| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 383 .. 764 765 766 767 768 .. 883 .. 997
08.04.14 12:44
_janedoe 

Re: Bräute 2014

daenu
Schnuuuufe Liebi, schnuuuufe! 4 Tääääg! Jiippiaaaieeeeeyyy!

nala
Toll wegem zara Chleid, das isch echt schöööön!
Und mega cooli Sache hesch bstellt

sasileu
d Ohreringli hani vo etsy :) Danke

Fara
Wie schaaaad wegem Auto :( Chönted sich grad en goldigi Nase verdiene demit :D
D Föteli hend mi de imfall grad es paar Träne koschtet und was d Fotografin gschribe hed au!

me
De haaaaaaaaammer, ich sägs eu. Ich han de Tipp für de zweit Abieter vo dere wunderschöne stylehäppchen Bruut (mögeder eu erinnere <3) becho. Und denn hani mal ohni sie zerwähne, dette gschribe und ez schickt sie mier en Vorschlag vonere Reis ime pdf und zwar genaaaaaaau d Hochziitsreis vo dene zwei. Nid mal dNäme sind gänderet. hahahahahha :D

08.04.14 12:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Gits ja garnöd... Soooo lustig! Hoffe de Priis haut dich aber nöd us de Socke so wies s Budget vo dene beide datsumals!!! Isch ja horrend gsi...

08.04.14 12:54
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Falls öpert no Schueh suecht... Hets in Wiis, Mint und Blush... Findi meeega schön und wered genau mis Ding.. Wen den da de Absat nöd wär!!! Grr!!!

http://www.zalando.ch/kiomi-peeptoe-white-k4411b00c-a11.html

08.04.14 12:56
sasileu 

Re: Bräute 2014

@ Fara
Ich ha jetzt au dini Föteli gseh und henk mi grad ah mit WWWOOOWWWW
Mega schöni fotis und au Farbe, vorallem din Struss gfallt mir mega guet
Doch du bisch stark, jede het mal schwachi Minute au gsundi und ich find du heschs dir meh als verdient zum mal schwachi minute z'ha.

Ich schaffe in Zürich imene spez. Heim, i eusem Heim sind eigentli alles jungi Manne wo Muskeldystrophie Duchenne hend. Das isch den Gendefekt wo nur ufem männliche Chromosom passiert und defür sorgt, dass vorzu jede einzel Muskel nüme mit Eiwiss versorgt wird und somit eigentli "ufglösst" wird. Ufgrund vo dem landets relativ früh imene Rollstuhl, wills Kraft zerst ide Muskle Hüft abwärts verlüret, in Rollstuhl chömets öbe mit 12, mit öbe 14/15 gits den en elektrische Rollstuhl und um di 20 isch den au Lungekraft enorm reduziert dases den durch de Maske unterstützt werdet ide Beatmig und vieli lönd sich irgendwenn au es Tracheostoma mache(Luftröhreschnitt) da aber s'Herz au en Muskel isch wird au de gschädigt und frühner oder später sterbet sie ade schwache Lunge durch e starki Lungeentzündig womer nid weg bringt oder Lunge so schädigt dases z'end gaht oder es isch de Herzmuskel wo nüm cha. Somit isch ihri Lebenserwartig bi 27/28. Leider, gits kei Medikament für Heilig aber ide letste Johr het mas gschafft zum Lebensziit um gueti 5Johr z'verlängere, aber öbs en segä isch weissi nid recht. Soo, jetzt hani dir relativ en usfühlriche iblick geh über Krankheit.
Aber trotz dem ganze, sind eusi Jungs enorm Lebensfreudig, sicher hends au ihri tüüf aber das isch normal. Wer het das nid?!
Und ich schaffe so mega gern deht, willis ald sehr gern ha vorallem wills geistig ganz fit sind.

08.04.14 13:15
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Nala05
Das isch scho no kuuhl, wenns sgliche Chleid ahänd :)
Das mit de Manschettechnöpf isch abr härzig.. Was isch er dänn Iishockey-Fän?
D'Photobooth-Artikel sind lässig!!

Daenu
Uiiii Daenu!!! Nööööd duredräiie… Haaaaammmm…
S'isch glaub eifacher gseit wie gmacht..
Han gester au mit em GG drüber diskutiert, er hät gmeint er duet mich dänn igfrüre bis zu de Hochziit

Fara
Joah und de Text isch natürli au wunderschön!! Sie chan so guet schriebe :)

Sasileu
Hihi das mit em tanze chamer gad vorstelle.. Dönder zämä es paar Chreisli drehe :)
Mier händ den am Sunntig serst Mal. Mier händ z'sechste "Privatstunde" bi einere wo e Tanzschuel hät. Eifach vier Mal Standarttänz. Und nachher möchti eigendli au no en Hochziitstanzkurs mache vom Migro.
Häsch en Link vo dem wo bstellt häsch bi Etsy?
Dönt guet mit de Chleider vo dim Mami und vo de Schwöster :)
Mier möchted au es Chilebüechli mache, bin abr no chli ratlos. D'Janedoe hät mal Bilder vo ihrem Exemplar posted..
Ouu den muesch hüt abr no lang dure hebe .

Janedoe
Aso Abüter für Hochziitsreise? Ja a die schöne Bilder (und as Budget ) chani mi scho no erinnere. Isch ja würkli lustig wege de Reis..

Pfingstrose
Danke no für de Link :) Sehr hübsch, gfallt mer guet!! Han ja au dete eini gmacht. Han sie ganz ähnlich ufbout, mit em gliche Hintergrund . Bin abr nonig fertig dämit..

Zuletzt bearbeitet am 08.04.14 13:17

08.04.14 13:30
Helleborus 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme
Also mer hürotet wie Bereits erwähnt im September, am 20.9. kirchlich. Eusi Iladige sind verschickt und händ Stei drufe! Bi de Gäscht sind's sehr gut Acho, Stei sind au Chili eusi Begleiter! So Han ich de Antrag ufemene Berg becho wo's nur Stei Gha het (sind 5stund ufeglofe) Au susch händs eus d stei chli ato
Nach de Chile gibts a eusem Fescht en grosse apero und am obig simmer innere schöne Waldhüte.mit Cathering! Skleid hani au scho!! Han immer no so Freud
Im Moment Bini mehr am Gedanke mache betreffend Blumedecko..... Das isch für mich drum es grosses Thema da Ichs selber mache bin Florischtin.... Eusii Färbe sind creme Brun.........
So mues weder go schafe.... Meld mi de weder!

08.04.14 13:38
littlefoot 

Re: Bräute 2014

huhu :)

nala: herzigi sache hesch bstellt. d manschettechnöpf sind ja cool...mine wett ja nid die wo ich ihm gschenkt ha wil das sind die falsche vo transformers haha :) het ja zwei zeiche und die einte sind die böse und die andere di liebe :)
ou ja üüri wett sicher so sound, d cousine vom GG isch au vo üri :)
mir sind ja eh nid die ganz zit im party ruum, aso vo dem her :)

sasi: wow da isch öpis gange ! was isch denn gnau mit dinere TZ ?
ich ha photobooth artikel kauft wos perrückene, riese brülle, ufblasbari instrument, boas etc i allen farbe het. chli fasnacht halt. aber mega luschtig. und ich ha mini i minere shabby truhe verstaut :) passed grad all perfekt dri. tu sie denn öffne iund anen baum stelle. de ev no es band um de deckel um d brülle azhänke.
de tanzkurs tönt cool :)

fara: das isch doch au cool dass das auto etz chli exklusiv für euch blibt .)
häsch jetzt schüfeli für candy bar ? ich chönts no a poscht schicke gäll !

jane: haha so guet weg de reis. :) hoffentlich würkli nid so tür.

pfingstrose: sind schön aber ebe au nüt für mini gardenvilla :) ha im dosebach grad no es paar flachi ballerinas in mint gse .)
ich bin ja wieder bi etsy glandet. die hend echt es paar tolli wedge sandale/ballerinas und nid so hoch wie susch überall. aber da ich ja etz no es chleid bstelle zum umzieh (uf awisig vom GG, gälled) musi glich luege dass die denn schön usgsend und farbigi gits denn bi mir wohl doch nid. wil susch wirds de langsam schwer mit de farbastimmige :)

helleborus: ui cool floristin..wo wohnsch denn du :)))
und hesch es foti vom chleid ? mir sind amig sehr neugierig :)

me: bi grad wieder mal im depot gsi und han no es paar sache kauft für tischdeko :) und mis mami het sich abote mini tischläufer z nähe wil ich mal en idee gha han die mitnfarbig z mache. ha sie denn i de whatsapp gruppe gfragt ob sie au jute mit spitze würd nähe aber ha no nüt ghört. aber mis mami isch doch die bescht

08.04.14 13:41
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Soo cool wenn dis Mami das mache würdi! Isch doch mega praktisch und richtig persönlich. Ja das isch bi mir s gliche Problem bin glaub au wieder bi wiis aglangt...

Wie findeter das Dings da... Zum eusi Nastüchli inetue den chan jede Gast eis neh wenns Lust händ. https://www.etsy.com/de/listing/86630206/weiszlige-hochzeit-korb-shabby-chic-mail

08.04.14 13:44
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Oder das...
https://www.etsy.com/de/listing/89114463/upcycled-shabby-paris-franzosisch-chic

08.04.14 13:53
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: serig hets imfall im depot. aso drahtchörbli weiss ich grad und das chörbli hani au scho irgendwo gse i some lade.

 1 .. 383 .. 764 765 766 767 768 .. 883 .. 997
Problem   schaffe   Hochzyt   Zuletzt   Taeboyana   Janedoe   würklich   squishy   bearbeitet   würklech   malinchen   richtig   Iladige   Littlefoot   irgendwie   Pfingstrose   bstellt   Location   gspannt   Hochziit