| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 372 .. 742 743 744 745 746 .. 872 .. 997
01.04.14 11:30
malinchen 

Re: Bräute 2014

Ahang vergässe... gits für das ou es 20gi?

Datei-Anhänge
2014-03-29 13.42.51.jpg 2014-03-29 13.42.51.jpg (38x)

Mime-Type: image/jpeg, 300 kB

01.04.14 12:43
nala05 

Re: Bräute 2014

@squishy: schöni corsage jo es isch ebe e relativ kurzfristigi hochzyt, hän erst vor 2 wuche d iladig drzue biko.. si hürote nur zivil im kleine rahme und i dänk nid dases so e hochzyt wird si wie mir do alli organisiere, freu mi aber trotzdäm sehr.
drugg dr morn widr de duume! oh und natürli für d wohnig au grad!

@sue: ich ha scho schueh, ohrring, chetteli (2 vrschiedeni), blueme für id hoor und no e gürtel wo ich wot usprobiere. für e schleier luegi de dörte und/oder evtl es diadem
fänds au schad de vogelkäfig miesse usenandr schnipple, seh aber was de meinsch. würd wohl halt au es törli usenäh unde.

@littlefoot: toll sind d photobooth artikel so guet ah ko! das macht sochgrad mega freud! de koffer findi mega schön seht ächt super us! ah jo de isch grad guet händr e groose ruum ufem zsa :)

@janedoe: WOW meeega schön euri kircheheftli gfallt mir suuuuper guet! ka ich di astelle zum uns au en ablauf z mache??

@malinchen: ganz schöni sache händr bastlet, d fläschli falle mir sehr guet! so ähnlig wötte mir unseri kerzegläsli au mache :)

@me: ahh ich sött die unterwösch bstelle bi VS, ka mi aber nid entscheide.. aso de bh für am dag weissi aber ich wot jo no öbis "vrführerischs" für d hochzytsnacht, und bi sooo gar nid entscheidigsfreudig. und während de vorläsig ka ich nid so guet uf dr vicorias secret site surfe, mini (männliche) sitznochbere luege mir de chli z viil

01.04.14 12:55
_janedoe 

Re: Bräute 2014

malinchen
Hehe jez hani mini Frag a dich grad zwüschet dini beide Posts gschribe

nala
Danke!! Ich chönnt dier d Datei schicke und du chaschs denn uf eue Ablauf apasse wennd möchtsch? Isch ja denn meh es ifüege nurno :). Hihi und bim Forum säged dini Nachbare nüt? :D

01.04.14 13:06
nala05 

Re: Bräute 2014

janedoe: oh jä das wär mega lieb de hätti biz en vorlag wie ichs mache ka, bi uns wärs jo de kei kircheheftli meh es programmheftli
hihi nei bim forum seit niemer meh öbis, hock jo immr chli näb de gliche und die hän scho alli gseh das ich do immer im hz-forum bi

01.04.14 13:13
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Ursprünglich isches ebe als en Art Wedel denkt gsi wo nur zweisiitig wär und uf es Holzteil klebt wird. Weiss nid obmer ab minere Erklärig druschunnt. Hänke mal es Bild a :D Aber das hed min GG ja zwenig usfüehrlich gfunde ("schliesslich will mini muetter ja d Lieder mitsinge und mitbete!!!" ) und drum han ich müesse es Büechli drus mache :)
Schickschmer dini Email per PN, denn tuenis am Abig schicke wenni dihei bi

Datei-Anhänge
Wedding_006.jpg Wedding_006.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 41 kB

01.04.14 13:27
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jane: haha, i has gar nid gseh gha dass du no hesch gschribe... Danke dass mi erinnerisch, i häts vou vergässe z schribe. Sie hets im boesner ds lyss kouft. Sie hei ou ä onlineshop, aber det hanis vori nid gfunde woni ha gsuecht. Weis nid ob sie det nur grösseri Artikel druffe hei...

http://www.boesner.ch/shop

01.04.14 13:31
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Gugsueli! Bin au wieder da... Bin schnell mit mim GG go zmittag esse. Supi gsi und mega schöns Wetter!

Frage: Was händ ihr für Trausprüch? Mir hend es Mail übercho vo dem Zivilstandesamt wo mir eusi Trauuig ha werdet. Und mir hürated ja nöd i de Chile... Sie het gmeint mer dörfed gern eusi Idee ibringe. Hm... Schwer, schwer... Wer hürated au "nur" zivil und wie mached ihr de Ablauf?

01.04.14 13:39
_janedoe 

Re: Bräute 2014

malinchen
Danke villmal malinchen. Has ez leider au ned gfunde. Blödi Frag aber hesch vielleicht es Bild vo dim Pulver? De würdi dett mal afrage unter Umständ :)

Pfingstrose
Mier hend en biblische. Findes mega schwer mit dene Trausprüch will oft sind die Sprüch, wo früeher als sehr schöni Trausprüch gelte hend, dur die soziale Netzwerk so 'usglutscht' (sorry), das sie sochli mainstream worde sind findi.
Hend iher scho öppis persönlichs chönne ibringe i eui Trauuig oder isch das ez de ersti Schritt? Vlt isches eher en Gschicht wo für eu wichtig isch?
Min GG wird z.B. au no en Text nachem Jawort vorlese (aso ich hoff er tued en mier ohni abläse sägä, haha)
ich liebe dich, ohne zu wissen wie, oder wann, oder von wo.
Ich liebe dich aufrichtig, ohne Komplexität oder Stolz.
Ich liebe dich, weil ich es nicht anders weiß.
So nah, dass deine Hand auf meiner Brust, meine Hand ist.
So nah, dass wenn du deine Augen schließt, ich sofort einschlafe..

01.04.14 13:45
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Jandoe: Ebe du häsch komplett rächt... Ich überlegge mir so oder so en eigete Usdänke. Will die andere entweder zu "altbacken" sind. Ich möcht eifach öpis romantischs wo eim gad berührt au wenns nur 5, 6 Sätz sind. Hm...

01.04.14 13:46
littlefoot 

Re: Bräute 2014

sue: aso mir wärs egal wenn d truhe erst würsch nach 5 wuche wieder bringe

malinchen: jö so cool d bastelfoti :)

nala: haha ja das verstani weg de unterwäsch :) ich ha au no ke plan

pfingstrose: und was hets feins ge ? mir hürated au zivil und ich ha no ke ahnig wie de ablauf cha gstaltet werde. mir wend sicher ringtusche, und d kids bringeds denn füre. muss etz no es ringchüssi bstelle aber en trauspruch werded mir wohl nid säge..oder seit das sie ?

me: ha ja die schöne hochzitspumps vo de wedding bee chöne abchaufe. leider sinds mir vorne z eng. vo de höchi und vom design wäreds echt toll gsi. schade ;( und wedges sind das jahr nüm so mode. de mischt. (falls öper interesse a de schueh hätt....sind wunderschön eifach nid für bigfoots wie ich..muni no min nickname ändere haha )
e frag...het öper sich schomal schlau gmacht weg dene holzrondelle wome vase cha drufstelle ? gits das da und wie tür ? bi am hadere ob die oder jutebanner, wegem kontrascht woni unbedingt wett ufem wisse tischtuech

 1 .. 372 .. 742 743 744 745 746 .. 872 .. 997
squishy   Littlefoot   Taeboyana   Iladige   malinchen   Zuletzt   Janedoe   bstellt   würklich   Problem   würklech   bearbeitet   richtig   schaffe   Hochzyt   Location   Hochziit   Pfingstrose   gspannt   irgendwie