| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 376 .. 750 751 752 753 754 .. 876 .. 997
03.04.14 09:30
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose
Viiiiiiiiiiiel Spass z Madrid! Gnüsses!!
Und dem Typ hani de zrugggschribe, dasi ihn ez zum dritte Mal frage, ob die Bänder am 1. Mai daseged und eigentli welli nur uf die Frag en klari Antwort und suscht söller doch bitte en Expresssendig aordne, da ich ja inzwüsche definitiv bstellt heb. Mal luege waser dezue meint

Hebs guet!

03.04.14 09:35
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: vill vill spass i de königliche stadt :)

jane: haha typisch. :) immer das danke und oberfründlich
ou sorry das hani etz echt nid welle. aber ich denke du hesch eher e chlini blueme. ich han ja det welle sone flauschigi riesigi anetue wenn zfride gsi bisch mit de easy lösig denn la di vo mir (wo ja nid mal sone lösig hät ) nid la verunsichere
weg de rondelle, han denkt jede chan das bstelle wils da ide CH isch und denn halt sini drus ne. aber uf etsy chunsch glaub glich günstiger...ich gang denn no ine bastellade (was ich nid alles no wett mache haha)

03.04.14 09:36
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Weddingbee85
Wege de Bluemeofferte chani dier eigendli nöd würkli witerhälfe.. Abr wenn îher eu unsicher sind, chönder ja mal no e zweiti Offerte ihole..

Taeboyana
Vo wo häsch dini Strümpf posted? Ich müsst den au no sötigi ha..

Nala05
Nei de Rahme hämer nonig.. Abr ich gib ihn dänn bim GG in Uftrag. Ich möcht umbedingt so eine ha
Dis Bänkli isch ja au mega härzig, umbedingt chaufe :) D'Härzli hine findi super.

Squishy
Wie isch dis Vorstelligsgspräch gloffe? Und d'Wohnig? Gfallt sie eu?

Littlefoot
Joah uf em Föteli glaubi ischs es alts Fenster..
De GG macht mer den so en Rahme . Muen ihm eifach no ageh, wie gross das ich ihn gern het. Und den mal en glaub no wiislich a, dass er den öbe glich usgseht wie d'Chiste wo ich no wet wiis amale.. Mier isch nur no igfalle, wenn die beide Sache uf eme Tisch stönd mit eme wiise Tischtuech, chunts nöd würkli zur geltig.. Vilicht machi no was mit Jute uf däm Tisch, dass es en Kontrast gid.
Häsch nöd du scho Jute verwendet, d'Wimpeli? Vo wo häsch die här? Vo me Stofflade?

Janedoe
Ja voll die komischi Nachricht häsch becho. De wot doch eifach nöd schlecht bewertet werde…
Vo wo häsch sie bstellt?

Pfingstrose
Hey gnüsses in Madrid :)

Zuletzt bearbeitet am 03.04.14 09:40

03.04.14 09:50
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Morge Brütlis und TGIT (i ha hüt Friti hehe...)!

@lil.lian: Stimmt sorry, ha dir nid gantwortet wäg de Strümpf I hase zBärn im Loeb kouft, die bechunnsch sicher i angerne Warehüser o. D Marke isch KUNERT und sie hei 15.- kostet. Ig wott jetz no settegi choufe wo nur Füesslinge si aber o ohni Zäihe, die gits schints vor gliche Marke oder o bi Esprit. Wär sicher no guet für i mine Hochzitsschueh wo ja o Peeptoes si, damits weniger ribschet.

@Pfingstrose! Viiiiiiu Spass!!

@Nala: das Böxli isch ganz es normaus Holzböxli, so eini wie rächts im Bild uf däm Link: http://www.doitgarden.ch/g3.cms/s_page/7...roduct/6640.610
I hoffe i bringe de öpis Schöns häre drmit...

@Janedoe: Hihi, rächt abgfahre die Antwort... schmeisse mit Floskle um sech, aber was de eigentlech wettsch, verstöh sie gloub nid...

@squishy: I bi ou gspannt wies gloffe isch!

03.04.14 09:52
littlefoot 

Re: Bräute 2014

lilian: so cool en GG als schriner z ha :) ich sueche ja immer no en rahme fürs photobooth.
ich han sones juteband (das wo zerst umd truhe gsi isch) vo etsy bstellt mit de jute/spitzebänder :) aber die breitere jute tischlüfer sind mer all z tür und selber nähe gurkt mi a. drum eventuell die holzrondelle ebe au wegem kontrascht zu de wisse tischtüecher...

photobooth: ich han ime andere thread gläse dass sie bi de kamera s bild abdeckt hend. mini schwöschter het mi etz aber gfragt ob ich den chline drucker anetue will. das wär cool. etz bini hin und her grisse, wil ich eigetli nid wett dass all a de kamera umefingerled. und au nid ame allfällige laptop...klar wers lässig wenn jede es foti chent mitne..ich ha ebe eher tendiert en link zunere HP uf dankeschärtli z schribe, de cha jede all fotis go aluege und drucke wenn er will...und es gäschtebuech chame ja au no mache danach...was denked ihr so drüber ? wenn er gäscht wäred und au als brut ?

03.04.14 10:13
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Danke für d'Infos . Dänn gahni au mal chli go umeluege..
Du meinsch die? http://www.espritshop.ch/zehenfreie-stre...referrer=search
Ich han ebe allgemein nöd so gern Schueh ohni Söckli a, ussert bi Flip Flops störts mi nöd.. Vo däm her heti eigendli nüt gege Strumpfhose.. Ussert das es dänn zwarm wierd

Littlefoot
Ah ok.. Ich gah vilicht am Samstig no ines Gschäft wos vill Stöff und Bastelsache hät, den dueni dete mal luege was es gid.. Und susch luegi dänn uf Etsy ume.
Joah ich wür ufs usdrucke verezicht.. Susch drucked würkli alli ade Kamera/PC ume.. E HP mit Föteli findi würkli vill die besseri Lösig!!

03.04.14 10:27
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenand! :)

Holla die waldfee fast 50 site ihr sind z’schnäll fraue :p due drum chli öberflüge ;))

@pfingstrose: danke jo das stimmt.. die schöni truurfiir häd scho gholfe.. puh bin froh hani mini prüefige hinter mir isch scho en riisigi erliechterig.. und d’nervosität för am samstig stigt unt stigt! :p danke wäg de schueh! ;) hoffe chan dänn au de ganz tag demit laufe! :p han es blau-türkisses, langs chleid – han 2 bilder i ahang do :) jooo mir händ en azug gfunde im domino, det hani jo au mis chleid kauft! Hihi han voll fröid! :) öis häd dunkelblau immer scho gfalle und händ öbis ganz schöns, klassischs gfunde passt super zo mim GG :) Hey so cool händer au en Azug gfunde! Au dunkelblau hehe so witzig :) schint in z’si das johr :) und super wäg de ringe, wider öbis meh abghöglet :)

@lula: hihi congratultions Frau Lula! ;)) bin gspannt uf din bricht!! :) de vom zivile hani grad gläse hihi so schön:))

@talu: welcome und vil spass bi de hochzytsvorbereitige ! =) hey und so cool du hürtisch jo am gliche tag wie mir! =) mir händ öises fest mit freier trauig au am 5.7.! und glaub nomol öber do inne! ;) jetzt hoffemer ganz fest, dass de petrus en liebe isch – so 26°, sonne und nur paar wenigi wölchli för die schöne fötelis wär doch perfekt oder? ;))

@squishy: danke för die liebe wort! Bin froh isch s’gröbschte dure.. nur no morn und dänn hani jo nachem standesamt en woche ferie – wellness hihi fröiet öis mega! =) danke wäg de schueh! Jo gsehs dänn am SA hehe :p aber söt scho irgendwie goh ;) jöö härzigi idee wäg de chalte füess hehe :p öis händ gester alli am geburi d’füess aglangt zum luege ob mir chalti füess händ haha :p

@malinchen: danke vilmol! Cool häd din GG au en azug gfunde! :) goht grad chli öbis mit azüg vo öisne brütigam hehe :) wird aber au zyt :p wäg de ringe: chan dir d’truigslounge in wädenswil sooo empfehle imfall! Pris-leistig isch hammer! Mir händ jo platin-gälgold ringe und ich han steindli rundume und platin isch jo wohl s’türste wos git und mir händ för beidi ringe zäme 4500.- zahlt! :)

@lil.lian: dankee :) wänder bi de trauig öber wo nur singt oder au klavier spilt? Chan dir sooo öisi empfehle si isch hammer und ich find mega priswert! :) d’Arianna! :)

@janedore: hehe ooh jo und wieni nervös bi :p schribe dänn witerunde no meh dezue :p jöö ev. Verstecket sis eifach guet ;) muesch wösse mini TZ isch es meeeg plappermuul ganz schlimm :p hehe aber lieb si trotzdem ;) aber isch es wunder, dassi nonig meh weiss ;) oh schöne schleier! :) immer weni sörnigi gseh dänki, hmm söli glich au en schleier näh? :p aber han mi eigentli degäge entschide :p hey das dönt jo voll lässig mit dem pfarrer! :) schön gits no sörnigi! ;)

@sue: wow dönt jo mega geil dini deko-floriste-sache! :) ich söt au scho en schritt witer si hilfe! :p aber mega cool dassd so vil sälber chasch mache! :) mir gfallt de 1. Hoorschmuck am beste :) ah gseh grad genau de häsch au bstellt hehe ;) so schön häsch sones schnäppli gmacht super sach! :) oh mega cool wägem bänkli! =)) so öbis suechi au no!!! Oh man ich wet au chli vorwärts cho wie ihr alli :p

@littlefoot: oh blöd wägem zoll so sache sind amigs närvig gäl? Han mi defür uf de post gnervt letschtmol – för sones mini päckli nach östrich mit 2 chinderchleidli för es baby wo uf d’wält cho isch vo bekannte hani öber 20.- zahlt! Isch jo d’hälfti vom wert vom inhalt! :/

@nala: hey bini froh häsch di wider bitz beruhigt wägem dresscode etc.! danke dir för die liebe wort! Isch wörkli schön gsi d’gedenkfiir.. <3 i mim härzli läbt si för immer witer! <3 danke jo han jetzt d’prüefige mol hinter mir bis mitti juni.. oh apero stehtischli! Hani mir no gaar kei gedanke gmacht sowit bini nonig :p hehe aber gseht ganz schön us natürli!

@sunds: döfi au en PN? :)

@sasileu: cha dir nofühle goht mir jo ähnlich momentan.. hoffe s’chunt bald wider besser!! <3

@taeboyana: ich find d’idee mitem schlüsselahänger mega süess! =) ich sueche ebe au no so öbis aber am beste uf italienisch will mini schwigermuetter in spe weder änglisch no sehr guet dütsch cha..also wenn öber öbis gseht bitte mälde ;) jöö so härzig vo dim chef und ganz en schöni anerkennig :)

@fara: gratuliere au dir vo härze! :) bin au gspannt uf d fotis! :) fröitmi häsch so es schöns hochzyt döfe erläbe trotz all dine liide wod momentan häsch und allem wod muesch duremache! Ganz schöni deko hammer gfalltmir sehr guet! :)

@daenu: stimmt bi dir ischs jo morn sowit mitem zivile hihi werde a di dänke! =))) oh nei scheisse duetmer voll leid för di GG :( chan sin frust guet verstoh und finds voll denäbe vo sine kollege! :( hoou hoffe er hä sich inzwüsche bitz beruhigt und nomol chönne mit TZ und TM rede?

@pricana: schön lauft grad so vil bi dir und alles so rund! =)

03.04.14 10:30
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@unterwösch: ich han im beldona no räscht en schöni korsage gseh und schöni pants dezue – aber de pris isch au ned ohne d’korsage scho nur öbe 230.- und obds nacher jemols wider aleisch isch au froglich drum mol luege.. detail :p bruche zerst mol schueh! :p

@thema baby: hihi würkli lustig wie das alli beschäftiget :) also för öis chas so gli wie möglich losgoh ;) han scho mol mit de hormonelle verhüetig ufghört und bis nach mine prüefige im oktober (wilmer jo nie weiss wiemer sich fühlt wämer schwanger isch) düendmer altmodisch verhüete.. und dänn chas losgoh ;) säget immer mir machet öises baby dänn made in thailand i de flittis ;) händ jo 3 woche zyt haha :p nei druck machemer öis ned aber mir fühlet öis beidi mega riif und parat und bevormers ned probiert händ sindmer eigentli positiv igstellt und glaubet dra, dasses gli ischloht :) fröimi sehr uf die zyt mami z’si :)

@me: ich bin jo soooooowas vo erilechteret! Mini prüefige sind ändli dure sit gester oig am 8ti! Puh bin aber au mega k.o. jetzt.. und wösset ihr was? Han frei hüt und bin aber sit am halbi 5i wach!!! :( voll unfair ned!? Eifach nüme chönne ischlofe :/ bin glaub scho so nervös wägem samstig :p luege jede tag öbe 100 wätterbrichte uf öbe 50 verschidene sitene a – glaube s’söt öbe chli so wärde wie höt also leider nedso schön :( hoou debi wärs so toll gsi go mini golf z’spile! Was machemer au nur so lang am namitag wämer ned dusse chönd go fötele etc.? usser bowle chunt öis nüt i sinn als schlächtwätter variante! Kennt öber öbis tolls in basel?? Hoffe jo immerno dass s’wätter wider umschloht aber hmm :/ und die letschte täg isch sooo schön gsi!! Han mir zo mim chleid (siehe anhang – und bitte ned z’gnau luege bin total ungschminkt :p) no es silbrig/graus jäggli kauft im zara – hoffe mol das langet und han gnueg warm.. aber isch eben o schwirig öbis passends z’finde! Gester bini no rasch bim florist gsi wo zom gschäft ghört wo mis mami schaffet – mega cool si häd 30% und somit zahli jetzt för mis strüssli am zivile plus strüssli vo minere TZ und 2 astecker för GG und TZ nur 80.- - voll gönstig oder? Wenn alles so chunt wienimers vorstelle düendmer d’blueme för s’fest au öber si mache – ich meine 30% isch natürli scho hammer! =)
Sust bini die woche vo eim beautytermin zum andere am seckle :p am SA bini no bim coiffeur gsi und wider chli heller worde :) am mändig hani no nägeli gmacht passend zo mi blingbling chleid ;) (siehe anhang) hüt goni no go bei wachse (auuua!) und wimpere mache jo und dänn wäri glaub sowit före SA :) ah und is solarium möchti mol no wennis zitlich schaffe ;) hüt obig gsehni nach öbe 6 woche und gfühlte 5 mönet mini mädels widermol alli zäme juhuu =) s’letschte mol als ledigi frau hihi :) bin gester no amene 30. Geburi gsi und alli hänäd mi scho bim nochname vo mim GG gnennt haha lustig gsi :p muess mi aber scho no bitz dra gwöhne dänn ;) sust was isch no gloffe? Ebe mir händ en azug gfunde för mi GG :) er isch dunkelblau (häd öis beidne ebe immer vo afang a gfalle) und ganz en schöni passendi weste in ivory und es schöns plastron oder plastreau oder wie schribtmer das? :p apropos: weiss öber womer die astecker do findet för i die plasltrons? Wetet ebe öbis schöns blau / silbrigs bitz uffälligs zum de azug ufpeppe :) finde aber im internet nienets öbis schlaus…?
So mini liebe! Wönsche öich no en guete räschte vo de woche!

03.04.14 10:32
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Jetzt hed sie aber umgehend zruggschribe, dass en Expresslieferig 22 Dollar wär. Die Doooof! Ez hanis ja scho kauft, pff. Keis Wunder müends um gueti Bewertige bettle :D

Photobooth
Die Lüüt sölled die Kamera schön in Rueh lah. Glaube abdecke wär no schlau aber ehrlich gseit hani mier null Gedanke drum gmacht. Dini Schwö hed aber e gueti Idee mit dem Drucker findi. Chönnt mer s Bild grad usdrucke und is Gästebuech chläbe und was dezueschriibe, z.B.

lil.lian
Has irgendwo z China bstellt glaub. Über ebay.

me
Ich han sone tolli Whg gseh miteme riiiese geile Balkon und voll günstig. http://www.homegate.ch/mieten/104665103 Ez muessi irgendwie no GG überzüge, dasmer no wiiter weg vo de Stadt zügled :D hahaha, de wirds freue!

03.04.14 10:32
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Uiuiu scho halbi 11i debi hani doch no bitz welle schlofe :p und drücket mir de dume dass am SA alles rund lauft – weiss ned oi mir meh sorge söl mache um s’wätter oder um s’mami und de papi de ganz tag uf so nöchem ruum :p aber die werdet sich jo hoffentli scho chönne zämerisse :p negst woche bini dänn am wellnesse – mini honey moons :) aber wenni dezue chume werdi öich natürli am sonntig no brichte bevoris am mändig nach bella italia haue ;)

PS: sorry för de lanig ego-post widermol.. das isch halt wämer nur all 50 site zum schribe chunt :p

Datei-Anhänge
Foto 1.jpg Foto 1.jpg (46x)

Mime-Type: image/jpeg, 137 kB

Foto 2.jpg Foto 2.jpg (38x)

Mime-Type: image/jpeg, 123 kB

Foto 3.jpg Foto 3.jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 92 kB

 1 .. 376 .. 750 751 752 753 754 .. 876 .. 997
gspannt   würklech   Littlefoot   Pfingstrose   Iladige   Location   bstellt   Taeboyana   würklich   Problem   squishy   richtig   schaffe   Hochzyt   irgendwie   bearbeitet   malinchen   Janedoe   Zuletzt   Hochziit