| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 371 .. 740 741 742 743 744 .. 871 .. 997
01.04.14 08:17
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenannd!!!

Yupppi für mich isch hüt scho Dunnstig!

Malinchen: Ganz gueti Besserig wünschi dir! D Gläser sind ächt super cool worde. Und chöne in Garte bastele... Was gits bessers? Schön händers guet gha mit de Schwöster... Haha, die Ussage! Mängisch...

Allne en guete Tag!

01.04.14 08:21
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil.lian
Er isch plötzli ganz begeisteret und fan vo de Idee. Ez machemers glaubs eso :)

Taeboyana
Am Text muessi de nochli fiile, de söll scho eher luschtig si, aber aktuell ischer eifach so halbpatzig vom Englische is dütsche übersetzt. Tönt echli komisch mängisch :D

Pfingstrose
Phaaa, für mich isch quasi erst Mäntig hüt :D

01.04.14 08:32
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@janedoe: Ja es tönt de mängisch chli übertriebe oder fasch kitschig, wemes diräkt übersetzt Aber es mues ja nid todärnscht si...

@Pfingstrose: Ou schön hesch när Ferie? Oder eifach chli frei? Ig ha hüt Mittwuch

@aui: I möcht nomau Wärbig mache füre Brütliträff mit Tae Bo und Hugo:

http://doodle.com/ifns8cyc9ezn9vd4

Die wo sech no nid itreit hei und o gärn drbiwäre, machet das doch no sobaud wie möglech. Die favorisierte Date si dr 4. Mai und dr 12. Juli, es wird auso vorussichtlech eis vo dene Date si. I würd de gärn gli es Datum uswähle, damit i das när cha plane (mues üses Studio reserviere und när no e schöni Location füre Hugo ).

01.04.14 08:50
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Ich han den chli Ferie... Also DO bis SO gahni mit minere Oma und em Mami nach Madrid mini Schwöster go bsueche. Was häsch du vor?

Oh den hoffi natürlich uf de 12. Juli... Am 4te isch ebe euse Jahrestag und mir sind im Usland. Hihi!

01.04.14 08:59
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge liebi brütlis

malinchen: oje gueti besserig demfall !
die väseli sind hammer, echt toll worde !
au d liechtli sind u schön

lilian: aso mir brucheds ja würkli :) hend ja de photobooth, wär ja halb so witzig
aber er het u freud und findets voll cool

pfingstrose: oh so cool madrid. mir liebed madrid :) obwohl mi GG ja vome andere ort chunt

jane: mega schön s chileheftli :)

sue: find de birdcage ganz schön ! demfall bruchsch d truhe nid ?

squishy: wow scho wieder es gspröch gratuliere !!

me: has de janedoe scho gseit : findes echt toll wie hilfsbereit ihr alli sind
henke euch da ine au no min koffer für d charte a
ich merke, bi ois chömed ganz vill au ad trauig. zum glück hämmer eine vo de gröschte (und schönste) zivilstandsamtslokal ha mal gläse dass bis zu 50 lüt det platz hend. musi denn unbedingt frage am gspräch am 6.5 nid dass denn no lüt mönd dusse blibe (und ich ha gmeint es chömed wenig haha)

Datei-Anhänge
IMG_6611.JPG IMG_6611.JPG (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

01.04.14 09:03
littlefoot 

Re: Bräute 2014

hier no de Thread für s Sharing/Verchaufe etc...

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...auf-10_636.html

01.04.14 09:12
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Wunderschönä guätä Mooorgä mitenand

Littlefoot: Yeaah so kuul sind eui Photobooth-Artikel dä voll Erfolg ii diiner Family. Denn wiirds bim Fest doch ned andersch sii

Janedoe: Woooaaw, dini Kiircheheftli sind meeega! I ha globs no niiä Kiircheheftli gseh, wo mt so viiel Liiäbi und Kreativität gstalte worde sind! Respect! Frag dach mal dii GG ob er da zentriere chan? Oder viellicht hilft es Textfeld, wo meh denn würkli in Mitti setze chan?

Malinchen: Ojeeeeh Wünschä diir ganz schnelli und guääti Besserig!
Hahahah, suuper Ussag vo diim GG. s'Gegeteiil vo diim Gedanke Aber da heisst ja ned dass gad jetzt Kiind here müänd
Woooaaw, iihr fliessige. Wunderschöni Sachä hend iihr bastlet! Schön hesch du so kreativi und fliessigi Helfershänd gha!

Sue: I glaub es wär schad, dä Vogelkäfig z'ersetze oder ufzschniide. Wenn den sooooo viiiiiel Kärtli chömet, dass es en Sprenge würd, cha meh ja d'Briäfä nebetdra uf dä Gschenklitisch legge?

Taeboyana: Definitiv würd mir dä Ort Zuesägä. So guät sogar, dass mii GG und iich beschlosse hend, nachher gad no eh Wohnig go aluägä Mersii für's Kompliment für Corsage Am Do gang ii nomol go alegge und denn au kauuuufe I giibs wohl miiner TZ mit, damit mii GG da ned entdeckt.

Bruuttreffe: Jetzt muäni überlegge ob ii gliich no stimme söll Aber ii cha niiä mit Sicherheiit sege dass ii chum. Im Mai isch Endspurt vom Studium und am 12. Juli iisch miin POLTERI Aber ii cha ja all mitnäh zum en Hugo trinke

Pfingstrose: Demfall schönä Donnstig So kuul chasch richtig Summer reiise und dini Schwester go bsuächä! Ganz lässig chunt dini Oma mit!

Me: I ha diiä Nacht chum gschlafe, bii so nervös uf morn I froii mii uf s'Gspräch und hoffe, dass iich's überzüüge chan und denn gömmer gad no eh Wohnig go aluägä. Da wär ja dä HAMMER wenn beiides hiihaut, träume darf meh ja
Mersii beaucoup fürs Duume drücke!

Liäbä Gruäss

squishy

01.04.14 09:37
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Squishy: Cool gänder e Wohnig go aluege!!! Nomal es neus Projektli! Mini Oma isch ebe no e "jungi" sie isch no mega fit. Mag scho nüme so schnell umelaufe i de Stadt wie früähner aber isch kei Sach... Mengisch au chli en Schämmer! Ihre isch nix peindlich... Haha! (Wer en Fall für d Malinchen... Hämmers ja letschti drüber gha!)

01.04.14 09:44
dandi78 

Re: Bräute 2014

*reinschleich*

hallo zäme
eg be e 2013-er brut und eg hätt no neui brutschueh z'verchaufe. faus öpper no schueh brucht und interesse hätti chan er sich jo bi mir melde.

do no der link zum thread: http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...uhe-10_586.html

*rausschleich*

01.04.14 09:49
Fara 
Re: Bräute 2014

Hey zäme

Mir isch no igfalle: Ich han no Guetschii, won ich eu chönt abüte.

Ha no meh, aber grad zur Hand hani die:

Bi party-deko-shop.de hämmer letschti bstellt und en Guetschii-Code im Päckli becho für 5% Rabatt: FLY-0913 wär er.

Bi Rhomberg hett ich en 10%-Guetschii für d "Ja, ich will"-Ehering Kollektion. Wett öper vo eu bi Rhomberg d Ehering bstelle?

Liebi Grüess,
Fara

 1 .. 371 .. 740 741 742 743 744 .. 871 .. 997
Janedoe   Littlefoot   richtig   bstellt   Zuletzt   Iladige   Location   würklech   irgendwie   Hochzyt   würklich   Taeboyana   Hochziit   Problem   gspannt   bearbeitet   schaffe   squishy   Pfingstrose   malinchen