| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 368 .. 733 734 735 736 737 .. 867 .. 997
28.03.14 15:58
_janedoe 

Re: Bräute 2014

daenu
Dänuuuuu! No zwei Wuche. Zwei, zwei zwei! Ha! Bin nervös mit dier, ich säg ders! Du bisch min Countdown :D
Hesch es Bild vom Chleid? Nimmt mi gad Wunder :) Weisch was din GG morn erwartet oder isch alles im Geheime?

Pfingstrose
Würdsch? Würdsch? Chani dier mini Vorlag schicke? :D (wenn scho grad Energie hesch, hahaha)
Ich glaube mier möchet nüt, will... es git eifach sooo wenig Bilder i üsere Familie.... Uf jedefall wetti Brosche a mim Struss miteme Bild vom Vater vom GG und mine Grosseltere. Das ischmer wichtig. Hend iher was vor?

28.03.14 16:07
Pfingstrose 

Janedoe: Ja mach mir es Mail... :) Genau so Ahänger hani au zum mini Urgrosseltere ufzhänke. Hihi... Tönt au komisch! Kkk... Häsch du die scho?

Daenu: Oh lago mio... Chasch no schlafe? Ich hetti glaub scho mega Durchfall vor luter Nervosität.

28.03.14 16:07
littlefoot 

Voolllgas ladies

Daenu: huch ja es gaht voll nüm lang! So cool
Ja gueti idee muss etz de eh mal i dem bluemelade verbi (10 minute mitembus vo mir dehei haha)

Weddingbee: die dinger het scho d mima vorgschlage aber ich persönlich cha gar nüt afa mit dem glöggle lieber bubbles

Pfingsteose: das setsch etz afig wüsse mit dere sharing sach
2 wuche nach dir au en fritig nur zivil. 27.

28.03.14 16:09
_janedoe 

Pfingstrose
Juhuuu mach der gad es Mail. Daaanke und Feel free, muesch gar ned achte was ich da baschtlet ha :D
Ich han d Ahänger no nöd, stiiimmt, die sötti endli mal sueche und bstelle Hesch du dini scho? Tönt echt chli komisch :D OMG hahaha

28.03.14 16:17
Pfingstrose 

Littlefoot: Ja ich weiss ich schäme mich!

Demfall wers so wege de Seifeblase:
Janedoe
Ich
Malinchen
Littlefoot

Janedoe: Ja das isch mini aller erstei Aschaffig gsi... Okay... Ich bastle eifach mal. Evt. nonig hüt fertig! Hihi!

28.03.14 16:18
MiMa27 

@ Pfingstrose: mir hend vor, ganz viel Föteli vo eus mit allne Gäst vo unvergessliche Erlebnis, Ferie, etc. ufzhänke. I han mir no überleit, öb denn d'Gäst chönnted s'Foti weg neh und mit dä persönliche Erinnerig dra ines Album chläbe... so dass die Föteli no e zuesätzlichi Verwertig hend.
Mir würded die anere Wand a mehrere dünne Seili mit Chlüpperli ufhänke.

Ich hetti ja zerst d'Idee gha, vo allne Gäst es Foti mit eus beidne oder zumindest mit öpperdem vo eus beidne als Platzchärtli zmache... het sich aber chli sehr schwierig usegstellt

und so lustig, eusi Iladige hend fast so usxeh wie die Nastüechli verpackig ;-)) Eigentlich würded die grad au no perfekt zu eus passe. Ich han eifach bitzli s'Gfühl, vo Freudträne-Tüechli sind so chli indirekt ufdrängti Emotione... oder nöd? Ich fänds super, aber min GG findets ebe chli erzwunge. SO vo wege, nur wenn mer träne het, isch mer au würklich emotional ...

28.03.14 16:23
_janedoe 

Pfingstrose
Keeeiiii Stress (obwohl ich natürlich ungeduldig bi :D)

Seifeblötterli
Ich han de Katalog gfunde, es hed zwar Seifeblötterli Züüg dinne, aber kei Priise. Bi gschnell vorne im Lade go luege und sones Ding choschtet im Verchauf 2.50, also bechumis vermuetlich nöd unter 1.50 :/ Han vorher no im Internet welchi gseh für -.90/60ml... evtl wär das e Möglichkeit?

28.03.14 16:25
_janedoe 

MiMa
Gits es Föteli vo eune Iladige? Gwundernase halt :D

28.03.14 16:51
MiMa27 

@ Janedoe: schick drs per PN

28.03.14 17:04
Pfingstrose 

MiMa: So hanis imfall garnonig aglueged... Aber ich glaub jetzt nöd dass mer das meint. Was meined jetzt da die andere?

Cooli Idee mit de Fotis. Au mega ufwändig nöd? Ich weiss ebe irgendwie nöd.

1 .. 368 .. 733 734 735 736 737 .. 867 .. 997
gspannt   Hochzyt   Problem   Taeboyana   Littlefoot   Zuletzt   bstellt   irgendwie   Hochziit   bearbeitet   Janedoe   würklech   malinchen   Pfingstrose   schaffe   squishy   Location   richtig   Iladige   würklich