| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 381 .. 759 760 761 762 763 .. 880 .. 997
07.04.14 13:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Oh nei... Seisch ihre den nie öpis? Also ebe hald eifach ala, das hettisch doch jetzt anderst chöne säge? Hm... Nervig!

Fara: Ich luege jede Tag bi de Andrea uf em Blog verbie... Aber es het no kei Fotis! Hihi! Hoffentlich chömed die bald!

Me: Jetzt hani schnell d Azahlg für d Ring gmacht und muss jetzt ächt mal no paar Sache fürs Hochziit erledige.

07.04.14 13:53
weddingbee85 

@taeboyana: cooli uhr. min gg staht leider überhaupt nöd uf comics, darum chan ich ihm nüt so poschte

@janedoe: übrigens wäg dinere schwöster. mit dem muesch di glaub eifach abfinde, so schwer wie's isch. ich han ab und zue au lüüt wo glaubs irgendwie vom läbe enttüscht sind oder eifach suscht nöd zfriede mit öpisem wo eifach s gfühl händ (glaub eher unbewusst) sie müessed eim d hochzyt vermiese...glaub die findet zwar alles schön und lässig aber mögeds eim irgendwo dure glich nöd gönne. finds zwar furchtbar und extrem schad, aber ändere chamers nöd.

sind sicher alli scho a hochzyte gsi wo absolut nöd euse stil gsi sind. han wäg säbem glich nie glästeret oder em brutpaar gseit wie besch... ihri blueme oder suscht öpis sind. gaht doch eifach ums brutpaar und mit es bitzeli taktgfühl cha mer glaubs devo usgah das es dene gfallt so wie's isch und dänn gaht mer sicher nöd öpis negativs go säge...aber ebe. nöd jede häts

07.04.14 14:12
_janedoe 

Mini Schwöschter
Hmm, has glaub chli ufgäh, sie druf azspreche. Sie isch allgemein en sehr ufbrausendi Person. Mängisch isch bi ihre eifach d Zunge definitiv viel viel schneller als ihre Chopf und über das hani scho ganz oft mit ihre greded. Sie seit, dass sies weiss und dass sie au ned so wett si, aber irgendwie cha sies nid ändere. Ihr Niid oder so z'unterstelle würd nur en Keil zwüschet eus triibe. Das wetti gar ned. Will wies d weddingbee seit, so unzfriedni Lüüt gits glaub überall...
s'isch ja au wider nume en churze Moment gsi wo eigentli halb so schlimm gsi isch, mier ischer eifach hangeblibe.

Was muesch mache Pfingstrose?

07.04.14 14:15
_janedoe 

Ahhh ez isch grad die erst Offerte für d Flittis cho. 15 Täg Tansania & Sansibar für chli unter 4000.- p.P.. inkl alli Flüg, Unterkünft, Usflüg usw.
Finde das tönt echt suuuuuuuper und sueche ez de Hake, haha :D

07.04.14 14:28
weddingbee85 

@janedoe: ja so lüüt gits. finds eifach schad will genau die lüüt meistens die sind wo umgekehrt überhaupt nüt verträged.

ui, das tönt aber ganz guet mit euchne flitterwoche! und de priis isch meh als fair würdi säge...wobii glaubs das land ebe nöd soooo tüür isch. känn es päärli wo det gsi isch und gseit hät mer ässi fasch gratis nöd lang sueche, bueche!!

07.04.14 14:34
_janedoe 

weddingbee
Du seisches, umgekehrt total kritikunfähig, tz

Ja, das glaubi imfall au, z Südafrika woni vor zwei Jahr gsi bin, hemmer echt fascht nüt zahlt fürs esse. Da simmer zum Teil i richtig edli Schuppe go esse und hetted i de Schwiiz für de Priis im Mc Donalds chönne go esse. Isch scho no krass. i de Reis wär aber au scho en grosse Teil a Mahlziite debii, wasi bin überflüge gseh ha und die zweit Wuche in Sansibar wär all inclusive.
Hmmmm. Ich bi eifach sone Priisvergliicher, han ez glich mal no ame andere Abieter gschribe :D Aber recht hesch scho! :)

07.04.14 14:39
Pfingstrose 

Jandoe: Ja ebe weissi nöd was... Haha! Schlau he... Ah Ferie sind eh immer super! Händer überhaupt no Geld??? Haha... D Offerte tönt megamässig... Isch also nöd viel für Safari und die lanege Flüg. Ich bin au mega de Verglichs-Typ... Dun aber immer alles selber bueche. Ich han e richtigi Phobie vo Reisebüros!

Homepage: Ich chan eu mal no eusi Homepage schicke wenn ihr wend... Aber lieber per PN als da ine. Die isch jetzt eeeendlich freigschalte.

07.04.14 14:41
weddingbee85 

@pfingstrose: döff ich dini hp au gseh? bin es gwundrigs

07.04.14 14:41
littlefoot 

huhu :)

lilian: mir zahled 3550.- für apero (nur esse) und grillbuffet, kafi isch no dine und ebe personal. für 52 lüt sehr ok :)
Tischdeko findet de GG "chindisch" haha :) aber er cha sich das mit de blueme halt au nid vorstele. machs etz denn no mit echte.

jane: siehe obe wegem buffet :)
schöööni ohrering :) mini sind mer au chliner vorcho lustig :)
oh tötn cool weg de flittis !
oje schad weg dinere schwö :(

taeboyana: hey das tönt doch guet mit de chleider vom zivile :)
was sell den das mitem vater ?

fara: hürated ihr negst samstig ? ou hoffe s chleid passt ! jöö hesch en liebi fründin, so super !

malinchen: ou die sind denn schön die ring..dafi frage wie tür sie gsi sind ?
bisch etz sicher am probefrisur mache, de bini grad gspannt :)

sue: schöni tischnummere !

pfingstrose: gäll madrid isch traumhaft .) sprngfield kenni nöd...

me: GG und ich hend no bsuech gha das weekend vo de cousine und die hend ihm au nomal gseit weg de musik, das sig wichtig und chli was für stil dass ane muss..er het denn gmeint er näm denn de mp3 vom TZ sim "rüümli" (whatsapp schrecklich männli)...ich find er nimmts chli zu easy. er het ja ken dj wele und isch für musig zueständig. aber er hät glaub nid verstande dass d lüt halt au uf hitparade stönd zum party mache. autsch...aber gester isch no en kolleg cho und er het ihm denn gseit was es so chli brucht und er hets igseh glaub. ich han e gratis software entdeckt wo anschienend üebrgang grad selber macht, findi suuuper. GG het denn au no gseit, es chen ja denn jede chli an lappy go musik istelle (schreeeeeck oje herrje lago mio alles zäme )...gaht ja gar nöd.
da muss no es teili ga ich sägs eu :)

defür het euse bsuech mal e photobooth ame hochzit erlebt und sind voll begeistert gsi. ha sie denn gfragt wegem drucker usw und die hend gseit das sig ja s coole, dass mer gar nid gsäch was es git und denn ufere hompegae dafi go luege. findi super, de gits au weniger z tue und das isch mini erscht idee gsi :)

de maa vo ihre het denn au gfragt wegem gschänk usw...und de het er d idee vom koffer super gfunde...me müss es de lüt eifach säge. da mini schwö de brief ja hüt abschickt nachdem sie all ihri date uf ihrem stick leider irreparabel verlore hät...:( det staht ja alles dine. uu bi so neugierig ich darfen nid gse de brief

und denn hend GG und ich no weg de sitzordnig besproche dass mer wohl glich werded sitzplatz verteilig mache miteme gastgschänk aber vo de zit her wird knapp. das git no schweiss uuund wissi haar, wil mir ja chli e luschtigi tischordnig hend det...und de mömmer en zweiti mache für wenns rägnet (bäh)...wil det sind denn nur 6er tisch...hilfe ha etz scho buchweh :)

so isch lang worde aber wies so isch nacheme weekend gell brütlis :)

07.04.14 14:44
littlefoot 

pfingstrose : ich au gern .)

1 .. 381 .. 759 760 761 762 763 .. 880 .. 997
bearbeitet   Taeboyana   bstellt   Zuletzt   würklech   Location   Hochzyt   Iladige   Hochziit   Littlefoot   Pfingstrose   gspannt   würklich   squishy   irgendwie   Janedoe   richtig   Problem   malinchen   schaffe