Bräute 2014 |
|
1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 538 .. 997
|
|
|
01.02.13 21:02
squishy-fishynicht registriert
|
Re: Bräute 2014
Exgüsi, weiiss au ned, werums mengmol kappet und es andersmol ned. Has doch bii allnä gliich gmacht I versuächs nomol, tuät mir ehrlich leiid!
|
|
|
01.02.13 21:18
squishy-fishynicht registriert
|
I ha mir s'Mail selber au gschickt und bii mir gots. I hoff ihr gsehnts jetzt alli au!! Sus müässtet mir uns überlege, ob ii's eu per normals Mail schicke darf? Mini Mail-Ady wär jedefalls gnuäg anonym
|
|
|
|
01.02.13 22:47
Lula
|
@fishy: Han dr e PN retour gschickt, mit mire Mail Adi, isch hie, via Forum, ou nit gange. Mini Mail Adi isch aber ou sehr anonym...
@novia_mayo: Schwierigs Thema, i stelle mirs de gäng umgekehrt vor. Wenn Du nöime iglade bisch, u Din GG nit. Oder hets e spezielle Grund, dass ihr dFründin nit weit ilade? Oder si si ersch gad früsch zämä?
Mir hei ou e Kolleg, wo mir dFründin gar nit kenne, u ne Kollegin wo mir dr Fründ 1-2 mau gseh hei, aber er isch üs ebe beidne nit sympathisch... Bi ihm isch es so, dass mir ihn äuä eifach as Apero ilade, u de ziemli sicher ohni sie. Sie wird aber vorussichtlich am Obe drbi si, u i würdi si gärn ohni Partner ilade. Wirde das aber vorgängig mit ihre bespräche.
|
|
|
|
|
|
02.02.13 10:28
novia_mayo
|
ja aso mier chunnts eigentli au ned so drufa, öb jetz 1, 2 persone meh debi sind wo ich ned so kennt. will ebe, es gitt immer lüüt vom partner wo mer ned so guet oder no gar ned kennt. es isch bi zwei kollege de fall wo en fründin hend wo ich ned unbedingt würd welle ilade. die eint kenn ich eifach gar ned, ha sie fäng 2 mal gseh und ned würkli mit ihre gredt. die ander mag ich würklich gar ned. ich ha scho par mal mitübercho wie sie schlächt über mich gredt hed ohni das ich ihre öpis z leid da han. wenn ich sie uf de strass gseh und wott hoi säge ignoriert sie mich. da frag ich mich scho, öb ich so öper wott debi ha. ich han en zimli grossi verwandschaft, lade aber ned alli i wills z vill wär, ich mag aber eigentli alli vo minere verwandtschaft. wenn denn aber sonen frau debi isch stimmts für mich eifach ned. ich dänke die zwei kollege würed sich au ohni d fründin wohl fühle, es chömed no anderi kollege wo sie känned. zu allem äne sind die zwei no brüedere, also chani ned bim einte d fründin ilade und bim andere ned...
Zuletzt bearbeitet am 02.02.13 10:31
|
|
|
|
|
1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 538 .. 997
|