| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 391 .. 779 780 781 782 783 .. 890 .. 997
11.04.14 10:03
Sue87 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
jaaa gern es bild tönt guet, tüpfleti Flüge e flüge hätti mir ou gfalle aber am GG gar nid nei weisch i cha nid meh aus 200.- is Minus hamer das selber so igstellt aus schutz i zahle afangs monat gad direkt ad stürverwaltig, ner 300.- ufs Hochzitskonto und 200.- ufs Feriekonto und mitem reschte chani sozäge eifach s lebe finanziere wie go esse oder shoppe oder kosmetikerin etc.... aber ner hani no sone doofi Kreditkarte woni schlimmschtefalls no cha bruche
nei bi nid ide schulde zum glück aber schaffes eifach nie gross z spahre wobi im moment mitem hochzit spahremer ja für das und de luegi de dasi die 300.- eifach gad witerhin uf d site tue...

11.04.14 10:17
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue: Ah so hanis nöd gmeint wege Schulde. Ich chan ebe garnöd is Minus gha. Den isch fertig... Aber den verchlöpfsch du mega viel Geld, nöd? Haha! Ich spare nämlich 2000 CHF und jetzt siiteme Jahr no zuesätzlich 500 / Monet fürs Hochziit. Und ich fühle mich nöd mal so igschränkt. Ebe ussert nach de Stüre! Haha! Guet KK isch immer mega gfhörlich... Au bi mir... Gr! :) Aber schön dass sie git.

Jandoe: Oh Gott ich han hunger... Es tönt also mega guet! Wemmer nöd en Deal mache... Ali Forums-Brütlis dörfed bi de andere as Fäst cho! Hihi! Wer ja de Brüller!

Me: Also dunne hani au no gad d Sandallete und d Ballerina aghänkt. Was meineder? Also d Ballerinas chömed garnöd guet übere. Sie sind würklich hell apricote. Überhaupt nöd so orange. Sitzed mega guet und sind total herzig. Da gsehnds chli wüäst us.

Und en no min GG... Isch nöd alles i de richtige Grössi gsi woners probiert het aber isch ja fürs Foti und d Aprob vo de Flüge au nöd wichtig gsi.

Datei-Anhänge
Sandaletten_1.JPG Sandaletten_1.JPG (27x)

Mime-Type: image/pjpeg, 29 kB

Sandaletten_2.JPG Sandaletten_2.JPG (24x)

Mime-Type: image/pjpeg, 31 kB

Ballerina_Pfirsich.JPG Ballerina_Pfirsich.JPG (28x)

Mime-Type: image/pjpeg, 42 kB

Anzug_Schatz.PNG Anzug_Schatz.PNG (36x)

Mime-Type: image/x-png, 100 kB

11.04.14 10:20
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Hallo liebe Brütlis

Ig mäude mi ou ändlech umemau hüt wo chli weniger louft… ha pro Tag immer öpe 40Mails druffe vo nöiie Iträg vo euch fliessige ;)

Iii wow iz hürate morn scho ume zwöii :) wünsche euch morn ä wunderschöne unvergässeleche Tag u dass aues so wird wiä dir euch das vorstellet oder no schöner ;)

@Taeboyana: schön hets Gschäft bi dir so schön reagiert :) u natürlech super si dOhrepänk no schöner aus sä dir hesch vorgestell :)

@Malinchen: machs de guet bir Floristin :) zThema Blueme steit bi üs äbe ou gad ah…
Zleste Bikini fingi mega schön :)

@Pfingsti: no ganz härzlechi Gratulation zum Geburtstag :) Tönt guet mit dä Schuä… da hani leider bis iz ou no nüt schlaus gfunge und hoffe es geitmr de so wiä dir und i loufe eifach dra häre :) ohhh dBalerinas si meeega schön :))

@Sue: ha eismau gad im H&M es Bikini kouft, äxtra ohni Treger wägem trägerlose Brutchleid ;)
Wow mega scön diä Bier-Etikette :)

@Jane: wow eues Menu tönt ja wük suuuuper :) da bechumi gad hunger :) so guet :)

Haar schnide: auso ig möchte eigch ou ga Haar schnide, aber dCoiffeuse het ou gmeint, i söui nid…. U när wetti Meches mache, aber das het si ou gmeint, söu de eher gad churz vorem Hochzyt…

Me: auso bi üs steit im momänt zThema Blueme, Deko, Farbe ah…
Ig ha mim GG dr Vorschlag gmacht mit Peach/Apricot u das het ihm gar nid gfaue… sig ja fasch ke Farb het är gmeint.. tja… iz müesse mr de mau no luege wasmr genau wei…
Heit dir eigch für eue Brutstruss und für när Tischdeko diä gliche Blume? U machet dir es Brutstruss-Wärfe? Für diä ledige Froue ;)

Liebs grüessli
LaMariee

11.04.14 10:25
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Haar abschnide: So cool i gseh das o so... finde e cooli CHurzhaarfirsur oder so haubläng aube fasch schöner as eifach so längi längwiligi Haar... I ha mit 16i e Churzhaarfrisur gha und ha geng mega Komplimänt becho und vor 2 Jahr hani se ou nume knapp über d Ohre gha (aso mit zämebinde isch da nüt meh gsi). Aber GG wott nid dassi se ganz churz mache... aber eigentlech git e Churzhaarfrisur (ämu bi mine gwäute, liecht glockte Haar) meh ztüe zum style as weni se läng ha. Itz bini hin- und härgrisse se wieder mau richtig lang la zwärde oder äbe de o wieder chli chürzer zschniede. Aber meistens isches äbe scho so, dass si mi de irgendwenn mega aföh närve, i chlemme se zwar niene i, aber liege bim schlafe geng druf u finde das müehsam

@Bikinis: I ha ou Triangel am liebschte. I ha drum vorhär bimne Sportartikel-Härsteuer gschaffet und dert hets aube Musterverchöif gä mit Bikinis für 2.- Drum sis einigi (und nid nume Bikinis, o süsch Sportchleider ) Wobi mir d Mustergrössi nid immer het passt. La Redoute het würklech aube schöni! Sportscheck o, aber die si mir eifach ztür. I finde über 100.- für 2 so chlini Stück Stoff eifach jensits .

@Sue: Mega cooli Etikette! Sehr schön. Isch de das eifach, säuber Bier braue...?
Geit mir aube o chli so... u dä Monet isch äbe gad mis Zugabi nache gsi, letscht Monet Fitness, u im Mai chöme die ganze Verschönerigsaktione fürz Zivile Aber dä Monet hauti mi no guet bis jetz, hoffe das bliebt so. Tue aber o immer 800.- fürz Hochzit (viu, i weiss, aber es brucht ou no chli öpis...), 500.- für Stüre und 3a und 500.- scho as Vorazahlig für d Stüre uf d Site. U weni nid süsch no weiss nid was für Uslage hätt wie im Momänt, de würdi no 500.- für mi privat spare. So wettis eigentlech nachem HZ gärn witermache...

@Pfingstrose: Dr Azug vo dim GG tönt super! Ou ja bitte Bildli! Gäu, i stah süsch o nid so uf Azüg (ämu nid für jede Tag), drfür isches när umso spezieller und schöner, wener de mau e richtig schöne annehet. I hätt mine uf jede Fau chönne vernasche im Azugsgschäft und es hei aui müesse lache wüui äuä settegi Öigli ha gmacht .

@me: mir het gad d Arbeitskollegin fürz Zmittag abgseit, itz gani gloub o gad chli ga shoppe, dir stecket mi a Aber kes Bikini, Dekosache...

11.04.14 10:30
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Oh wow, sooo schön dini Schueh. Finde die goldige fascht nochli schöner als die wisse und d Ballerinas sind au top. A mim Fuess, das weissi, würd mier beides überhaupt ned gfalle aber für fini Füess, wooow.
Und d Flüge

Mariee
Aso mier weted d Bleume scho einheitlich... überall chli z gliche und abgstimmt.
Ich möcht de Bruutstruss uf jedefall werfe, wenns mini Schultere bis denn zuelaht. Ha ja de Unfall gha im November und sit denn chani kei schnelli Bewegige me geg hindere mache, geschweige denn, de Arm so übere Chopf lupfe. Haha tönt komisch.
Was wett denn din GG a Farbe? Heder selber denn Wünsch'

me
Jetzt hani grad no gschnell mitem TZ vom GG telefoniert. Am 3./4. Mai heder sis Polterweekend i de Heimat in Düsseldorf de TZ hed am GG is Gschäft telefoniert und mit de Chefin usgmacht das er frei bechunnt denn. Sie wärded sicher z8te si und ez muessi nurno helfe, en Flug z organisiere und dTäsche packe und verstecke. Ahhh ha so mega Freud!!!

11.04.14 10:34
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

LaMariee: Danke dir! Oh schad, also stimmt scho dass Apricot und Peach chli „sanft“ isch aber ich find genau das schön für d Hochziitsstimmig wills ebe glich nöd wiis isch. Und wenn mers chli mit Grüän no ufpeppe würdi? Au nöd… Hm! Werdet aber bestimmt öpis finde. Was wered den sini Farbe? Ah ja und ich möchten uf kein Fall werfe... Mir werded uf em Tisch die gliche Blueme wie im Struss ha.

Taeboyana: Ah genau Süle 3 A gits ja au no. Die zahli au immer voll ich. Viel Spass demfall bim Shoppe! Bin ja gspanne ob fündig wirsch. Haha… Vernascht! Ja wieso nöd mal i de Garderobe! Hahahaha!

Schueh: Danke eu! Han also au Freud gha. Vorallem wili de Guetschi bruche chan. Ich han den d Verkäuferin gad gfröged obs guet isch wennis chaufe und den s Chleid gahn go probiere und wens nöd passt holi eifach anderi!

Zuletzt bearbeitet am 11.04.14 10:36

11.04.14 10:38
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: omg i bi geeeeeeenau glich! I cha so nid spare, gibe immer "aus" gad us. Auso due scho ou ufd Site für Stüüre und GG u i hei ja ou es gmeinsams Sparkonto wo mir momentan fürs HZ spare und nacher de sicher ou genau so witerfahre für anders... Aber für mi persönlech hani kei Rappe uf dr Site. Dä Monet bini äbe scho arg im Minus wöui letscht Monet d KK chli starch beasprucht ha wöui no ds Überraschigsweekend für mi GG ha buechet u viel HZ Zügs ha kouft wo GG het gfunge das bruche mir nid umbedingt...

@pfingstrose: D Schueh gfalle mir mega! D Ballerinas gseh ufm Föteli würklech nid so cool us vor Farb här, aber finde dr Rand mega härzig mit denä Wäueli... U dr Azug vo dim GG gseht ja hammer us!

@jane: mmmm, tönt mega lecker öies Menu! Schad het dini Schwo wieder nid chönne ufs Muu hocke...

@haar schnide: Haha, mir müessä de würklech umbedingt so vorher nachher Föteli mache! Chöi ja de sone Galerie mache, haha...

@lamariee: schööön "träffe" mir üs ou mau wieder im Forum... Schad isch di GG nid begeisteret gsi vor Farbkombi, mir gfallts mega. Het er de anderi Vorschläg bracht oder laht er di jetz wieder lah sueche und git när wieder Komentär ab? I weis äbä no gar nid obi ä Brutstruus wett. Mängisch dänki, mou klar das ghört drzue. Anderersits fragi mi när wieder was i de dr ganz Tag mit däm söu mache... Für üsi TZ wei mir ja es Bluemearmband lah mache, überlege mir jetz für mi ou eifach so eis z näh?
U süsch stelli mirs scho so vor, dass mir überall chli die gliche Blueme würde verwände. Mir gfalle Ranunkle und Anemone mega guet, aber was da när aus drzue würd passe - kei Ahnig. Mues mi gloub würklech eifach mau chli lah berate...

@me: haha, jetz chunnt mir no öpis luschtigs i Sinn woni ganz vergässe ha z verzelle. Mi Schwiegerpapi und mi Papi göh am Samstig zämä ga ä Azug choufe fürs HZ. I finges sooooo härzig u GG und ig fröie üs natürlech mega dass sich üsi Elterä so guet verstöh... D Mamis si natürlech nid so begeisteret gsi vo derä Idee und si chli skeptisch obs de guet chunnt, i bi ja mal gspannt was sie sich de ussueche.

11.04.14 10:44
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Malinchen: Eui Vätere sind ja de Brüller!!! Haha... Ich bin den also au gspanne wies usechund... Jetzt sind ja die Hochwasserhose Azzüg in wo no Farbigi Socke drunter sind usw. Stelle mir sie gad so als Butne Fläck vor a eure Hochziit! Kkkkkkk!!! Mich verbässeds gad!

11.04.14 10:46
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: Härzigi Schueh! D Sandalette fänd ig persönlech fasch am passendste. Goudig wär ämu o no öpis!
So cool dim GG sini Flöige!

@malinchen und Sue: I hamer mau bi Postfinance (weiss haut nid wie das bi angerne online-Kontene isch) sone Alarm la irichte, dass weni 200.- uf mim Konto ungerschrite, e Warnig bechume per SMS. De chame no brämse, bevor me iz Minus gheit. KK findi scho o gfährlech... eifach blöd, dassme se für fasch aui online-Bstellige brucht (etsy hallo...). U dert heimer ja gad Einiges bsteut dä Monet.

@Janedoe: Mega cool mitem Polterweekend vo dim GG! Dä wird sech ja riesig freue!!

Zuletzt bearbeitet am 11.04.14 10:46

11.04.14 10:54
LaMariee 

Re: Bräute 2014

@Jane: ou ja stimmt dini Schultere.. hoffe für di dass du dini Arme de ume chasch über di Chopf lüpfe ;)
(schribe de gad unger wäg üsne farbe/blume)

@Malinchen: villech sötti aube vorhär mau mini Idee am GG mitteile, bevori scho aues Biudli i dere Farb suche ;)
Ah das isch ou no ä gueti Idee mitem Blumearmband..de hesch ou nid immer öpis ir Hang… aber für mi ghört haut dr Brutstruss scho drzuä :) Ranunkle gfaue mir ou meeega guet :)
Oh isch ja mega cool mit di Papi u di Schwiegerpapi :) schön we si säch so guet verstöh :)

Blueme: hamr äbe eigch immer vorgestellt gha auii Blume einheitlech zhaa..
Aber da vor üs no öper angers hüratet i üsere Chiuche u mir de mit ihne luege wägde Blume, hani eh dänkt, dass de diä villech nid gad diä gliche Blueme wei wiä mir, u mir üs de müesse einig wärde…
U iz hani dänkt, de nähmi eifach dr Brutstruss in Peach/Apricot u när am Abe aus Tischdeko angeri Blume… mim GG gfaue eifach chräftigi Farbe u nid so blassi (wiä är fingt) ;)
Was no es Thema isch, wäre Sunneblume..si eigch mini lieblingsblume u würde i üsi Location, wo ufemne Burehof isch, ja super passe…
Aber das mis Chleid so fiini Blümli in peach/lachs het, passe sunneblume vou nid…
Villech müesse mr de eifach ou mau dFloristin um rat frage

 1 .. 391 .. 779 780 781 782 783 .. 890 .. 997
squishy   Hochzyt   Zuletzt   Location   würklech   Problem   Hochziit   bstellt   würklich   schaffe   irgendwie   malinchen   Janedoe   Littlefoot   gspannt   Pfingstrose   bearbeitet   richtig   Iladige   Taeboyana