| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 391 .. 780 781 782 783 784 .. 891 .. 997
11.04.14 11:01
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

LaMarrie: Hm, ich chume jetzt nöd ganz druss. Sind den d Blueme für i de Chile scho bestumme? Ich finds wenns e chlini Farbabwichig isch vo de Deko nöd so schlimm. Aber ich chönti mir garnöd vorstelle i de Chile xy ha und nachher voll Bunt. Ich find au d Blueme und Deko sind chli de Roti Fade vo de Fotis. Den gits plötzlich ab Siite xy im Album kannigs Zügs. Chans mer eifach nöd vorstelle. Aber isch natürlich en schwere Entscheid und dim GG sölls ja au gfalle.

Janedoe: Cool wegem Polteri! Min GG wird au gah... Ich schriebe da aber garnix... Er isch so en Neugierige wenns um so Überraschige gaht. Haha!

11.04.14 11:06
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lug mal die ah... Wie fändsch du die? Gaht das garnöd zu dim Chleid... Hm, schwer gell!

Datei-Anhänge
Blumen_1.jpg Blumen_1.jpg (14x)

Mime-Type: image/pjpeg, 13 kB

Blumen_2.jpg Blumen_2.jpg (11x)

Mime-Type: image/pjpeg, 19 kB

Blumen_3.jpg Blumen_3.jpg (10x)

Mime-Type: image/pjpeg, 16 kB

11.04.14 11:09
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Pfingsti: mega lieb merci viu mau auso zerste ischmr gad chli zfarbig.. zwöit fingi sehr schön... villech müessti eifach mau mitere Sunneblume luege öbs würdi passe zum Chleid
dBlume ir Chiuche si no nid bestellt...u hoffe mir chöi üs de mitem angere Brutpaar einige aber öpe scho....
Gloube äbe eigch ou wäri schöne so chli ä rote fade mit dä Blume zha... u Sunneblume wäri ja im August ou vou Saison...

11.04.14 11:21
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Daenu
Mega hübsch dis Tischbiispiel. Gseht uu schön us..

Fara / Daenu
Wünsche eu hüt no en guete Endspurt!! :)

Taeboyana
Voll kuuhl mit dine Arbetsgpändli. So schön :) Händs den vorher nonig gwüsst, dass du wiersch hürate?
Ich möchte den eigendli au es Strumpfband ha.. Abr han no nöd umeglueged..

Janedoe
Han am GG no dini HP zeigt. Aso du chunsch ihm grad nöd so bekannt vor.. Vilicht laufeder eu ja bim nächste Spiel über de Weg.
Sooo kuhl mit em Polterweekend vom GG. Hät de TZ extra is Gschäft vo ihm aglüte? Voll härzig..
Häds no Flüg?

Sue87
Ooh wooow gseht uu schön us eues Bier :)

Pfingstrose
D'Flüge isch kuuuhl...
Aso d’Ballarinas findi gsehnd mega lässig us. D'Form gfallt mier guet.. D’Farb isch scho no schwerig zum säge.. I wellne Farbe bechunt mer den die?

LaMariee
Nei mier möched keis Bluemestruuswerfe.. Finds schad um de Struus..

Haar schniide
Iher sind lustig, chömed alli Haar ab nach de Hochziit?
Chönt mich jeze nie vo mine Haar trenne.. Abr han eh s'Gfühl, würkli gwachse sind nüme ide letzte Ziit.. Duen zwar immer säge nur uuu wenig schniide oder den gahni amigs au nur fürs färbe zum Coiffeur. Chönted scho no chli länger wärde . Abr bis zu de Hochziit weti nur nomol go d'Stufe schniide, meh nöd..

Zahlige
Mier händ gahd chli en strube Monät gha.. Mega vill Rechnige vo de Flittis (öbe CHF 6'000.- Kreditcharte-Rechnig ) und d'Heizchöste hämer grad au no müese zahle. Drum häts de Monät nüt uf d'Siite geh für s'Hochziit. Abr ich duen den immer Endi Monät luege, öbs no was vom alte Monät vörig hät und das dueni ufs Sparkonto..

Paris
Hät öber no en Paris-Tipp für mich? Öbis wo mer no uuumbedingt muen gseh ha? (Ussert de Eifelturm natürli ).

Zuletzt bearbeitet am 11.04.14 11:24

11.04.14 11:28
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

LaMariee: Wenn münder eu den mit em andere Paar bespreche? Vorher bringtes ja garnöd öpis uszueche... Känneder die scho?

Lillian: Haha! Ja weisch mir dünd d Haare verkaufe zum chli Geld itribe nach em Hochziit. Haha! Ahhhh Paris! Also Schloss Versaille isch de Hammer... Chasch guet Picknick mitneh und de ganzi Tag nach de besichtigung im Park höckle... Hotel häsch scho? Mir hend es mega schöns gha gab vim Arc de Triumphe.

Strumpfband: Taeboyana, sorry hans vorher gläse und bim Antworte scho wieder vergesse. Ich wird keis ha. Darum chani nöd helfe. Ich find das chil "kitschig" also es wer eifach nöd ich.

11.04.14 11:32
LaMariee 

Re: Bräute 2014

@pfingsti: ig kenne ihn... aber si kenni nid... mir bespräche de das mau im ide nächste Paar Wuche.. wet ja de ou nid üsi gsammti Deko ihrem Gschmack apasse
villech muessi mi GG eifach chli für Peach/Apricot no chli überzüge

11.04.14 11:34
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

LaMariee: Den drucki mal Dumme das ihr im Bestefall s gliche wend wie die andere. Suscht wirds ja würklich müähsam...

11.04.14 11:39
LaMariee 

Re: Bräute 2014

merci viu mau Ja hoffe iz ou mau

11.04.14 11:52
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lillian: aaaah, Paris - i liebes... Also i würd ou säge Schloss Versailles isch mega cool, aber da würdi ou fasch nur ga wenn dir würklech ä ganze Tag für das Zyt heit. Süsch isch fasch schad det use fahre nur für hurti schnäll chli z luege. Louvre findi ou mega schön, det bini bis jetz jedes Mal ine wenn i bi det gsi und ha immer no nid alles gseh... Aber isch halt äuä ou nur wenn me sich chli für Kunst cha begeistere. Denn würdi umbedingt ufe Arc de Triomphe, vo det hesch nämlich e mega cooli Ussicht ufe Eiffelturm... Ooooder ufe Tour Montparnasse, da gsehsch ou mega cool über d Stadt.
Nääär, hets bim Place Mongue (Metro Station) idr Nöchi dr Place Contrescarpe mit mega viel härzige Restis, GG und ig göh immer det go Brunche... Ds Pantheon, Sacré Coeur und Notre Dame si ou schöön. Hmm.... Wenns schön isch würdi ou no chli düre Jardin du Louxembourg und / oder des Tuileries spaziere. Wie lang göht dir?

@Pfingst: hahahaha, mi wots fasch wägä dä Haar verchoufe...

@lamariee: Hmm, isch würkli no schwierig wägä denä Blueme... Villecht flügt die anderi Brut ja ou uf Peach / Apricot und de hesch wieder es Argument drfür...

11.04.14 11:57
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Paris: Malinchen du bisch wie en Reiseführer unterschriebi so! De Jardin du Luxembourg isch würklich au meeeega gmüätlich! Saubi!

Lillian: Wie lang gasch du den?

Allne mal en Guete!

 1 .. 391 .. 780 781 782 783 784 .. 891 .. 997
schaffe   Problem   richtig   irgendwie   Iladige   bearbeitet   Janedoe   gspannt   würklech   Taeboyana   würklich   squishy   Location   Littlefoot   Zuletzt   bstellt   Hochziit   Pfingstrose   Hochzyt   malinchen