Bräute 2014 |
|
1 .. 370 .. 738 739 740 741 742 .. 870 .. 997
|
31.03.14 13:02
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
Hallo Fara
Wow, tolle Verchouf machsch du da Aso wenn de de no Föteli hesch (pressiert gar nid), wäri evtl. a de Gipshärzli und ade Staffeleie interessiert. Aber äbe, i bi ja eini vo de letschte, aso wenn öper vo de Früehsummerbrütli Inträsse het, söue die dr Vorrang ha! I findes übrigens e super Idee wenn dir vom Mai/Juni euchi Sache när verchoufet, de chani gad luege, was bi üs würd passe, bevori gross ga ga Dekozügs choufe Vor auem heit dir aui so wunderschöni Dekosache planet...
Schön, geits dir besser. Oje das gloubi dass dir langsam nümm wou isch wenn du soviu hesch abgnoh. Scho e normali Operation geit ja schnäu ad Substanz, aber bi dir isches natürlech no e grösseri Sach. Wie geits de inzwüsche mit Ässe, vertreisches wieder besser oder isch eifach nach dr Chemo schlimm?
Wie loufts euches Fescht am 12. genau ab - wie ursprünglech plant eifach ohni Trouig? Heiter de im März ou no es Ässe gmacht oder nur gad Trouig? Es freut mi u fescht für di, dass de drfür 2x darfsch fiire - du hesch das ja meh as verdient! Hoffe, dass du de am 12. fit darfsch si und das Fescht o no i voue Züg chasch gniesse.
|
|
|
|
|
|
31.03.14 13:19
nala05
|
Huhu!
ohh scho widr mäntig, das wucheänd isch viil z schnäll vrbi gange. aber das wättr macht so gueti luune, bi total happy hüt
@seifiblotere: ich ha mir das au mol übrleggt ka, aber wenn das wirkli so isch mit de fläcke löhn mir das glaub. füürstei findi au e tolli alternative, aber hoff de scho das mir nid de grad mit däne beschosse wärde de gits no blaui fläcke
@daenu: ich weiss grad gar nid was sage! finds mega schad/doof/idiotisch was dim gg sini kollege für ihn am polterobe organisiert hän! vrstands voll das ihr uf das abe total hässig sin! wäri aso au!!! wär jetzt eures hochzyt nid shco die/nägst wuche würdi glaub däne das amt au welle wäg näh. dos aber bi euch scho so bald sowiit isch, würdi mit ihne so gli wie möglich s gspröch sueche und sicher stelle das am hz nid so öbis passiert. evtl würdi no en 2.™ oder so benenne wo das ganze chli im aug bhaltet nur zur sicherheit.. heiii isch scho en schei*** *drückdichganzfescht*
@pricana: schön widrmol vo dir z läse bi euch isch ächt mega viil gloofe, so toll! ich ha die personalisierte m&m's scho kauft ka :-) wär aso au gspannt uf fötelis
@squishy: oh schad hets nid klappt mitem job, aber s kunnt sicher no s perfekte agebot. was hesch de für unterwösch usgwählt? *gwunder*
@fara: wow du bisch jo richtig bastelwüetig gsi, cool! d tischdeko gfallt mir mega! au d namenskärtli sin ganz toll, mir wärde aber keini mache. und es freut mi au sehr gohts dr widr besser, das isch doch so wichtig!
@broncos: gratuliere zum tz-amt! isch meeeega cool!
@taeboyana: tönt de toll, higheels und e guetschiin zum go shoppe! Cooool
@sue: wie viil limoncello muesch de mache? i ha dänkt i fang afanng juni ah mit mache, vilicht machi das gschieder au etape wiis. oh so toll händir scho die erste sache buecht für d flittis! findi e super idee mitem teile!
@janedoe: isch aso ächt e saudummi reaktion vo dinere schwöstr ich würd mi au an dini tz halte, wen si do nid so kooperativ isch. voll schad aber!
@lil.lian: wow öbis gloofe das wucheänd bi euch d kisteli gfalle mir guet und die idee drzue au! d chörbli sin härzig, danke für de tipp dases ez vili körbli wäg ostere het, mues dämfall mol no go gügsle! das mitem azug vrstandi das du dir sorge machsch wäg de änderige. hän di den nid könne abschätze wieviil das in etwa wär am schluss?
@me: am fritig hani s telefon vom dolcevita kriegt, mis kleid isch do ändi mai gangi go abstecke und ändi april gangi scho mol en accessoires termin go wohrnäh. würd gärn scho mol seh wies mit allem wo ich bis jetzt han usseht *freu* den hani au no grad es mail vom juwelier kriegt, unseri ring sin abholbereit, jetzt mien mir nur no luege wen mir gli go könnte, das wucheänd simer no anere hochzyt iglade fr bis sa. goht aso wohl no e wuche längr bis mir si hole am suntig si de no mini 2 tz's ko und mir hän wäg kleider für si gluegt. hän eze insgsamt 4 kleider bstellt, bi zalandao, esprit und zara. isch sehr schön gsi hämir gli öbis gfunde wo allne gfallt isch au mega lustig gsi, sobald ich ufgstande bi und öbis bi go hole oder so hän die zwei ah foh flüstere und due hihi und wo si gange sin sin si no sicher 15min vor de autos gstande und hän gschwätzt *ggg* ich weiss mittlerwiile das mi polterobe am 31.5. si wird *freu* und am gg sine e wuche spöter. und mi gg si tz isch do scho voll am organsiere, si gön grad s ganz wucheänd wäg.. mitem flugi bi sooo happy organisiert är öbis cools für mi gg. ha jo am afang mol chli schiss ka, aber ich seh das ich do wohl falsch gläge bi mini zwei tz hän ez scho schiss das min obe nid so toll wird wie dä vom gg, aber i bi sicher das au si öbis tolls organisiet hän
wünsch euch allne e super schöni nomidag!
Zuletzt bearbeitet am 31.03.14 13:20
|
|
|
|
31.03.14 13:35
lil.lian
|
Sue Meh halt wills ihm eifach überall es bitz zgross gsi sind.. :( Han eifach Angst, dass mer dänn de bim Bund au no muen enger mache..
Nala05 Ja mier händ ebe scho gfrägt, abr mier isch dänn no ufgfalle, dass öbis fählt.. So im Nachhinein scho chli doof.. Mier hetet gad so guet en massgschniiderete Azug chöne mache lah.. Ja muesch würkli go luege wege de Chörbli :) Susch wierds glaub no schwierig.. Die hani vom Depot kauft. Eigendli hanis uni wölle, abr so häts es in rosa, gel und grüen geh und mier gfalled no die lange Hänkel. Ah kuuhl ischs Chleid cho :) Ich wär glaub scho mega ufgregt, den gasch bim erste Termin eifach mal go drischlüfe und luegsch öb alles zämä passd? Mueni dänn glaub au mache . Das mit em Polterabig dönt guget. :) Bi eus gaht sine au übers Wuchenend und bi mier nur ein Tag. Ich finds aber voll ok..
Fara So schön gahts der wieder besser!! Das mit em Gwicht verstahni. Vorallem wenn halt schnell Gwicht verlürsch, isch es scho nöd toll :-/ Ja die Tisch-Nummere gfallemer au sehr guet. Has hüt morge no schnell im Paint bearbeitet, dass d'Schrift nüm drinne isch.. Wenn würis ebe wölle, dass es uf Dütsch agschriebe wär. Ich heti susch au no intresse a de Staffeleie. Die sind glaub no recht beliebt . Die Paris-Vintage-Väseli gfallet mer au sehr guet, s'Bändeli findi gseht mega guet us dezue. Gid gad das gewisse Etwas.. Ich han die gliche Väseli kauft, aber die chlinere. Möcht die dänn neh für d'Chilebänk. D'Asteckerli sind mega hüüübsch!! Häsch der richtig vill Müeh geh! Vo wo häsch all die Spitzebänder kauft? Ja es gaht würkli nüme lang.. Wie möcheder den gnau s'Fäscht? Eifach mit eme spezielle Gottesdienst, abr ohni Trauig?
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 370 .. 738 739 740 741 742 .. 870 .. 997
|