| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 377 .. 752 753 754 755 756 .. 877 .. 997
03.04.14 15:13
littlefoot 

Re: Bräute 2014

squishy: yeeeah cool : gratulierä !! gsesch so vill bewerbige häsch amel nid müsse schribe !

jane: u swetter isch bi ois nid so de hit aber s regnet noni :)

mima: scho cool de drucker aber s chärtli usene und in drucker tue findi scho relativ gföhrlich, nacher vergisst eine s chärtli wieder ineztue usw..ha ja scho angscht dass mer de fernuslöser eine verleit

daenu: oje das isch doof die situation. aber ich denke de TM wett GG nid als fründ verlüre und da sett GG au chöne verzeihe. TZ cha sich def. nid duresetze aber wer weiss wie das isch zwüsched es paar so testosteron gladnigi wese z stah (öpe weniger schlimm als under 5 zickene haha)...
falls mer dich nüm läsed : für morn alles alles gueti, ich wünsch eu ganz en schönä tag

03.04.14 15:15
MiMa27 

Re: Bräute 2014

MiMa27:
@ Janedoe: (Sorry, chume wieder mal nöd nah und han nur grad din letzte biitrag xeh)

Ich chan folgende Fotodrucker wärmstens empfehle:

http://de.canon.ch/Support/Consumer_Prod...LPHY_CP900.aspx


Chasch je nach Kamera sogar grad wireless usdrucke oder eifach dä Chip useneh, in Drucker stecke und sogar no verschiedeni Aordnige oder Farbe wähle zum usdrucke. Xehsch au e chlini Vorschau uf em Display. Super eifach, und jede chans problemlos mache. Koste pro Usdruck ca. 45 Rappe und s'guete finde ich dra, dass es wasserfesti "Farb", resp. ebe Folie und kei Farbe sind. Qualität top!

Grüessli

03.04.14 15:19
littlefoot 

Re: Bräute 2014

mima: haaa du bisch super, wireless drucke so cool. mini nachbarin hät ebe gseit sie heb so eine und ich chöng de uslehnä. etz muni mi nur no schlau mache wie das alles zämehänke aber ich schaff ja inere informatik bude, keis problem.

danke bisch super !

me: han no vergesse: bi über de mittag im depot gsi ha etz so väseli i verschidnige dicki und höchi kauft, für de tescht tisch woni etz morn mache cha weni hortensie und schleierchrut bim florist bechume.

03.04.14 15:27
MiMa27 

Re: Bräute 2014

@ littlefoot: han dä Biitrag nöd es zweits Mal wellä poste.. han nur wellä dä Link ändere will er nid gange isch Das mit em Chip verlegge isch bitzli d'Gfahr. Mir hend letscht Jahr amene Hochziit ca. 5 chlini Digicams im Isatz gha wo alli grad immer s'Foti usdruckt hend und es isch det problemlos gange. OK, viellicht isch dä Chip mal nebed em Tisch gläge, aber es isch keine verlore gange ;-)

He bin gspanne uf din Test-Tisch. Ich bin au fliessig am Gläsli sammle und han au im Depot es paar kauft. Allefalls chan ich dir denn au vo mir no wiiter geh nach eusem Hochziit.

03.04.14 15:33
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Joah das glaubi, wenn halt würkli grad im Chueche wohnsch, gasch halt würkli vill schneller mal no noimets hi, wie was go trinke, als wenn extra für das no id Stadt müsstisch..
Homeoffice isch voll kuuhl :) Heti au no gern..

Squishy
GRATULATION!! :) so lässig !!
Häsch de Job ab de Summerferie?

Daenu16
Ich finds guet, dass din GG mit TZ und TM telefoiniert hät.. Das er gfrägt hät wies zu dem cho isch und au beidne gseit wies um d'Fründschaft staht.. Guet häts de TM igseh und sich au entschuldiget.. Abr das mit de Stimmig isch würkli nöd toll.. :-/
Hoffe abr trotzdem für eu, dass iher morn e wunderschöni Trauig und no de schöner Tag werded ha :)

Littlefoot
Sinds die Väseli wo uf Pinterest pint häsch? Söttigi hani ebe au kauft, die für CHF 1.95 händ e super Grössi. Die weti für d'Chilebänk näh und dänn gids no vill die grössere, die chönti mier guet für uf em Tisch am Abig dänn vorstelle..
Bin gspannt wie din Testtisch dänn wierd usgseh..

Zuletzt bearbeitet am 03.04.14 15:35

03.04.14 15:47
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Squishy: Yeah so toll, freut mi für di!! Gsehsch itz das het ja subito klappet. Jöh so cool, i ha gar nid gwüsst dass du Chindergärtnerin machsch, ha gmeint Primarschuellehrerin Du wirsch dä Job sicher super mache. Ab wenn hesch ne?

@littlefoot: Bi ou sehr gspannt uf di Test-Tisch. Tönt immer aus so schön und du bisch sicher mega kreativ so wie du immer schriebsch und Idee hesch

@daenu: Sehr guet dass dir heit Klartext gredt, ou wenn itz d Stimmig nid so super isch. Aber di GG isch ja ou mega verletzt gsi und de mues me das eifach säge. Isch doch guet wenn du so ruhig bisch, d Närvosität chunnt de im entscheidende Momänt sicher no früeh gnue

@me: I freu mi so uf üses Hochzitsvorbereitigs-Marathon-Wuchenändi Morn fahts am Namittag a mit Chleid abstecke mit mim Mami zäme und de luege mer no fürnes Chleid für sie. Hoffe es klappt aus mit üsne Plän und dassmer de es rächts Stück witerchöme.

03.04.14 15:47
Fara 
Re: Bräute 2014

Hey zäme

Glesli wiiter z geh hetti au. Eifach zwei Sorte. S einte da di Vintage-Väseli. Sind aber halt mit enere Etikette druf. Und suscht Uni ganz vill Sanbitter-Glesli. Also, wänn das bi öperem würd dri passe, sehr gern.

Sorry, han alles gläse, aber nöd systematisch beantwortet. Aber ihr händ ich gester chli vo de Chemo abgklänkt. Hüt gahts mer rächt guet. Bi zwar nonig under d Duschi, wil das immer biz öpis stressigs isch für mich grad nach de Chemo. Aber joa... Stinki halt chli vor mich hii. Solangi eifach s Ässe ez verträg.

Irgendwänn isch no s Thema Unterwösch ufcho, woni no kän Sänf dezue geh han. Also ich han us em Brutmodegschäft en BH kauft für 145 Stutz. Isch also absolut vill für mini Verhältnis. Aber han ebe kei Ziit gha zum vorher go luege, wili im Spital gsi bin (Arsch-Spital, ha di langsam gseh, wett so schnäll nüm cho - aber d Lüüt sind u liebi, so isch es nöd). Dänn hani gfunde, ja chum, wänn de BH scho so tüür isch, isch au schad, de passend Slip nöd z ha. Hani halt nomal 80 Stutz für de String usgeh. *gg* De hani aber am Tag dur am Hochsig nöd agleit, sondern en andere String (eine, woni gwüsst han, dassi de ganz sicher bequem find). Han gwüsst, dassi am Abig eh lieber wett unter d Duschi hüpfe und dänn de passend String früsch chöne alegge.

Strümpf hani eifach huutfarbigi agha. Wissi Strümpf gfalled mir irgendwie nöd. Und ganz blutti Bei wäred bi dene Temperature nöd sooo de Brüller. Wobi, mer hät no tuusig Schichte Chleid drüber. Aber ich träge eh vill so di fiine huutfarbige Strümpf, au mängisch im Summer under emene Röckli. Find mini Bei nöd sooo de Hit. Die chönd chli Make Up verträge. Sind halt vor allem chäsbleich und s hät e chlini Art Narbe.

Soooo, ez wüsseder das au no vo mir. *gg* Ich finds luschtig... Über was mir eus scho alles ustuscht händ. *gg*

Ah: Ringböxli: Öper (ich glaub d Taeboyana) hät welle es Ringböxli sälber mache. Han ich au gmacht, hät rächt guet klappet. Ich han so helli, chlini Truhe bstellt bi Opitec (chani übrigens eh empfehle für günstigi Baschtelsache) und dänn so dunkel lasiert. Drüber dänn obe druf mit enere Schablone es florals Muschter gmalt (das isch leider chli verloffe, aber glich no schön gsi) und drin ine hät mir mini TZ es Chüssi gneit und zwei Spitzebänder dra zum d Ring amache.
Tiptop klappet. Han u Freud gha.

Min Maa hät dänn prompt zerscht de falsch Ring verwütscht. Aber händs no gmerkt (phuuu). Aber das ghört eher dänn i d Fortsetzig vo mim Bricht, woni aber no chli useschieb. Bin nonig dezue cho und wetts lieber schriibe glaub, wänn d Chemo ganz wieder dure isch. Nöd das emotional z fescht verhänke. Würd glaub scho nöd passiere, aber mer weiss nie.

Ah, min Ehering isch mir scho wieder z gross. Letschti ischer abgflutscht. Normalerwiis hani de Verlobigsring als Stopper vorne dra jetzt. De isch e halbi Nummere chliner. Aber ez bstelli glaub uf Etsy no en herzige fiine silbrige Ring, wo chliner isch und de Ehering sell zrugg bhalte. Grad definitiv chliner mache, wetten ebe eigetli nöd, wil de isch ez nur so gross, wil ich so vill abgno han. Wett ja aber eigetli wieder zueneh. (Haha, ich bin au di einzig Bruut wo sich beklagt, dass sie vor em Hochsig abgno hät. - und muss ehrlich sii, di jetzig Figur gfallt mer. Aber ich weiss, dass es nöd mis gsunde Gwicht isch - also, das, woni han, wäni normal isse und gsund bin).

Haha, ez hani churz wele wäg de Glesli schriibe und schwupsdiwups händ ihr erfahre, was ich une drunder agha han.

BTW: De Wonderbra, wo d Taeboyana hät, hett ich suscht au no. No nie treit, aber aprobiert. Isch mer nöd gange, hetten au für s Hochsig dänkt. Und s zrugg schicke hani zwüsched allem gsundheitliche Stress chli verpasst. Falls öper intressiert wär a dem BH und dänkt, dass es 80B ungfähr chönt passe... Chönders säge, dänn schicken eu mal zur Aprob. Ich glaub, ich han öpe 45 zahlt defür. Würd en aber au günstiger weg geh. Wil: was wett ich mit eme BH, woni nöd chan alegge.
Es isch de da in huutfarbig: http://www.laredoute.ch/de/bandeau-bh-pe...498-235914.aspx

Liebi Grüess,
Fara

03.04.14 15:57
Fara 
Re: Bräute 2014

Und voll vergässe, obwohli mi mega gfreut han:

GRATULIERE, squishy!!! Ez hät das ja doch rächt schnäll klappet und erscht no amene Ort, wo di wohl fülsch! Wünsch dir jetzt scho alles Gueti! Fangsch im August a?

@daenu: Findes super, händers (bzw. din Bald-Maa ) agsproche. Und eigetli isch au grad guet, gsehnder eu vor em kirchliche Hochsig nomal. Chönt mir vorstelle, dass sich so d Stimmig wieder biz normalisiert. Ich wünsch eu jedefalls morn es mega schöns zivils Hochsig, won ihr's guet werded ha mit allne.

Und dänn wär vilich d Lösig mit em Ablauf zeige nöd schlächt. Wobi dänn di eint oder ander Überraschig keini meh isch, da münder wohl abwäge. Oder halt abwäge, öb's langed, wänn din Brüeder ja au no TM isch... Öb ihr ihm gnueg chönd vertraue, v.a. jetzt, wo er das mitbecho hät, wo xi isch. So dass er würd igriffe, scho im Vorfäld, wänn öpis blöds plant isch, oder au im Momänt sälber. Das chunt chli uf sini Persönlichkeit ah (v.a. s im Momänt sälber igriffe, das chan scho nöd jede glich guet - wobi Brüedere fühled sich mängisch ja scho au no chli für d Schwöschter verantwortlich - bi mir isch es zumindest so, obwohl beidi jünger sind ).

@Taeboyana: So guet, seisch dim Mami en liebe Gruess! Hoffe, sie findet au öpis schöns. Mis hät chli Müeh gha, und ja au schlussändli mega Ziitdruck dur s füre verschiebe. Aber ez öpis gfunde, wo ihre guet gfallt. Und dänn hät sie sich zwüsched de Trauig und eusem zweite Fäscht no mega cooli Schueh kauft. Ha gfunde, die würdi jetzt au no alegge, gfalled mer sehr guet.

@all: Sorry, eusi Mamis känned sich ebe mega guet. Drum hät mich d Taeboyana da im Forum au erkännt.

Liebs Grüessli namal,
Fara

03.04.14 16:20
littlefoot 

Re: Bräute 2014

fara: schön das es einigermasse gange isch geschter
ja säg au, gäll mir wüssed afig so vill vonenenand
hauptsach fühlsch dich wohl i dim körper wegem gwicht, obs etz s ideal gwicht isch oder nid...wenn du der gfallsch so
ou sone wonderbra chetni au bruche aber 80B isch glaub nid mini grössi

lilian: oh scho uf pinterest gse :) jep, ha die für 1.95/3.95 und no es dicks weiss au nüm wie tür kauft. mal luege obs zui de configläser passed, wohl eher nid

mima: wär schön cool wenn mer dini chentsch witerge aber ich glaub dis fäscht isch ei wuche nach mim, oder nid ?

taeboyana: so cool es hochzitsmarathon weekend :)

03.04.14 16:22
MiMa27 

Re: Bräute 2014

@ littlefoot: ähm so doof, stimmt hesch recht. han grad gmeint, ihr seged im August... SORRY!
Denn gahts leider würklich nöd.

 1 .. 377 .. 752 753 754 755 756 .. 877 .. 997
würklech   Janedoe   Problem   gspannt   irgendwie   Hochziit   bearbeitet   schaffe   Hochzyt   malinchen   würklich   Iladige   Pfingstrose   richtig   Location   Taeboyana   bstellt   squishy   Zuletzt   Littlefoot