| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 368 .. 734 735 736 737 738 .. 868 .. 997
28.03.14 17:32
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hmm, mer chas sicher uf beidi Siite aluege... Aber mer gaht ja de nach de Trauuig nöd go luege, wer das jez sis Nastüechli brucht hed und wer nöd, vo dem her glaubi ned, das d Gäscht sich zwunge fühled z brüele :D weiss au nid so recht.

Hey Pfingstrose ez hani grad gseh, dass die ja es Tandem druffe hend wie eue Fingerprinttree. Passt ja genial :)

29.03.14 12:14
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Iher Liebe

Isch öpper da?? Mier isch soooo langwilig im Gschäft :(

29.03.14 12:28
Fara 
Re: Bräute 2014

Haha, ja bin da... Wobi, weiss nöd, wie lang. Sett hüt no baschtle für s Hochsigsfäscht und bruch glaub no Züg defür. Wett no so wiissi Chnöpf ha gern. Aber im Migros häts kei geh. Mal gugge... Und sus gits halt so Perleli-ähnlichs Züg, woni no han. Für d Gäste-Astecker ebe.

Aber ez luegi mal für Table Numbers Templates. Ich glaub, ich mach die hüt grad no gschnäll. Gmacht isch gmacht - und lang hani eh nüm Ziit zum baschtle.

Han gester din Bricht gläse vom Abig mit em Pfarrer. Tönt richtig super! Freu mi für eu. So lässig, wänn mer die Person, wo eim traut, au chli persönlich kännt und mag. Das findi mega wertvoll, immerhin begleitet eim die Person ja dur ganz spezielli, persönlichi Momänt.

S Crazy Cow känni. Voll kuuli Idee, det ane z gah. Müssti au mal mache mit minere Fründin us Paris. Hett mer eigetli au mal chöne in Sinn cho. *gg*

29.03.14 12:39
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Wie sölled denn die Astecker usgseh? Chamer grad nüt drunter vorstelle. Mier möched ez definitiv keini...

Da hetts no schöni Tischnummere, falls das was wär für eu, würd sicher no guet cho ime schöne Rahme :)
http://www.elli.com/blog/wp-content/uplo...eTableCards.pdf

Ja mitem Pfarrer ischs echt mega guet gloffe, und ich ha ebe direkt gseit, das ich null Ahnig ha. Mier hend aber denn, nöd wie iher, alles schön schriftlich becho. Das machi ez selber, me hed ja suscht ned gnueg ztue gell :D

29.03.14 12:49
Fara 
Re: Bräute 2014

Hihi, ja, ich hans eigetli no guet gfunde, de Ablauf z becho. Mir händ au gester wieder ahand vo dem de Gottesdienst vo i zwei Wuche afange plane. Also, eifach ohni de Trauigs-Teil natürlich. Aber händ au paar wenigi Änderigsvorschläg.
Also, chlini Änderige hämmer au scho für d Trauig gha, isch käs Problem gsi. Wobi, ich glaub, wänn mer's völlig andersch hettet welle, hett's wahrschinli scho chli Diskussione geh, aber das isch eh nöd de Fall gsi.

Ihr krieged das sicher hii, eu en Ablauf sälber z überlegge. Isch ja au öpis schöns, d Trauig z plane. Also, ich hans vo de ganze Vorbereitige zwar überhaupt nöd s ziitintensivschte, aber öpis vom allerschönste gfunde. Wil um de Momänt vo de Trauig dreit sich ja alles. Hach, es isch so schön, Mädels, di eigeti Trauig. Chönd eu echt druf freue! *schwärm*

Findi au super, dass es eifach vo Afang a agsproche häsch, dass nöd so Ahnig häsch. Bringt ja sus au nüt.

Danke für de Link, ich luegs grad a. Han gester au scho paar gfunde und mach nacher mim Ma (hähä) es paar Vorschläg. Gester hani scho Papier kauft zums druf drucke. Mir tünds dänn nöd i Rähme, sondern uf so chlini wiissi Staffeleie, wo mir enere andere Bruut us em Forum abkauft händ.

Überhaupt stell ich nacher mal oder i de negschte Täg mal no Bilder ine vo eusere Tischdeko (det sind zwar d Staffeleie zum Bispil nöd druf, die zeigi eu aber mal no). Vilich würd ja s eint oder s andere öperem gfalle zum abchaufe oder so.

Liebs Grüessli,
Fara

29.03.14 12:55
Fara 
Re: Bräute 2014

Achso, d Astecker... Mir händ so Motivpapier i plusminus eusne Farbe gfunde imene Lade. Also, verschiedeni Papier, das heisst, d Astecker werded au verschiede usgseh, aber insgesamt hoffentlich scho chli zäme passe.
Dänn hani dänkt, links es Spitzebändli dra und ev. ebe no en Chnopf (wobi, vilich gsehts au blöd us, musi dänn luege) und dänn rächts en Streife us anderem Uni-Papier, woni de Name druf schriib. Und das Papier eventuell chli über de Rand vom Motivpapier uselampend.

Kä Ahnig, öb mer sich das chan vorstelle. Oder öb das dänn au würklich guet usgseht. Überlegg grad... Vilich wäred die Chnöpf au z vill... Bzw. vilich machis mit de Spitze au andersch. Han au no so mega breiti Spitze, woni über s ganze Motivpapier drüber chönti chläbe, dänn würdi das nur no so chli dure schimmere... Oooder dänn hani au no Spitze us so einzelne anenand greite Blueme. Die chönti au einzeln abschniide und druf chläbe, hani vorher au no überleit.

Joa, mal gugge, was dänn s Ränne macht. *gg*

29.03.14 20:43
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guguslie... Bin hüt no mit mim Mami unterwegs gsi... Und sie het mir no öpis hilfriichs gseit zum Glück bevor i öpis bestellt han. Seifeblase gäbet Fläcke uf de Chleider... Weiss langsam nüme wasi mache söll... Haha! So en Mist... Vor allem bi de Azüg vo de Manne geht mer bald die Fläcke den scho.

29.03.14 21:01
thomel

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Pfingstrose Falls du was suchst anstatt Blumen/Reis zu werfen nach der Kirche. Es gibt auch so eine Tradition, wo man bonbons wirft. Feuersteine heissen die glaubs. Wäre evtl. eine Alternative. Die bleiben sicher nicht liegen. Als kleines Mädchen durfte ich diese zum Hochzeit meiner Cousine werfen.

29.03.14 22:29
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Das isch au eusi letschti Idee gsi Thomel. Danke!

29.03.14 22:35
Fara 
Re: Bräute 2014

Also, ich han das au mal gläse wäg de Seifeblatere. Han aber au mal iiirgendwo glaub gläse, dass zum Teil die spezifische Wedding Bubbles so gmacht sind, dass es nöd sött fläcke. Aber öb das würklich stimmt?

Jedefalls, a eusem Hochsig häts en Seifeblatere Spalier geh. Ich ha das vorher nöd gwüsst, hett suscht vilicht öpis gseit. Han aber trotzdem mega Freud gha. Isch halt scho schön.

Sie händ eifach di normale Chinder-Seifeblatere gno, wies im Migros und so findsch. Ich han kei Fläcke entdeckt nachher. Han aber ez au nöd mega gnau nagluegt.

Sind aber halt au sehr wenig Gescht gsi bi eus. Das heisst, d Gfahr isch so natürlich au chliner gsi.

 1 .. 368 .. 734 735 736 737 738 .. 868 .. 997
Taeboyana   bstellt   Problem   malinchen   Janedoe   bearbeitet   squishy   würklech   Hochzyt   Zuletzt   Pfingstrose   Location   Iladige   richtig   Littlefoot   Hochziit   würklich   irgendwie   gspannt   schaffe