| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 385 .. 767 768 769 770 771 .. 884 .. 997
08.04.14 15:53
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Weddingbee: Mini Frisur wird i die Richtig sie... Also irgend es Gmisch us dene une. Aber ohni irgendöpis i de Haare.
http://www.pinterest.com/pin/523191681681594306/
http://www.pinterest.com/pin/523191681682170306/
http://www.pinterest.com/pin/523191681681175482/
http://www.pinterest.com/pin/523191681681175476/

08.04.14 15:54
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Han gad no es Mail becho, eusi Ring sind acho Mier händ ja au i de Trauringlounge bstellt und jez sinds öbe 10 Täg vor em Datum scho da

weddingbee85
Mier wärded i de Chile tusche. Mier händ zwüsched em zivile und Chile 9 Täg.
Dänn wür en glaub eifach am Morge vor em Fäscht nüm alege, odr eifach nur am Tag vom Zivile?

08.04.14 15:58
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guätä Taag liäbä Brütlis

Malinchen: Im Moment mach ii wiider was für PH, drum schriib ii jo nöd grad ins Forum innä, oder? Ha ab diim schlaiimige Briäf müässä lachä. Mir hend sowas ergooglet und denkt, es säg normal en Briäf mitzschicke. Drum hets jetzt für all Wohnige au so es Briäfli im Umschlag. Hoffentli nützts was, so wiiä bii eu!
Suuper genial, hend sich all agmolde ohni dass iihr Nachästiefle müänd! Da isch ja perfekt! Denn hani Hoffnig, dass da bii uns au so wird!
Ojeeh, da isch wirkli grad Pech für eu mitem VW-Büsli. I finds schön, chasch du da so easy gseh! Gratisch ned grad in Panik

Taeboyana: Naiii, ii weiss au nöd was miich erwartet. I ha chlii schiss dass es so z'krass wird. I bii ned so ä "chum ii mach mii zum Aff und trinke Eiimerweise Bier". Aber wenn ii amigs gsaiit han, ii fänd dä Europapark kuul oder in ä Badi oder so, hends immer gfunde, das säg langwilig. Jetzt muän ii mii wohl eiifach überrasche looh…
I hoffä, dass mir so suuper dranä sind, dass nixx dringend isch
Aber da wird wohl erst kurz vorem Hochziit ussächoh, obs wirkli so isch

Sue: Wiiä wars Shopping? Sind iihr fündig worde?

Pfingstrose: I would love to see your Homepage? May I?
Viiel Kraft für dini One-Woman-Show! You gonna rock it

Littlefoot: Hürote tuät meh nur eiimal, da chan meh sich au es noiis Kleiid leiiste. Krass, dass diä gliich no viiel Geld verlangt, für da dass siis scho second hand bechooh het!
Depot isch geeenial Gratuliiärä zum erfolgriiche Shopping!
Mmmmhmmm Bii diiner Candy Bar lauft mir s'Wasser im Muul zämä: Cola Fröschli sind echt dä hammer, giib diim GG recht Mir hend uns gege sowas entschiide. Mii GG isch überhaupt nöd dä schleckzeugs-esser. Denn würds gar nöd so zu iihm (und siiner ganz Familie) passe. Derum lönd miir da sii. Es wird chlii am Apéro gäh, aber ned irrsinnig usgfallä. I cha ja denn dä Rest vo miim Lebe no so Sachä schlecke

Daenu: Keep calm! Ihr bereiitet eue gross Tag scho siit meh allseme Jahr vor. Ihr dörfet dä Tag gniässä und eu druf freue! Und ii freue mii denn uf d'Fotis und dä Briicht

Fara: Jaah, ii ha so denkt: "Wiiä söll ii ez aah diä Fotis chooh!?" Danke für dä Link, fürs Zeiige und Stuune darfe! Ihr sind es wunderschöns Paar und eui Liiäbi gseht meh uf jedem Foti! So schön wiiä d'Lüüt sich mit eu freuet und au wiiä d'Andrea so liieb über eu gschriibä het. I ha mir es paar Tränli müässä verdrucke!

Sasileu: Es kuuls Auto het diin GG usgsuächt. Schaad isch es ned de Favorit, aber es isch ja gliich dä HAMMER! Viellicht lehrt's ihn Sachä früähner organisiere ?
In unser Kiircheheftli chömet d'Lieder wo mir singe werdet und vor allem so d'Infos für nachher: A la s'Apéro findet dert statt, d'Föteli, Namenskärtli bitte abhole so und so aber du merksch en gnaue Text hend mir nonig. I ha eiifach scho Hochziite erlebt, da isch Zeremonie am Höhepunkt vo dä Romantik gsii, meh het ja zunenand gsaiit und denn: Trauzüge müänd no Infos gäh. Und dä Teiil wönd mir ned, alles was diiä sägä müässtet, chunt ufs Kiircheheftli.
Also mir wönd keiin Champagner (glaubs…) Hend das sowieso nöd so gern. Moscato wär scho viiiiel leckerer! Aber d'Apéro-Besprechig hend mir erst Anfangs Mai.
Da isch siicher keii liächti Arbeit wo du hesch. So junge Männer in iihrem kurze Lebe z'helfe und iihne s'Best möglich gäh. Echt Respect!!

Janedoe: Isch ja hammer mit eune Flitterwoche! So schön, vo diiner Vorfreud z'lese! Finds au schön, dass iihr zweiite ä Privat-Safarie machä chönt. Da wiird nomol viiel persönlicher und wirkli eues Zweiisame erlebe! Jaaah, ii cha mii aah diiä Bruut erinnere. Diiä mitem irrsinns Budget Hends defür d'Flittis chlii sparsamer gnoh?

Helleborus: Steii isch denn es kuuls Motto! Het siicher ä kuuli Iladig gäh! Wo alles wönd iihr da an dä Hochziit ufgriffe?

weddingbee: I tuä so en Haarkamm mit Bluämä drii. I möcht d'Haare so halboffe ha und dä Kamm wirds irgendwiä ebe halbzuä machä
Mir tuuschet glaubs d'Ringe nöd am zivile. Genau us dem Grund, wo du diich jetzt au fragsch. Am beste fragsch diiä Frage diin GG. Dä het siich da wohrschindli nonig überleiit. Aber wenn's siin Wunsch isch, chunt ihm siicher au was passends in Sinn!

Nala: I findä d'Idee mit dä Abtröcknigs au ä suuper Idee! Da cha meh immer bruuche und isch so persönlich! Und für eu isch es schön, nöd mit leere Händ ufztauche. I als Bruut würd mii sehr freue!

Me: Mersii beaucoup fürs Duume drucke. Mir hend no nixx ghört vo dä Wohnige. Hend aber gest mol no aglüte, will mir da Ding vom Betriibigsamt nonig hend und mir gar nöd gwisst hend, obs echt scho z'spoot isch. Aber jetzt isch alles iigreiicht und mir müänd Dümli drülle. Danke für Dümli drucke!
I ha jetzt mol so ä To-Do-Liste gmacht. Und irgendwiiä giits würkli nonig so viiel z'tuä. Defür wiird denn dä Maii und Juni vollgstopft sii mit To-Do Denn wirds Forum weg mir explodiere

08.04.14 16:17
nala05 

Re: Bräute 2014

@weddingbee: bi uns wärs au ab em dessert den glaub eröffnet und de bis am schluss.. hmm ich gang ez no chli go recherchiere wieviil meh öppe sötti rächne
hmm mir hän uns das no gar nid übrlegt wägem ringtusch.. ich wär aber au eher drfür s erst a dr eigetlige trauuig z mache. haha jo das stimmt, wenn de gg scho e wunsch het ka meh en nid eifach abschmättere

@lil.lian: aso ich würd en dir uf jedefall witrgäh. gib den morn bscheid wieviil är kostet usw
stimmt dr ehc ischvor e paar joor mol dobe gsi, sogar playoff het är gspilt ka (geg ambri ) aber ehrliggseit, basel isch e fuessball stadt, ehc isch irgendwie do eifach nid so es thema, die hän kuum zueschauer, was eig au chli schad isch, stadion hätte si jo e topmodärns. was bisch de du fan? zsc?

@squishy: oh jetzt hesch mi mit dr pfingstrose vrwächslet. ich bruch d tiechli nid
hihi den warte mir uf dr mai, ab den isch squishy voll in action

@me: ha grad gmerkt i sött dä spänder vilicht no am gg zeige, isch aso abgsägnet worde

08.04.14 16:32
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Übrigens ihr Chirchlich-hüratende-Brüt... Wenner no Chleider fürs Zivile sueched! TED BAKER!!! Hammer...

08.04.14 18:55
daenu16 

Re: Bräute 2014

Danke ihr Liebe Ufmunterinne! Ich han hüt fliessig igschnuufet und uuusgschnufet. Es sich aber leider nöd besser worde mit de Nervosität. Denn hani chli GG gnervt….mir hend ja Feri. Er het mich chli beruhige welle…ich nöd *haha*
Denn hemmer ufgschriebe wamer no müend mache und hend die Arbeite ufteilt…hmm, das het mi chli beruhigt – immerhin!
Super Idee Lillian mitem igfrüühre! Das wär etz grad gäbig!

Sasileu: Dankeee. Ja er hets zum Glück mit TZ und TM chönne kläre. Es het zwar es paar Aläuf brucht, aber sie hend gseh was falsch glaufe isch, es het ihne leid tue und rückgängig het mer’s eh nüm chönne mache…

Fara: Ich han au Ferie. Was mach ich falsch dasi trotzdem hüt Morge schier düredrüllt bi? *smile*

Weddingbee: Huiii ja du…bi dir gohts au nüm so lang. Hesch no viel ztue?
Haarschmuck hani mir bstellt gha und bruchen etz nöd…wo en chline Haarkamm hani gha…aber passt etz nöd zum Schleier!

Taeboyana: huiiii ui uiiiii stiiiimmt. Du hesch ja en Insider/Spion *grins* morn chunnt ihri Schwöster extra us de USA nur für MIIIIS HZ. dFöteli hani mi gar nüm getraut do in Threat z’tue will de Principessa ihri soooo professionell usgseh hend und üsi sind halt eifach so vode Eltere mitem Handy gmacht

Pfingstrose: da findi etz gaaaaar nöd doof mit dene personalisierte Abtröchnigstüechli . I hett Freud!
Homepage würdi au gern gseh *smile*

Squishy: Ja stiiiimmmt, du hesch ja recht. Mir bereited jo echt scho länger vor. Nöd länger als es Jahr…aber scho lang! Trotzdem hani etz di letschte 3 Täg no chliiii was ztue!

08.04.14 19:52
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Wow iher hend ja no megamässig Gas geh hüt.


Weddingbee
Wieso nimmsch ned die Blueme für id Haar, die sind ja superschön! Luschtig, min GG hed au en Tag vorem Zivile plötzli befunde, dass er ez unbedingt möchte dRing tuusche bim zivile :D Es hed denn dett sone härzigi Tonschale in Herzform mit zwei Wurzle gha womer d Ring hend chönne druflegge. Es hed dem ganze scho nomal chli meh ‚Hochziitsfeeling‘ geh.

Pfingstrose
Super Idee mit dene Tüechli, würdi mi aso freue drüber, wenn mier öpper sowas schenkt :)

Daenu
Wieder chli beruhigt? :D

Candybar
Ich han denkt mier chaufed je so ca 2kg Süessigkeite pro Sorte (ca 6) Für 45 Persone sött das hoffentli lange..

Me
Sit es paar Wuche beschäftigts mi mega, dass ich min Götti nume zum Apero iglade ha und han immer gfunde, ich müess ihm das jetzt endlich erkläre, warum. Sini Chinde und er sind total verstritte und es git bi jedem Familiefäscht es riese Gschiss wenn die zemesind und da ich zu ihm ned wirkli regelmässige, guete Kontakt ha, hemmer denn entschiede, dases langet, wenner zum Apero chunnt, da ich eifach uf en Familiestriit mag verzichte a some fröhliche Alass, aber glich hanis ihm welle erkläre. De hani nachem schaffe no gschnell welle mini Zahlige mache, gah uf mis Konto und mier sind schier d Auge usem Chopf gheit. Hed er doch tatsächlich 5000.- als Hochziitsgschenk überwiese?! Ich bin 100% sicher gsi, das er mindestens eis null zviel itöggeled hed und hanem denn vorher aglüte, aber nei, er meint das Ernst!! Ich ha gar nümm gwüsst was sägä. Und denn heder au no voooooll Verständnis zeiget und gseit, dass ich mier überhaupt kei Gedanke söll mache und dass das absolut okay seg, daser nur zum Apero chunnt. Bini gad chli überwältiget

Jetzt gsehts natürlich gaaanz andersch us mit eusne Flittis. Das Agebot wo sie eus vorgschlage hed mit de Privat Safari wär um die 4700.- p.P. Ich finds meeeega viel, und obwohls jetzt echt dinneliit, reuts mi. Was meined iher?

Schöne Abig iher Liebe!

08.04.14 20:37
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: Schöni Frisure! Da chunnt sicher e schöni Mischig use

@me: Üsi Schlüssuahängerli für d Eutere si ou ungerwägs

I hänke mau no paar Fotos a. 1. mini Blüemli für id Haar (bruchi aber äuä eher am Zivile woni ja es dunkurots Chleid ha), 2. mini Ohrepänk wo ou si verschickt worde hüt und 3. ..... tadaa - ds Bewisfoto !!

Datei-Anhänge
Haarblumen.jpg Haarblumen.jpg (18x)

Mime-Type: image/pjpeg, 238 kB

Ohrhänger.jpg Ohrhänger.jpg (21x)

Mime-Type: image/pjpeg, 26 kB

Müslüm Beweisfoto.jpg Müslüm Beweisfoto.jpg (55x)

Mime-Type: image/pjpeg, 139 kB

09.04.14 08:38
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Dini Frisurene gfallemer sehr guet.. Die wierd sicher super :)

Nala
Han gad no die ander Diskussion uf em DIY-Thread glese wegem Getränkespänder :)
Susch chömer au de Priis uf all ufteile, d'Frag isch nur was mer den am Schluss mit dem Ding würded mache..
Nei nöd ZSC Chloooote und erst no gunne händs
Han das ganze mit de Manschettechnöpf no am GG verzellt. Er liebt ja Fuessball und GC (Achtung Konkurenz ) über aaaaalles. Den isch er gad go google, wo mer die chan poste . Han en gar nüm chöne devo abbringe. Han ihm mal gseit, aso am Abig döft er die dinne ha, abr vorher nöd . Mal luege, vilicht muen em eze au sötigi mache, hihi.

Daenu
Das chunt scho guet!! Mier drucked dier ganz fest eusi Dümme!! Und jez no es paar Daumen-Hoch-"Smileys" vom Whatsapp.
Das mit em Todo ufteile dönt doch guet..
Meinsch brucht mer e Wuche vor em Hochziit frei? Ich han mal dänkt, zwei Täg langed .

Janedoe
Wooow dönt ja hammermässig mit dim Götti. Ja da heti aso au dänkt, dass er sich um es Null vertippt hät..
Haha genau jez wür d'Privatsafari drinne ligge :)
Abr schlussendli müend iher das entscheide.. Wenns die reut isch scho chli doof :-/
Ich gah halt au lieber vilicht es bitz länger id Ferie, defür nöd gad s'türste Zimmer..

Taevoyana
Haha dis Föteli :))) Häschs am GG verzellt, dass de Müslüm troffe häsch?
S'Blüemli und d'Ohreringli sind härzig.

Me
Mier gönd am Samstig no eusi Ring go hole und den uf Rappi go z'Nacht esse.. Es liht gad alles uf em Wäg. Und vorher chöntemer no id Sihlcity in Butlers gah, mal luege :))
Froi mi grad mega druf

Zuletzt bearbeitet am 09.04.14 08:39

09.04.14 08:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Ich gahn abe das Fotis!!! Isch de sooo gross oder du so chli oder stahter neumeds druff? Hihi... Hammer! Hetisch im Brutchleid müsse mit ihm anestah. Kkk! Schöni Blume... Cool!

Janedoe: Oh lago mio... Das isch ja extrem viel Geld für en Aperogast... Nüme nüt. Ich hetti also au es extrem schlächts Gwüsse. Aber hey du häsch extra no nagfröged und er hät ja meeega nett reagiert. Hm... Wege de Flittichoste... Ich würd jetzt glich nöd gad sooo höch gah für zwei Wuche pro Person... Den händer wie no chli meh Luft. Meinsch nöd es git es glichwertigs Agebot chli günstiger. Wenns nurscho en 1000er isch.

Daenu: Han der PN gmacht...

Me: Mir hetted ja eusi Floristin scho gha und scho d Offerte usw. wo eigentlich alles i.o. gsi isch. De Lade isch mega herzig und sie isch au sehr e netti gsi. Aber ich han wie länger je meh s Gfühl gha sie wirds nöd ganz chöne so umsetze wie ich mir das vorstelle will sie schono meh klassischi Bluemeufträg für Hochziite het. Jetzt gahni hüt Abig mit mim Mami zumene andere Florist woni scho paarmal öpis kauft han. Die händ mega schöni Sache chli so uf Vintage... Und das wers ja genau... Isch zwar chli türer nimi ah. Aber bim andere hani eifach nüme s guete Gfühl. Jetzt bini gspanne wie das den chund. Mir dörfed eifach mal alles aluege wo sie hetti für Bluemedeko uf em Tisch... Nur Sanbitter usw. isch mer plöztzlich so spärlich vorcho fürs Hochziit. Will mir suscht immer Tischdeko mit dene Gläser mached. Jaja... Die Braut ist verwirrt - einmal mehr.

Allne en schöne Tag!

 1 .. 385 .. 767 768 769 770 771 .. 884 .. 997
würklech   würklich   Janedoe   Littlefoot   malinchen   squishy   Location   Iladige   Problem   richtig   bearbeitet   Hochziit   Pfingstrose   Zuletzt   Taeboyana   Hochzyt   bstellt   gspannt   irgendwie   schaffe