| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 367 .. 731 732 733 734 735 .. 866 .. 997
28.03.14 13:56
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sorry Littlefoot... Wenn hüratisch du???

28.03.14 14:02
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@all: eieiei, ich chum nöd nah mit läse...

28.03.14 14:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Min Plan isch öppe ähnlich gsi wie de vo de Pfingstrose, han welle en Monet vorher fertig sii. Das chani ez aber vergässe.
Ich finds eh ned so schlau allzu früeh mit de Deko azfange, ich gsehs ez bi mier, mier hend so viel Chrimschchramsch kauft für d Deko woni jetzt gar nümme wett oder wo mier ez gar nümm wirkli gfallt, vo dem her ischs vielleicht scho guet wenn nochli zuewartisch.

Pfingstrose
Han eh de falsch Link gschicht. Es git welchi für -.90, 60ml... Aber ez ischmer no in Sinn cho, das ich vielleicht über s Gschäft chönnt bstelle, irgendwo liit en Katalog ume mit Spiel & Partysache... Muess de mal gfinde und vielleicht klappet das.

weddingbee


Ich glaub wennmer nöd grad arbeitslos isch oder bim schaffe dFreiheit isch, online chönne zsi, isches gar ned möglich bi some Tempo de Aschluss zphalte. Also für mich wärs das nöd will ich am Abig/weekend nöd no Stunde wott vorem PC verbringe :D
Ich bin echt froh, das ich en grosse Teil chan im Gschäft organisiere und umeschneugge (Hoffentli liest mini Chefin mit :D)

28.03.14 14:18
malinchen 

Re: Bräute 2014

@taeboyana: sorry, ha vergässe z schribä wägem Bastle. Mir wei die Blueme bastle woni vor paar Wuche mal da inne postet ha wo me när cha es Cherzli dri stelle... Und wenns längt scho afah mit de Gläser fürd Tischdeko verziere woni ha gsammlet. Det weisi aber no gar nid so genau, wie dasis wott mache. Bi mir entwickle isch Idee meistens eh no witer weni a öpis dranne bi. Mache meistens mehreri "Prototype"... Mis Ziel wär äbä ou, bis ändi Mai mit allne Vorbereitige fertig z si, ha när no Prüeffige die zwöi erste Juni Wuche und da wirdi nid viel chönne mache.

@jane: haha... mir geits genaaaau glich! Mini Büro Täg si ou Forum Täg... (sorry chef!)

28.03.14 14:19
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Das wer ja no besser Janedoe!!! Guggst du mal!

28.03.14 14:21
Broncos 

Re: Bräute 2014

Sorry, chum grad ned zum nachelese aber das hani hüt am morge no vergesse

Nala: Weg de Tischtüecher. Mir isch no in Sinn cho, dass bi üs s Restaurant abote het, das mer d Tischtüecher vo ihne dörfted uslehne, falls mer de Apero selber möched. Ich han grad nüm im Chopf, wies bi üch mit de Abiglocation usgseht. Aber vilicht hend die so Tischtüecher für Stehtisch und würded sie üch uslehne?

28.03.14 14:25
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: ja ich bin de ganz tag vorem compi aber irgendwie fehlt mir schlechthin d ziit im moment. log mi irgendwänn am morge gschwind i, lueg öbs öpis neus git und entweder vergissi mi uszlogge oder au nöd und wänni s nächst mal luege gits paar site meh da inne jä nu. mängisch luegi ebe am abig no dri willi glich neugierig bin

was häsch dänn du für deko sache wo du nümm wetsch/dir gfallt? evtl. chasch ja au so en sale mache wie ich, dänn chasch das züüg no öperem geh wos cha bruche...

28.03.14 14:29
_janedoe 

Re: Bräute 2014

malinchen
Haha nähmt mi ja wunder was passiere würd, wenn eusi Chefe das würed läse :D

weddingbee
Bi mier ischs ebe eher Papier, Krepppaier, so Dekozüüg vom GG sinere Muetter (Herzli, Hochziitspäärli, ... so Sache will eh niemer) und ned in grosse Menge, daher lohnt sich das ned wirkli z verkaufe.
Ja das mit de Neugier verstahni... GG seit amigs 'chum ich spiele chli Playstation, denn chasch du chli is Forum :D'

Zuletzt bearbeitet am 28.03.14 14:30

28.03.14 14:29
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

so cool din gg. mine macht amigs

28.03.14 14:33
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Bi ihm isches glaubs Eigenutz, er gamet halt viel zgern

 1 .. 367 .. 731 732 733 734 735 .. 866 .. 997
Hochziit   Hochzyt   malinchen   bstellt   Pfingstrose   squishy   schaffe   Location   Littlefoot   Problem   würklech   Janedoe   bearbeitet   Zuletzt   richtig   würklich   Iladige   Taeboyana   irgendwie   gspannt