| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 385 .. 768 769 770 771 772 .. 885 .. 997
09.04.14 09:21
Sue87 

Re: Bräute 2014

Nala
Wow das isch ja e mega härzigi Idee vom Manschettechnöpf selber mache?? Mega kreativ und härzig findi…das isch de cool de limonade-chrueg!! Wo hets en butlers?? Luschtig i gah hüt nami ou gad uf Dütschland gone shopping-tag mache mitem mami;O)

Fara
Wooooow dir heit wunderschön usgseh und ds First Look isch meeeega glunge….echt wunder wunderschöni Fotis!!

Taeboyana
Ou das isch ou e gueti Idee so wimpelchetti selber mache? Hesch e Link?;O)
Wow ganz schöni Ohrepänk hesch bstellt!!

Pfingstrose
I finde beidi Körbli u härzig. Ds erschte dänki aber findsch im moment ou imne Lade betreffend Ostere und ds zwöie findi fasch chli spezieller;O) I finde die Idee härzig mitem Abtröcknigstüechli la besticke!!

Janedoe
Wooow das isch ja mega grosszügig vo dim Götti…schön!!!

Me
Juheeeeee es isch chum zum gloube aber mir heis tatsächlich gestern nami gschafft und mini TZ und di 2 Bridesmaids werde alli ds gliche Kleid aha!!! Ha mega fröid;O);O)
Ner isch gestern ufde Poscht scho mini Orchidee-Haarklammer cho und si isch live auso ou mega schön und i dänke i wirde se trage;O) die da:
http://www.ebay.com/itm/Orchid-Flower-Bu...ME:L:OU:CH:3160
het mir öper e tipp was für ohrepänk da würde dezue passe? Es döfti nid tooooo much si äuä??

09.04.14 09:34
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue: Wow meega schöni Orchidee... Die söttisch du definitiv träge... Jetzt wirds peindlich, was heisst Ohrepänk?

09.04.14 09:38
Sue87 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
merci hihihi das sind Ohreringli / Ohreschmuck

09.04.14 09:44
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Haha... Okay... Ich hans vermuetet! Immerhin! Hm... Den würd ich würklich total schlichti Steindli neh. Wo glänzend und Goldig hine sind... Eifach schlicht wie die une. Nöd genau die aber sind die erste woni gfunde han. :) A was würsch den du dänke?

http://www.christ.de/product/85033336/christ-zirkonia-ohrstecker/index.html
http://www.christ.de/product/81472173/christ-solitaire-ohrstecker/index.html

09.04.14 09:46
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Sue 87
Ja sisch würkli ganz schön.
Aah so kuuhl mit de Chleider genial!!
Haha Pfingstrose han s'gliche dänkt . Es bärndütsches Wort.

Pfingstrose
Wenn s'Gfühl häsch, d'Floristin chas nöd umsetze wies du gern hetisch, isch besser, gasch mal no zume andere Florist go luege..
Ich han au vor sicher bi zweine go nahfräge z'gah.. Das staht no uf minere Todo-Liste.

Zuletzt bearbeitet am 09.04.14 09:47

09.04.14 10:11
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: Hihi ig bi scho nid gross, so 1.63m... aber i gloub är isch scho ziemli gross! Ja ha ds Föteli mim GG zeigt.
Hihi Ohrepänk si Ohrhänger, aso haut nid nume Stecker sondern seregi wo öpis dran hanget
I würd ou no e angere Florist afrage und uf dis Gfüu lose. Wär ja super wenn dä so Vintage Sache chönnt mache wie du wettsch.

@Janedoe: Wow, 5000.-?? Würklech extrem grosszügig, so öpis erwarti auso vo kem Gascht (o vo gladne nid...). Aber we är das würklech wott schänke, isches ja schön. Isch die 1. Offerte vode Flittis nöime viu günstiger gsi? Has nümm im Chopf...

@Sue: Schön gfaut dr dr Haarkamm in real ou so guet! I wett ou gärn sone chline Kamm wome sitlech ine Hochsteckfrisur cha stecke. Dine isch aber scho rächt gross, da würdi o nid zu extremi Ohrepänk näh.

Mega cool wäg de Chleider! Wo heiter se kouft und hesch es Föteli? Wow, scho wieder e Shoppingnami, du hesches guet!

Hm mues mau nachem Link sueche vo dene Wimpuchöttine...
Die zum Bispiu: https://www.etsy.com/de/listing/15032324...ref=favs_view_7 oder die wäre doch o super für die vo euch wo so chli Vintage wei:
https://www.etsy.com/de/listing/18378716...ref=favs_view_5
u da no obergünstigi:
https://www.etsy.com/de/listing/16949802...ref=favs_view_1

I bsteue mir äuä de gli mau no seregi. Je nachdäm wie lang die Sache hei, bini ämu de rächtzitig parat zum loslege

Gester isch no härzig gsi im Büro, ha em Chef gseit dass ig no e Apéroiladig für ds Team heig und obi die eifach söu umegäh u de het är gfunge, er ladet für morn Nami äxtra fürne Kafipouse mitem Team i und de chani die offiziell übergäh . Findi e schöni Wärtschetzig.

09.04.14 10:12
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge :)

jane: wow nei echt ' isch ja hammer vo dim götti ! aso ich glaub nid mal dass ich vo öpertem en zehntel bechume haha :)

sue: mega schön de haarschmuck ! würd au nur so goldigi steckerli dezue ne glaubs...
scho wieder go shoppe, so schön :)

pfingstrose: aso ich bin au bi zwei floristinne gsi und ha gseit melde mich denn aber etz hani au no de günstiger gfunde. ich überlege etz au nid nur det go blueme z chaufe sondern grad vase la befülle wil es isch nid eifach die richtig ufteilig z mache. mal luege wie tür :)
würd aso au ke bedenke ha z wechsele :)

taeboyana: haha so cool mitem müslim :) herzig vo dim chef.

me: het öper scho mal es sitzeband ame väseli agmacht mit schlaufe ? find nid so eifach
d schlaufe mitem chnopf isch mega dick...
schuueh thema, das elende :)
1. wäred elegant und praktisch
2. natürlich in ivory, find au u herzig
3. wäred gnau die woni verzwifled gsuecht han (aber mim GG gfalleds gar nid)
4. wäred u schön, aber denn musi zwei bstelle zum wechsle..chli übertribe eigetli

Zuletzt bearbeitet am 09.04.14 10:13

Datei-Anhänge
ankle sandale.jpg ankle sandale.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 11 kB

ballerinas mit ankle.jpg ballerinas mit ankle.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 17 kB

blumenschuhe.jpg blumenschuhe.jpg (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 45 kB

peeptoe.jpg peeptoe.jpg (9x)

Mime-Type: image/jpeg, 11 kB

09.04.14 10:32
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Halli Hallo liebi Bald- und scho-Ehefraue

Taeboyana
Haha de Müslüm. Isch de soooooo gross???
Ich hett soviel Geld au ned erwartet. Überhaupt vo niemerem. Nedmal vo mine oder mim GG sine Eltere. Ich han am Telefon nur immer wider gseit 'Du spinnsch, du spinnsch' und er hed nume glachet die ganz Ziit und hed sich mega gfreut glaub daser mi so sprachlos gmacht hed.
Din Chef isch ja uh herzig. Aso allem Aschin a, hesch du echt es super Team? :)

lil.lian
Schöni Plän hend iher fürs Weekend :) Din GG isch super (GC) :D Gahter viel ad Mätch?

Pfingstrose
Aso mit de Florischtin hend iher ja dett en mega guets Agebot igholt aber ich cha dier voll nahfühle. Du muesch dich guet fühle mit ihre und dich druf chönne verlah, dass sie genau das umsetzt, wo iher eu wünsched. Daher isch de Termin hüt sicher ned schlecht und wer weiss, vielleicht macht sie eu genau so en super Priis.

Sue
Die Spange isch echt wie für dich gmacht. Soooo schön. Würd glaub au eifach Steckerli neh, wie vo de Pfingstrose vorgschlage..

littlefoot
Eusi Dekorateurin hed genau das gseit. Ich han vorgschlage, dass ja z.B. s Resti chönnt bitz öppis vorbereite und sie hed de grad gseit, dases enorm Üebig brucht, dass die Mäscheli immer glich schön wärded und sie das lieber selber macht.
Schueh 2 gfalltmer am beschte (gits die vlt au in mint?)

me
Flitterwuche
Ich sägs eu, chume gar nümme drus Ha deheime mal alles usdruckt und mitem GG agluegt. Mier hend ja das erste Abebot gha, das isch chli über 3100 Euro gsi (@Taeboyana) bime Abieter, woni im Internet eifach ned gross Bewertige finde. Dette wär s Abgeot 9 Täg Safari und 5 Täg Badeurlaub (all inclusive). für 350 Euro chönntemer das ganze no upgrade uf en Privatreis. Aber dBeratig via Mail isch eifach immer sehr churz und knapp.
Denn hemmer uf Abendsonne agfragt und sind sooooooooo nett behandlet und bedient worde, würded dett aber 3800 Euro zahle für 7 Täg Safari und 7 Täg Badeurlaub. z Hotel wär aber dette nur Halbpension. Und GG will uuuuuuuunbedingt all inclusive. Ich han scho überleit, obi ihre mal das Agebot vom andere Abieter söll schicke und frage, ob sie das mal chan rechne mit ihrne Priise, will sie gseit hed, eigentli seg alles möglich uf eusi Wünsch abzstimme. Aber das wär frech :D hahaha. Fühle mi öppe so verwirrt wie d'Pfingstrose mit ihrne Blueme.

Götti
s'Luschtige isch ebe, das er 4000.- uf mis Privatkonto überwiese hed und 1000.- uf euses gmeinsame Konto. Und denn heder gseit mit dene 4000.- söll ich mier es ganz persönlichs Gschenk mache. Ich denke das sött für d Autoprüefig lange, hehe :D Wär doch cool.

09.04.14 10:32
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@janedoe: ja die blueme sind scho mega schön, aber beidi händ di falsch farb und dänn gsehts schlussändli sehr zämegwürflet us...

übrigens. wow wäg em gschänk vo dim götti. das isch ja mega grosszügig...aso ich hett au es mega schlächts gwüsse aber uf de andere siite tönts so wie wänn er wüssti das es nöd guet chämt wenn er am fäscht debii wär. uf de andere siite sölled die sich doch eifach zämeriisse für ein tag. nöd? chönnt ja 364 täg im jahr strite wänns sii muess aber sicher nöd ufere hochzyt...

@taeboyana: so es lustigs föteli mitem müslüm

@littlefoot: aso wänn d schueh nr. 3 dini traumschueh sind würdi si eifach poschte. underem chleid gseht mer sie eh nöd und din gg wird so konzentriert sii uf sini wunderschön brut das er gar kei ziit hät zum unders chleidli luege

09.04.14 10:38
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: ja das sett länge für d prüfg denki mal :) usser bisch so unbegabt wie ich haha
die zweit gits au in mint. nur hani ja etz das "luxus-problem" wegem umzieh...weni det kes wisses chleid nime, passts denn au nid grad.
ja die mäscheli..hmm aso vor allem wenn denn 10 vase so musch mache..ich glaub ich mach eifach rundume mit aliime..zwar schad denn chani d vase nüm witerverchaufe...

weddingbee: finds scho cool, aber mit de blueme underem chleid mit dene tusig lagene..weiss nid. :) und ebe, ich wird mi vermuetli umzieh irgendwenn mal und denn passeds ebe villich nid zu dem chleid. hach han ich doch problem .)
momentan tendieri zu de erschte. ich wirde mi etz denn entscheide und eifach bstelle. denn hani ja. dini wunderschöne chani ja nid alegge *heul*

Zuletzt bearbeitet am 09.04.14 10:46

 1 .. 385 .. 768 769 770 771 772 .. 885 .. 997
Pfingstrose   schaffe   malinchen   Iladige   irgendwie   richtig   squishy   Janedoe   bstellt   Hochziit   würklech   Zuletzt   bearbeitet   würklich   Taeboyana   Littlefoot   Location   gspannt   Hochzyt   Problem