| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 390 .. 778 779 780 781 782 .. 890 .. 997
11.04.14 08:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge TGIF!

Haha Pfingsti... Au guet! Stört mich nöd.

Gester isch natürilch spat worde. Aber isch cool gsi. Mir sind am Züriberg go ässe dete gseht mer über de ganzi See und au no vieli Berge. Super fein gsi... Han fast chöne heirugele. Und mis Gschänkli isch de Itritt für am Samstig. Mir gönd zäme Ballett Revolution go luege! Jupi! Mis Mami isch no heimlich zu mir hei gschliche und händ Geburi Deko ufghänkt und es Oreganobäumli woni am Tag vorher bi de Floristin so schön gfunde han gschänkt und vo mim Papi hani e 2 TB Festplatte übercho. Perfekt!

Taeyboyana: Danke! Wow 10 Bikini! Nüme nüt... Ich find eifach oft d Farbe nöd schön und wenn d Farbe schön sind den findi amigs de Schnitt doof. Haha! Han nur Triangel gern oder Trägerlos...

Malinchen: Haha! Ja guet den merksches natürlich no meh am A*! :) Ich han bi Zalando jetzt mal eis bstellt. Das wer mal s Unterteil... Eifach vom Muster her. Suscht hani nöd sehr viel gfunde. Bin aber gester no im Jelmoli gsi... Dete het au es sehr schöns gha. Was häsch du fürtig vom LaRedoute? http://www.zalando.ch/marc-o-polo-badehose-shadow-star-ma321l00k-k11.html

Fara: Soo lustig! Isch eus wie de Malinchen au scho passiert. Mir hend die ganz Ziit wergweisst wieso mer plötzlich uf e anderi Azahl chömed. Sicher 10-15 Minute. Bis mir gschanllt hend ah mir sind ja au no! Puahahaha... De Name isch also au ganz lustig! Und schön chaschs du so homurvoll neh das ganze. Ich wüsst nöd obi das chönti.

Mit dere Beschriebig vom Hochziit häsch mer us em Herz gschriebe. Es isch eifach wie chli over the top. Zu perfekt und gordnet. Es gaht ächt de Charme verlore abgseh vo dem, dassi nöd mal weni so viel Geld hetti so viel für d Hochziit würdi usgeh. Den lieber 3 Mönet flittere und es Hüsli Baue oder was au immer!

Pyjama: JA ich hans bstellt! Haha!

Bruutschueh: Ich glaub ich bin endlich uf emene guete Weg! Und es isch so usecho winis doch welle han... Eifach mal drah ane laufe. Bzw. ich han no en Guetschi vom Jelmoli in ZH für 300 CHF drum bini mal überall duregschländeret. Han gad 3 Kandidate für mini Bruutschueh - wo garnöd so usgsehnd zum Glück - gfunde! Zwei wered Sandalette und eine isch en extrem schöne und fine Ballerina! So öpis hani no nie gseh. D Farb isch ufem Foti leider total schlächt. Ich muss luege obien Online find. Ja also uf jedefall wirds eine vo dene... :) Am liebste alli aber sind mega tür!

Schöne Tag allne!!! Hebe dure es isch scho fast Wuchenend!!!

11.04.14 09:39
malinchen 

Pfingsti: ou du hesch Geburi gha, gratuliere ganz härzlech!!! Super hesch sone schöne Abe gha gester! Hihi, d Festplatte chasch sicher guet bruche jetz...

I ha gad gseh d Bikinis woni uf Sportscheck ha gseh gits aui i minerä Grössi gar nümme. Nume no xs und xl - super... De blibe no mini Favorite uf Conleys, i bruche mind. 2.
http://www.conleys.ch/shop/produkt/trian...true&page=1

11.04.14 09:42
_janedoe 

Guete Morgääähn, erst grad ufgstande :D

Pfingstrose
dPischihose sind perfeeeeeekt! Heschs kauft?? :)
Hey schön hesch sone tolle Geburi chönne fiire! Findi mega herzig mit de Geburideko und den Bäumli. Vill Spass im Ballett!! .
Ez hani grad gläse wege de Pischihose. Soooo geil :D

weddingbee
Ich cha voll nahvollzieh, dass iher d FLorischtin ez eifach nähmed, au will ihre ned ufe Schlips willsch stah. So gahts eus ebe au chli. Aber das chunnt sicher guet

Daenu
Hoffentli machsch Bilder vo eune Vorbereitige. Bin fescht gspannt. Hoffentli hender morn so suuuuper Wetter wie hüt *dumedrück*
Perfekt mit em Pass!
Gsehsch de Torboge hüt scho oder wird’s morn e wunderschöni Überraschig? Hoffentli szweite :)
Dini Tischdeko gseht suuuuuper us. Chamer das richtig guet vorstelle!

Fara
Ich chan voooooll unterschriebe, was du zu dere Hochziit seisch, de persönlichi Touch gaht verlore. Ich weiss natürlich nöd, ob das mitem Budget wirkli stimmt. Ich würd au nie welle so viel Geld usgseh. Wett ja jetzt scho nümme meh usgeh :D Aber zum luege findis ebe scho en Traum..
Hahahaha Müller, Meier, isch doch alles zgliiche :D Seit mer doch so oder? Du bisch ja e luschtigi. Wär de no gsi, wenn iher nüt z Ässe becho hetted :D Zum Glück isch nomal alles guet gange.

Taeboyana
D Düüme sind drückt für DJ, Sänger usw.

Malinchen
Uf jedefall würdi mi da au chli vo de Floristin berate lah, sie hed sicher au no eigni Wärk wo sie dier cha zeige… Und vielleicht spricht di ja denn dette öppis a.

Haar schnide
Uf jedefall! Direkt nach de Hochziit. Ich han no nie so langi Haar gha wie jetzt und mich nervts richtig. Ich chlämme die Haar überall i, kenneder das? Und sie sind sooooo kaputt… Ich ha de Coiffeusin gseit, dasi langsam echt gnervt bi und de hed sie afah schimpfe, dass ich kein cm dörf abschnide vorem Hochziit, da sie die ganz Längi brücht :D

Me
Geschter Abig hemmer ja im Resti abgmacht womer s Fäscht hend, zum sMenü und alles bespreche. GG hed mi nachem schaffe welle go abhole und da er aber viel wiiter muess fahre als ich, han ich no en Termin gmacht gschnell bim Optiker zum Linse apasse. Ich bin eigentli Brilleträgerin und ha d Linse nie vertreit aber am kirchliche wetti de scho ohni si. Nachher isch mi GG go hole und mier sind mini Schwöschter go abhole und is Restaurant. Hend denn sicher bis am 10ni besproche und planet.
Mier hend eus ez definitiv für es Menü und de Wii entschiede… Jedoch isches ez es bitzli tüürer als bim erste Gspröch. Wobii es liit immerno im Rahme findi (78.- p.P. ohni Getränk)
Mini Schwö hed sich natürlich wieder es paar abschätzigi Kommentär nöd chönne verkneife aber uf das muessi mi ez eifach istelle…
So ez muessi mi parat mache zum go schaffe :) Wünsche en schöne Tag allne

11.04.14 09:43
Pfingstrose 

Malinchen: Ja! Danke viel mal. Ebe gell han gseit wenn öpis schenke den chönger das. :) S erste gfallt mir am beste...! Das isch mega schön.

Du e Rest vo de Brütlis isch no am schlafe oder chund hüt garnöd erst?!

11.04.14 09:50
Sue87 

Pfingstrose
gratuliere ou no ganz härzlich nachträglich zum Geburi
schön heiter sone tolle abig gha!!

Malinchen
mir gfallt s erschte bikini meeeeeeeeeeeeega.....!!!!! und wiis findi ou immer schön

Bikini
i gah ize de gad mau i H&M uf Bikinijagd
bi de monat so froh gsi dasi no nid im Minus bi und iz us übermuet gangi gad i H&M und ner isches de äuä wider so wit....warum machi das?! chamer das öper erkläre?! säget dass dir mängisch ou so sit?????

11.04.14 09:51
Pfingstrose 

Janedoe: Oh coooll! Was händer den für es Menu usgsuecht, bin gspanne! Naja, gell dini Schwöster isch jetzt hald so was wotsch mache. Haare ichläme... Nei das hani jetzt eigentlich nöd. Mini Haare sind au schön und kei Spliess nix aber ich finds eifach nurno langwilig. Wird ja cool wenn jedi ihri Haare abhaut nach de Hochzit! Den chömmer da chli Fotis devo poste...

Fara: Was hesch du eigentlich für e Frisur gmeint, hesch es Foti devo?

11.04.14 09:52
Sue87 

ah ja und hie no d Bier-Eitkette wo mi GG het gmacht für sis selbstgebraute Hochzitsbier mitde Grafike vo mim Papa

Datei-Anhänge
Hochzeitsbier 1.jpg Hochzeitsbier 1.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 54 kB

Hochzeitsbier Etikette.jpg Hochzeitsbier Etikette.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 106 kB

11.04.14 09:53
Pfingstrose 

Sue: Haha! Du bisch e ganz e lustigi! Bisch den im Minus nach dem scho ufs Sparkonto gschuffled häsch oder generell? Haha! Hm... Ich han das eimal im Jahr dasi finde so jetzt chaufi mal wasi lust han. Und im nächste Monet dänki schono Scheisse so knapp drah sie. Machi nüme... Und nach de Stüre und Zug Abo hani eh immer s Gfühl jetzt chani wieder eis Jahr für de Scheiss sparre. Haha!

11.04.14 09:56
Pfingstrose 

Ah sorry hüt bini schlimm schriebe die ganz Ziit i so chline Biiträg...

Sue: Mega cool!!! Das Bier würdi sogar trinke au wenni nöd gern Bier han!!! Isch super!

Azug: Min liebe Schatz hät sich jetzt entschiede und er gseht eifach so HAMMER us! Haha... Ich han nöd so gern Azüg suscht aber de isch perfekt. Sitzt knakik am Po und isch guet tailliert und mir hend die TÜPFLEDI Flüge gno! Wender es Bild gseh! :) Hihi!

11.04.14 10:01
_janedoe 

Pfingstrose
Haha mier gahts wie dier mitem Geld. Vorallem nach de Stüre und Abos :D Ane mit dem Bild!!!!

Sue
Wooooooooooooooooow Soooo schöni Etikette!!!

Menü
Melonenschnitz mit Rohschinken
Garniert

Safrancremesuppe
mit Rahmhäubchen

Buffetvariationen
Vom Grill:
Rindsfilet, Lamm Racks, Pouletbrust, Schweinssteak
Chateau Briand
Kalbsbraten
Dazu Kartoffelgratin, Nudeln, Reis
Bohnen, überbackene Tomaten, zweierlei Karotten
Haussauce, Kräutersauce, Rotweinsauce, Kräuter- und Knoblibutter

Candy Buffet
Hochzeitstorte
Cupcakes
Cakepops
Macarons
Tiramisu
Gummizeugs
Fruchtspiessli

1 .. 390 .. 778 779 780 781 782 .. 890 .. 997
Janedoe   würklech   Hochzyt   Taeboyana   Pfingstrose   Problem   Zuletzt   gspannt   Littlefoot   Location   irgendwie   richtig   würklich   malinchen   Hochziit   Iladige   bstellt   squishy   bearbeitet   schaffe