| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 386 .. 769 770 771 772 773 .. 885 .. 997
09.04.14 10:41
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: schlussändli muesch di ja eifach wohlfühle. und ja, bin immerno truurig das die schüehli dir nöd passed
ps: han jetz grad wunderschöni spängeli gfunde woni dänkt han das dir die gfalled (falls nöd scho häsch, weiss es grad nöd):
https://www.etsy.com/listing/181585134/2...ew_type=gallery

09.04.14 10:45
_janedoe 

Re: Bräute 2014

weddingbee
Sie redet ebe gar ned mitenand. sLetschte Mal wo die sich gseh hend isch a de Beerdigung vo mim Grosspapi gsi und mini Cousine hed sones Theater gmacht nachher. Ich ha sie uh gern aber das hed mi so fescht verruckt gmacht, dass sie sich ned mal ufere Beeridigung cha zemerisse. Und das heisst, ame Hochziit, wenn denn no Alkohol im Spiel isch... Never! Min Götti hed vo sich us de gseit, das er sich das scho so zemegreimt hed und das ich die letscht seg, wo sich sött Gedanke mache.

littlefoot
Han ich das mitem umzieh verpasst??? Chasch das nomal für mich zemefasse bitte? :)

09.04.14 10:54
littlefoot 

Re: Bräute 2014

weddingbee: du bisch so herzig :) ja bi au trurig das min breitfuess det nid inemag
sind gnau mis ding :) han aber die da vor z bstelle (im ahang)

jane: aso de caterer hät ebe verzellt dass sini frau es chleid für 3500.- stei agha heb und sich de no umzoge hät :) dänn hät min GG gmeint das machsch sicher au haha. ich ihn nur so agluegt , ja das sig doch doof mit dem chleid da dur d stadt is hotel usw...aso freifahrtschin nomal es chleid z poschte oder und da ich bi de erste chleidaprob es churzes cocktail chleid (brutchleid) agha han und mir das so guet gstande isch, hani denkt ich bstell mer so eis für danach.
aber weg dim götti..du häsch demfall dini cousine, nid aber ihre vater iglade ? warum häsch entschide nid umgekehrt, weni fröge dörf ? isch es nid dini cousine wo blöd ta hät ? aso weisch nur zum versta :)

Datei-Anhänge
haarblumen.jpg haarblumen.jpg (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 29 kB

09.04.14 11:00
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Ich find imfall du chasch das Agebot wo vom einte Reisebüro häsch scho dene schicke... Nimmsch d Priise und de Verastalter mal use. Und frögsch ob sie öpis i dere Richtig mache chöngi. Du hetisch d Beratig super gfunde und müssisch hald no chli abwäge wegem Priis. Da hends ja bestimmt Verständnis. Häsch hoffentlich nöd gseit dass es d Flittis sind... Haha! Den isches per se scho 10 % türer.

Floristin: Hm... Ja ihr hend ja so oder so immer rächt. Probiere söttmers das wirdi ja au und freue mich mega. Aber wie d Janedoe gseit hät hämmer bi de andere würklich au es super Agebot gha also vorallem Priislich gseh. Chli über 1200 CHF. Aber das isch au kake wenns den glich nöd passt. Hm... Schwer, schwer, ich befürchte ebe die wird scho türer. Evt. macht sie aber en chline Rabatt will mis Mami dete absoluti Stammchundin isch. Sie gaht mind. eimal i de Wuche zu ihre. We will seee... Aber fühl mich eh wohler bi dere Floristin.

09.04.14 11:00
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Zerscht no wege de Väseli. Die bringsch mit Spitze sicher grad nomal lockerer weg :)
Ahhhhhhh Freifahrtschiin, definitiv. Ab go es Chleid chaufe! Tiptop :D
Mier hend mini Cousine iglade, will mier zu ihre guete Kontakt hend und sie für mich wichtiger isch als min Götti (blöd gseit). Dass die nümme mitenand redid gaht mich ja i dem Sinn nüt a und ich wills eifach nöd provoziere. Ez hani aber glich es huere schlechts Gwüsse

09.04.14 11:03
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@janedoe: oje, gsehsch. darum händ mir vo eusene familie würkli nur die wichtigste (je öpe 6 persone inkl. eltere) iglade. wobii mer glaubs keis dram hetted oder so. aber beid familie sind nöd ganz normal

@littlefoot: das würd mine nie säge das ich doch no es chleid sött chaufe...weiss nöd öbis mal gschriebe han, aber mittlerwile hani 6 standesamtchleider und ich gseh immer wieder neui
ps: die blüemli wo du häsch sind ja no schöner!! sehr hübsch!!

09.04.14 11:04
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: es choschtet ja nüt verbi z ga

jane: het öpis weg de vase :)
ach so...ja etz verstani guet warum schlechts gwüsse hesch. hetti aso au ha ja nur scho schlechts gwüsse weg mim gschäft. die freued sich so und fraged und mached und ich lad sie eifach nid i

09.04.14 11:04
_janedoe 

Re: Bräute 2014

20gi *klirr*

Pfingstrose
Chönnt mer a Chopf lange aber doch, ich has gseit.. drsch. Ich schick dere ez eifach mal das Agebot vom andere Büro. Ich weiss aber natürli nöd, wieni die Priise söll useneh. Isch es pdf.
Lahsch di mal überrasche wege de Blueme und wenn dis Mami aso echt so oft dete isch, denn sött en Rabatt scho dinneligge. uf jedefall!! Würd sie mal chli mit ihre verhandle lah, vlt hilfts :)

09.04.14 11:07
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Im ernst, nomal zwei 20gi :D

weddingbee
willkommen im Club *high five* -.-

littlefoot
Haha apropos Gschäft. Weder ich no min GG hed nur ei einzigi Ameldig becho vom Gschäft. Mini Chefin hed d Charte ned mal em Team zeigt. Und ich ha de gfunde, dasi da sicher ned nahrenne. Chömeds halt ned.

09.04.14 11:10
daenu16 

Re: Bräute 2014

Jane: WooooooooW *stuuuun* isch jo huere geil und mega grosszügig vo dim Götti !!! Da isch also würkli sehr sehr seeeeeehr viel! Und er giz wies tönt seeeeehr gern. Freu di !

Lillian: Weg de Ferie findis etz grad würkli gäbig, aber mi hend sDatum eifach eso gwählt. Sind beidi Lehrer und hend damals vor eme Jahr glueget, wenn sind Schuelferie bi üs im Kanton und denn denn so sDatum fixiert fürs HZ das mer vorher und naher 1 Wuche Ferie hend. Mir gönd jo denn erst im Summer id Flitties. Wemme gad direkt wett goh, denn ischs wohl besser sini Ferie noher z’ha als vorher. Mir hends etz voll brucht. Nöd dasmer no sooooo viel ztue hetted, aber eifach zum üs gedanklich druf istimme.

Pfingstrose: Ich wär da glaubs wie du und würd au uf mis Gfühl lose. Und dDeko isch mir au mega wichtig, drum chani di seeehr guet verstoh! Bi denn scho gspannt was du denn z’brichte hesch nach hüt Obig!

Sue: Oh so kuuul. Was hends für e Farb vom Kleid gwählt? ISch würkli mega schön und sehr passend de Orchideähaarschmuck! Oh Oooohrschmuck hani selber au mega schwierig gfunde…glaub do sötti kei Tipps geh, haha

Taeboyana: Daaas findi denn super vo dim Chef. Mega kuul! Hesch no gseh wani dir gescht gschriebe han? PS. Wiiiiitzig das Foti mitem Müslüm, haha

Me: Ha mal no es Bild aghenkt vom Zivile. Hami zerscht gar nöd getraut, will de Principessa ihri so professionell gsi sind und mini eifach so vode Handycamera vode Eltere.
Usserdem hani no chli was vode Deko aghenkt und üsi Gastgschenkli-Kressi-Töpfli wo wachsed und gedeied.

Datei-Anhänge
BildZivil1.JPG BildZivil1.JPG (49x)

Mime-Type: image/jpeg, 245 kB

 1 .. 386 .. 769 770 771 772 773 .. 885 .. 997
Janedoe   Pfingstrose   Littlefoot   würklich   bstellt   irgendwie   schaffe   malinchen   Taeboyana   Hochzyt   gspannt   bearbeitet   Iladige   Zuletzt   Hochziit   würklech   Location   richtig   Problem   squishy