| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 387 .. 772 773 774 775 776 .. 887 .. 997
09.04.14 15:55
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Nume churz:

Sue: E Butler hets im Shoppyländ z Schönbüehl

09.04.14 16:03
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
HAHAHA ich han scho gseh dass du de fcb Fraktion aghörsch, ha di scho welle druf akicke, aber ja
Wohii gönd iher ez schowider go flittere? Ach mann mis Hirn
Du hesch ja en richtig intensive und erfolgriche Shoppingtrip hinter dier. Tönt cool

me
Ich ha ez endli min Pass und ID neu bstellt und cha erst ime Monet (!!) go die biometrische Date erfasse. Isch doch gspunne.
Gester hani ide Migros übrigens au no so Glitterspray, Goldspray und eine in Peach kauft. Mal luege ob die was wert sind.

09.04.14 16:15
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Claudilein: Au wieder mal da... Bisch im Endspurt oder häsch suscht eifasch sträng?

Nala: Hihi praktisch gell mit de Haare...

Janedoe: Ach nei isch ja doof. Aber bruchschen ja vorher nöd oder scho? Ich han mine nonig mal bstellt. Wieso häsch du das scho gmacht? Mussi ächt au.

09.04.14 16:18
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ich han ja im Februar scho zivil ghürate, drum hani denkt ich erledige das ez endli. Han scho a praktisch allne Ort d Namensänderig duregeh und im neue Pass hani bewusst de Allianzname gwählt, denn gits ganz sicher nienets Problem.
Nei bruchen jetzt no nöd, ich hasses eifach wenni muess warte :D

09.04.14 16:20
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Haar: I mues mini o nume au 3 Täg wäsche, usser sie wärde im Training sehr verschwitzt, denn au 2… föhne hani o nid gärn, das macht mini viu greder as sie vo Natur us wäre. Hui aber mit me Chnüppu / Zöpfli über nacht gsäch i gloub am nächste Tag us as hätti Rastas!!

Was vo euch duschet niemer am Morge? De würdi äuä gar nid wach… weni am Abe Training ha, duschi sogar 2x…

@Nala: Cooli Ichöif!

09.04.14 16:26
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Taeboyana... Häsch dich entschiede wegem Chleid alegge? Hihi Rastas! Wieso nöd... Kkk!

09.04.14 16:28
nala05 

Re: Bräute 2014

@janedoe: hahaha jäää as fcb-fan gebore, erzoge, ufgwachse und bliibe aber ich ghör zu de aständige gang höchst sälte ind MK und wenn den sicher nid zu däne vollidiote dört (sorry andersch ka meh die jo nid nenne) ha au scho gsläse das du zu de gc-fraktion ghörsch, ha abr dänkt ich bliib still aber ich due dir jetzt trotzdäm no paar bildli ahänge *gg*
mir gön uf d seychelle für 4300.- p.P.

was e monet warte für de pass go mache?? puhh das isch lang

@pfingstrose: jo suuuper praktisch mit de hoor

@taeboyana: ich vrstand ame nid wie meh am morge ka dusche, i würd untr de duschi widr ipenne ;-) und es goht sooo lang bis meh parat isch

Datei-Anhänge
meisterfyr_2011.jpg meisterfyr_2011.jpg (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 77 kB

meisterfyy_2013.jpg meisterfyy_2013.jpg (9x)

Mime-Type: image/jpeg, 74 kB

09.04.14 16:42
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Dusche: Die Meinige... Aber Nala ich find du häsch rächt. Ich chönti kei Minute früähner ufstah zum no mich go nass mache gah und frührend us de Duschi cho. Pfuiii!

09.04.14 17:02
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Irgendwo hetti au no paar Bilder vo eusere letschte Meischterfiir, aber wahrschinli sind die bi mim Mami im Chäller :D Isch scho sooo lang här. Ich mach denn im Mai neui Föteli :D Haha s'letschte Saisonspiel hemmer am 18.Mai z Sion und ich han Afang Saison gwettet mit es paarne, wenn GC chan Meischter werde denn, gahni im Hochziitschleid direkt vo eusere Fiir (hüratet ja am 17.5.) uf Sion

Dusche
Aso ich ghöre denn au zu de Morge-Duscher :D

09.04.14 17:42
nala05 

Re: Bräute 2014

janedoe: haha so e lustigi idee! aso wen das tatsächlig würd iträffe, miessti den uuuunbedingt es föteli gseh stells mir grad vor im hochzytskleid zwüsche de ganze fans ^^ hammer!

hesch schoöbis wäg de flittis untrnoh?

 1 .. 387 .. 772 773 774 775 776 .. 887 .. 997
Hochzyt   würklech   squishy   malinchen   Location   Hochziit   schaffe   Zuletzt   irgendwie   Littlefoot   Taeboyana   würklich   gspannt   bearbeitet   bstellt   Janedoe   Problem   richtig   Iladige   Pfingstrose