| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 378 .. 754 755 756 757 758 .. 878 .. 997
04.04.14 13:12
lil.lian 

Re: Bräute 2014

haha daenu!! Machs guet und gnüüüüsses
Ich bin daaaa Abr de Rest hät glaub scho Wuchenend :)

Zuletzt bearbeitet am 04.04.14 13:14

04.04.14 13:16
Fara 
Re: Bräute 2014

Haha, daenu! Besti Antwort im ganze Thread wahrschinlich.

Also, ich bin au so bizli da.

04.04.14 13:17
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

am Chleid abstecke

04.04.14 13:25
littlefoot 

Re: Bräute 2014

bin au daaaa :)

lilian: ich han ja de termin gmacht gha mitem caterer. er schaffed bi de meischte events mitem verastalter zäme (sini frau isch dem sini cousine, haha vetterewirtschaft ahoi) und ich han sowieso nid denkt dass mer en andere nehmed. usser es wär etz voll tür (das hani aber abklärt gha und ha ja scho en ungefähre richtpris gha)...

taeboyana: ja danke fürd PN :) bisch en schöni i dem chleid :)

squishy: isch doch so toll, hesch de job :)
klaro, ich tun s fötele und i dem und i mim ego thread poste :)

jane: aso mir hend ja eh grillbuffet. er macht rindsmedaillon, pouletspiessli, kalbs und schwinsbratwurst aber so chlineri. denn gmües: peperoni, aubergine, mais, zuchetti. trochneti tomate und pilz adünstet mit zwiebele. grüene salat mit orange oder erdbeeri dressing und filettierti stückli drin, randesalat, härdöpfelsalat und rüeblisalat. .) ganz eifach. er macht aber ALLES, inkl gwürzmischige, chrüterbutter usw.. selber. das findi de hammer.
apero : mini pizzelis, dattle mit frischchäs und baumnuss, gmüestriangeli...und weiss nüm gnau no öpis. aber chas denn nomal säge weni d offerte ha .)
wow so guet wegem polteri !

daenu: haha het sie doch no zit für eus am hochzitstag :) vill spass !!

me: sodeli testtisch hani gmacht. ohni schleierchrut und d tafele wird au no anders...de tisch i de location isch schmaler, und wegem juteband weiss ich noni so recht. d cherzeständer sind au noni definitiv. ufem letschte bild sind windliechtli...aber isch mal en asatz :) ah ja uns unglettetä tischtuech nid aluege ich bruch das nie .)))

Datei-Anhänge
IMG_6645.JPG IMG_6645.JPG (38x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

IMG_6647.JPG IMG_6647.JPG (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 34 kB

IMG_6655.JPG IMG_6655.JPG (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 30 kB

04.04.14 13:30
Broncos 

Re: Bräute 2014

Haha Daenu du bisch die best Gnüss din Tag, es gaht so schnell verbi...

Pricipessa: Dir au e wunderschöne Tag

littlefoot: Bin den scho gspannt uf din Testtisch, sötti vilicht au mal mach e Und da hesch doch scho föteli inegstellt. Gseht echt super us, vor allem d pompons chömed super zur geltig... Und das mit em Cateringtyp tönt ja super, jetzt mues nur no d Offerte au so si Ich renn de Züri Marathon, isch wenigstens schön nöch

Taeboyana: ui nei, wetsch würklich es Föteli gseh? Ich han amigs e füürote Grind bim renne. Aber ich schick der scho eis Ich renn au scho mit mim neue Name, will mer ja letscht jahr scho zivil ghürate hend. Ich han jetzt aber de Doppelname gna (obwohl ich de suscht fast nie bruche). Ich find dis Chleid schön und es passt super zu dir. Viel Spass bim abstecke, ich darf nächst Fritig ga

Squishy: Gratuliere zum Job Bin no ab und zue in Bülach, denn chömer den nacher als verhürateti mal go käfele oder so ... Hoffemer die Glückswelle haltet au no grad für d Wohnig a

lilian: Jöö, so herzig, das a mich denkt hesch Ich schrib grad no de Sasi, wär doch würklich lässig sones "Amitreffe"

Janedoe: Ha, am 10. Mai hemer Basteltag bi mir dihei, den vergissi din Polteri sicher ned und wird fest a dich denke. Ich hoff er wird so lässig wie mine gsi isch. Und de für din GG tönt ja au ned schlecht, hoffemer das alles no klapped i dere churze zit.

04.04.14 13:41
Fara 
Re: Bräute 2014

@littlefoot: Finde d Tischdeko schön, hett aber s Gfühl, es chent no chli meh sii, irgendwie? Wüsst aber ez au nöd grad was... Ev. mein ich das au nur, wil mir so mega farbigi Tischdeko händ. *gg*

@me: Stimmt, ich han ja was z brichte... Mir händ d Offerte übercho für eusi Bluemedeko am 12. S git chli eifacheri Bank-Deko (en einzeli Blueme) als letscht Mal und dänn es Taufsteigsteck, es paar Strüssli am Apero und d Strüssli für d Tischdeko am Abig. Dänn en Bruutstruss für mich (de schilder eu grad no - bin nämli ganz gspannt druf), en chlinere Struss für mini TZ, Astecker für min Maa, sin TZ/TM und euse TM. Alles zäme für öpe 650 Franke! Nöd schlächt! Ha voll Freud!!!

S letscht Mal häts für Altargsteck, Bankstrüssli, Autogsteck, es paar Strüssli bim Apero, Brutstruss, TZ-Armband (isch chli unpraktisch gsi), Astecker für de Maa und TZ öpe 560 koschtet.

S letscht Mal hämmer vor allem Ranunkle, Nägeli und Tulpe gha. Tulpe wämmer nüm (die hebed nöd so lang) und händs mit Germinis ersetzt.

Achja, min Brutstruss: Er isch a de da aglehnt: http://weddings.socialdoe.com/post/wedding-bouquets-3

Sie macht mir jetzt en Struss us Nägeli i eusne Farbe und dänn Schleierchrut chli versetzt une dra. Ich bin scho mega gspannt. Sicher öpis rächts speziells. Aber das passt.

Liebi Grüess,
Fara

Zuletzt bearbeitet am 04.04.14 13:41

04.04.14 13:41
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hahahah daenu

littlefoot
mhhhhhhhm tönt lecker. Mier hend au es Grillbuffet, eifach chli es ghobnigs mit Chateau Briand und so... freue mi voll druf, vorallem au, will er ebefalls alles selber macht. Das isch eus uh wichtig gsi. Mjam. Hunger!
Gseht super us din Tisch! Wieso bisch unsicher wegem Juteband?

Broncos
Ou schööön, bastle... Ich hoffe au, dases cool wird. Mini TZ hed gfunde ich söll bitte am 10 Mai nüt abmache und mier sind denn anen Hochziitsapero iglade. De hani gfunde ich heb scho was vor und sie so "neeeeeeei dini Schwöschter hed gseit, du hesch nüt vor" und debii isch mini Schwö dette au iglade?! Ez bini mier no ned sicher, wie sie das genau mached, aber passt scho




Euse Diakon hed mer vorher no es Mail gmacht, das mier eus no um de Ehevorbereitigskurs sölled kümmere, er wüssi ned, ob de i de CH obligatorisch isch. Mier isch grad sHerz id Hose grutscht. Hett echt ned gwüsst, wenn mier de denn no sölled bsueche aber has jez churz abklärt, es isch also keis MUSS :)

04.04.14 13:42
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Es sind ja doch no es paar da

Janedoe
Joah das mit em diheime schaffe isch scho no kuuhl, wenn Chind häsch. D'Frag isch den meh, öb dihei dänn würkli no zum schaffe chunsch .
Das isch ja voll lässig wegem Polterabig vom GG. Lustig wär ja no, wenn sis Gepäck scho icheckt wär und er nur no in Flüger müssti hüpfe .
Ja das wür mer au chli Angst mache wegem Flug.. Häsch en nöd gfrägt, wenn er de Flug wet bueche?
Und kuuhl weisch dis Datum au scho..
Mier händ en dänn glichziitig, drü Wuche vor em Hochziit :).

Littlefoot
Find din Testtisch aso super! S'Juteband die Mitti mit de Schmetterling passd genial (fänds schad, wenn das würsch weglah).. Und dänn dini Väseli mit de Jute/Spitze findi au toll. Und d'Pompons chömed würkli super zur gältig. En richtig schöne Farbtupfer :)

Broncos
Ja s'Treffe wär würkli kuuhl :) Super Idee gsi vo ihre..

04.04.14 13:48
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Fara
sBildli vom Struuss fehlt! Isch ja hammer, de Priis! Cool. Darfi frage, warum s Armband unpraktisch gsi isch? (Mier hend ja welchi bstellt :/)

lil.lian
hehe stimmt.. Aber das gsehmer ja denn. :)
s'Ziel isch ebe, dass sie nume Handgepäck mitnehmed und so direkt in Flüger chönd spaziere. Aber traue am TZ tatsächlich ned so. Er isch eifach eine wo aaaaaaaaalles useschiebt. Voreme halbe Jahr ischer umzoge und hed erst am letschte Mäntig es neus Sofa gholt, willer nie Luscht gha hed go Möbel aluege. Guet, er hed en astrengende Job, das muessmer em z'guethalte, aber glich. Mal luege :)

Taeboyana
Uuuuund, passt s Chleid?

me
GG hed gad es SMS gschribe, dasmer ez definitiv chönd Flitterwuche bueche vom 23.6.-12.7.... Wo chame im Juni/Juli guet hii? :D (ez hani e Namitagsbeschäftigung :D)

Zuletzt bearbeitet am 04.04.14 13:50

04.04.14 13:52
Fara 
Re: Bräute 2014

@Janedoe: Ja, hans gmerkt und gänderet. Aber da wär er nomal, de Vorlagestruss: http://www.pinterest.com/pin/548172585866144681/

S Armband schränkt d Bewegigsfreiheit scho zimli ii. Wil mer d Hand dänn chli so hebt, als hett mer de Arm broche und en Gips (so häts d Florischtin beschriebe, und es hät also öpis). Wil sus d Blueme würded kaputt gah. Ei Blueme isch ihre dänn au abgfledderet. Drum hämmer jetzt für das Mal eus für d Version entschiede, dass sie en Struuss überchunt, wie miine, eifach chliner. Ich glaub, insgesamt isch das praktischer.

Ah, no en Bluemetipp: Falls öper Tulpe hät: erwähned umbedingt, dass ihr d Astecker nöd us Tulpe wänd. Eusi sind so gsi (hani voll nöd verstande) und händ scho u mega früeh afange lampe. Jetzt werdeds es Nägeli ha, das hebet hoffentlich länger.

Liebi Grüess,
Fara

 1 .. 378 .. 754 755 756 757 758 .. 878 .. 997
Hochzyt   Taeboyana   bearbeitet   richtig   Zuletzt   Iladige   Pfingstrose   Janedoe   Location   würklech   Hochziit   gspannt   würklich   malinchen   Littlefoot   irgendwie   schaffe   Problem   squishy   bstellt