| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 381 .. 760 761 762 763 764 .. 881 .. 997
07.04.14 14:54
malinchen 

Re: Bräute 2014

@janedoe: oh je, mega schaad cha dini Schwo nid dini Fröid a denä Sache teilä... Aber wahrschinlech isch würklech besser wenns eifach so lahsch und nid no lang drüber redsch, wenn du seisch dass dir das Thema scho oft gha heit.

Ds Agebot fürd Flittis tönt würklech meeega cool!

@Taeboyana: Ah da hesch würklech cooli Sache bstellt! D Uhr findi hammer... Ha ou scho überleit GG no irgend so öpis z schänke, aber hätt für ihn eher ä normali Armbanduhr dänkt gha. Jetz het er sich vor paar Wuche sälber ä nöii kouft.

@littlefoot: hihi, oh je di GG isch ja e Luschtige. Mir mache ja jetz ou eifach ä Playlist. Aber wehe det geit irgend öper dranne ga umespiele... Das geit ja gar nid! I gloub mir müessä das Teil de irgendwie inä Safe oder so due. Aber finges cool dass du di GG da eifach lahsch la mache!

Wägem Fotobooth findis ou ä cooli idee dass d Lüt d Fotos gar no nid gseh. Süsch luege sowieso alli dass sie müglechscht "guet" usgseh und das si ja när gar nid die luchtige Föteli...

@me: Dr Coiffeurtermin isch super gsi... Zersch hani no mini Tönig lah uffrüsche und chli d Spitzli schniide när het mir d Coiffeuse d Haar gstreckt und när mal paar Versüech gstartet. I ha ja es Bild gha vonere Frisur aber nur wies vo hinde usgseht. Mir hei när verschiedeni Variante usprobiert mit Zöpfli nur uf eirä Site oder uf beidnä u no mit Perlästecker oder ohni etc. Bi jetz fasch 4 Stund det gsi. Am Schluss hei mir die besti Variante no mal gsteckt dasi no ha chönne Föteli mache... I bi meeeeega z friede, findes hammer und ha so fröid dass d Frisur zu mir passt. Ha dänkt es chönnt ja de so si wie bim Chleid u das wo mir am bestä gfallt a mir när doof usgseht. Aber i däm Fall ischs jetz würklech super gsi. Jetz gangi de 2 Wuche vorem HZ no mal ga töne und no mal churz üebe dass es dem HZ-Tag mega zackig geit wöu mir ja scho am 11i d Trouig hei.

D Ringe choste üs jetz 2'100.- für beidi zäme.

Datei-Anhänge
Frisur_1.jpg Frisur_1.jpg (54x)

Mime-Type: image/jpeg, 278 kB

Frisur_2.jpg Frisur_2.jpg (44x)

Mime-Type: image/jpeg, 297 kB

Frisur_3.jpg Frisur_3.jpg (42x)

Mime-Type: image/jpeg, 299 kB

07.04.14 15:04
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@weddingbee: I weiss no nid gnau was mi GG zur Uhr wird säge, aber i hase so cool gfunge und i gloub scho, dass er se ou toll findet... u wenns nume isch zum zeige, dass är mi Superman isch sie isch ja ou nid tüür gsi.

@Janedoe: Vo welem Reisebüro hesch das Agebot? Mir frage itz de mau bi Africa Tours a wäg üsne Flittis...

07.04.14 15:04
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Homepaaaaage hiiiiiier!!! :D
Ich han no nie ime Reisebüro buecht... Das isch sones Internet Pauschalagebot. Ha dene zerscht gschribe, dass sie mier doch en Schwiizer Partner sölled nenne aber die schaffed nur in DE. Grrr... Ich weiss ebe gar ned obs soooones top Agebot isch. Mier hend für 2 Wuche Safari + 1 Wuche Dubai 4500.- für alles zahlt und das isch meeeega gsi! Ahhhh bin chli unsicher.
Ja, en Plan söttmer scho ha liebi Pfingstrose. Hesch di ez eigentli scho mit dere vo de Page troffe?

littlefoot
Für Apero UND Grillbuffet 3550.-????? Kraaaaaaaaaaaaass!!! isch ja mal mega geil!
Ui aber wege de Musik tönt erstmal ned so guet, hopphopp am GG in Arsch trette :)

malinchen
Hey super schön d Frisur. Chunnt no Schmuck, Blueme oder Schleier ine?

Taeboyana
s Agebot hani uf aufsafari.de gfunde. Iher gönd uf Sambia oder?

Zuletzt bearbeitet am 07.04.14 15:07

07.04.14 15:08
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@malinchen: wow, cooli frisur! gseht würkli schön us! ich bin vorletscht samstig go frisiere und han irgendwie s gfühl das öpis nonig ganz stimmt...mal luege. gang dänn im mai nomal...
au bim schminke weissi nonig soooo richtig wasi wott.

eui ring sind übrigens mega schön!!

@taeboyana: ich hoff du häsch mich nöd falsch verstande. ich persönlich find d uhr uh cool. nur min gg isch ebe gar nöd fan vo comics. er luegt au kei x-men und so film wo nöd realistisch sind...ich finds witzig!! und ebe, schlussändli wär ja d message vor allem wichtig. er isch din superheld

07.04.14 15:10
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jane: Nei i lahs gloub gad so ohni öpis... Mit de Perlestecker hets mir irgendwie nid so gfalle, Diadem isch sowieso nid mis Ding und Schleier hani mi ou drgägä entschiede. Ä Blueme wär villecht no öpis, aber i ha scho bim Zivile ja eini gha und irgendwie möchti när nid dasses z ähnlech usgseht...

@pfingstrose: ou ig möcht ou gärn d HP gseh!!!

07.04.14 15:17
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@weddingbee: Neinei i ha di scho verstande und säubst wenn du's o doof fändsch, wär das kes Problem Mi GG steit äbe scho no uf Comics, drum chönnts no passe.

@Pfingstrose: jaaaaaa, PN bitte!!

@janedoe: Ja genau, Sambia und Zimbabwe Mir bruche äbe zum Teil so Flüg a Flughäfe wome chum cha bueche, süsch würdi ou aues säuber mache (bi ja vom Fach sozsäge ). Aber online vergliche wirdi uf jede Fau.

@malinchen: Härzigi Frisur!! Chunnt sicher super. Luschtig, bi dir muesme zersch d Haar strecke u bi üs angerne (oder ämu de meiste) müesse sie zersch glöcklet wärde

@littlefoot: Das isch ja würklech es krass günstigs Agebot für Grill und Apéro?? i gloub für das Gäud hei mir no nid mau trunke
Ach weisch das wäg sim Papi isch e lengeri Gschicht. Er cha haut o ke Gfüu zeige oder dasser Stouz wär uf si Sohn...

07.04.14 15:28
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Budget
Danke für eui Rückmeldige..
Ja eus händs ebe gseit sie brüchtet CHF 400.-. Das hani dänn grad chli krass gfunde. Ich han meh dänkt, sie brüchtet das für Überraschige. Abr ich finanziere mier ja nöd die eigne Überraschige, das findi chli doof. Hamer aber gar nöd überleit, dass sies evt. für de Polterabig würded bruche..
Mier dönds den no aspreche druf :)

Janedoe
Isch chli schräg mit dinere Schwöster. Scho chli fies :-/ Abr vill mache chasch glaub nöd . Chaschs ihre nöd meh wie säge..
Han mit minere Schwöster amigs so Phase, entweder hämers grad mega guet oder den gaaar nöd..
D'Ohrering sind würkli schön.. Dönt guet dini Offerte für d'Ferie :)

Taeboyana
Aso uf es Bewiisföteli wäri au gspanne :)
Joah scho no schad vom Vater, abr so öbis laht mer ja au nöd usrichte.. Das macht mer doch eifach für sin Sohn..

Littlefoot
Ah voll guet dä Priis!! Das mit de Playlist würi aso au no aspreche, gaht ja gar nöd wenn dänn alli am umedrucke sind..

Pfingstrose
Ohja ich het au gern e PN :)

Malinchen
So schöön die Frisur.. Phuaaa abr vier Stund bim Coiffeur (Smiley mit de grosse Auge vom Whatspp)..
Hihi han sgliche wie d'Taeboyana dänkt, bi dier muemer d'Haar zersch strecke und bi de meiste zersch löckle..

07.04.14 15:32
_janedoe 

Re: Bräute 2014

malinchen
finde ebe au, dass Perle ned so schön usgsehnd i Haar, chönnt mier zu dinere Frisur aber z.B. guet öppis vorstelle wie uf dim Profilbild.

Taeboyana
Was schaffsch de du? Ja vielleicht isch irgend sone Afrika Spezialischt die richtig Adresse mit dene spezielle Flüg.

lil.lian
hehe, isch glaub wirkli normal unter Gschwüschterti :D

all
Mieted eigentli öpper vo eu irgend es speziells Fahrzüüg? Oldtimer, Kutsche, wasweissich?

07.04.14 15:40
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Hihi... d Coiffeuse het ou verzellt vo eire wo ä ähnlechi Frisur möcht wie ig aber mit glockte Haar u bi ihre muesmes äbä ou zersch löckle... Me wott halt immer das wo me nid het.

@lillian: Ja gäll, hät ou nid dänkt dasses so lang geit. Aber d Coiffeuse het sich sooo müeh gäh u isch sälber mega euphorisch gsi. Ha mi gar nid drfür gha ds sägä dasi eigetlech id Vorläsig sött... has obe gad ar Taeboyana gschribe, me möcht halt immer das wo me nid het...

@jane: Ja, mir hets äbä würklech o nid so gfalle wo sie när drinne si gsi. Irgendwie hets so "ufgsetzt" usgseh... Ja sone Reif wär villecht no öpis... I cha mal no chli umeluege, weni gad a öpis häre loufe wo mir gfallt chanis de bim 2. Termin no mal usprobiere...

07.04.14 16:06
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Malinchen: So e schöni Frisur... Richtig romantisch! Super häsch nomal en 2. Termin! Nüme nüt...

Janedoe: Ja mir mieted en VW Käfer...

 1 .. 381 .. 760 761 762 763 764 .. 881 .. 997
Pfingstrose   Littlefoot   würklich   schaffe   Hochziit   Problem   Zuletzt   bearbeitet   richtig   Iladige   irgendwie   würklech   Hochzyt   bstellt   squishy   gspannt   Location   malinchen   Taeboyana   Janedoe