| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 373 .. 743 744 745 746 747 .. 872 .. 997
01.04.14 13:48
Sue87 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Was erwartisch nöime no alles vo etsy?? Juhuuu i liebe aube ou päckli;O) du hesch es mega ta-lent….i finde ou die wedel der hammer….die wäre ou fürs menü super?! Weni nid scho alles druckt hätti würdis gloubs gad mache;O)

Malinchen
I finde die liechtli der hammer woder gmacht heit…super idee!!
Gseht gmüetlich us bim bastle im Garte;O) super wäri wemer aui sozäge Hochzits-vorbereitigs-ferie würde becho de chönte mer üs aui bi schönem wetter imne garte treffe und zäme bastle und idee ustusche etc;O);O)

Nala
Hihihi das chani mir no vorstelle dassd nid so wetsch unterwösch surfe wenn öper überespienz-let;O);O) hesch favorite oder weisch scho was fürne Art dasd wetsch choufe?

Pfingstrose
Als Trauspruch ide Kirche heimer der 1. Korinther:
Die Liebe ist langmütig und freundlich
Die Liebe eifert nicht
Die Liebe treibt nicht Mutwillen, sie bläht sich nicht auf
Sie verhält sich nicht ungehörig
Sie sucht nicht das Ihre
Sie lässt sich nicht erbittern
Sie rechnet das Böse nicht zu
Die Liebe erfreut sich nicht, an anderer Menschen Sünden
Sie erfreut sich an der Wahrheit
Sie ist immer Willens zu ertragen, zu vertrauen, zu hoffen und zu erdulden gleich was kommen mag.
Am Zivile heimer verschideni Texte gha und so chli ds Thema „liebe ist…“es git ja die Töggeli wo so härzigi Bildli si und ner zum Bischpil „Liebe ist……..das Grösste Geschenk“ und das hani o no härzig gfunde! Es git so ganzi Büechli zu dem „Liebe ist…“

01.04.14 13:50
Sue87 

Re: Bräute 2014

hihihihihi littlefoot ha gad müesse lach ab dire ussag es sigi nüt für bigfoots wie dich
wüll din Forumsname ja Littlefoot isch
das isch u lieb merci....i probiere mau obi de vogelkäfig cha bruuchbar mache und süsch chumi auso de seeehr gern di wunderschön Koffer cho hole de gfalltmer nämlich mega!!!!

01.04.14 13:51
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Aso i de Chile kennis so, das de Trauspruch quasi s'Motto vo de Ehe söll si... Weiss ned ob das bim Zivile au so isch, aber es würd ja Sinn mache.
Und bi eus wird de Diakon de Trauspruch eifach immer wieder ibringe und mit dem 'schaffe'.
Meinsch du vielleicht s Eheverspreche littlefoot? wegem selbersäge?

Ah chunnt mer grad i Sinn... Tüend iher da öppis selber sägä, usdenke oder werded iher gfragt und säged eifach nume no 'JA'?

du heissisch doch liiiiiiittlefoot, ez muesch di aso i die Schueh zwänge! :D ich hett imfall so Mintgrüeni Wedges miteme goldig/minte Absatz in Ballerina/Leder, falls das was wär für dich? Gr 40?
Ich brüücht au no so Rondelle!! GG sött sich scho ewigs drum kümmere aber ich glaub mier hüratet ohni die -.-

01.04.14 13:55
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Widermal es 20gi ;)

Sue
Danke, mein Gott hüt sind iher ja alli so lieb mit Kompliment zu mier :D Mier tüend sMenü uf dTortespitze schribe womer als Telleruntersetzer hend aber stiiiimmt, wär e mega cooli Idee :)
Ich erwarte no:
Spitzebolero
Schleier
Ohreringli
Kraft Tags
PomPoms
Haarblueme
Chetteli
I Do Sticker
Gürtel

Das isches glaubs :)

01.04.14 14:09
nala05 

Re: Bräute 2014

@janedoe: jo i schick dr nochär e pn :D merci viil mol! ha dini beschriebeig vomwädel de grad vrstande so lustig, so öbis hani mir au scho dänkt z mache, weiss aber nid ob das de nid chli störend isch wen jede do am umewädle isch

@pfingstrose: ich find au de trauspruch vo de sue rächt schön und ha mir dä mol usegchriebe ka. susch findis halt mega persönlich wenn meh sozsage sälber ehevrspräche schriebt bzw. enandr seid. git so e romantische touch

@littlefoot: haha, jo dämfall passt dini schuegrössi nid zu dim name wäg de holzrondele weissi leider au nid.. könntsch do nid zumene schriiner oder evtl. sogar förster go luege?

@sue: mini sexy unterwösch favorite sin bis ez:
http://www.victoriassecret.com/bras/sexy...talogueType=OLS
http://www.victoriassecret.com/bras/sexy...talogueType=OLS

01.04.14 14:12
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Trauuig (egal ob Chile oder Zivil): Ich würdi de Spruch, Gedicht oder was au immer vo ihre ufsäge lah. Ich würdi gern bim Ja säge chli meh säge... Find eifach Ja chli plat. Ich stell mer vor dassi säge -
Ja ich will, dich, mini Liebi, für immer a minere Siite ha. So öpis i dem Still... Aber ich glaub ganz spontan. :)

01.04.14 14:15
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue din Spruch isch min Confspruch gsi... :) Hihi! De hani aber vorher au scho mal ufgschriebe. Den hani dänkt de isch mer chli z gschwulle für ZSA. Ich bin glaub eher uf de Persönliche Schiene glandet...

01.04.14 14:17
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Gseht guet us dini Mädels am bastle :)

Nala05
Hihi chamer grad dini männdliche-Sitznachbare grad vorstelle .
Mier isch gad nur ein Link ufgange, abr gseht aso suuuper us.. hammer..

Littlefoot
Joah ich hamer scho überleit, so Holzrondelle zmache für uf em Tisch.. Finds ebe no schön, wemer den d'Bluemevase wür druf stelle.. Es gid au ganz villi schöni Pinterest-Bilder devo :)
Wegem chaufe, ich glaub das wierd no schwierig.. De GG hät mal vo sim Grossvater mithei bracht, wo es eignigs Stuck Wald hät.. Odr bi irgend enere Sägerei? Fräg mal de GG no, öb er e Idee hät, er wär ja Schriiner .

Trauspruch
Da bini au no chli ratlos.. Duet mer de immer sälber ussuche für Trauig i de Chile?

Pfingstrose
Ich wür glaub au, nacheme schöne Gedicht sueche..


Was ich no es schöns Gedicht finde:

Was es ist

Es ist Unsinn sagt die Vernunft
Es ist was es ist sagt die Liebe

Es ist Unglück sagt die Berechnung
Es ist nichts als Schmerz sagt die Angst
Es ist aussichtslos sagt die Einsicht
Es ist was es ist sagt die Liebe

Es ist lächerlich sagt der Stolz
Es ist leichtsinnig sagt die Vorsicht
Es ist unmöglich sagt die Erfahrung
Es ist was es ist sagt die Liebe

Erich Fried

Mier händs uf schwiizerdütsch umgschriebe und bruched das für d'Iladige, für d'HP und vilicht chömers den nomol für was bruche..

Zuletzt bearbeitet am 01.04.14 14:20

01.04.14 14:18
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Danke! Schick ders am Abig :) Hehe, demfall ned sone schlechti Erklärig gsi. Wenns warm isch, findi d Idee mit dem Wedel mega. Bi eus i de Chile wirds eh chalt sii, vo dem her isches unnötig. Aber d MiMa heds ebe richtig gseit, mitem Büechli laufemer Gfahr dass denn eifach alli immer am drin umeblättere sind. Hed glaub alles Vor und Nachteil :)

Pfingstrose
Ich würd MEGA GERN öppis säge aber meh als es JA bringi glaub ned use und mier hend eifach d Wahl zwüschet 'Ja' oder 'Ich, ..., nehme dich,..., blabla' und das findi ebe ganz schlimm zum ufsäge. Hach kei Ahnig. :D

01.04.14 14:20
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lillian: Isch au sehr schön... Scho wer...! Hä...

Wie gsehnd ihrs eigentlich wenn mer bim ZSA mit sim Papi inelauft?! Isches unpassend?! Mir hend ja en Saal wo au so en Mittelgang hät...

http://www.abb-wfs.ch/articles/261

 1 .. 373 .. 743 744 745 746 747 .. 872 .. 997
Pfingstrose   würklich   richtig   Littlefoot   würklech   Hochzyt   bearbeitet   Janedoe   squishy   Hochziit   gspannt   bstellt   malinchen   Problem   Zuletzt   Taeboyana   Iladige   schaffe   Location   irgendwie