| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 39 .. 75 76 77 78 79 .. 538 .. 997
02.02.13 11:13
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

das isch ja au sehr charmant vo dem
so öper wott mer doch würkli ned debi ha. ich säg mim GG er sölls denn dene zwei no säge das sie elei iglade sind. ich dänke/hoffe das sie das ned bös uffassed, d fründinne scho eher aber mit dem chani läbe

02.02.13 11:22
Delfinchen 

Schönen guten Morgen Zäme

Hoffe ihr seid alle fit und zwäg !

Squishy-Fishy: Danke für deine zwei PN, leider konnte ich bei keinem von beiden deine Fotos entdecken!! Ich sende dir meine Mailadresse per PN, vielleicht hast du ja Lust mir die Fotos bei Gelegenheit per Mail zu senden! Danke für deine Mühe!!

Alle: Das mit den Einladungen erscheint gar nicht so einfach zu sein!!
Hmhhhh ich geh einfach mal davon aus, wie es mir erginge wenn ich zu einer Hochzeit eingeladen wäre und mein GG nicht ?!?!? Glaube ich würde mich den ganzen Tag unwohl fühlen!! Denn an diesem Tag wird doch die Liebe des Brautpaares gefeiert und ich hab meinen Liebsten nicht dabei?!?!
Allerdings muss ich auch eingestehen, dass sich das Problem bei uns gar nicht stellt da alle in Beziehungen sind, nur meine Mum nicht!!! Und sie kann wenn sie möchte einen Freund mitnehmen?!?!
Bei uns ist eher das Thema Kidis ja oder nein! Schwierige Entscheidung!! Vor allem da wir ja selbst kidis haben!! Allerdings ist es schon ein Unterschied ob 14 jährige Jugendliche oder unser kleiner 5 jähriger Wirbelwind damit gemeint ist!!!
Die Grossen können sich die Zeit gut selbst vertreiben, der kleine Mann braucht Betreuung!!
Wahrscheinlich werden wir es so machen , dass sie bei der Hochzeit und dem Apero alle dabei sind und danach die kleinen Mäuse abgeholt werden und die Grossen Kidis mitkommen!!!
Aber wir werden das mal bei Familie und Freunden ansprechen, mal sehen wie die Reaktion ist?!?!

Wir gehen morgen an die Marinatal in Bern, freue mich schon mega! Wäre gerne heute gegangen, aber mein Grosser kommt jetzt dann aus der Skiwoche heim und dann wird erst mal zusammen gegessen und sicher ne Runde gequatscht !! Und dann ist es wahrscheinlich schon zu spät um zu gehen!!

Wünsch allen die auch an die Messe gehen, viele tolle Erlebnisse und Angebote!!

Euch allen ein wunderschönes Weekend, lasst es euch gut gehen!
Liebe Grüssle aus dem verschneiten Emmental!

Delfinchen

02.02.13 12:52
Lula 

@malinchen: uh nei, so wer brüchti ou nit drbi! Isch aber bim Fründ vo re Kollegin gad ähnlich, gseh hei mir ihn mau am ne Geburi vo ihre, wo er sech benoh het wie so ne Oberpascha... u wo ig mau mit ihne wäg bi, hani mi dr ganz Obe nume überne ufgregt ha, wüu er eifach kenner Gränze vo andere cha akzeptiere! U so öber wetti a üsem Hochzyt nit drbi!

@Delfinchen: Das isch klar dÜberlegig, aber ebe, bir Kollegin hanis obe gad gschribe, u zum Kolleg hei mir dr Kontakt chli verlore, u er wird eifach as Apero iglade. U drum si mir üs ebe no nit sicher, ob mir si mit wei ilade. Aber mir hei ja no 5 Mönet Zyt...
I würdi aber aui Kiddis glich behandle. Entweder si am Obe aui drbi, oder keis Kind. Isch doch süsch ou chli komisch. Wüu interessiert sech de e 14 Jährige Teeni effektiv für nes Hochzyt? (Sorry für di ehrleche Wort, isch nit bös gmeint)
Wünsche Dir viu Spass morn. Bi ou scho gspannt, u fröie tueni mi sowieso.

02.02.13 14:19
FringillaVigo 

@fishy: Hm, isch no komisch as es bi döune geit u bi andere nid. Schicke dr när oh no mini Mail Adrässe...

@Mit oder ohni Partner: Das fingi uh heikel. Klar, Lüt wo me nid cha lide, wott me nid drbi ha, aber trotzdäm, würd ig persönlich dr Partner ilade, ussrt es isch würklich grad mi Tod-Find. Ig ha ebe das Ganze scho mau us dr andere Sicht erläbt, drum bini do nid so strikt: Am Afang hei sich mini Kollege und GG überhaupt nid chönne usstoh, aso nid ume "nüt chönne mitnang afoh" sondern würklich "nid möge lide" (es si ebe oh paar ganz unschöni Sache vorgfalle...) Das isch für mi afe mau gar nid eifach gsi, immer zwüsche bedne Site müesse zwähle und nie dr Partner chönne mitnäh... När hani vom einte Kolleg e Geburi-Iladig becho per Mail, wo nur a mi gange isch. Das het mi grad mega verletzt, obwohl ig natürlich gwüsst ha, as är mi GG gar nid mag ha. Ha mr oh scho überleit, gar nid zgo, aber när glich gfrogt, obi GG chönn mitnäh und sogar e positivi Antwort becho! Mittlerwile si mini Kollege oh GGs Kollege, glaube dä Geburi isch so chli dr Umschwung gsi... aber ebe dr Afang isch ächt nid eifach gsi. Darum würd igs de jewilige Päärli überlo zentscheide ob bedi chöme odr nid und bedi ilade.
Ah und oh wenn mir dr Partner vo öperem nid würde kenne, sigs etzt wilr früsch isch oder wils sich nie ergäh het, würdi ne ilade. Mir si oh scho amne HZ gsi, wo sich nur ig und d Brut kennt hei. Ha emu uh Freud gha as GG oh iglade isch gsi und är isch emu oh mega gärn cho, obwohlr bed nid kennt het.
Einzigi Usnahm würdi bi Vereine und Arbeitskollege mache, wenn me die als Gruppe iladet, dert fingis nid nötig dr Partnet oh izlade.

@Ching: (weiss nid obis scho gschribe ha, mir isch ebe letschti oh e Bitrag verschwunde... drum nomau) Die Frag stellt sich üs gar nid würklich. Mir hei Uslandgäscht mit Ching und zT chöme die grad für ihri Summer-Ferie id Schwiz. As die ihri Ching deheime löh, chunnt natürlich nid i Frag und as si is Hotel e Babysitter löh lo cho (wo si nid mau kenne) oh nid. Und wil ig finge entweder alli odr niemert, si darum oh d Ching vo de Schwizergäscht iglade. Aber ebe, so vil sis gar nid und chli si si oh nüm, as si zB während dr Trauig würde umeschreie doer so...

04.02.13 07:05
Sue87 

Guete Morge mitenand:)

Wünsche euch e super start id Wuche!!
Wie hei die wo gsi si d Marinatal gfunde?
Heiter nech für öpis entschide oder het öich
Öpis e gueti Idee geh??

Liebs grüessli

04.02.13 08:17
malinchen 

Guete Morgä allersits! =D

ou vo mir ä guetä Start id Wuchä!

I ha mir d Marinatal irgendwie grösser vorgstellt gha... I ha ghofft dass mir det villecht no ufnä cooli Location oder ä Caterer stossä. Das isch leider nüt gsi. Drfür hei mir bim Schlossbeck feini Turtä probiert u i ha mi mit denä vor Schlossbergschueu übernes Chleid unterhaltä... ;-)

Es isch luschtig gsi, aber es het üs nid waaaahnsinnig viel witer bracht.

Nimmt mi ou Wunder wies dir gfungä heit!??

@me: mir si am Samstig Abä no i die inneri Engi ds Bern ga probe Ässä. Mi GG het das vorgschlagä gha, i bi no nie det gsi u es isch ou nid so mini Wunschlocation (gsi) wöu i ja gärn amnä See wett fiirä. Aber i mues sägä i bi positiv überrascht gsi... Es hät ä mega coolä Jazz-Chäller wo mir nachem Ässä fürd Party chönntä exklusiv mietä für 250.-, d Verlängerig ab de haubi 2 isch 120.- pro Stund inkl. Mitarbeiter. Dr Chef het sich extra zyt gnoh für üs u üs würklech sehr guet beratä u isch mega sympatisch. Das wär würklech ou ä cooli option, aber für mi isch dr See-Troum scho no nid ganz gstorbä, wott uf jedä Fau no paar anderi Locations ga aluegä... =)

04.02.13 09:13
morelia 

guetä morgä liebi brütlis

i bi o ar marinatal gsi, und mir hei ä mega sympatischä fotograf gseh. mi gg het gseh, dases ä so nä box git mit säubschtuslöser und är isch gad sofort hin und wäg gsi. mau luegä obmir üs 2500.- chöi leischtä. findes für 6 stund und fürä ganz abä di box eigentlech no human, aber egentlech heimer ä laie wöuä fragä.

isch öber anders no erfougrich gsi??

heiter gseh, äs git scho nä 2015 tread

04.02.13 09:15
Delfinchen 

Schönen guten Morgen ihr Lieben,

hoffe ihr hattet ein tolles Weekend!!

Malinchen: Mir erging es an der MariNatal gleich wie dir! Fand es schön die verschiedenen Aussteller zu besuchen und alles anzuschauen, aber Hotels, Restaurants und Caterer waren zuwenige vorhanden?!? Schade!!

Ja die innere Enge kenne ich, da isst man gut!!! Schön hat es euch geschmeckt!!! Cool wenn man als Gast so behandelt und beraten wird und man ernst genommen wird!

Habe ziemlich das gleiche Problem: Wünsche mir/uns eine Location am See ( wir beide sind totale Wasserratten, sind fast den ganzen Sommer am See ( Avenches ) und ich bin auch am Bodensee aufgewachsen)!! Wir haben auch schon ein paar tolle Restaurants gefunden, nur eben leider nicht am Wasser Sniff, schneuz, seufz!!!

Also ich halte dir auf alle Fälle ganz fest die Daumen, dass du/ihr das gewünschte/erträumte noch findet!!!

Noch zum Thema Kidis und deinem Posting dazu: Kein Thema, bin nicht böse!! Schätze offene und ehrliche Menschen sehr !
Hab am Weekend mit unseren Grossen ( gleich 12 Jahre alt und zweimal gleich 15 Jahre alt ) über die Hochzeit bzw. unsere Idee wegen den Kidis geredet!! Alle drei wollen klar dabei sein und wären sauer wenn sie nicht mitfesten könnten ( schliesslich könne nicht jedes Kind bei der Hochzeit der Eltern mitgestalten und mitfeiern!! Klares Statement wie ich finde!!!
Es ist übrigens auch nicht so das ich unser Küken nicht dabei haben möchte!! Nur wie ich an die Umsetzung gehen soll, ist mir schleierhaft!!
Wir als Brautpaar können ( und wollen uns an diesem Tag auch nicht ) die ganze Zeit um unseren Kleinen kümmern und all die Verwandten und Freunde sind als Gäste eingeladen und können dann doch nicht als Babysitter verdonnert werden!!
Na ja wie gesagt ich werde es noch mit unseren Leuten abklären , wie sie das mit ihren Kidis dann handhaben werden!! Vielleicht kommt mir ja noch der Geistesblitz !

Alle: So nun wünsche ich euch trotz Schnee und Kälte noch einen schönen und kuscheligen Tag!!
Lasst es euch gut gehen!

Liebe Grüssle aus dem tief verschneiten Emmental!
Delfinchen

04.02.13 09:16
Sue87 

Marinatal

ja hättsmer ehrlich gseit ou grösser vorgstellt gha....
malinchen, ou schön - würde die de ds Kleid gad ganz vo grund uf schniidere?

mi het das ar Marinatal vou packt:
froschkoenig-events.ch
aber i findes extrem tüür und tuet ja ersch gad nöchscht jahr uf de hetme ou keni Erfahrigswerte???

Innere Enge findi ou mega schön....weisch du meh wie das wäri mege dem Zelt wome irgendwie chönti miete bi ihne verrusse? steit drum öpis so ufder Homepage aber keni witere infos...;O)

04.02.13 09:35
FringillaVigo 

@MariNatal: Mir si jo nid gange, ha eh müesse schaffe am WE. Bi aber letscht Johr gsi, vo däm här, weiss ig was mr verpasst hei. Aber da mir eh s meischte scho hei, wo dert usgstellt wird, hätts ebe scho nid so vil brocht.
Froge mi eh, werum as die Mässene im Januar/Februar si und nid im Herbscht. Die meischte plane doch es Johr vorhär und hürote im Summer un demu letscht Joh ar MariNatal hei vil immer zuemr gseit, nachdäm si gfogt hei, wenn mir hürote "Ah guet, wil für das Johr isch scho fasch alles usbuechet"

@Wasser: Cha scho verstoh, as dir gärn am Wasser weit hürote, isch ja oh öpis schöns. Aber was meinet dir, wie vil dir de am Obe vo däm Wasser überhaupt heit? Denn sitr doch eh die meischti Zit dinne, am ässe oder tanze oder so. Und oh wedr zB Cherzli weit lo schwümme, isch das jo vilich nid mau überall erlaubt (emu mit Himmelsliechter isches ging sone Sach). Ig würd emu lieber ds Apero am Wasser mache, wo dr oh würklich öpis drvo heit, dr vilich Schwümmblueme (ohni Cherzli) mit allne Aperogäscht lo schwümme und immer widr d Ussicht ufs Wasser choit gniesse Oder verstahni nech falsch und dir heit am Obe vil meh "Plän" mit däm Wasser?

Zuletzt bearbeitet am 04.02.13 09:39

1 .. 39 .. 75 76 77 78 79 .. 538 .. 997
gspannt   schaffe   bearbeitet   Iladige   würklech   Location   Problem   Hochziit   richtig   Zuletzt   malinchen   Pfingstrose   Littlefoot   würklich   Taeboyana   squishy   bstellt   Janedoe   irgendwie   Hochzyt