| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 373 .. 744 745 746 747 748 .. 873 .. 997
01.04.14 14:24
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ja ich fänds uu schön, wenn mit dim Papi würsch inelaufe.. Finde es spricht nüt dägäge, dass das nöd mache chöntisch..
Übrigens, de Saal gfallt mer au no guet.. Gseht uu schön us
Ich glaub meh wie JA wierdi au nöd säge chöne

Zuletzt bearbeitet am 01.04.14 14:25

01.04.14 14:27
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lilian: Meinsch... Chum den vergissisch doch alli Persone um dich ume, luegsch din GG ah und wotschem doch no chli meh säge! Also bi mir isch so... Entweder duni ihn abknutsche oder e Liebeserklärig mache unter Träne... Haha! Danke dir! Mir würdi das ebe au gfalle... Und mim Papi sicher au... Findsch es brucht den unbedingt Musig? Den hani wieder s nächste Problem! Haha!

01.04.14 14:33
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Han mers jeze gad so bildlich vor mier gha mit de Liebeserchlärig unter Träne . Den brüchti als Gascht glaub au definitiv es Nastüechli .
Hihi as abknutsche hani au scho dänkt..
Oh Musig findi es schwierigs Thema.. Mier händ au so es Dilemma und es hi und her gha wege de Chile, öb mer umbedingt no e Sänger brüchted oder nöd.
Bim ZSA möchti eigendli gern es Lied laufe lah, wemer in Saal ie gönd.. Iher chönted ja au eifach was abspiele lah?

Zuletzt bearbeitet am 01.04.14 14:34

01.04.14 14:38
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lillian: Ja das wird mer den au lustigi Fotis vo eus allne geh. Guet Sänger sind immer toll... Und leider au immer wieder en grössere Chostepunkt! Ja so hettis au dänkt... Aber was... Und eifach mit em CD Player?

01.04.14 14:46
Sue87 

Re: Bräute 2014

Nala
Woow gfallemer auso beidi favorite sehr…;O)

Lil.lian
Bi üs het der Pfarrer gfragt obmer e Trauspruch hätte wo mir wette…
Das isch ganz es schöns Gedicht!

Pfingstrose
I fänds emu schön wenn du mit dim Vater würdisch ineloufe?!
Mir werde säge „ Ja mit Gottes Hilf“ aber meh nid;O)

01.04.14 14:48
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Joah mit em CD-Player..
Aso bi minere TZ, wo sie ghürate hät, händs au wo mer alli iegloffe sind, es Lied abspiele lah. Sisch eifach im Trauzimmer gsi und den sind eigendli d'Gäscht und s'Bruutpaar glichziitig inegloffe.
Und anere andere Hochziit im November, die wär au zivil gsi inere chline Kapelle (voll e härzigi Kapelle http://www.heiraten.ch/trauungslokale/ho...p;id=1313416574), händs au miteme CD-Player es Lied abspiele lah und sie isch den mit em Papi inegloffe..

Zuletzt bearbeitet am 01.04.14 14:49

01.04.14 15:10
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: Ja unbedingt mit dim Papi ineloufe. Finde dassme das ou ufem Standesamt definitiv cha mache, git doch no gad chli e emotionalere Touch...

I wott ufem Standesamt es Lied ab CD la loufe und zwar am liebste "nicht von dieser Welt" vom Xavier Naidoo... I dr Chile wett ig aber scho e Sänger. Juhu am Fritig Abe gö mir bi eim vrbi und de singt/spiut är üs chli vor und macht üs hoffentlech e guete Priis (bitte Düme drücke).

@Trouspruch: Das weissi no nid, luege mir de äuä im Mai / Juni mitem Pfarrer a... Mir gfaut aber dr Spruch wo mir uf de Iladige hei gha ou sehr guet:

Die Kunst zu lieben besteht vor allem darin,
sich nahe zu sein, ohne sich zu nahe zu treten,
sich täglich zu sehen, ohne alltäglich zu werden,
eins zu werden und doch zwei zu bleiben.

Jochen Mariss

Aber i weiss nid, fürne chirchlechi Trouig müessts äuä scho e biblische Spruch si? Dä vor Sue findi ou super, dä kenni guet.

@Trouverspräche: I fänds äbe sehr schön, wemer no chli meh würde säge as nume Ja... ou wenns abgläse wär, fändi nid schlimm. Ha ou zGfüu dass mir das beidi würde schaffe. Aber i mueses mau no im Detail mit GG bespräche was är drzue meint...

@Sue: Wow, dir heit scho aui Menucharte und Postcharte für d Chile u aus druckt?! Du machsch mir Angscht...

01.04.14 15:25
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Das isch en mega schöne Spruch, isch bi eus au wiit obe uf de Lischte gsi :)

Mier hend für die kirchlich Trauuig nöd unbedingt müesse en biblische Spruch ussueche, hend das aber vorher scho entschiede willmer gmeint hend, mier müessed denn... Schad drum. Aber hend ja en schöne :D

Ich find ebe abgläsni Trauverspreche überhaupt ned schön leider. De bini eher Fan vom spontane, improvisierte.

Pfingstrose
Finde also au, du söttsch unbedingt mit dim Papi inelaufe!! Unbediiiiiiiingt! Und selbscht wenn kei andere Mensch uf de Welt das würd mache, es isch eue Tag und wenn iher eu das wünsched denn los ;)

01.04.14 15:26
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ich will hei go Päckli ufmacheeee!

01.04.14 15:30
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: ou ja mintgrüeni wedges im 40i tönt super ! ha eigetli s 40i aber mängisch au s 41 hetsch mal es foti ? *liebguck*
ou wow etsy schätz are coming juhu :)
haha falls denn rondelle hesch chani sie dir ja abchaufe *los GG vo de jane* )

pfingstrose: ou ja ich find das schön wenn mitem papi ielaufsch und musig ablasch dezue !

nala: ja ich kenn ebe ke förster oder schriner (aso doch eigetli kenni eine wo ime holzgschäft schaffed...hmmm )

lilian: was di GG isch schriner ? ja denn chasch ja locker so rondelle organisiere ?

spruch: aso ich säge eifach JA. in luzern am e fritig hesch würklich nur 20 minute und ich glaube das längt scho. mal luege was usechunt am gspröch, vermuetli ganz anders haha :)

 1 .. 373 .. 744 745 746 747 748 .. 873 .. 997
Location   Littlefoot   Janedoe   irgendwie   bearbeitet   würklich   squishy   würklech   Taeboyana   Problem   Zuletzt   Hochzyt   Hochziit   malinchen   richtig   schaffe   Iladige   gspannt   bstellt   Pfingstrose