| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 389 .. 775 776 777 778 779 .. 888 .. 997
10.04.14 11:06
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil.lian
Ha dier e PN gmacht

Pfingstrose
Finde de Unterschied doch au no bemerkenswert und würd uf jedefall es langs Tischtuech mitneh! Ufem Bild wirkt das grüene echt altmodisch super Florischtin! Mier sötted au mal no eusere Dekorateurin schribe. Wege de Blueme hemmer nämli no gaaaaaaaar nüt besproche.

10.04.14 11:18
Pfingstrose 

Janedoe: Gell hani au mega super gfunde... Will lustigerwiis ischs mer uf de Fotis nöd dirket ufgfalle. Erst woni ihri Variante gseh han. Und in Wädi gits irgend so en Industrielle Reinigung wo Tischtüächer vermietet für ca. 5 CHF chunsches scho über und wird nachher greiniget. Dan chan mini Oma oder min Papi das vo dete mitneh.

Ohoh... Gaht ja nüme lang! Münder ihre den no säge wie arangiere oder überhaupt alles... Also au no uswähle? Weisch scho was für en Struus usw. wotsch?

10.04.14 11:20
_janedoe 

Womer bi ihre gsi sind hed sie gseit, dass sie en eigni Florischtin hed, wo sich mit eus wird in Verbindig setze aber az hani null vo ihre ghört. Mier hend no überhaupt ned vo Blueme gredt, weli Sorte usw. Ich han verschiedni Vorstellige woni ihre de möcht schicke, ja..,
Nachdem mier hüt im Resti gsi sind muessi ihre eh es Mail mache. Denn fragi das glaub grad nah.

10.04.14 11:26
Pfingstrose 

Janedoe: Ah okay... Hm, aber i de Offerte wo ihr übercho händ isch de Bluemepriis au scho inbegriffe oder?! Findi nämlich no speziell wenn ihr nonig mal d Arte usgsuecht händ... D Priise Variered ja gaaanz krass. Häsch es Bildli wie dir din Bluemestruss vorstelle würdisch?

10.04.14 11:36
_janedoe 

Pfingstrose
Da im Gschäft hani leider grad alli Downloads glöscht... Ich schaffe ame Gmeinschafts PC und mini Mitarbeiter denked sicher, dasi null und nichts mache de ganz Tag... Han deheime e Huufe Bilder, henkes de suscht am Abig oder so a :) Hans aber schomal postet, du und ich hend glaub recht intensiv drüber gredet und en mega ähnliche Gschmack :)
Finds ebe au chli komisch, i de Offerte sind d Bluemepriise offeriert. Sie weiss in etwa wele Stil ich will aber meh hemmer no gar ned besproche. Mal luege. Am liebschte würdi ihre jetzt grad maile, aber nachem Termin am Abig chanis de grad guet verbinde ohni ufdringlich zwirke :D

10.04.14 11:43
Pfingstrose 

Haha, chützleds dich i de Finger... Ja ich glaub ich mage mich erinnere. Scho chli gspässig ufjedefall. Will Englischi Rose passed au in Stil und sind viel türrer wie Pfingstrose... :) So am Rande!

Allne en Guete! Ich ghan jetzt mit mim Papi go esse! :)

10.04.14 11:48
_janedoe 

Haha ich wähle eifach die allertürschte Blueme und denn mal luege ob de Struss nur 150.- choschtet :D

En Guete! bi mier gits leider nüt grosses zMittag... Defür aber leeeeeecker zNacht. Mini Schwöschter hed sich grad au no agmeldet zum mitcho :))

10.04.14 11:51
Pfingstrose 

Ja würklich, mach das! Haha! Au Astilbe... Schön Tüür! Haha!

Schönn! Den chönder chli zäme umeschnädere und ässe. Was gits den? Bi mir gits am Abig eine Überraschung...

10.04.14 12:03
_janedoe 

eine Überraschung vo weeeem?

Weiss no nöd wases git. Uf jedefall isch alles bi dene im Resti voll lecker (und voll tüür, haha). Ich denke es git Chateau Briand, mhhhm :D

10.04.14 13:11
_janedoe 

Hey ez meldet sich die vom Reisebüro eifach nümme, villicht isch sie ja igschnappt dasi ihre z Agebot vom andere Abietere gschickt ha.
Ich bi soooo ungeduldig. Am liebschte hanis, wenn mier dLüüt uf mini Mails innert Sekunde zruggschribed

1 .. 389 .. 775 776 777 778 779 .. 888 .. 997
würklich   Iladige   Taeboyana   würklech   Littlefoot   bstellt   Problem   Location   irgendwie   bearbeitet   richtig   Janedoe   Hochziit   gspannt   malinchen   Pfingstrose   Hochzyt   squishy   schaffe   Zuletzt