Bräute 2014 |
|
1 .. 383 .. 764 765 766 767 768 .. 883 .. 997
|
|
|
|
|
08.04.14 12:56
sasileu
|
Re: Bräute 2014
@ Fara Ich ha jetzt au dini Föteli gseh und henk mi grad ah mit WWWOOOWWWW Mega schöni fotis und au Farbe, vorallem din Struss gfallt mir mega guet Doch du bisch stark, jede het mal schwachi Minute au gsundi und ich find du heschs dir meh als verdient zum mal schwachi minute z'ha.
Ich schaffe in Zürich imene spez. Heim, i eusem Heim sind eigentli alles jungi Manne wo Muskeldystrophie Duchenne hend. Das isch den Gendefekt wo nur ufem männliche Chromosom passiert und defür sorgt, dass vorzu jede einzel Muskel nüme mit Eiwiss versorgt wird und somit eigentli "ufglösst" wird. Ufgrund vo dem landets relativ früh imene Rollstuhl, wills Kraft zerst ide Muskle Hüft abwärts verlüret, in Rollstuhl chömets öbe mit 12, mit öbe 14/15 gits den en elektrische Rollstuhl und um di 20 isch den au Lungekraft enorm reduziert dases den durch de Maske unterstützt werdet ide Beatmig und vieli lönd sich irgendwenn au es Tracheostoma mache(Luftröhreschnitt) da aber s'Herz au en Muskel isch wird au de gschädigt und frühner oder später sterbet sie ade schwache Lunge durch e starki Lungeentzündig womer nid weg bringt oder Lunge so schädigt dases z'end gaht oder es isch de Herzmuskel wo nüm cha. Somit isch ihri Lebenserwartig bi 27/28. Leider, gits kei Medikament für Heilig aber ide letste Johr het mas gschafft zum Lebensziit um gueti 5Johr z'verlängere, aber öbs en segä isch weissi nid recht. Soo, jetzt hani dir relativ en usfühlriche iblick geh über Krankheit. Aber trotz dem ganze, sind eusi Jungs enorm Lebensfreudig, sicher hends au ihri tüüf aber das isch normal. Wer het das nid?! Und ich schaffe so mega gern deht, willis ald sehr gern ha vorallem wills geistig ganz fit sind.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 383 .. 764 765 766 767 768 .. 883 .. 997
|