Bräute 2014 |
|
1 .. 379 .. 756 757 758 759 760 .. 879 .. 997
|
04.04.14 17:08
Fara
|
Re: Bräute 2014
@weddingbee: Han dir e PN gmacht.
|
|
|
|
|
04.04.14 21:30
laprincipessa
|
Hallihallo zäme!
@squishy: hehe jöö danke! =)) lustig alli säget s’gliche mit griechischi göttin und so haha :p :) jo a zoll hämer ebe au scho dänkt aber isch jo bi schlächtem wätter au nedso das.. hmm mol luege ob mini golf klappet :p hoffe s’rägnet ned so wie höt wär voll easy!! S häd det ebe glaub nedso spezielli sache.. hey so cool wägem job gratuliere!!! dönt super! :) hihi immer wieder lustig z läse vowäge vorstelligsgpröch :p die typische STAR froge halt ;))
@janedore: haha ich bin doch vil z’nöigierig :P aber nehme mer immer wider vor öfters inezgüxle aber glich klappets nie :p daaaanke vilmol :))) mir hoffet eifach witerhin uf schöns wätter morn ;) hey voll cool wgem polterweekend! :) hihi mim GG si best kolleg plant barcelona und ich döf au hälfe packe hehe und er meint a dem tag wird zöglet und er muess hälfe zügle :P aber statt s zügelauto bim flughafe go hole gohts dänn eifach nach barcelona hihi mega cool :))))
@lil.lian: jo und wie! Aber biin no nervöser jetzt haha :p chas ebe nedso ischätze wäg de prüefige gsehs dänn.. jo genau arianna-music.ch! si isch suuuper und mega sympathisch! Jo mir gönd i preidlhof im südtirol hihi fröiet öis mega! Jo gueti ex-arbeitskollegin vo mir macht mega schöni nägeli :) dankeee :) und wieni nervös bin ganz schlimm :p
@littlefoot: daaaanke vilmol!! =))) ooh mega schön die deko idee! =)
@sue: daaankeee :) I hope so :) aber s’söt scho mehrheitlich troche blibe – lömer öis öberrasche ;))
@daenu: juhuuu du bisch jetzt verhürotet!! =)) CONGRATULATIONS!! =)))) hoffe ihr händ trotz dem drama glich en superschöne tag gha und alles negative isch wider fast vergässe ;)) bisch du ächt hüt morge oder gester au so nervös gsi!? :p und haha din kommentar isch de hammer :p
@taeboyana: daaanke!! =) hoffes also au hehe gsehnds dänn morn :p mache chasch eh nüt :p ah wörkli so witzig :p jo museumsgänger sindmer ebe gar ned :p und bar rouge isch för d’basler au langwilig :p schiff fahre hämer au öberleit hmm mol luege :p aber ebe hoffe immerno s mini golf klappet und sust halt würkli bowle oder zoo und meh dinne si oder so luegemer ;)
@me: Ääääh hiiilfeeee!! A alli die wo scho ghürote sind: sind ihr au so mega fest nervös gsi vorem standesamt?! :p man nedmol baldrian hilft haha het ned dänkt dassi sogar vorem standesamt so nervös bin! Wie wird das erst am fest!?! :p gester händ mi mini kolleginne eifach nomol rasch abgföllt so als ledigi frau :p han öbe 1,5 liter erdbeermargaritas ellei trunke! :p bin entsprechend k.o. hüt :p aber glich de ganz tag go schaffe und han nomol endspurt gäh.. und jetzt isches eifach morn so wiit! Und ab morn heissi eifach anderst!! Sooo schreg! Identifiziersch di fast 28 johr lang mit emene name und dänn heissisch plötzli anderst?! :p am 7.45 muessi bi de kollegin si för hoor & make up :p ah und mis mami isch öisi strüssli und asteckerli no go hole sooooo schön!!!! =) und das för de schnäpplipris vo 80.- !! 2 strüssli (mine chli grösser) und 2 astecker! Halt mit dene 30% aber findes vooooll gönstig! Due def. Au mit ihne d’deko mache för im sommer hihi juhuu :) poste dänn fötelis am sonntig oder so ;) also hey dröcket mir de dume dass morn alles guet chunt unds vorallem troche blibt! :p buona notte a tutti!! :)
|
|
|
|
05.04.14 11:39
daenu16
|
Gschriebe hüt 07:30 Uhr
Fara: OH WoW, dä Vorlagestruuss isch würkli uuuuuh schön! Und so hani dir au grad uf Pinterest chönne folge!
Littlefoot: Hey schöööön din Teschttisch. Mir gfallt de rustic Style vooooll guet. Und sGrillbuffet macht eeeecht grad Hunger (sogar am Morge, haha) yammiii
Jane: heyyy soooo schön weg de Flitties. Etz simmer denn fascht glichzitig weg. Hesch scho was usegfunde? Git ja sicher paar schöni Örtli denn
Weddingbee: Mir hüroted hüt innere Wuche und müend würkli nurno ganz chlini Sächeli erledige. Väsli woni für Deko bruch id Abwaschmaschine tue und denn wenn’s suuber sind Spitzebändli dratue….so Sache. Bim Gelübte findi „die Hochzeiterin“ , glaub DE, inspirierend. Mir hend ebe nur Stichwort müese ufschriebe will mir’s denn nöd selber vorlesed. Hend also alles Wichtige ufgschriebe und de Diakon formuliert drus sini Sätz.
Principessa: Demfall bisch du etz grad am dich zwäg mache loh. Ooooh, gnüsses! Ich bin geschter au bim Coiffeur gsi und hami so richtig verwöhne loh! Wünsch eu hüt en wuuuuuuunderschöne Tag!!! Happy Zivilhochziiiit!
Me just married: Wolke 7 säg ich eu! Mir hend en wunderbare Tag gha! Am Morge bini zum Coiffeur. Ha de Termin scho vorem Verschiebe vode Zivi-HZ gha für Méches, damits nöd grad gaaaanz frisch sind nögste SA. Nach de Méches het sie mir eifach no dHaar schön gföhnt und es chlises Zöpfli gmacht…ganz romantisch wienis gern mag. Ich bin überhaupt nöd nervös gsi und han immer denkt es chäm denn no. Dihai acho isch im Huusigang es rieeeese Päckli gstande, würkli überdimensional. Adressiert a „GG und Dänu NEUENAME“. Das riese Päckli isch aber so liecht gsie wie wenns läär wer. Bim uftue chunnt üs plötzli öppis entgege. Läck bin ich verschrocke. USem Päckli chunnt en riese Ballon use anere 3m Schnuur (ja mir hend hohi Deckene), dForm vomene Auto wo druf stoht JUST MARRIED. Vo üsne Nachbare/Fründe im gliche Huus. Soooo geil ich sägs eu! GG und ich hend denn no gesse und üs parat gmacht. TZ isch denn chli früehner cho und GG und TZ sind denn no churz go spaziere (ihr wüssed scho, wegem Polteri). Jedefalls isch das sehr guet gsi und me het würkli sGfühl gha es seg wieder guet (hoff das wird denn au mit TM). Mini TZ het üs denn abgholt und mir sind z’vierte zum Standesamt Steckborn TG. Alli sind scho det gsi ussert min Dad. Er isch denn auno cho mit mim Bruutstruuss. D’Beamtin het scho gwartet und mir sind denn alli ine. No bevor sie üs begrüesst het hemmer zerscht zämä grad müese üsi Hochzitskerze azünde. Sie het denn uh schön gredt und me het ihre super chönne folge. Sie het nur ein einzige Paragraph zitiert, dass sich dEhepartner Biistand und Anteilnahm schuldet. Denn han ich no öppis gheims vorbereitet gha für GG. Es chlises Gedicht woni für ihn gschriebe han über üsere Afang und üsi Beziehig, über s’Besigle vo üsere Liebi. Bim Vorlese hets mi denn natürli voll verrisse. Ich han unter Träne vorglese und GG het mega kämpft mit füechte Auge. Mega emotional. Mir hend denn JA gseit und unterschriebe. GG’s Dad het denn no gseit „Willkomme ide Familie“ (mir hends nöd immer so eifach gha) und denn hani grad nomol voll ghület. Zur üsere Überraschig isch den vorem Traulokal grad no mis „Pflegmami“ gstande. Nomol Träne! Denn hemmer Föteli gmacht und sind denn an See ines mega schöns Resti go Dessert esse (Seehotel Schiff Mannenbach). Uuuuuh schöni Ussicht und uuuuh feine Dessert. Spöter simmer TZ und TZ, min Brüeder u. sini Frau und mir go esse is Hollys uf Konstanz. Hend alles Revue passiere loh…hend gredet, scho chli Chopfkino für s’kirchliche gha und eifach in volle Züge gnosse. Hend en herrliche, luschtige, emotionale, glückliche, verliebte Tag gha. Sind wie frisch verliebt!
|
|
|
05.04.14 12:14
squishy-fishynicht registriert
|
Heyy Daenu
Gratuliiärä diir und diim GG herzlich! Mir sind gad Tränli cho bim Lese. Es tönt alles sooooooo romantisch!! I freue mii fest, dass ihr so en schönä Tag hend chönä fiire! Wünschä eu vo Herze Alles Guäti und Schöni für eui gmeinsam Zuäkunft! <3
|
|
|
|
|
|
06.04.14 23:36
laprincipessa
|
Heeeeey hoi ihr Liebe!! =)))
@daenu: CONGRATULATIONS!!! =)))))) wir haben’s beide gewagt hehe :)) din Tag dönt jo ächt au wie usem Bilderbuech!! =)) fröitmi händers au so schön gha und bisch so grüehrt gsi!! =))) <3
@nala: jöö mega süess wied vo dem hochzyt verzellsch! :) dönt wörkli au ganz schön :))
@me: DAAAAAANKE ÖICH ALLNE FÖR DIE GUETE WÖNSCH FÖR DE GESTRIG TAG! SI HÄND SICH ERFÖLLT!! =) Juhuuuu bin jetzt verhürotet hihi =)))) chas gar nonig richtig glaube!! Bestuune immer wider min schöne Ehering :))) mir händ gester en wunder, wunderschöne Tage döfe verbringe und gärn duen ich öich devo brichte :)
Am Morge bini uf die viertel vor 8ti zo de Kollegin hei go schminke & d’Hoor mache :) wach bini aber scho am 6i gsi! :p die cheibe Nervosität hey!! Het nieee dänkt, dassi vorem Standesamt au so nervös werde si!! Jöö und mini Kollegin isch soo süess gsi! Häd scho alles parat gmacht gha zum schminke & es mega härzigs Zmorge parat gmacht för mi und Cherzli azündet gha!! <3 und während minere Verwandlig (si isch eifach die best!! =)) hämer no mit Moscato und frösche Erdbeeri zäme agstosse hehe so hani also öbe am halbi 10ni mis erste Cüpli gha gester :p uf die 10.15 bini dänn wider dihäi gsi und mi GG häd scho dusse gwartet :p (isch glaub au s‘1. Mol i dene 5 Johr wo er uf mich gwartet häd und ned umgekehrt haha er isch halt au nervös gsi :p) mis Mami und mini chli Halbschwöschter sind dänn au grad cho und so sindmer dänn gli mol abgfahre.. S’Wätter isch schön brav gsi und s’häd nonig grägnet, aber chaaaaalt isches gsi du brrrr! Es Wunder eigentli, dassi hüt ned chrank bi! :p Bim Standesamt acho händ am GG sini Eltere, sin Brüeder (TZ) dem sini Frau und die chli Prinzässin (2) scho uf öis gwartet :) churz drufabe sind au min Brüeder mit mim Papi und chline Halbbrüder itroffe.. Gfählt händ also nur no mini TZ und mini ander best Fröndin wo au isch cho fötele.. isch för mich ganz en spezielle Momänt gsi – mini Familie häds no nie so komplett gäh mit beidne Eltereteil & Halbgschwöschteti! Mini Halbschwöschter (vom Mami) und min Halbbrüeder (vom Papi) händ sich sogar gester erst s’allererste Mol gseh!! öbe am 11.20 sindmer dänn komplett gsi und sind in Warteruum go warte – ächt sones schöns Standesamt! :) Mi GG isch de ganz Zyt nervös uf und ab gloffe und ich han also au gfunde jetzt chönts dänn los goh :p irgendwenn am viertel vor 12i pönktlich (säge jo Masseabfertigung haha :p) sindmer dänn inebäte worde! Mir händ bim inelaufe loh s’Lied „comtine d’un autre été“ vo Amélie loh laufe loh (CD hämer scho abgäh gha) bi froh gsi häd das klappet will si häd am Schalter damals no gseit gha jo meistens klappi das mit de Musig :p händ dänn i dem schöne Trauzimmer Platz gno, GG, ich & öisi Trauzüge vore und de Räscht vo de Family dehinde :) De Standesbeamte (händ jo bis gester ned gwösst wers macht obs en Ma oder en Frau isch aber isch en sympathische gsi..) häd dänn agfange und häd chli öber s’Standesamt in Basel verzellt und so und dänn ebe dassmer jo in Basel hürotet will mi GG in Basel ufgwachse isch und alles und dass mir s’Datum gwählt händ, wilmer öis genau vor 5 Johr kenneglert und inenand verliebt händ :) er häds no rächt witzig gmacht aber gross vorbereitet ischer also ned gsi.. häd immer wider alles müesse noläse und immer wider uf d’Uhr gluegt (klar wäner nur 15 Min. Zyt häd för jedi Trauuig! :p gli sindmer dänn scho zum Jo-Wort und Ringtusch mit natürli aschlüssendem Kuss cho hihi mini TZ isch sooo härzig gsi häd voll ghült :)))) und mini ander Fröndin hinter de Linse au ;) und mis Schwöschterli häd Trändli gha und am GG si Papi au hehe :) GG und ich sind glaub die einzige gsi wo ned händ haha :p mir sind defür am Duurgrinse gsi ;)) :p nacher häder dänn no es Gedicht vorgläse wos öber d’Zyt und d’Liebi gange isch quasi dassmer öis immer gnueg Zyt förenand sölet näh & so – haha hani dänkt passt jo wörkli perfekt zo öis :p dass muess nämli vorallem ich mir scho bitz z’Härze näh :p jo und scho sindmer verhürotet gsi :)) händ dänn zimli schnäll use müesse usem Trauigszimmer (die negste händ jo scho gwartet hehe :p) und nachdem alli gratuliert händ sindmer dänn usegloffe und dänn isch si cho die RIIIIISE ÖBERRASCHIG!! =)) alli öisi ängste Frönde sind Spaliergstande – alli mit so lange Stäcke - d’Manne mit so Fuessbäll dra (natürli i de Juvefarbe schwarz-wiss & d’Fraue mit High Heels dra haha de hammer gsi!! =)))) und det dra häds so Bändel gha in Coral & Türkis – öisne Farbe!! JÖÖÖÖÖ =))) ohh mir händ öis soooo fest gfröit gha!! =)))) alli öisi liebste Lüt um öis ume z’ha – s’isch eifach so wunderschön gsi!!! =)))) sogar mini Kollegin wo mi gschminkt häd isch mit Chind und Chegel det gsi hey was die muess för en Stress gha ha wow mega härzig gsi mit ihrne chline süesse 2 girls! =))
|
|
|
|
1 .. 379 .. 756 757 758 759 760 .. 879 .. 997
|