| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 394 .. 786 787 788 789 790 .. 894 .. 997
11.04.14 17:14
_janedoe 

Re: Bräute 2014

weddingbee
Haha falls d Serie kennsch, ich wett sone Schuehlift wie d Caroline bi 2 Broke Girls im Townhouse hed. Ich wett sowieso ihre Chleiderschrank :D

Fraueträum

11.04.14 17:19
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

So, ich verabschiede mich is Weekend!!

@ fara & daenu: wünsch euch morn en wuuuunderschöne tag!! gnüssed jedi sekunde und lönd eui fiire!! dänk a eui und freu mich scho uf föteli und en bricht alles liebi

@jane: ja aso en begehbare chleiderschrank...ich weiss genau wie er müesst usgseh

11.04.14 17:24
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Blib demfall ich allei übrig bis am 9i. Ah ich hasse Friitig

Demfall schliess ich mich de Mengi a,

Liebi Fara, liebi daenu
Hebed morn en wunderwunderschöne, unvergässliche Tag. Ich wünsch eu top Wätter, en Tag voller Emotione, Liebi und glückliche Gsichter. Halted jede Moment i eune Herze fescht! Denke a eu und freue mi riesig uf FÖTELIIII¨! :D

11.04.14 23:50
Fara 
Re: Bräute 2014

Hey zäme

Ha natürlich nöd alles nagläse. Nur no churz welle schriibe.

Danke, dass ihr mich anschiinend de Hammer findet. Jaja, das hani natürlich scho gläse.

Und Danke für di guete Wünsch für morn.

Mir sind vorher go ufstelle i de Abiglocation. Es gseht soooo schön us. Hach, juhuuuu!

Defür hani sit hüt so extreeem trochni Lippe. Ich glaub, ich chan die morn nöd schminke. Aber jänu, d Föteli vo de Andrea sind ja scho gmacht.

Findi übrigens super, dass sie tüürer wird. Hetti ihre eh mal welle säge, dass sie locker au chli meh chönt verlange für die Qualität, wo sie bütet.

D Föteli chömed mittlerwile übrigens no chli kuuler verpackt. Verrates aber nöd.

Hey und Daenu: Aaaaalles Gueti für morn! Gnüss es!

Liebi Grüess,
Fara

12.04.14 07:57
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Liebi Fara & Liebi Daenu
Ich wünsch eu vo ganzem Herze e wuuunderschöni Hochziit!!
Gnüssed de Tag!!! <3

12.04.14 08:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Liebi Fara und Daenu: Hüt isch eue Tag!!! Gniesset ne i voue Züg und i hoffe, er wird genau so, wie dir euch das erträumt heit - oder no besser. I dänke a euch und freue mi mit euch!

12.04.14 09:56
nala05 

Re: Bräute 2014

Guete morge!!
Huuiii bi ez grad ü ere stund am nochläse gsi mi bitrag folgt de spötr mol
Was i abr eigetli will sage:

daenu & fara
Ich wünsch euch beidne e wuuuunderschöne dag! Gniesset jedi sekunde vo eurem dag, wünsch euch nur d best für hüt (und natürli au für suscht) ihr händ das beidi vrdient
Bi scho seeehr gspannt uf fötelis, huuuch bi grad chli nervös wenni mir vorstell das ihr euch grad am parat mache sind
ALLES GUETI EUCH BEIDNE

12.04.14 10:19
Sue87 

Re: Bräute 2014

Daenu und Fara
I wunsche euch vo heeeeeerze e wunderschöne
Tag und dänke fescht fescht a öich!!
Dir gseht sicher wuuuuunderschön us und i bi scho meeega gspannt uf
Öie Bricht und Fötelis
Riiiiiise drücker!!!!

12.04.14 23:15
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Abe Brütlis

Wie hei äch üsi 2 Brüt vo hüt gfiiret? Ha ganz viu a euch dänkt!

Hihi, i ha hüt mi High Heels Loufkurs gha woni vo GG ha ufe Geburi gschänkt becho. Isch suuuuper gsi! Het ächt gfägt und isch ou würklech hiufriich. Nimmt mi ja wunder, obi itz ir nächste Zit die Sache cha awände. Ds Luschtigste isch gsi, dassi mit Abstand die jünsgti bi gsi vo de Teilnähmerinne... hätti auso nid dänkt !

Dr Hammer isch no gsi, woni usem Kurs bi cho, hani gad e Kollegin gseh wo Afang Mai hüratet und ihre Polterabe het gha hihi

U de hani no e uuuuu wichtige grosse Punkt ändlech chönne abhäggle: Mir hei e DJ!!! Bi soooo froh. Ha hüt mit ihm telefoniert und er isch würklech mega sympathisch und me merkt, dass är u viu Erfahrig het. Er duet viu a Hochzite uflege und vom Musigstil här entspricht är üs mega. Und obwou är mega gfragt isch und äuä easy öper angers fänd wo meh würd zahle, isch är üs mitem Priis entgäge cho. So lieb! So itz chani mi wieder uf neui Sache ir Hochzitsorganisation konzentriere... What's next ? I gloub itz steit de gli mau d Menuwahl a und es Träffe mitem Hotel. Whozaa - i gloub es chunnt guet (das sägi itz no, fraget mi de im Ougust ).

13.04.14 19:18
daenu16 

Re: Bräute 2014

So schön z'lese, dass ihr alli so fescht a üs denkt hend. Danke vielmol für di liebe Wünsch.
Mir hend en perfekte Tag gha und alli Gedanke, Vorbereitige, Chöschte und Strapatze hend sich meh als glohnt. Es sich eifach unvergesslich und unbeschrieblich eimolig gsi Wolke 7 hoch 3!!!!
Link für Foto-Sneak-Peak wär scho vorhande (wer will?)
Bricht magi etz grad nöd...bin no zu überwältiget!

Fara: Hend ihr au so Hammer-Wetter gha? Bi so gspannt uf din Bricht

 1 .. 394 .. 786 787 788 789 790 .. 894 .. 997
Hochziit   Iladige   Location   Zuletzt   Hochzyt   würklech   richtig   gspannt   Pfingstrose   irgendwie   Taeboyana   Janedoe   schaffe   Problem   bearbeitet   Littlefoot   würklich   malinchen   squishy   bstellt