| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 384 .. 766 767 768 769 770 .. 884 .. 997
08.04.14 14:44
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Apropos Buttler... Ich find de Getränkespänder mega coool! Aber was machasch nachher mit dem Ding... Isch ja rächt gross! Hani gad öpis gfunde... Eini vo mine Beste hürated ja im Juli... Und mir werdet ihre au ad Flitterwuche ane zahle aber ich wett gern öpis chlises no schänke. Also würklich chli... Z.B. Das Abtröchnigstüächli wo den die beide Näme drufsticke lah chasch... Isch das doof?! http://www.butlers.de/adieu-tristesse-k%C3%BCchentuch-dunkelblau-50x70cm/10177020.html

08.04.14 14:45
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: aso ich han sicher e hochsteckfrisur, und eher chli wild. bin nöd so de löcklityp...aber alli haar sind dobe. chönnt ebe eigetli alles dritue, eifach nüt allzu grosses.

08.04.14 14:49
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

mir händ en wimpel us kraftpaper wo danke drufstaht. und eine mit eusem hochzytsdatum aber das bringt niemertem öpis
aber de erst würdi suscht nacher wiiterverchaufe...

08.04.14 14:54
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Weddingbee: Also ich bin nöd so mega de Haarschmuckfan will ich find d Haare wenns glänzed und gsund sind mit de Frisur scho ansich es chlises Kustwerk. Je nach Schmuck ischs ja den au chli zviel. Was ich mega herzig find sind so fiini Blüämli... Muss ja nöd die Frisur sie die chan mer ja bi jedere awände. Sie gseht eifach so romantisch verträumt us... http://www.pinterest.com/pin/91620173643659374/

08.04.14 15:12
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: wow, ja die gseht sehr hübsch us...und ich gib dir vollkomme rächt, es muess grundsätzlich gar nüt dri. zumindest lieber nüt als das es dänn komplett überlade usgseht...weisch dänn du was du für e frisur wetsch?

08.04.14 15:12
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: ou die frisur isch echt schön :)

08.04.14 15:22
nala05 

Re: Bräute 2014

@hooraccessoires: ich ha mur e violetti blueme mol kauft ka für id hoor, susch sehni das au eher wie d pfingstrose, finds scho so rächt schön wens e tolli frisur isch.. Perle wäre jetzt für mi persônlig z.B. E riiiiese no-go

@getränkspänder: aso vor em hz könnti en evtl bruche zum grad limoncello drin mache. Zrbrich mir eh scho de kopf wo drin ich 8L mache söll.. Und nach dr hz.. Hmm.. wär wohl öbis wo i wiitrvrkaufe könnt

@wimpelketti: ich ha scho so papierbuechstabe kauft wo meh zunere wimpelketti zämme bastle ka.. Abr i würd no gärn eini für d candybar bastle.. Hesch ächtsch de link taeboyana?

@littlefoot: i gang glaub nochär grad bi world of sweets go güggsle! Abr eures tönt ämel seehr cool! Yummy!
Ha dänkt für am apero wär dä spänder no cool mit iistee odr no besser lemonade (i liebs :D)

@lillian: ha ebe nid mol gluegt was är do kostet i gang morn nomol go luege. Jo de butlers het no paar tolli sache :)
Ha jo de ehc basel ka meh eh nid bruche ^^ mi gg isch jo vo uri und dört gits rächt viil ambri fans, s isch jo nid sowiit wäg vo ihne.

@weddingbee: das heisst 4kg schläckzügs ingsamt? Wieviil lüt sind ihr de? Bi uns wärs au nur as ergänzig, wot nid d hàlfti miesse mithei neh. Obwohl d lüt dörfe de au mitnäh, mir dien säckli ane.

@pfingstrose: ich find das e mega härzigi idee mit de abtröchnigstiechli! I ha gärn so gschänk mit persönliche note, finds aso gar nid doof!
Oh wow die frisur isch ächt mega schön!

08.04.14 15:39
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@nala: mir sind öpe 54 persone. und mir tüends ebe erst mitem dessert sälber serviere. d gäst döfed dänn aber au säckli mitneh sozsäge als betthupfrl

08.04.14 15:41
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ich fänds au herzig no öbis chlises perönlichs z'schänke..

Nala05
Aso ich het intresse am Getränkespänder :) Nimmt mi voll wunder, was de chostet..
Ja guet, wenn er vo Uri isch, isch klar, dass er Ambri-Fän isch. Abr ich glaub de EHC Basel isch mal dobe gsi, wenn ich mich recht erinnere, bini mal go luege :)

08.04.14 15:41
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@ ou no öpis mit de kategorie "me" : min gg hät jetz grad de wunsch güsseret das er au am zivile wott ringtusche...macht das öper vo eui? mir hüratet ja 3 täg vorher zivil...ziehn ich de ring grad nachem ringtusch wieder ab oder lahn en dra bis zur hochzyt und dänn tüemer de ringtusch halt wieder neu mache? aso ich weiss nöd ob ich die idee lässig find...aber öpis muess mer em gg ja au no lah nöd wahr

 1 .. 384 .. 766 767 768 769 770 .. 884 .. 997
bstellt   schaffe   Hochzyt   irgendwie   würklich   Iladige   Littlefoot   bearbeitet   Zuletzt   richtig   würklech   squishy   Pfingstrose   Hochziit   Taeboyana   Location   gspannt   malinchen   Problem   Janedoe