| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 394 .. 785 786 787 788 789 .. 893 .. 997
11.04.14 16:27
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Kameras: Bi gad froh redet dir Kenner so positiv vo Systemkameras... mir hei d Nikon 1 und si sehr zfriede. Sie isch ou extrem handlech. Mir hei die uf Oustralie mitgnoh und GG het auso mit dere scho Hammer Föteli härebracht wo sogar d Andrea globt het Es gäb dert no es 2. Objektiv drzue und üses einte TZ-Päärli het äbe die glichi und vielech chöi mir de eifach vo ihne das Objektiv uslehne. U süsch leischte mirs üs de glich o no, isch ja de scho lang nid so tüür wie eis fürne Spiegureflex.

@Squishy: I gloub im Fau o dass das es guets Zeiche isch! Düüme si witerdrückt!

@weddingbee: Da hesch einersits sicher rächt - u doch, mach dr nid e auzu grosse Stress. Was i 20, 30 Jahr Mode isch weiss niemer und das spiut o ke Roue - wichtig isch dass du di denn chasch zrügerinnere, wie happy du bisch gsi. Und das dünkt mi wichtiger, dassme das mau uf de Fotos no gseht.

11.04.14 16:34
weddingbee85 

@taeboyana: alles wo du seisch isch absolut richtig. nur, und jetz chunnts aber...ich han en rächte knall was chleider abelangt...han weiss ich wie vill bücher dihei und chönnt mittlerwile mit minere handtäschesammlig (was de wert abelangt) ziemli genau drü mönet ufhöre schaffe...chasch dir öpe vorstelle wie ich das mein?
und DARUM chan ichs nöd locker gseh...aber suscht bini imfall total normal (seit mer ämel).

11.04.14 16:37
malinchen 

@weddingbee: oh i finde das het Taeboyana jetz mega schön gseit... I weis nid obi no mal ds gliche Chleid würd alegä hüt wie denn. U i ha o scho dänkt woni die Fotos ha agluegt: "omg i bi denn sones Mütschli gsi! " Aber i lueges glich gärn a u i ha imfall sogar jedä Morge es Lache ufm Gsicht weni mitem Velo bim Standesamt näbä düre fahre - u das isch ds Bern im Normalfall ke schöne Ablick - i dänke es wird mir mit de Föteli genau glich gah... Geits dir de oft so we du Föteli vo dir vo früener aluegsch dass när nid zfriede bisch? Villecht dänksch das ja bim klassische Chleid när ou?

@Taeboyana: Ah de chasch du ja ar Jane gad ä Testbricht us erster Hand gäh... Also i bi sowieso dr Meinig dass me ou mit sehr eifache Kameras gueti Fotos cha mache wemä sich chli öpis überleit drbi und nid eifach ir Gägend umeknipst (auso i wott jetz da ou niemer beleidige oder so!!!) Oder resp. dasme äbä mängisch mitere eifache Kamera besseri Fotos macht aus miterä super tolle (tüüre) SLR wome drfür nid cha bediene u glich numä im Auto-Modus fotografiert...

11.04.14 16:46
_janedoe 

So weiter im Takt, haha :D

squishy
Ou schön hesch so tolli Sache erstande! Und wege de Wohnig hani au sGfühl es isch es guets Zeiche. Hoffentli klappets!

weddingbee
Arme weddingbeeGG :D

malinchen
Aso ich glaub für mich chunnt definitiv nur sone Systemkamera in Frag. Ich bin total de Instagram und Hipstamatic Föteler Muess glaub mal de Bricht läse am weekend wo du da postet hesch.

Wennis richtig verstande ha, ziehni ez los, chaude e Systemkamera und es dezue passends Objektiv. Oder?

Ich bin ebe definitiv überforderet und wett lieber en 'schlechteri' Kamera woni defür eifach chan ufe Uslöser knipse, als en Kamera woni no 7 Istellige muess mache das sLiecht passt und so. Hett chönne brüele zAfrika. I de Reisegruppe han ich öppe die gröscht Kamera gha und am wenigste gwüsst wie demit umgah

11.04.14 16:48
Taeboyana 

@weddingbee: mir isch Chleidig ou extrem wichtig und was ig a Chleider im Schrank ha (und glich immer no neui choufe), isch o nid unbedingt so normau aber i dänke me darf sech glich nid zfescht i öpis inesteigere und dr Fokus nume uf ds Chleid lege. I wett würklech a däm Tag eifach chönne es Strahle uf mim Gsicht ha und finde, das isch mindestens so wichtig.
Vielech hesch inzwüsche eifach o zviu Uswau mit dene 6 Chleidli? I meine i ha o mind. 3-4 im Schrank wo jedes würd schön usgseh... uf jede Fau würdi a dire Steu nid itz no es witers choufe, i gloub nid dass das dini Entscheidig würd eifacher mache . Weles würd de dim GG am beste gfaue?

11.04.14 16:49
_janedoe 

ah und wasi no ha welle sägä, Pfingstrose, du bisch soo luschtig, ha müesse lache ab dinere Ussag, mer söll ned uf d Fore lose :D Ich hoffe du hesch nur Fotifore und kei Hochziitsfore gmeint

11.04.14 16:49
malinchen 

@jane: hihi, ja so wei du das schribsch würdi defintiv zure Systemkamera griiffe... Gang di am bestä mal ga lah berate. De chasch nämlech ou gad schnäll chli usprobiere und luege wie de tschlag chunnsch... Und genau wie du seisch chasch när wedä di fürne Kamera hesch entschiede no es Objektiv drzue choufe. Da hesch sicher när meh drvo ou für im Alltag, bringts ja ou nid jetz ä Kamera choufe fürd Flittis wode när nie meh chasch bruche...

@me: so, i gange jetz zu derä Floristin... Bi ja mal gspannt ob die mir cha hälfe. Häbet alli es schöns weekend!

11.04.14 16:53
_janedoe 

DANKE malinchen!!! Vill Glück bi de Florischtin, chunnt sicher guet!

11.04.14 16:57
weddingbee85 

@all: ihr händ all sooooo rächt. nei ich chauf keis meh, versproche und taeboyana hät würkli s richtige gseit, s gaht ums glücklich sii. und d mode änderet halt. mein, mini tante hät im 90gi ghürate mit riiiiiese puffärmel, händsche und sooooooo vill glitzer und stickereie das mer vom morge eweg hät müesse e sonnebrülle alegge wills so bländet hät (übertriebig ahoi)

@jane: würkli arme weddingbee-GG. aber er hät mich jetz 7 jahr ertreit und au no entschiede no ganz vill wiiteri jahr mit mir zverbringe. glaub er isch abghertet ich hett ja gern en handtäschli-lift er seit er chauft mer eine wänn er euromillionär wird.

11.04.14 17:00
Pfingstrose 

Jandoe: Haha!!!! Soooo doof natürlich hani Fotifore gmeint!!! Kkk...

12.04. - FARA & DAENU... Allllllllllllles liebi und gueti für eue Tag! Gnüsseds eifach. Ziend jedi Sekunde i eu uf! Mached wie ihrs wend. Drucke dumme und bin au mit nervös. Haha! Und uf de Bricht simmer natürlich alli mega gspanne!

1 .. 394 .. 785 786 787 788 789 .. 893 .. 997
schaffe   Iladige   gspannt   Taeboyana   Hochziit   squishy   Janedoe   Location   bearbeitet   richtig   Zuletzt   würklech   bstellt   Pfingstrose   malinchen   würklich   Problem   Littlefoot   Hochzyt   irgendwie