Bräute 2014 |
|
1 .. 390 .. 778 779 780 781 782 .. 890 .. 997
|
|
|
|
11.04.14 09:42
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
Guete Morgääähn, erst grad ufgstande :D
Pfingstrose dPischihose sind perfeeeeeekt! Heschs kauft?? :) Hey schön hesch sone tolle Geburi chönne fiire! Findi mega herzig mit de Geburideko und den Bäumli. Vill Spass im Ballett!! . Ez hani grad gläse wege de Pischihose. Soooo geil :D
weddingbee Ich cha voll nahvollzieh, dass iher d FLorischtin ez eifach nähmed, au will ihre ned ufe Schlips willsch stah. So gahts eus ebe au chli. Aber das chunnt sicher guet
Daenu Hoffentli machsch Bilder vo eune Vorbereitige. Bin fescht gspannt. Hoffentli hender morn so suuuuper Wetter wie hüt *dumedrück* Perfekt mit em Pass! Gsehsch de Torboge hüt scho oder wird’s morn e wunderschöni Überraschig? Hoffentli szweite :) Dini Tischdeko gseht suuuuuper us. Chamer das richtig guet vorstelle!
Fara Ich chan voooooll unterschriebe, was du zu dere Hochziit seisch, de persönlichi Touch gaht verlore. Ich weiss natürlich nöd, ob das mitem Budget wirkli stimmt. Ich würd au nie welle so viel Geld usgseh. Wett ja jetzt scho nümme meh usgeh :D Aber zum luege findis ebe scho en Traum.. Hahahaha Müller, Meier, isch doch alles zgliiche :D Seit mer doch so oder? Du bisch ja e luschtigi. Wär de no gsi, wenn iher nüt z Ässe becho hetted :D Zum Glück isch nomal alles guet gange.
Taeboyana D Düüme sind drückt für DJ, Sänger usw.
Malinchen Uf jedefall würdi mi da au chli vo de Floristin berate lah, sie hed sicher au no eigni Wärk wo sie dier cha zeige… Und vielleicht spricht di ja denn dette öppis a.
Haar schnide Uf jedefall! Direkt nach de Hochziit. Ich han no nie so langi Haar gha wie jetzt und mich nervts richtig. Ich chlämme die Haar überall i, kenneder das? Und sie sind sooooo kaputt… Ich ha de Coiffeusin gseit, dasi langsam echt gnervt bi und de hed sie afah schimpfe, dass ich kein cm dörf abschnide vorem Hochziit, da sie die ganz Längi brücht :D
Me Geschter Abig hemmer ja im Resti abgmacht womer s Fäscht hend, zum sMenü und alles bespreche. GG hed mi nachem schaffe welle go abhole und da er aber viel wiiter muess fahre als ich, han ich no en Termin gmacht gschnell bim Optiker zum Linse apasse. Ich bin eigentli Brilleträgerin und ha d Linse nie vertreit aber am kirchliche wetti de scho ohni si. Nachher isch mi GG go hole und mier sind mini Schwöschter go abhole und is Restaurant. Hend denn sicher bis am 10ni besproche und planet. Mier hend eus ez definitiv für es Menü und de Wii entschiede… Jedoch isches ez es bitzli tüürer als bim erste Gspröch. Wobii es liit immerno im Rahme findi (78.- p.P. ohni Getränk) Mini Schwö hed sich natürlich wieder es paar abschätzigi Kommentär nöd chönne verkneife aber uf das muessi mi ez eifach istelle… So ez muessi mi parat mache zum go schaffe :) Wünsche en schöne Tag allne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.04.14 10:01
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose Haha mier gahts wie dier mitem Geld. Vorallem nach de Stüre und Abos :D Ane mit dem Bild!!!!
Sue Wooooooooooooooooow Soooo schöni Etikette!!!
Menü ***** Melonenschnitz mit Rohschinken Garniert
***** Safrancremesuppe mit Rahmhäubchen
***** Buffetvariationen Vom Grill: Rindsfilet, Lamm Racks, Pouletbrust, Schweinssteak Chateau Briand Kalbsbraten Dazu Kartoffelgratin, Nudeln, Reis Bohnen, überbackene Tomaten, zweierlei Karotten Haussauce, Kräutersauce, Rotweinsauce, Kräuter- und Knoblibutter
***** Candy Buffet Hochzeitstorte Cupcakes Cakepops Macarons Tiramisu Gummizeugs Fruchtspiessli
|
|
|
|
1 .. 390 .. 778 779 780 781 782 .. 890 .. 997
|