| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 384 .. 765 766 767 768 769 .. 883 .. 997
08.04.14 13:57
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Ächt... Den mussi dringend wieder mal ga!!!

08.04.14 14:02
littlefoot 

Re: Bräute 2014

ja mach das. hät echt super sache momentan :) ha zerst au denkt chaufe alles im ikea aber etz hani gnau nüt vo det und nur depot sache :)

08.04.14 14:13
nala05 

Re: Bräute 2014

sasileu: aso mir händ plant e photobooth in ere ecke vom ruum ufzstelle. mir nähme den eifach mini spiegelrefläx kamera mit stativ und fernuslöser und dien den d artikel näbedra ane…
bi euch isch aber jetzt au widr einiges los gsi! de oldtimer gfallt mir mega guet, wär mir ez abr ztüür tönt toll mitem tanzkurs, dä sötti au mol no bueche. jetzt freui mi grad nomeh druf
has au nüm so in erinnerig, was ischmit dinere TZ? hoff das ränkt sich widr ii.

@fara: no e guete ändspurt wünschi dir!

@janedoe: haha so guet.. und ischs den öpe so das wo ihr euch vorgstellt händ?

@lil.lian: är isch ambri fan und do är e blaue azug het passt jo s blaue logo au no.. är het den nach däm är si azug kauft het gseit, är suecht mol nach söttige. ha den gseit i würd ihm es paar bastle
jo i finds au mega cool hän si beidi s gliche kleid ah hesch du au BM's?? weiss grad gar nümi

@littlefoot: ah jo de wäre säbergmachti manschetteknöpf vilixht d lösig. de kasch jo die liebe und böse je uf ei site due, de stimmts sicher
uii was hesch postet im depot? i gang morn morge au :D
jööööhh das wär super wen dis mami das könnti mache!

@pfingstrose: mir gfalle beidi körb mega guet! de zweit fast no chli besser! ;) finds e super idee!

@me: ich ha bi grad chli uf butlers am schneugge. ichglaub das holi mir morn: http://www.butlers.de/lemonade-geträ...r/10197697.html
ha sowiso entschiide dasi morn morge e hz-ikaufsdag mach! ha ebe frei und mues eh in d stadt

ha no e frog an die wo candybar mache.. wieviil kg süesses kaufet ihr ii?? und was alles? ich ha bis jetzt erst pralinees, M&M's und Cakepops uf dr liste.. weiss nid so gnau was für schläckzügs i poste söll

08.04.14 14:23
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: mega cooli schueh, die vo zalando bin fascht e bitzli verliebt. han zwar scho alles aber ich glaub ich muess sie poschte. schueh chamer ja immer alegge

und wäg de chörbli. d littlefoot hät rächt de depot hät uuuuuh vill so sache im moment und hüt über de mittag hani grad ganz es herzigs gseh mit spitze für glaubs nöd mal zäh stutz find übrigens die nastüechli mega herzig

@dänu: coooool bliibe!! nöd das ich nöd di letscht wär wo irgendöpis i die richtig döft säge. han hüt scho (53 vorher) herzussetzer vor nervosität trotzdem, meh sötts nöd ufgeh.

@sasileu: schön das du eus en iiblick i dini tätigkeit gisch. find so sache immer spannend und zeigt eus dänn au grad wieder uf das mer sött freud ha a dem wo mer het und sich nöd sött ab chlinem mischt ufrege wo mer eh nöd chan ändere...

@me: bin no uf de suechi nach haaraccessoires. händ ihr das scho? bzw. tüend ihr öpis id haar und wänn ja, was?

08.04.14 14:24
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Fara: Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wahnsinnig schöni Föteli!! und du gsehsch troumhaft us. Dini Frisur gfaut mer mega guet und d Farbe, dr VW Chäfer, eifach perfekt! Und so härzig, mini Eutere hei ja o im März ghürate und mis Mami het im Fau genau sones Jäggli annegha wie du!

@daenu: Ischnufe - usschnufe - ischnufe - usschnufe (wenn nötig in a brown paper bag ) Das chunnt guet, i bi ganz sicher! Hihi, ha gester bir Annina (e Arbeitskollegin vo mir wo daenu kennt) dörfe es paar Föteli vo euchem Ziviler schnöigge. Wow das Chleid!! Bi ja gspannt uf meh Föteli, faus mir mau dörfe gseh.

@me: D Superman Uhr und mini Ohrstecker si ungerwägs !! Hui zum Glück hani d Uhr scho bsteut, das cha 35 Tag ga aber würd immer no länge zum Glück.

@Littlefoot/Pfingstrose: So Chörbli wotti ou gli mau no uftriebe.

@Nala: Cha dir leider nid häufe, mir hei ke Candybar... aber hesch so süesses Gummizüg no gärn? Das gits ja i aune mögleche Farbe, vo däm här chönntet dirs no guet uf euches Farbschema abstimme (i liebe die suure Sache, yum ).

@aui: Macht öper vo euch (oder chouft) so Wimpelchettine? So mit Mr. & Mrs, Thank you oder cards druffe? I wett settegi mache und ha jetz uf etsy die perfekti Lösig gfunge. Me cha so Sets mit de vorgschnittne Wimpel (Form und Farb/Stoff nach Wunsch) plus Schnuer bsteue u de chame se säuber mache, bedrucke, beschrifte... und das zum Teil für öpe 15.-! Findi aso super, i gloub das machi. I bi eh gad vou i Bastellune, mues gloub itz de mau chli öpis afa - guet ds Ringböxli hani o scho agfange...

08.04.14 14:29
littlefoot 

Re: Bräute 2014

weddingbee: ich wett zwei bluemeastecker ine tue vo etsy wie chas au anders si :) het ei mint und ei peach farbnigi blueme :)

taeboyana: ah cool weg de wimpelchetti ! ich ha eini (fertig) us stoff bi etsy bstellt i eusne farbe, hammer imfall. 21.- glaub. und janedoe hät no e danke und e just married...mir händ im sharing ine au scho überleit ob mer selled die wimpelchettene tuusche und uslehnä. nur wett ich mini nacher bi de tochter is zimmer hänke, sie isch sooo schön :) siehe anhang

nala: de dispenser isch ja geil :) was wetsch denn dritue ?
bi au grad im butlers gsi vorher wege silbrige windliechtli woni im depot nid gfunde ha (häts glaub nur online).
ha e mint farbene tischläufer kauft (nur zum usprobiere), es ganz es chlises väseli und es grössers (ha etz glaub vier verschiednigi ) und no es spitzeband, wil ich glaub nid uf allne väseli das dicke jute/spitzeband cha anetue. mal luege was de mix usmacht :)

candybar: ich weiss es ebe au nid :) ha mal versuecht mini bonboniière usenand z ne zum luege wie vill inemag. uf einere stahts druf und uf de andere nid. ha gschätzt :) bstelle ja e bi world of sweets und det grad die boxene, sind ja meistens 1.4 kg.
- mini cupcakes und vilicht cake pops (ev isch es mir z blöd, das isch en riese büez)
- grüeni schlange
- marschmallow chugle in mint (öpfel) und peach
- pfirsichli
- fröschli
- cola fröschli (wett min GG)
- lindor chugle mitem mitnfarbene papier (musi no uftribe).
- ev so guetzli mit zuckerglasur
ha zerst wele so cones mache no us de turtespitze aber die hani etz de janedoe abge, sie het sie dringender brucht

Zuletzt bearbeitet am 08.04.14 14:33

Datei-Anhänge
il_570xN.442773697_3r8w.jpg il_570xN.442773697_3r8w.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 50 kB

08.04.14 14:38
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: klaro aber ischo doch super! wie du weisch hani ja au zwei blueme in champagner und ivory. aber ich han die fürs standesamt welle und han jetz öpis anders. und beidi händ di falsch farb als das ichs chönnt für de "richtig" tag neh...äch, das isch es züüg. manne händ die problem nöd...

08.04.14 14:40
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

ah ja, und wäg de candybar. mir wüsseds au nöd, händ jetz aber mal je eis kilo marshmallows, jelly beans, pilzli und und und (ou, jetz weiss nüm was s vierte isch)....(an chopf lang). uf jede fall händ mir ja na e riisigi torte und erdbeeri. glaub nöd dases meh brucht. wännd sicher nöd all vo dem gummizügs...

08.04.14 14:42
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Weddingbee: Was würdisch du den welle id Haare? Blueme oder Schmuck? Chund hald meega uf d Frisur drufah find ich.

Littlefoot: Also für so Wimpeltusch bzw. ich han kei chan nöd tusche aber uslehne, weri sofort zha. Ich wer super dankbar... Will die jetzt no go sueche hani ächt kei Lust... :) Wie lang wär den dini?

08.04.14 14:43
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Helleborus
So spannend, dass du Floristin bisch!! Den wiersch sicher die schönste Blueme am Fäscht ha .

Littlefoot
Super mit dim Mami!! Ich möcht eigendli no eine sälber nähe.. mal luege öb das klapped

Pfingstrose
S'erste Chörbli würi perfekt finde für zum d'Nastüechli zverstaue..

Nala05
Joah han zersch grad überleit, hmmm iher sind ja vo Basel, die spilled ja nöd NLA.. Ja das Logo wür würkli no passe zum Azug..
Woow de Getränkespender isch ja de hammer!!! Was machsch nach em Hochziit mit dem Ding? Was chostet de?
Han gad dgseh so en Lade gids au bi eus!! So kuuuhl, dänn mueni uuumbedingt mal go luege :)

Taeboyana
Ah so guet!! Ja ich möcht au so Wimpelchettene mache.. Mit Danke oder Charte und sicher no eine fürs Candy Buffed. Wie wär den de Link? :)
Gahn mit minere Schwöster nächst Wuche mal inen Stoff-Lade go luege, öb ich Jute-Stoff bechum und Spitzeband.. Möcht vilicht au no ein Läufer nähe..

 1 .. 384 .. 765 766 767 768 769 .. 883 .. 997
richtig   gspannt   Pfingstrose   schaffe   squishy   irgendwie   bstellt   Hochzyt   Iladige   würklich   malinchen   Hochziit   Taeboyana   Zuletzt   Location   Problem   Janedoe   würklech   bearbeitet   Littlefoot