| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 372 .. 741 742 743 744 745 .. 871 .. 997
01.04.14 09:52
Sue87 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Megem koffer isch ebe chli blöd wülmer ner gad id Flitterwuche göh für 3.5 Wuche und si nid gad wider chönte zrukbringe da mir ja z Burgdorf wohne…aber dini findi meeega schön und isch ou chli der grund warum i plötzlich uf Koffer/Truhe chume;O);O)

Squishy
Gaaaanz es guets Gspräch morn wünschi dir de!!

Vogelkäfig
De isch ebe mega verschnörklet?? Me cha gar keni Couverts inetue zwüsche de Stäbli?! Weiss ou ndi wasi mir überleit ha woni de kouft ha;O);O)
Ha dänkt dete wo ize ds töörli isch eifach di ganz Front sozäge usezschnide oder so mitemne Zangli?! Mir hei eifach e Postkarte mit üsem Trauspruch womer ufd Bänk lege, es Büechli nid;O)

01.04.14 10:16
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Ich ha sGfühl es tönt im Moment eher als wär ich de dütsche Grammatik nöd mächtig, haha

littlefoot
Suuuuperschön, de Koffer. Dett chönntsch de echt no paar Büecher inelegge! ;)

squishy
Du bisch ja en Schatz, jööh, dankee!! s'isch au extrem viel Arbeit gsi für das eine. Weiss gar ned wie ich das sött schaffe 50 vo dene zmache :D
d'Chäschtli sind ebe uf de gliche Höchi zentriert aber trotzdem druckts es nöd mittig uf beidi Siite Kei Ahnig wasi falsch mache. GG isch au ned wirkli de Hirsch was das agaht :D
Drucke für beides ganz fescht d'Düüme!! Hoffemer es klappt. Wärs denn schön i de Nöchi?

Sue
Ahhh, ja das isch chi doof wegem Käfig. Hmm, würd demfall glaub au eifach dette vorne alles useschniide :D Wottsch ja nah kein Vogel drin ufbewahre nimmi a :)
Ah ja stimmt, iher hend ja die schöne Charte!

me
GG hed grad gschribe das zwei Päckli cho sind und ich bi soooooooo gspannt wases isch. Etsy!!!!!! (hoffentli )

Zuletzt bearbeitet am 01.04.14 10:20

01.04.14 10:24
Maeva 

Re: Bräute 2014

Hallo Brütlis

Han momentan megamässig viel im Gschäft ztue und chume überhaupt nöd zum nahläse und min Senf dezue zgäh Bin aber in Gedanke bi eu

Han ez gad gseh, dass di beschte Date fürs Träffe de 4. Mai oder 12. Juli sind. Wänns am 4.5. isch chönti cho, am 12.07. händ mir euse grossi Tag und da chani schlächt fähle Wänns dänn isch, trinken eis...zwei..drü..vier... Hugos uf eus

Bin scho wieder wäg, mäld mich aber sobald wie möglich wieder

01.04.14 10:26
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Aso wenns um Grammatik und Rächtschriebig geit, chani gärn häufe wenn de möchtsch I mache das sehr gärn und ha mau sone Witerbiudig gmacht fürs schriebe/redigiere. Chönntsch mer eifach dr Text schicke und i würd ne dir korrigiert zrüggschicke? Isch natürlech nur es Agebot, wott mi gar nid ufrdänge

01.04.14 10:27
Maeva 

Re: Bräute 2014

@Broncos: Han geschter erfahre, dass ich nächscht Wuche nöd uf London muess, jabadabaduuuuuu! Schrieb der es whatsapp sobald ich dezue chume (Mi u. Do sind aber glaubs am beschte für mich )

01.04.14 10:32
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

Schön was bi eui all so lauft, vorallem euri Dekovorschritt gsehni sehr gern
Und a jedi einzelni vo eui e GROOOSSSSESSS KOMPLIMENT
I mein, i mach au gern Dekosache aber mängisch fehlet mir es bitz Idee, oder nei i ha z'viel Ideeä Und viiiiel zwenig Ziit weg mine Schichte und Überziite woni momentan schiebe

Wegem Bruttreff, ich wür gern cho aber weiss würkli nonig öbis mir cha irichte, willi momentan die 2 wuchäend woni frei han für mich bruche und eusi HZ zum vorbereite. Ich wünsch eui ufjedefall viel spass und gnüsset de Hugo

Wünsch eui e schöns Tägli

01.04.14 10:39
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Squishy
Den wünsch ich dier ganz vill Glück für hüt!! Drucke dier uf jede Fall de Dumme

Janedoe
Den isch ja super, wenns ihm au gfalld :)

Sue87
Aso ich fänds au schad, wenn was müsstisch drischniide, aber andersiits wenns susch nöd bruchsch, wärs au nöd so schlimm. Joah es isch mega verschnörklet, ich finds abr härzig .

01.04.14 10:56
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Ich han ez eigentli meh gmeint die gschnellgschnell 1 zu 1 Übersetzig tönt chli komisch. Chas dier aber gern mal schicke wenni deheime bi. Schadet sicher nid. schickschmer dini Emailadresse?

01.04.14 11:26
malinchen 

Re: Bräute 2014

@taeboyana: Nei die Liechtli si meeeeega easy zum mache (mini Mam het se im Chindsgi gmacht mit de Kiddies...) Du bruchsch eifach e Pfanne wode wenn müglech när chasch wägschmeisse, det drinne duesch Paraffin schmelze, das chasch inere Drogerie bstelle. I bi gad nümme sicher wie viel mir brucht hei, müesst süch mis Mami de no mal frage. Sie het gloub 5kg kouft gha... När nimmsch die Kleenex Tüechli und duesch die im flüssige Paraffin tränke u när übernes umdreits Glas lege. I hänke süsch när no schnäll es Föteli a wome druffe gseht wie mirs mache... Mir hei ufd Gläser scho gad die Gläsli vor Ikea druf dah, wo de ds Cherzli dri chunnt. Aber eigetlech chönnt mes ou ohni das mache u när eifach es Rechaudcherzli gad direkt dri stelle. De chas eifach si, dass das de det chli achläbt wes warm wird...

@sue: ah mega schaad wägem Vogelchäfig, dä isch so schöön!!! I würd halt äuä ou ds Törli gröser mache... Oder chasch ne süsch für öpis bruche bi dr Deko dass ne nid müesstisch kaputt mache?

@squishy: Drücke dir de wieder d Düme fürs Gspräch!!! Wär ja i dämfall perfekt wenn ou no gad dr Ort würd stimme...

01.04.14 11:27
_janedoe 

Re: Bräute 2014

ou malinchen, hesch dis Mami chönne frage wegem Goldglitzer?

 1 .. 372 .. 741 742 743 744 745 .. 871 .. 997
Littlefoot   Pfingstrose   richtig   Taeboyana   Problem   malinchen   squishy   Janedoe   bearbeitet   Location   irgendwie   Hochzyt   würklich   Zuletzt   Hochziit   bstellt   gspannt   würklech   Iladige   schaffe