm Brei. Aber ihne isch irgendwie mega wichtig dass immer alli zämä ässe. Isch ja eigetlech scho ä schönä Gedanke, aber chli flexibu chönnt me ja glich no blibe...

28.03.14 13:46
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose : 4 wäremer :)

 1 .. 366 .. 730 731 732 733 734 .. 866 .. 997
Hochziit   Location   malinchen   Taeboyana   Problem   Pfingstrose   squishy   gspannt   bstellt   würklech   richtig   Hochzyt   schaffe   würklich   Zuletzt   bearbeitet   Iladige   irgendwie   Littlefoot   Janedoe