| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 393 .. 783 784 785 786 787 .. 892 .. 997
11.04.14 14:26
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@Paris: Ou ich lieeeeb Paris. Git doch ächt kei anderi Stadt wo soooooo romantisch und wunderschön isch

@Standesamtkrise: Mädels was händ ihr für es Standesamtchleid? Ich muess unbedingt gseh was ihr ahänd. Han jetz mis 6te (!!!) Chleid und bin immernonig zfriede *gggggrrrrmmmllll* Bruch Inspiration
Und schminked/frisiered ihr eui dänn sälber oder nöd?
Ich glaub ich tuen s zivile total überbewerte aber ich wett trotzdem es hübsches sii a dem Tag

11.04.14 14:26
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Gell also d Fara isch de Hammer. Ich chan garnöd ischetze wie ich den sie wird. Haha!

Hm, also vo de Kamera her ischs nöd so problematisch sicher gits super Kameras aber die "Durchschnittliche" wo jede Japaner umeränt und ich au han langed fööörig! Kamera chasch au guet e Spiegelreflex neh wo gad in Aktion isch.

S Objektiv isch da meh es Thema. Es git da nöd xy Zoom sondern Brennwiitene. Das isch chli doof zum erkläre uf jedefall je höcher Zahl bi de Brennwiiti desto besser Zoom. Isch in Milimeter ageh. Mir sind ja letscht Jahr nach Namibia und hend es 70-300 mm Zoom mitgno. Das isch es Teleobjektiv (heisst eifach so). Drunter würdi ganz erhlichgseit nöd gah. Und wenns der ztür isch - will es isch tür und ehrlichgseit chasches nachher au nöd gad für viel bruche, den gahn eis go miete... Hämmer au gmacht. Nurscho wegem Sand sie sind ächt heikel und gönd suscht eh scho halbe kaputt und hend Staub drin. Den chasches eifach wieder abgeh...

11.04.14 14:39
_janedoe 

Re: Bräute 2014

meinsch du so öppis? http://www.microspot.ch/msp/product/Obje..._Zoom-Objektiv_(N/detail.jsf?gclid=CJXX1NS52L0CFagKwwodeZsAcg

Und jetzt wirds peinlich aber chamer die denn uf jedi Kamera drufschruube oder muessi denn z.B. Nikon & Nikon oder Canon & Canon chaufe oder chani da eifach mixe? :/

11.04.14 14:40
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

So, am Mittag ga "shoppe" ohni öpis zchoufe Zwar guet fürs Portemonnaie, aber nid fürs Gmüet Aber i ha irgendwie gad nüt Schöns gseh vo wäge Chörbli oder so...

@weddingbee: Zeig mau die 6 Chleider, de chöimer beurteile Nei wird äuä chli schwierig bi 6 Chleider und 20 verschiedene Meinige da inne. Aber was hesch dir de so vorgsteut und werum bisch no nid zfriede? Was steusch dr vor Farb vor? Wiss oder nid? Ig ha es dunkurots Sidechleid, ermulos und bis zu de Chnöi.
I ga am Morge zu mire Coiffeuse und ha dert ds voue Beautyprogramm Zersch Negeli, när Haar und Makeup. Irgendwie gönni mir das eifach bim zivile o scho. Ma mi nid stresse oder womöglech mitme bad hair day umeschlah...

Ah apropos Ziviler bini letscht Wuche no schnäu bim Bluemelädeli i üsem Dorf vrbi und hamer no gad es Strüssli füre Ziviler bsteut, nume es chlises kompakts wo farblech passt u ha chli gseit mit was für Blüemli. Und es wird nid meh as 30.- choschte. Die macht das sicher härzig.

@Fara: Du bisch würklech dr Hammer Morn schriebsch de nid, gäu? Ah dasch ja e supercooli Site mit dene Farbpalette?!

@Janedoe: Mir hei üs äbe ds gliche ou scho gfragt wäg üsne Flittis. Äxtra es Teleobjektiv choufe wär für üs o too much, das bruche mir när viu zweni. D'Idee vor Pfingstrose findi aber super! Wo heit dir de das gmietet?

11.04.14 14:48
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Genau das wer eigentlich quasi s Minimum wo neh musch... Darum lieber Miete! Ansich als Tipp das chönds der au im Lade säge wenns nöd extrem schlächt sind, chauf es Liechtstarchs Objektiv... Das isch sehr wichtig. Ich würdis so mache weni dich wer... Chauf e Kamera miteme guete Standartobjektiv wo Liechtstarch isch das chasch immer bruche und miet es Teleobjektiv.

Kamera: Also Objektiv uf Kamera... D Nikon Objektiv (zur Kamera) händ e anderi Komunitkationsart wie Canon... Darum gaht das nöd. So oder so isches optimaler, wenn i de Marke ineblibsch. Es isch hald ufneand produziert worde und funiktioniert am beste. Zwar händ immer wieder mal paar au Sigma Objektv. Sind au sehr guet meistens günstiger und kompatibel. Es staht hine meistens entweder für Nikon oder Canon... Mummer sich eifach achte.

Objektiv Miete: www.fotomiete.ch oder bi www.rent-a-lens.ch hani beidi scho mal gmacht. Isch ächt super! Chasch nix beastande.

11.04.14 14:57
_janedoe 

Re: Bräute 2014

weddingbee
Aso ich ha gar keis Chleid agha, bin nöd so de Chleidlityp. Han e schöni Bluse, Leggins, Blazer, fertig.
Bin am Morge zum Coiffeur, ha aber nöd es Vermöge welle ligge lah und bi drum ine Stylingschuel, dett hed mer en Studentin d Haar gmacht für 25.- und für das bini eigentli super zfriede gsi.

Pfingstrose
Hmm aber wenni da d Priise aluege choschtet miete ja für 3 Wuche meh, als wenni ez z.B. das i dem Link würd chaufe? Oder ligg ich falsch?

Im Prinzip heisst das, das ich zerscht en Kamera muess chaufe, bevor ich es Objektiv chan ussueche.
Heschmer vlt au en Tipp fürne gueti Kamera wo ned so schwer zum bediene isch? Mini Schwö hed en Spiegelreflex woni uf Afrika mitgno ha vor zwei Jahr und ich bi völlig überforderet gsi und ha gar kei tolli Bilder chönne mache :/

11.04.14 15:16
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@taeboyana/janedoe: ou, han doch kei föteli gmacht...aber mis favoritechleid isch champagner, chnülang und mit churze ermeli. es isch sehr neutral, das heisst ich chans verschiede style mit de passende accessoires.
wett entweder sochli vintage-50s-mässig mit rotem lippestift, peeptoes und ere entsprächende frisur oder aber denn modern mit eme fiine make-up und zum bispiel somene höche dutt (carrie bradshaw lässt grüssen). aber ebe, weiss es no nöd.
gester bini ebe mit de tz go's chleis ussueche für sie und det häts churzi hochzytschleidli gha wo mir sooooo gfalle händ. aber isch scho übertriebe jetz nomal eis zchaufe.
da min gg erscht weiss wele azug er wird azieh aber no kei accessoires (kravatte, flüge, oder was au immer) tuen ich jetz warte bis er sini sache usgsuecht hät und dänn richt ich mich mit mim styling nach ihm.

@fotigrafie: chan leider überhaupt nöd hälfe, sött sälber e neui kamera ha und tues usezögere willi ebe nöd drus chum aber d pfingstrose tönt rächt fachmännisch

11.04.14 15:41
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

juhuiiiiiiiiiiiiii, zwei sternli

11.04.14 15:45
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Haha Weddingbee! Gratuliere!!!

11.04.14 15:47
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jane: I cha da ar Pfingstrose nur rächt gäh... (übrigens mega cool wägä dr Objektivmieti, das hani ou no nid kennt u i bruche dringend demnächscht eis fürnes Shooting, probieri gloub de gad mal us! Danke...) Aber villecht wär i däm Fall ä gueti Systemkamerä für di fasch besser als ä Spiegelreflex? Die si viu eifacher zum bediene (sogar mis Mami cha das - u das heisst viel! Sie isch dr Technik-Dummie schlechthin) aber mache ou sehr gueti Bilder. Zoome chasch ou sehr wit u teilwiis chasch ou Wächselobjektiv dra due... Klar chunnsch nid anes Ergäbnis härä wie mit däm Objektiv wo Pfingstrose het vorgschlage, aber wedä d Kamera när nid guet chasch bediene isch ds Fiich de villecht scho lang wäg bis du die richtigi Istellig hesch gfunde oder d Fotos wärde am Schluss gar nid guet... Es git im Netz mega viel Erfahrigsbrichte so vo wägä was für wän u weli Situation besser geignet isch (SLR / System), due am beste mal chli google...

@weddingbee: ou das tönt schwierig bi dir... Also i ha es wiisses churzes Chleidli anne gha woni im Mango ha kouft, mini gliebti Jeansjacke drüber und roti Accessoires drzue. GG het äs Schwarzes Jacket, dunkli Jeans, roti Converse und roti Flöige anne gha...

 1 .. 393 .. 783 784 785 786 787 .. 892 .. 997
Pfingstrose   Zuletzt   schaffe   bearbeitet   Problem   bstellt   Littlefoot   Janedoe   würklich   würklech   Hochziit   gspannt   irgendwie   richtig   Taeboyana   malinchen   Hochzyt   squishy   Iladige   Location