| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 380 .. 758 759 760 761 762 .. 880 .. 997
07.04.14 09:14
Claudilein 

Re: Bräute 2014

LaPrinicipessa u Daenu! Härzlechi Gratulation zum Hochziit! Wow, das tönt nach ganz schöne Täg!

07.04.14 09:36
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Daenu und laprincipiessa
Ich gratuliere eu vo ganzen Herze!! Eui Bricht sind beid wunderschöööön .

Daenu
So schön, chöne zlese wie toll alles doch no gloffe isch!!

Laprincipiessa
Super Föteli's :) Iher zwei sind mega härzig!!
Wünsche eu ganz vill Spass bim wellnesse!! Gnüsseds!

Littlefoot
Was hät ihm dänn nöd gfalle? Hät er sichs nöd so chöne vorstelle?
Dönt super eues Menü!! Was zahleder dänn fürs Menü?

Taeboyana
Du häsch ja würkli vill erlebt am Weekend.. Sooo lustig mit em Fernseh.. Super händer de Azug für de GG gfunde.. :)

Malinchen
Woow sehr schön mit de Ring!! Gratuliere! Vill Spass bim Coiffeur :) Häsch scho e Idee, was für e Frisur, dass mache möchtisch?

Sue87
Dini Nummere sind guet usecho.. Gfallemer. Bisch fliesig am bastle .

Me
Bi eus isch au no vill gloffe am Wuchenend.. Abr nöd so hochziitsmässig, mier sind eifach susch immer furth und unterwägs..
Und am Samstig händ eusi Trauzüge no es Treffe gha.. Nimmt mi Wunder was alles besproche worde händ.. hihi
Han no erfahre, dass ich es Polterwuchenend han. Vom GG ischs eifach vo Afang a so plant gsi und mier hät sies au gseit, dass mer noimets übernachtet.. Bin ja scho so gspanne.
Und dänn no e Frag, händ iher es Budget gmacht für eui Trauzüge. Bechömed sie Geld vo eu?

Wünsch eu allne en guete Wuchestart!! :)

07.04.14 10:31
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Daenu
Soooo schön mit dem Gschänk und din Bricht tönt eifach nur nacheme wunderschöne emotionale Tag Danke villmal fürs teile, s hed mer au bim zweite mal lese nomal d Haar ufgstellt :D

Principessa
Härzlichi Gratulation So, schööön! D Föteli sind echt de Hammer worde und freue mi richtig für dich, dass dini Eltere sich so zemegno hend. Tönt würkli nacheme perfekte Tag.

Littlefoot
Mhhhhhhhhhhhhm tönt lecker eues Esse! Hender denn es ungefährs Total bi de Offerte? Das müesst ja eifach im Budget sii oder ischs das au nid?

Taeboyana
Was hesch bstellt uf Etsy? D’Ring chönntsch ja z.B. es Stück Watte mit eme Stoff oder Spitze überzieh und dette vier Bändeli anemache wo nachher chashc d Ring drabinde. Oder zwei Blueme, passend zum Bruutstruus driilegge und d Ring druf, fallses ned z wenig höch isch.
Hahaha de Müslüm, soooo geil :D Schad hesch das Bewiisfoti nid aghänkt
S’Weekend tönt wirkli pumpevoll aber guuuet, cool hender so viel chönne erledige :)

Malinchen
Viiill Spass bim Probetermin. Hoffe s git es Bildli nachher :)
D’Ringe sind wirkli mega schön! Vorallem au d Schlichtheit machts us findi.

Sue
Wow, gseht tiptop us mit dene Nummere! Tüender sHolz de no verziehre oder chunnt das eso uf de Tisch?

Pfingstrose
Welcome back ;) Haha, aso da mit dine Zündhölzli bini au nochli skeptisch :D

Lil.lian
Mier hend keis Budget für d TZ. Da sie ja eh mega passiv sind, wüssti gar ned für was das sie Geld würded bruche :/

Me
Wow iher sind alli soooo flissig gsi am weekend und ich säg eu, mier hend kei Finger krümmt fürs Hochziit. Mis Mami und mini Schwöschter sind am Samschtig zum Kafi cho. Da ich mis Mami nume so eimal im Monet gseh, isches sehr schön gsi, sie chli um mich zha. Han denn mini neue Errungeschafte präsentiert, wo bi mim Mami super acho sind und bi minere Schwöschter natürlich komplett duregfalle (Ich bins mier ja scho langsam gwöhnt). Mich verletzts echt, dass sie immer denn ihre Unmuet so muess kundtue. Es langet nöd, eifach zsägä, ‚hmm isch ned so min Gschmack.‘ Es muess denn grad heisse ‚wääh nei, gfallt mier üüüüüberhaupt nid. Voll nid. Nei echt, wäääh‘. Irgendwie triffts mi uh mega.
Aaaaber, ich han immer no en schissfreud a mine Sache. Am Schleier übrigens immer meh. Hane minere Schwöschter ufe Chopf gsteckt und so Freund gha :)

Mich erwarted denn nächst Weekend de Marathon wo einigi vo eu das Weekend hinter sich bracht hend. Samschtig schaffe, denn id Abiglocation go s Menü und de Ablauf bespreche. Am Sunntig isch ganz viel baschtle agseit und am Abig gömmer no i de Aperolocation alles go bespreche

Wünsch eu allne en wunderschöne Tag!

07.04.14 11:10
Sue87 

Re: Bräute 2014

Lil.Lian
Mir hätte üsne TZ es budget gha füre Polterabig aber si hei das nid wöue....si hei üs das ner zum Zivile gschenkt mir hei ihne ner eifach je es Gschenk gmacht als Dank füre Polterabig

Janedoe
nei blibt eifach so wies isch ds Holz.Mir wei d Nummere de a di höche Kerzenständer astelle, damit mes gad gseht weme is Zelt inechunnt
ohje das isch de schad....warum macht echt dini Schwöschter das...? isch si bi allem so direkt oder isch si chli nidisch...?

07.04.14 11:13
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Sue
Ah das gseht sicher super us mit dene Nummere! En schöni Idee!
Sie isch scho immer recht direkt gsi, denke au da. Vlt isch sie unbewusst au niidisch, sie hed sich chürzlich vo ihrm Fründ trennt, en ewigi On/Off Beziehig. Aber trotz viel Verständins triffts mi glich recht.

07.04.14 11:26
Fara 
Re: Bräute 2014

Grüezi mitenand

@daenu und principessa: Wow, danke für eui Bricht (haha, und ich bin mine immer no schuldig). Tönt nach ganz schöne Hochzite! Gratuliere eu vo Herze! Jetzt dörfeder "min Maa" säge. Schono cool!

@Taeboyana: Wi geil, de Müslüm!!! Das isch ja mega luschtig, was dir passiert isch! Also, s Bewisfoti würdi also au gern gseh!
Hey, cool! Ich han au es Ringböxli gmacht. Han so chlini Truhe bstellt und lasiert und di eint isch dänn s Ringböxli worde. Mini TZ hät eus no es chlises Chüssi gneit für drii und Spitzebänder dra gmacht, det sind dänn d Ring abunde gsi.

@malinchen: Gratuliere zu de Ring! Schön, händer so schöni Ring gfunde, wo au im Budget liged!

@Pfingstrose: Hoffemer s Bescht für dini Zündhölzli!

@janedoe: Ach, das tuet mer leid, dass dini Schwöster das so verletzend usdruckt, dass sie en andere Gschmack hät. Oh grad gläse, ja, vilicht isch das würklich au chli wäg ihrer Trännig. Aber ich finde au, mer chan sich au, wänns eim sälber mies gaht, no ok usdrucke.
Aber cool, dass es dim Mami gfalle hät!

@me: Mir wartet ganz gspannt uf eusi Fotis vo de Andrea. Zwei hämmer ja schomal becho. Ich hoff, di andere chömed bald.
Defür sind hüt eusi Candy Bar Sache cho. Die hämmer rächt knapp bi World of Sweets bstellt. Aber sie händs no da ane gschafft, juhuu!
Ich sett no rächt vill mache für am Samstig. Zum Bispil eusi Serviette fertig zäme binde und d Asteckerli mit Näme versehe und mit Chläbi hine. Und es paar Mails und Telifon. Und e Checklischte mache für eusi Hälfer. Und es Chilebüechli. Und es Plänli vom Apero-Ort zu de Abig-Location. Und joa... Achja, alles Züg packe. Aber en Teil wird mir abgno. Und ich dänk, ich sett scho dure cho.

Achja, mis Chleid muessi nomal aprobiere. Ich hoffe es passt no/wieder. Zwüsched dure isch es scho wieder chli wiit gsi. Ich hoff, mir chönd das Mal uf sone Fürwehrüebig mit Änderige in letschter Minute verzichte.

Nacher chunt no e Fründin zu mir und chocht dänn für mich. Mega herzig!
Für das setti vilich mal unter d Duschi und mich alegge. Ich lümmle immer no im Pischi umenand. Ha aber immerhin scho abgwäsche.

Liebi Grüess,
Fara

07.04.14 12:19
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Fara
Ah cool, demfall isch alles guet gange mit World Of Sweets. Wenn hesch bstellt? Mier sötted ebe au no, schiebeds aber chli vor eus hed will d Versandchöschte so höch sind.
Iher hend ja no einiges vor die Wuche. Aber das chunnt sicher guet! :)
Danke für dini Wort weg minere Sis. Finde ebe au, selbscht wenns eim selber ned so guet gaht, muessmers de andere ja nöd vermiese.

me
Juhui, schowider es etsy Päckli. d Ohreringli... Sie sind chli chliner als ich erwartet ha. Aber mier gfallets voll. Sie sind mega liecht, und guet verarbeitet. Mal luege obis de wirkli alegge und was passends a Arm-/Halsschmuck finde

Zuletzt bearbeitet am 07.04.14 12:32

Datei-Anhänge
10155990_10203580154969550_1863187225_n.jpg 10155990_10203580154969550_1863187225_n.jpg (26x)

Mime-Type: image/jpeg, 84 kB

07.04.14 13:10
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@laprincipessa: wow, das tönt ja nacheme wunderschöne tag und d karusselföteli sind natürli meeeega lässig! ich glaub übrigens das ich genauso nervös wird sii vor/a eusem zivile

@janedoe: die ohreringli hani au scho x-mal aglueget, allerdings nöd fürs hochzyt sondern eifach suscht. find die uh schön und mer chan sie sicher au mit öpisem kombiniere wo nöd de glich farbton het fallsd nüt findsch.

07.04.14 13:16
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@janedoe: Findi aso ou nid fair vo dire Schwoscht, dass sie's so offesichtlech und verletzend mues zeige, we ihre öpis nid gfaut. Das wär würklech nid nötig. Cool wäg de Ohrstecker! Ig ha am Fritig mini Blüemli für d Haar becho und sie si wunderschön, genau wie ni mer se vorgsteut ha. ha aber vergässe, es Föteli zmache.
Ds Bewisfoti mitem Müslüm muesi de gloubs no ahänke dehei
I ha uf etsy I do und Me too Schuestickers bsteut in rot für mi und GG, d Schlüssuahängerli woni mau ha postet "thank you for raising the man/woman of my dreams" für üsi Eltere, Manschettechnöpf füre GG und as Überraschig füre GG no sone Superman Pocket Watch: https://www.etsy.com/de/listing/15771258...ew_type=gallery Die wott ig ihm de am Morge vom Zivile schänke

@lil.lian: Mir hei üsne TZ es Budget vo 1000.- gä. Zersch heimer 500.- wöue, aber sie hei das zweni gfunge... i wär ehrlech gseit glich froh, we sie nid ganz aus würde bruche...

@me: Mir hei am WE ou no üsi Outfits fürs Zivile testet und mues säge, dass mer üs no hei gfaue gloub mir mache nid e auzu schlächti Faue. Vor ca. 2 Wuche hei mir es Email a üsi Familie u TZ useglah mitem Programm fürs Zivile und dass sie doch schnäu söue Bscheid gä, ob sie drbi si. GGs Schwoscht het de am Samstig vom Vater la usrichte, er chäm lieber nid "wes nid mües si". Hani aso drnäbe gfunde. Wes sones Muss isch, söu er lieber deheime bliebe. So Kommentär si doch nid nötig. Guet, GG und är hei nie es ängs Verhäutnis gha und das merkt me haut i dere Situation. Uf jede Fau chämer jetz glich o...

07.04.14 13:28
_janedoe 

Re: Bräute 2014

weddingbee
Sie lönd sich uf jeedefall super kombiniere, ja.

Taeboyana
Du bringsches genau ufe Punkt wege minere Schwöschter. Die eignig Unzfriedeheit a andere uslah isch halt immer sone Sach.
Oh schön mit de Blüemli. Vllt chasch bi Glegeheit ja de no eis poste :D
DUhr isch ja uuuuuultracool :) Da wirder sicher mega Freud ha

 1 .. 380 .. 758 759 760 761 762 .. 880 .. 997
Location   gspannt   richtig   Taeboyana   Hochzyt   Janedoe   Problem   bstellt   schaffe   Iladige   irgendwie   squishy   Hochziit   malinchen   würklech   Zuletzt   Pfingstrose   bearbeitet   würklich   Littlefoot