Bräute 2014 |
|
1 .. 384 .. 765 766 767 768 769 .. 883 .. 997
|
|
|
|
|
|
08.04.14 14:24
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
@Fara: Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wahnsinnig schöni Föteli!! und du gsehsch troumhaft us. Dini Frisur gfaut mer mega guet und d Farbe, dr VW Chäfer, eifach perfekt! Und so härzig, mini Eutere hei ja o im März ghürate und mis Mami het im Fau genau sones Jäggli annegha wie du!
@daenu: Ischnufe - usschnufe - ischnufe - usschnufe (wenn nötig in a brown paper bag ) Das chunnt guet, i bi ganz sicher! Hihi, ha gester bir Annina (e Arbeitskollegin vo mir wo daenu kennt) dörfe es paar Föteli vo euchem Ziviler schnöigge. Wow das Chleid!! Bi ja gspannt uf meh Föteli, faus mir mau dörfe gseh.
@me: D Superman Uhr und mini Ohrstecker si ungerwägs !! Hui zum Glück hani d Uhr scho bsteut, das cha 35 Tag ga aber würd immer no länge zum Glück.
@Littlefoot/Pfingstrose: So Chörbli wotti ou gli mau no uftriebe.
@Nala: Cha dir leider nid häufe, mir hei ke Candybar... aber hesch so süesses Gummizüg no gärn? Das gits ja i aune mögleche Farbe, vo däm här chönntet dirs no guet uf euches Farbschema abstimme (i liebe die suure Sache, yum ).
@aui: Macht öper vo euch (oder chouft) so Wimpelchettine? So mit Mr. & Mrs, Thank you oder cards druffe? I wett settegi mache und ha jetz uf etsy die perfekti Lösig gfunge. Me cha so Sets mit de vorgschnittne Wimpel (Form und Farb/Stoff nach Wunsch) plus Schnuer bsteue u de chame se säuber mache, bedrucke, beschrifte... und das zum Teil für öpe 15.-! Findi aso super, i gloub das machi. I bi eh gad vou i Bastellune, mues gloub itz de mau chli öpis afa - guet ds Ringböxli hani o scho agfange...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 384 .. 765 766 767 768 769 .. 883 .. 997
|