| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 374 .. 745 746 747 748 749 .. 873 .. 997
01.04.14 15:35
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Jandeo: Ich erlaubes dir... Ghan hei und mach das Päckli uf ich will en Bricht! Haha! Du häsch rächt... Aber jetzt mussi mie wieder um Musig kümmere... Hihi! Du hüratisch ja vor mir... Hànd ihr en Tanzkurs gmacht?

01.04.14 15:40
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Aso ich säg minere Chefin ez, dass d Pfingstrose mich heigschickt hed :D haha weisch wie würd die luege.
Ah das mit de Musig schaffsch du scho. Mier hend viel zviel Wünsch gha und fascht ned chönne usselektiere. Aber euses Ilauflied isch so perfekt für eus beidi. Freue mich glaub am meischte uf de Moment woni zu dem Lied inelaufe :D

Mier hend kei Tanzkurs gmacht bis jetzt. Aber mier sötted! Ich bi sones gstabi und tanze nie. Und GG au nid. Aber da er im Moment sooo viel schafft und am Abig oft vorem halbi 10ni nid heichunnt hani kei Ahnig wenn mier de sötted mache. Möched iher eine?

01.04.14 15:44
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Jeeeeh Päckli! Bi ja de gspannt wie die Sache si. Chunnt eis ums andere oder gad mehreri Sache zäme?

Mir isch bim Trouverspräche wichtig, dasses persönlech isch und vo Härze chunnt. Wenn är (oder ig) auso vorhär öpis säuber schriebt und das när mues abläse wäg dr Närvosität, findi das würklech nid tragisch. Finde de die fix vorgschriebne wome cha abläse schlimmer, de wetti lieber keis.

@Pfingstrose: Mir mache äuä de e Privat-Tanzkurs (2 Lektione oder so) zu üsem Wunschlied. Isch anschinend e Rumba Aber süsch Walzer u aus Mögleche hani irgendwie nid so Bock...

01.04.14 15:47
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Verstah voll was du meinsch. s'Persönliche isch zwichtige :)
Ich ahne, dases d Blueme für d Haar sind. Sie hed gseit das gieng nur es paar Täg aber GG hed vo zwei Päckli gredet und ich ha ihm ebe ganz bös verbotte daser de Absender liest oder s Päckli ufmacht :D

01.04.14 15:53
Sue87 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Woow das isch e mega schöne Spruch vo Jochen Mariss….
Hihihihihi nenei mir hei eifach d Karte druckt fürd Kirche wülmer eh scho lang wüsse dasmer eifach ebe üse Trouspruch aus Postkarte wei. Ner d Menükarte hani alli druckt und Tortenspitzepapier bstellt aber d Menükarte (65 stück) müesse aui no rund usgschnitte werde und ds hani natürlich no nid gmacht;O);O) ha mer eh gloubs chli viu vorgno no ds baschtle;O);O)

01.04.14 15:53
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Genau . Oh was hesch für Blueme bsteut? I ha o bsteut bi etsy und die sötte o demnächst cho...

01.04.14 15:56
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Die da. Eini isch eifach no mitere Federe uf de Siite, so Fascinator mässig :D
Und dini?

Datei-Anhänge
il_570xN.507217989_k946.jpg il_570xN.507217989_k946.jpg (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 71 kB

01.04.14 15:58
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Tanzkurs: Ich find ebe mir sind jetzt sogar scho spat drah... Es isch i zwei Mönet! Ich drähe langsam dure. Haha! Aber mir werded eine mache suscht gits kein Hochziitstanz, das isch mini Bedingig gsi. GG sötti mal s Lied ussueche... Ich känn mich eifach au schlächt us mit de Tanzstil. Welles Lied händ ihr Teaboyana?

01.04.14 16:00
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ich chan mi aschliesse. Bin au chli Ahnigslos mit dene Tanzstil und mier hend eus eifach gseit, schlussendli schunklemer eifach chli zeme

01.04.14 16:14
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Oh schön! I ha o so Haarnadle mit Blüemli dranne, aber nid us Stoff. Ha eismau dr Link postet, het aber gloub nid funktioniert... mache de es Föteli, weni se ha.

@Sue: Aha, de gits scho no chli z'bastle. Aber bisch ja no früeh dranne im Ougust de sött das scho klappe. Merci, üs het dä Spruch o so gfaue.

@Pfingstrose: I möcht "Something stupid" vom Frank Sinatra und GG mues de eifach zuestimme oder e bessere Vorschlag bringe . I liebe Sinatra und finde das Lied wär mau öpis anders und ou dr Tanzstil...

 1 .. 374 .. 745 746 747 748 749 .. 873 .. 997
Taeboyana   Hochzyt   würklech   richtig   Location   schaffe   bearbeitet   squishy   würklich   irgendwie   Problem   Littlefoot   Zuletzt   Janedoe   malinchen   Hochziit   Pfingstrose   gspannt   bstellt   Iladige