Bräute 2014 |
|
1 .. 383 .. 763 764 765 766 767 .. 882 .. 997
|
|
|
08.04.14 11:06
nala05
|
Re: Bräute 2014
e schöne guete morge minander!
@helleborus: härzlig wilkomme! mir sin alli immer so gwundrig do, vrzell doch chli vo dir bzw. euch
@squishy: hesch e checkliste gmacht geschter? hmm jo i vrstand das ihr grad susch viil um d ohre händ und grad nid so zyt für s hochzyt. aber das kunnt de scho widr! wenn icshes bi euch nomol so wiit?
@malinchen: si hän sich jetzt entschiide ich ha aber nur de link drvo, si sins bidi geschter einzel no go aprobiere im lade und dorunm hämir no keis wirklich guets föteli. http://www.zara.com/ch/en/trf/dresses/lo...31p1714007.html hey das isch de toll hän sich alli agmolde! bi uns isch ez au ei wuche nach amäldefrist, aber es fehle no paar :(
@janedoe: jo i schrib hüt definitiv mol es mail für e termin z mache :D si hän sich jetzt tatsächlig für s zara kleid entschiede, morn gangi se go hole! de link hani obe nomol postet oh das tönt super mit em andere abieter, wo ich gläse ha private safari hani ehrlig gseit au grad dänkt, jo für d flittis wär das wirkli passender hoff es klappt!
@sue: i bi fast sicher das du s lied kennsch wenns hörsch s kelid wo i de link obe postet ha hän si jetzt usgwählt. si sins geschter beidi go aprobiere im zara und ich hol se jetzt morn (d bestellig isch ebe uf mi, de ka nur ich se kaufe) oh a thousand years vo de christina perry findi au e meeega schöns lied! ha nach de ostere mit unserer sängerin abgmacht und wenn si findet das unseri lieder evtl chli z schnälli lieder sin, würdi das no noime ibaue wäg de etikette, meistens ka meh bim abieter vo de kaufte etikette uf dr hp grad e wordformat abelade.. wenn das hilft find d idee mit dr orchidee aber meeega schön viil spass am nomi bim shoppe!
@pfingstrose: danke für s zeige vo dr hp. isch euch sehr schön glunge!
@fara: WOOOOW euri föteli… de haaaaammer! so schän händ ihr usgseh! und s firstlook isch ächt glunge! love
@lil.lian: ha jo nur zwei bm's und si ziehn s gliche kleid ah finds no toll hän si sich uf eine könne einige, wär nid schlimm gsi hät das nid klappt, isch aber uf jedefall unsere wunsch gsi s wenigstens probiere i finds enorm schwer wen meh welli termin söt abmache, wot jo au kei stürmi oder so si.. aber was gmacht isch isch halt gmacht i schrib ez hüt mol paar mails :)
@littlefoot: oh merci, gang die software nochär mol go google :D bäääähhhh helene fischer/schlager i weiss das unseri urnerfraktion 100000% uf dä seich stoht und mir dorum vo dm halt au öbis druf due miesstet, aber i stand aso au gar nid uf das oh schön die rondelle sin ächt toll!
@etsy: aso was ich bstelle möcht.. i mach mim gg und mim papi sälber manschetteknöpf.. aso bim gg kunnt s logo vo sinere heissgeliebte isshockey manschaft dri. und bi mim papi woti babyföteli vo mir mit ihm dri due.. hoff das goht vom vrkleinere här… den no es gästebuech, i do sticker und photobooth goodies ;apropro sticker, wo händ die vo euch wo bstellt hän euri bstellt? i bi noni so zfriede mit däne wo i ha
https://www.etsy.com/de/listing/13075813...nschettenknopfe https://www.etsy.com/de/listing/16594735...hettenknoumlpfe https://www.etsy.com/de/listing/10401328...-too-vinyl-shoe https://www.etsy.com/de/listing/74396967...set-31-stuumlck
|
|
|
08.04.14 11:22
daenu16
|
Guete Morge, a dem regnerische Tag!
Danke vielmol für euri Gratulatione!!! 4. Tag als Ehefrau und i 4 Täg isch sKirchliche. Unglaublich. Wird grad nervös!
Principessa: Gratuliere eu herzlichst! Ihr hend wunderschön usgseh! WOW! Würkli sehr schöni Föteli hed dini Fründin gmacht!
All: Ihr sind grad voll am Gas geh und ich bin hüt Morge vooooooll nervös und gstresst. Han eigentli gern welle uf alles igoh, aber schaffs überhaupt nöd. Hoff ihr verzeihed mir.
Me: Mues hüt no eeewigs viel mache. Catering alüte, Tanzkurs, Gsangsbüechli für dKirche, nöd usraschte, einatmen, ausatmen, Deko zämäsueche…. Sorry Mädels…ich bin grad churz vorem duredrülle!!!!!!
|
|
|
|
|
|
08.04.14 12:06
sasileu
|
Daenu: Ohh herzliche Glückwünsch und freui mi für eui, het din Maa das mit sim TZ na chöne kläre! Und was dini Nervosität agaht...iatme....usamte....iatme....usamtme....chunt bestimmt alles guet!!!
Laprincipessa: Gratulierä ganz herzlich zum Titel als Ehefrau ☺
Littlefoot: I find eui Uswahl vom Apero und Grillbuffet u fein und es het au für jede öbis debi. Wegem Test-Tisch, de woti/mueni au mal na mache, aber muen zerst na alles bsorge defür und den hoffi au dases min GG absegnet, aber bis jetzt heter bi all mineräe Deko es lob geh....aber i machs glaubs lieber grad mit richtige bluemä ☺
Malinchen: Schöni Ring und en super Pris, find ich. Au dini Haare findi na cool gflechtet oder wiemer dem seit.
Janedou: Ich bi au nid immer so fliessig mit HZ sache, find au das all fliessiger sind als ich ☺ Ohh schöni Ohrering! Ich ha au Schmuck vo Etsy bstellt, bi scho ganz gspannt. Vowem hesch die Ohrering?
Fara: Zeigsch den es paar vo dine Föteli? Übrigens, i weiss i bi uuu verspätet und i hoff es kratzt kei wunde uf, aber mir duets unglaublich fest leid was du durä machsch und wünsch dir würkli vo herzä nume s’allerbestä für die kommende Wuchä/Mönet/Johre, würkli s’bestä vo allem!!!! Ich bewundere dini Kraft und das meini total ernst, will da ich imene Berech schaffe mit Patiente wo au früh sterbet, weissi wasi seg.
Pfingstrose: Derfi au dini Homepage aluege?
Broncos: Fotis, los zeig dis Kleid nomol mit dir drinä ☺
|
|
|
08.04.14 12:12
Fara
|
Grüezi wohl
Jööö, ihr sind alli so liäb. Danke für di vile Komplimänt zu de Föteli. Und für die, wo nöd wüssed, wie die andere plötzlich ohni en Pieps vo mir d Fotis gfunde händ: sie sind bi de Andrea Rufener, eusere Fotografin, wo zunere chline Fore-Berüemtheit worde isch, wil so vill so begeisteret sind vo ihre und au sie als Fotografin händ, uf em Blog. Das wär da: http://andrearufener.com/blog/
S isch würklich en wunderschöne Tag gsi und de mit de Fotis nomal Revue passiere lah, isch scho sehr cool.
Sorry, mir gahts biz ähnlich wie de daenu, bizli weniger extrem wahrschinlich, wil ich ja nöd schaff und drum meh Ziit han i de verbliibende 4 Täg. Aber han grad au nöd so Ziit uf alles izgah.
Aber @Broncos: Gratuliere zum Marathon!!! Isch ja krass, häsch also min grosse Respäkt! Dörfi ächt au es Chleid-Foti gseh?
@Pfingstrose: Wär mega gspannt uf dini HP... Dörfi ächt?
@Auto: S isch ebe leider (also, zum Glück für eus ) s Auto vo de Eltere vomene guete Kolleg vo mim Brüeder. Und ich glaub chum, dass sie's vermietet. Ich glaub, sie vertraued das nur Lüüt a, wo's känned. Tuet mer echt leid. Wil s isch scho es Traumauto und passt glaub würkli no bi villne id Farbe ine.
Aber jedefalls: mer passt also au mit Brutkleid uf d Rückbank vomene alte VW-Chäfer. Han's usprobiert, klappt wunderbar. Nur de Maa näbed dra hät chli wenig Platz dänn. Hähä... Mir händ ebe nach em Apero und vor em Znacht no es rächt es langs Fährtli gmacht. Isch mega schön gsi!
So, ez sötti e To Do Lischte mache vo allem, wo mer no münd bis am Samstig. Und hüt Abig träffemer no mini TZ und min Brüeder (TM) zum letschti Sache bespräche.
Liebi Grüess, Fara
|
|
|
|
08.04.14 12:38
sasileu
|
sorry jetzt chunt echi en Ego-Post...
Oldtimer Also min GG isch glernte Automech und er liebt Autos Bsunders Amerikanischi, so richtigi Muscle Cars....Er het eigentli unbedingt en richtige V8 Motor wele, woner au selber derf fahre, leider hets min GG echi verpasst sich gnueg z'früh uf Suechi mache. Hanem immer gseit, er muess gnueg früh luege, ufjedefall heter es Model gseh aber das isch leider vergeh a eusem Datum und jetzt hemer en andere gfunde wo aber ald sini 2.wahl isch, aber er wird mit dem au happy si. ich zeig eui mal beidi, also de schwarz-wiis hemer jetzt!
[u]@Me: Mir hend am Wuchäend na besprechig cha wegem Apero, hend eigentli en super Idruck cha und i glaub es wird au super. Mir sind eus nonig so einig wegem Sekt.....wemer eifach en normale neh oder sölls en Moet Champagner si?! Nebst dem dases e Prisfrag isch, ischs definitiv au e Etikettfrag...was hend ihr so für Sekt gnah? Nacher ha ich am Samstig no Probe-makeup cha, bi super z'friede gsi und hend au richtig chöne usprobierä und es hebet mega guet!!!! Nur Make-up an sich mümer no es anders teste, machema den mal eifach so nachere behandlig. Gah jo immer wieder mal. Den hemer am Samstig was gseh, wiemer Platznämli wend mache, hend defür au Materiale kauft zum mal usprobierä und sind aber nonig dezue cho Den hemer Gläsli bstellt für eusi Gastgschenk und es "Just-Married" Band zum verzierä Und am Sunntig hemer bide Migro-Klubschuel de 1.Teil vom Hochziitstanzkurs cha Isch lustig gsi aber au chaotisch, und de wos macht isch echt en lässige. Au so das na anderi Päärli ume gsi sind s'Problem isch nur das ich und min GG beidi wend führä Und de Grösseunterschied hets glaubs au nid grad u eifach gmacht Aber ich weiss jetzt schritt....nur en Tanz isches nonig, also cha jo nid eifach es Lied laufe lah und den machema Kreisli für Kreisli und wemer eus den vertrapplet hend, den isch den de Tanz eifach fertig [u]Naja, mir bruchet nochli üebig
Ansonste, hani mir bi Etsy es Armband und Ohrering bstellt und freui mi scho mega druf. Hoff die passet den zu mim Ketteli woni gern wot. Letst Wuche bini mal no mit minerä Schwö und em Mami imene Lade gsi und beidi hend sich es Kleid kauft für mini kirchlich HZ, mega schöni Kleider und mis Mami gseht richtig super und au echi sexy us Isch es langs rosa Kleid, mit bitz Glitzer und nur 1Träger. Mini Schwö het e hellblaus Kleid im Vokahilastil, aber nur dezent. Und mini Trauzügin het es Kleid ide Farb Hibiskus/Coral.
Aja, mit minerä TZ hanis momentan nid so guet...isch echi es schweige ume, ha jo schomal echi verzehlt dases bi eus leider nüm so toll lauft, aber ich glaub sie selber gseht das gar nid. Drum weissi nid recht ob ichs mir ibilde, aber i denk das machi nid.Naja, schad eht nid denkt dases mal so wird oder welä dases so wird.
Ich ha na e Frag a eui, weissi nid obi scho gfrögt ha.....[/u] Wieso bsorget ihr eui alli Photobooth artikel??? und wo dönder die deponierä?
Was schriebet ihr so id Chileheftli???
Cha Fotis vode Oldtimer nid ufelade...i henk eui de Link ah... http://ruossclassics.ch/cars.htm da isch de Dodge, de schwarzi grad am Afang de favorit gsi aber leider vergeh und jetzt hemer de.... http://www.rentaclassiccar.ch/olds55.htm Natürli au en schöne!
sooo, jetzt segi mal wieder tschüss, muen bald go schaffe bis 23.15 Nanu, nuna die wuche den hani fast 2Wuche Feriä *juppi*
|
|
|
|
1 .. 383 .. 763 764 765 766 767 .. 882 .. 997
|