| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 378 .. 753 754 755 756 757 .. 877 .. 997
03.04.14 17:07
Fara 
Re: Bräute 2014

Haha, littlefoot, ja genau... Also, ha sogar min BH no online gfunde. Müssti de da sii: http://www.mariejo.com/de/marie-jo/jane/...-bra-0101338nat

Hihi... Tüür, aber mindischtens au no schön. Träger chan mer weg neh oder au als gradi Träger oder Neckholder alegge.

03.04.14 20:39
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hey Ladies

Momentan schaffis leider nid so zum mitlesä

Ich ha eui mal wele fröge, vieli vo eui bsorget jo Photobooth artikel, wieso eigentli?
Hend ihr e Fotibox oder Poloroid oder wie machet ihr das?wo dönder Artikel herä?

Mir hend ebe wele Fotibox vode Hochziitsmess miete aber die isch komplett usbuecht au bi anderne abüter isch fascht alles scho usbuecht und das wo na frei isch, isch eus viel z'tür.

übrigens hani Offerte vom 1.Bluemägschäft becho....nume soviel die spinnet total!!!!! 2500.-
und gester bini no imenä andere Bluemegschäft gsi und deht hani sogar na was meh ageh und die het id offerte na Vase und Perle gnah und die isch uf 1265.- cho
Also mir machtes bi ihne, aber de pris isch nonig fix. aber also die vom 1. gschäft krieget den no e richtig schöni absag....finds echt dänebet, willi gseit hat dasi eigentli nid über 1000.- wot.
naja egal, ha denkt i teils eui kurz mit

Soo wünsch eui en schöne Obig!
Ich probier mich jetzt nachli a Kircheheftli & Platzkärtli min schatz wot sogar mitbastlä

03.04.14 20:55
Broncos 

Re: Bräute 2014

Mini Hübsche, die Wuche isch eifach de Horror, han viil z viil tzue bim schaffe. Han üchi Biträg biz überfloge, aber hans ned möge im Detail nachelese.

Danke viel mal für all die Gratulatione zum TZ amt han immer no mega freud

Ich han eigentlich ned viel z brichte. Han nur denkt, ich meldi mich wieder mal. Sasi/lilian ich han üch ned vergesse, ich hoff dasi am Samstig dezue chume.
Ah moll, ich han doch öpis z Brichte min GG het gester d Awaltsprüefig bestande!!!! Ah man ich bin sooo froh isch das ganze endlich dure. Er flügt jetzt morn ab uf Vegas für sini Polterwuche. Die werded schön feste det ene, aber das het er sich au verdient, er isch sooo lang und fliessig am lerne gsi.
Den hemer hüt üsi Ring abzoge, wil er ja jetzt uf Vegas gaht und mir sie no graviere la müend. Ich han jetzt defür min Verlobigsring wieder agleit. Fühlt sich irgendwie komisch, aber irgendwie au lässig a. Haha, ich bin sozäge wieder verlobt
Ahh und d Ameldefrist isch am Mäntig abglofe. Für de Abig hend sich all gmolde. Han jetzt zwar grad no de Hotelzimmer für d Tessinerfraktion vom GG müesse nacheseckle, aber suscht het alles klapped. Bi de Aperogäst fähled no es paar, aber die meiste hend sich gmolde. Ich gib ne jetzt mal no biz schonfrist. Wie viel Gäst hend ihr eingentlich so? Bi üs sinds ca 150 für de Apero (da chunt mer de Pfingstrose ihres Lago Mio in Sinn, wobi im Moment wärs ja eher öppis spanischs ) und 50 am Abig.
Suscht bini jetzt langsam nervös uf de Marathon, aber ich glaub das isch normal.
So nächst Wuche chani den hoffentlich wieder min Senf dezue gä und ned immer nur Egoposts schriebe. Und wenn den de GG vo Vegas zrugchunt und de Marathon verbi isch gahts wieder intensiver ad Hochzytsplanig.
Haha, soviel zum Thema ich han nüt z Brichte

04.04.14 08:24
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge mitenand :)

sasi: ui das isch ja recht en differenz. ich han au müsse merke dass gwüssi florischte eifach überrissnigi prise hend...
wegem photobooth: mir hend e kamera mit stativ, fernuslöser und blitz gmietet. die stelled mir denn irgendwo uf, ich hoffe mir findet no en passende rahme (susch frägi denn de GG vo de lilian haha) womer ine ascht wend hänke. ich han mini shabby truhe jetzt au zum nebedra ufstelle gno, und han dörfe enere liebe dame vo da ine ganz günstig 32 verchleidigsstuck abchaufe, wo überall mega guet acho sind (GG, chind, nachbere etc), mit riese brülle, perrücke und so züg.
eventuell stellemer no en wireless drucker ane aber da musi mi no schlau mache ob das mit de kamera gaht usw...

broncos: das isch denn toll grad e wuche vegas :) ach de hät din verlobigsring wieder mal en verwendig :)
wo laufsch eigetli am marathon ?


me: geschter isch de catering typ cho. mir henden ja scho mal gseh gha, er isch würklich en flotte. und er isch 2 stund bi eus gsi am schnörele, bi bier und kafi er macht eus hüt nami en offerte. mir hend chli s fleisch und d salät besprochen, witzigerwis hät er au gnau die saucene am liebschte wo mir so gern hend :) und au s apero tönt echt fein. zudem wirds nid als buffet gstellt sondern flügend serviert. really nice.
ha etz no mini väseli vom depot mitem juteband dekoriert (bi aber am morge nid so begabt, etz hets bim einte oder andere e chline spalt, aber isch nid so tragisch für mich :) muss mer denn aber müeh ge bi de negste, ha nüm so vill band :) gsend schön us. etz musi denn no schleierchrut poschte weni find und denn machi endli mal de tescht tisch

Zuletzt bearbeitet am 04.04.14 08:27

04.04.14 08:55
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Brütlis - TGIF!!

@Fara: Jöh danke, i wirdes gärn usrichte! Ja bi mim Mami chönnts o nid so eifach wärde, sie macht sech mega Gedanke und wott natürlech öpis Schöns, aber sie mues sech o wohl füehle drin. So härzig, o fürs Zivile het sie sech mega überleit was sie chönnt alege u mini TZ isch o no es äxtra Chleid ga choufe. So schön!
E schöne BH wode kouft hesch. Dä wirsch ja no mängisch chönne bruche u de het sech dä Priis o glohnt

@daenu: gaaaaaanz e schöne Ziviler wünschi euch hüt!! Gniesset dä Tag. I freue mi ou scho uf üses

@Principessa: Euch wünschi morn ou ganz e tolle Tag und hoffe ds Wätter häbt! I bi ja eigentlech d Spezialistin was es Programm in Basel ageit, ha 1 Jahr bi Basel Tourismus gschaffet Aber das isch jetz o scho 8 Jahr här... Abgseh vo Musee - wasi nid anime dass dir das unbedingt as Programm bim Ziviler wettet, usser dir sit mega d Museumsfreaks - wär mir jetz no d Bar Rouge i Sinn cho. Die isch im 31. Stock vom Ramada Plaza Hotel bir Mäss usse und me het e Hammer Ussicht (o bi Räge ) und d Bar isch u cool gmacht. Dert chönntet dir öpis ga trinke gmüetlech, isch haut aber de nid so Action... Oder dir chönntet e Fahrt mitem Rhytaxi oder emne Kursschiff mache, dert ischme ja im Schärme und es mues o nid unbedingt ds wunderschönste Wätter si. Aber d Nala isch ja üsi Baslerin und hätt dir sicher viu besseri Idee!

@littlefoot: Ändlech, ändlech hesch du vo mir no es Foto vom Chleid im Postfach Bitte Frisur nid beachte, nach ca. 15 aprobierte Chleider isch nüt meh zmache gsi
Das tönt guet mit euem Caterer. Hoffe dass d Offerte de passt!

@Broncos: Ganz ganz ganz viu Glück für di Marathon am Sunntig, i wirde adi dänke und dir d Düüme drücke!! Schicksch es Foti? I hami gester definitiv füre Aletsch-Halbmarathon am 29. Juni agmäudet - mitem neue Nachname Ha dir ds Föteli vo mim Chleid o no gschickt.

@me: So, ga mit mim Mami ga Zmittag ässe u när ga Chleid abstecke und i cha no es Päckli uf dr Post ga abhole, vielech si das mini Haar-Blüemli... drfür het üs dr Sänger für hüt Abe abgseit, er het Magedarm Macht aber o nüt, de verschiebe mir das haut und hei drfür no e chlini Lücke i üsem dicht drängte Programm das Wuchenändi. Morn gömer mit GGs Mami und Schwoscht uf Azugssuechi! So, i gloub itz machi e erste Versuech mit däm Ringböxli und de wärde no paar Sache uf etsy bsteut .

Zuletzt bearbeitet am 04.04.14 08:58

04.04.14 09:01
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guuätä Moorgä and TGIF

Danke für alli Glückwünsch
Ja dä Job fangt am 18. August aah. Perfekt für nach dä Flitterwuche (chömet am 3. August aah, chönt uns nomol iilebe und ii cha dä Kindi no fertig iirichte )

Janedoe: Zürii ä Chliistadt? Wo hii wott er, New York??
I ha amigs bii alle-immobilien.ch gugget. Jetzt hend mir aber uf comparis.ch gwechslet. Dert gfallt mir dä Ufbau no chlii besser und sind praktisch dii gliiche Wohnige diin…

Daenu: Ojeeh, iisch gad chlii ä agspannti Situation. I finds aber schön zum lese, hend au d'Männer ihren Weg gfunde über ihri Verletzige und Gfühl z'rede. Da isch doch immer scho dä ersti Schritt. I wünschä eu, dass iihr eues Zivile gniässä und iihr guät festä chönt! So dass dä Polteri in Hintergrund ruckt und iihr s'Zentrum vom hütige Tag werdet!!

Littlefoot: I ha scho Gas gäh mit Bewerbige, sind insgesammt ca. 15 gsii. Aber gell, im Gegesatz zu anderne isch da ja nüd Aber dä Witz isch, dass da dii einzig isch, wo ii per Mail gschriibe han und drum alli Briäfmarke und Couvert und Bewerbigsmappe het chönä spare

Taeboyana: I mach ebe d'Usbild zweii in eins: Kindergarte und Unterstufelehrperson I ha mii eiigentli in dä Unterstufe gseh, aber eiigentli genauso gern im Kindi. Drum han ii mii uf beiidne Stufe amigs beworbe und jetzt hets im Kindi iigschlage
Viiel Vergniiägä hüt Namittag, dass iihr fündig werdet für diis Mami uuuund du diir bombastisch gfallsh ii diim Kleiid

Fara: Schön isch es diir gescht einigermasse gangä. I finds immer wiider schön vo diir z'lese!
I warte zwar gspannt uf diin Briicht, aber darfsch diir natürli Ziit looh. Fühl diich ja ned unter Druck.

Sasileu: Oooh, da isch ja en krasse Priisunterschiiid! Het ii definitiv au dä zweiit gnooh. Oder bim erste gsaiit, dert bechömets mir für so viiel. Wiiä gsehts neue Gebot us?

Littlefoot: Da isch suuper, verstönd iihr eu mitem Caterer so guät! Macht er Apéro und s'Esse am Abiig? Zweii in eins isch ja perfekt
I bii gspannt uf dini "Bastelei". Drum drucki fest Düme dass dini Wunschbluämä bim Florist findsch. Stellsch denn es Foti inä?

Me: I ha gad mitem Herr Micheloni telefoniert. Morn gönd miir dii nächst Wohnig go aluägä. In Pfunge Dert isch au chlii ländlich und gliich isch meh blitzschnell in Winti. Oooooh, da wär de hammer

Liiäbs Grüässli

04.04.14 09:38
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Fara
Ja de BH isch u schön, abr leider nöd mini Grössi..
Bin au scho ganz gspanne uf din Briicht :). Finds mega intressant zum lese

Sasileu
Ui de Unterschied isch ja recht krass vo de Blueme
Aso en Verglich zmache lohnt sich i dämfall definitiv!! Lahsch es dänn nöd dete mache, wo d'Schwöster gschaffd hät?

Bronocos
Woow gratuliere am GG!! So kuuuuhl!! Jez chan er voll go Party mache
Vill Glück und Spass bim Marathon :) Han scho ide Stadt Absperrige gseh und han a dich müese dänke .

Littlefoot
Dönt super mit em Catering-Mänsch. Häsch nöd no Bedänke gha, dass en erst jeze chasch treffe?
Jez muen nu no de Priis stimme vo de Offerte
Bin gspanne uf Deko :)

Taeboyana
Vill Spass bi dim hütige und morgige Programm :) Gnüss din freie Tag!

Squishy
Hoffe d'Wohnig gfallt eu! Vill Spass bi de Wohnigsbesichtigung!

Daenu & laprincipessa
Wünsche eu ganz e tolli Hochziit!! Gnüssed eue Tag :)

Me
Bi mier isch gester no s'Espritpäckli cho, leider isch s'Chleid obe nöd ganz gsesse, susch wärs eigendli scho no schön gsi. Obwohl ich het vo dem Tüll une no was müese abschniide, das isch vill zlang gsi . Abr jeze gads zrug..

04.04.14 09:44
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Fraue

MiMa
Hesch du echt d’littlefoot gmeint mit dim Post? Genau so en Drucker hani gmeint. Isch vlt no e cooli Idee aber de Drucker wird denk au sin Priis ha :/ Ich hett dihei en wirless Drucker, meinsch s würd au mit dem gah? :D

Squishy
Gratuliiiiiiiiiiiiiiiiere! Juhuuu, so super!!! Ez muesses nur no mit de Wohnig klappe! Ha richtig Freud für dich
Hehe min GG chunnt us Düsseldorf und dett isch halt scho nomal alles es bitzli grösser als z Züri :)

Sue
Ha d Bänder bi ebay bstellt. Irgendwo z China :/

Daenu
Zerscht, nomal, wünschi eu hüt en unvergässliche, wunderschöne Tag! Uf das iher jede Moment chönd i eu ufnäh und voll gnüsse
Ich hoffe das mit em TZ und em TM entspannt sich hüt und iher chönd ufenand zuegah. Din GG hed das absolut richtig gmacht, daser da s Gspröch gsuecht hed und sini Meinig gseit hed…
Aber jetzt kei negativi Gedanke - Es wird geheiratet!

Littlefoot
Ja bi eus isch gester au ned strahlend schön gsi, aber zumindest hed s ned afange regne :)
De Fernuslöser müesstmer vielleicht irgendwo abinde, daser nöd verlore gaht? Ouu bin gspannt uf din Testtisch!!
Tönt cool mitem Caterer. Hender eu denn scho für es gnaus Menü entschiede? Dann her damit!

Lil.lian
Ich darf au hööööchst sälte Homeoffice mache (so 1, 2 Mal im Jahr oder wenn de PC im Büro streikt :D) aber s isch ebe echt cool. Han mit mitem Gschäft scho abgmacht, dasi denn wenni schwanger bi oder mier denn s’Baby hend, immer vo dehei us schaffe und so chli dezueverdiene :) Uf das freui mi scho

Taeboyana
Viel Spass das weekend, tönt wirkli vollepackt aber es heisst ja au daser wider en Schritt wiiterchömed. Coooool!

Sasileu
2500.- für was genau? Gell mängisch spinned die Läde echt. Eusi erst Bluemeofferte isch ja au um die 3300.- gsi. Absolut gspunne, würdi nie im Lebe zahle.
Und denn bechunnsch s gliiche, nei sogar no meh, für d Hälfti bime andere. Frechheit echt. Rege mi grad mit dier uf! Ich mein mer vertraut dene Gschäft ja au es stückwiit und nid jede hed d’Ziit zum vergliiche und denn lönds eim voll driilaufe. Pfff

Broncos
Hoffentli leit sich de Stress bi dier bald wieder.
Gratuliere dim GG unbekannterwiis! So geil. Und d Wuche Vegas wird sicher au hammer für ihn.

Me
Ich has gester mehrmals welle erwähne aber immerwider vergässe :D Mini TZ hedmer sDatum für min Polteri verrate: am 10. Mai, ei Wuche vor de Hochziit, yaaaaaaaay!
Denn hemmer gester Abig ja zum grilliere iglade und am GG sin TZ hed de bi eus gschlafe und mich zu sinere Komplizin gmacht. Er hed vor, de Polterabig füre GG z Düsseldorf zmache und tued alles bueche und ich dörfem denn dTäsche heimlich packe damit sie nur no chönd losflüge. Jööh, uf ei Siite hani voll Freud, dass euse TZ das macht, uf die ander Siite befürchti, dass das ned klappet will er am 19. April will flüge und sich no null drum kümmeret hed. Aber das hani natürlich nöd gseit

04.04.14 12:27
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Wo sinder alli???

04.04.14 13:06
daenu16 

Re: Bräute 2014

....am hürote

 1 .. 378 .. 753 754 755 756 757 .. 877 .. 997
malinchen   Taeboyana   würklich   bearbeitet   würklech   Janedoe   Problem   Hochzyt   bstellt   Zuletzt   irgendwie   schaffe   Location   Iladige   squishy   Littlefoot   gspannt   Hochziit   Pfingstrose   richtig