| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 379 .. 755 756 757 758 759 .. 878 .. 997
04.04.14 13:56
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Fara
Oh gseht schöööön us!
Ez chani dier grad folge uf Pinterest, hehe :D

Ahhh, eusi Dekorateurin hed ebe gmeint de Struss seg blöd will ich ja immer de Struss wirde de TZ geh zum hebe und Gschenkli und so und sie täg nume de oberi Teil vom Armband mit Blueme besetze. Hmm bini grad chli verunsicheret! Lüüchtet nämli wirkli i, wegem brochne Arm :D

04.04.14 14:01
Fara 
Re: Bräute 2014

Guet, minere TZ ihres Armband isch glaub meh rundume gange mit Blueme. Vilich isch au das s Problem gsi... Hmm...

Min Brutstruss hät au oft min Maa churz treit für mich, d TZ gar nöd so oft.

Hihi, chasch mir gern folge. Üsserst spektakulär isch es aber nöd, was ich det gsammlet han.

Zuletzt bearbeitet am 04.04.14 14:02

04.04.14 14:07
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: mmh, tönt fein dis buffet! und ich find dini tischdeko wunderschön. ich würd gar nöd meh anetue. wobii mir ebe sowieso eher schlicht gfallt als dänn überlade.

@fara: wow, e super offerte...eusi isch chf 1600.00...aber irgendwie findi de priis ok, sie muess das züüg a drü ort bringe und öpe 40min. hi und retour fahre...

@me: han s gfühl mir siged bi allem im schlussspurt. müend jetz effektiv nur no termine koordiniere, d hotelzimmer verteile, de letscht besprächig mitem pfarrer abmache, und deko uf de hochzytstorte ussueche, gaschtgschänkli bastle (und vor allem usefinde was mer i die böxli wänd dritue). ja, das wärs öpe.
isch öper scho mit allem fertig?

04.04.14 14:10
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@ll: hani no vergässe. wer vo euch macht es eignigs gelübde? händ ihr das scho? ich bin bitzli überforderet mit dem. wett nüt langs aber doch öpis mache wo halt mine gfühl usdruck verleiht... weiss das isch sehr öpis persönlichs, aber viellicht chumi so mini inspiration über

04.04.14 14:10
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Lilian: chasch vergesse dehei schaffe mit kids .) aso ich chas amig mache wenn sie mittagsschlaf macht, aber chasch sicher si dass de anders dezwüsche chunt haha (letscht mal hends vo de schuel s chette telefon gstartet, ammittwuch nami wo eh niemer erreichsch )

Jane: holzrondelle wäred au no cool und jutelaüfer sind recht tür .)

Fara: ja das hani zerst ebe au denkt, ev e breitere läufer.. Aber da d tisch nur 60 cm breit sind, gahts ebe gnau uf mit dere breiti. Und es hät öpe no meh gläser ufem tisch.

Weddingbee: danke ha genau fertig mit allem
Chasch denke! Ha no tonne z erledige...Aber wenn hüratisch du?

Zuletzt bearbeitet am 04.04.14 14:12

04.04.14 14:18
_janedoe 

Re: Bräute 2014

weddingbee
HAHA mit allem fertig, schön wärs! Eusi To Do Lischte isch no ellelang und Ziit hemmer bald keini meh ;D Ha s Gfühl mier möged nie fertig!
Mier möched keis Gelübde. Ich chönnt nid. Würd glaub nur brüele...

littlefoot
Jute abem Meter wär güntiger und es Thema?

04.04.14 14:24
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Jane: aber de musi nähe

04.04.14 14:28
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Au wider wahr

04.04.14 14:43
Fara 
Re: Bräute 2014

@weddingbee: Ah ja, de Fahrtwäg chunt wahrschinli bi eu au no dezue. Und chunt halt immer druf a, was mer so wett und weli Blueme drin sind. Mir händ eus eifach für früeligshaft farbig (rosa, peach, koralle, orange, gäl - so ungfähr) entschiede und kei Rose welle. Und halt Strüssli, wo mir d Väseli usser für ad Bänk sälber bringed und kei Gsteck (usser bim Altar/Taufstei und Auto). Und ich glaub, es isch sowieso eher e günstigeri Florischtin (aber e sehr e gueti, sie hät au u en guete Ruef i de Stadt).

Bin äfach froh, dass eus d Blueme nöd ruiniered, vor allem, wil mir ja zwei Mal fiired. Aber chömed glaub mit beidne Mal zäme nöd soo wiit über s Budget, wo mir eus ursprünglich mal gsetzt händ (ungfähr 1000 glaub).

@littlefoot: Stimmt, dass eui Tisch dänn schmöler sind, isch mer dänn au no igfalle. Da isch es schmals Band vermuetli besser. Ich hoffe bloss, mir händ uf eusne Tisch dänn käs z breits Band... Immerhin isch es es ganz fiins.

04.04.14 15:19
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@fara: us welere stadt bisch dänn du? evtl. chönnt ich det au no go vorspräche

 1 .. 379 .. 755 756 757 758 759 .. 878 .. 997
würklech   irgendwie   würklich   richtig   squishy   gspannt   bstellt   Problem   Pfingstrose   schaffe   Location   Iladige   bearbeitet   malinchen   Hochzyt   Zuletzt   Littlefoot   Janedoe   Hochziit   Taeboyana