Bräute 2014 |
|
1 .. 373 .. 744 745 746 747 748 .. 873 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
01.04.14 14:48
lil.lian
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose Joah mit em CD-Player.. Aso bi minere TZ, wo sie ghürate hät, händs au wo mer alli iegloffe sind, es Lied abspiele lah. Sisch eifach im Trauzimmer gsi und den sind eigendli d'Gäscht und s'Bruutpaar glichziitig inegloffe. Und anere andere Hochziit im November, die wär au zivil gsi inere chline Kapelle (voll e härzigi Kapelle http://www.heiraten.ch/trauungslokale/ho...p;id=1313416574), händs au miteme CD-Player es Lied abspiele lah und sie isch den mit em Papi inegloffe..
Zuletzt bearbeitet am 01.04.14 14:49
|
|
|
01.04.14 15:10
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
@Pfingstrose: Ja unbedingt mit dim Papi ineloufe. Finde dassme das ou ufem Standesamt definitiv cha mache, git doch no gad chli e emotionalere Touch...
I wott ufem Standesamt es Lied ab CD la loufe und zwar am liebste "nicht von dieser Welt" vom Xavier Naidoo... I dr Chile wett ig aber scho e Sänger. Juhu am Fritig Abe gö mir bi eim vrbi und de singt/spiut är üs chli vor und macht üs hoffentlech e guete Priis (bitte Düme drücke).
@Trouspruch: Das weissi no nid, luege mir de äuä im Mai / Juni mitem Pfarrer a... Mir gfaut aber dr Spruch wo mir uf de Iladige hei gha ou sehr guet:
Die Kunst zu lieben besteht vor allem darin, sich nahe zu sein, ohne sich zu nahe zu treten, sich täglich zu sehen, ohne alltäglich zu werden, eins zu werden und doch zwei zu bleiben.
Jochen Mariss
Aber i weiss nid, fürne chirchlechi Trouig müessts äuä scho e biblische Spruch si? Dä vor Sue findi ou super, dä kenni guet.
@Trouverspräche: I fänds äbe sehr schön, wemer no chli meh würde säge as nume Ja... ou wenns abgläse wär, fändi nid schlimm. Ha ou zGfüu dass mir das beidi würde schaffe. Aber i mueses mau no im Detail mit GG bespräche was är drzue meint...
@Sue: Wow, dir heit scho aui Menucharte und Postcharte für d Chile u aus druckt?! Du machsch mir Angscht...
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 373 .. 744 745 746 747 748 .. 873 .. 997
|