Bräute 2014 |
|
1 .. 395 .. 787 788 789 790 791 .. 894 .. 997
|
|
|
13.04.14 19:44
Fara
|
Re: Bräute 2014
Hey Daenu und alli
@Daenu: Freut mich, dass ihr so en super Tag gha händ! Ja, s Wätter isch au bi eus uuu schön gsi. Bin rächt überrascht gsi. De Wätterbricht (min Papi isch Meteorolog und hät eus di ganz Wuche dur immer wieder Updates gschickt) isch zwar immer besser worde, aber dass es grad würklich sunnig wird...! Wobi, so vill verusse simmer dänn doch nöd gsi. Würd sehr gern en Link ha!
@me: Mir händ au en wunderschöne Tag gha. Hans au richtig chönne gnüsse und au eusi Gäscht händ sichtlich sehr Freud gha, was mich natürlich mega berüehrt.
En Bricht schribi dänn no, aber bin eu ja no de vo vor fascht emene Monet au no schuldig. Hui ui ui. Chunnt!!!
En wunderschöne Sunntigabig eu no!
Liebi Grüess, Fara
|
|
|
|
|
|
|
|
13.04.14 21:11
nala05
|
guete obig zämme!
@pfingstrose: ich kuum wie die alt post hinde führe au vo mir nochträglig alles gueti zum geburi! hey das mit dr floristin tönt au super, hoff es passt nochär au vo dr offärte här! schue: mir gfalle d ballerinas mega! und dim gg si azug seht au toll us! und die fliege… de hammer! glaub mim gg si azug goht au i die richtig (nac däm wo ich bis jetzt us ihm usekützelet ha^^), user das är e kravatte het.
@sasileu: ohh je isch jo wirkli e mega doofi situationmit dinere TZ ich würd si aber uf jedefall mol ganz konkret druf aspräche.. abr vilicht wirkli erst nach dr hochzyt vrstands nämli scho das du gärn e langjöhrigi fründin as tz hesch… haach so doof! tlli sache hesch bstellt uf etsy wirkli blingbling
@sue: haha soooo lustig wäg de ohrstecker hmm asao ich glaub wenn duscho suscht perle schmuck ah hesch würdi bi perle bliebe ehrlig gseit. fänd die vo etsy no schön.. so as übrgang mit de strass steinli zum hoorschmuck euri bier-etikette…wow! mega schön! händir ächt super anekriegt!
@littlefoot: aaach so, jetzt han auch ich das mitem umzieh checkt jooo worum nid no es partykleid für d weddingparty
@janedoe: hmm so schad het dini schwöstr widr chli abfällig do mues ächt nid jedesmol si! aber eures menü tönt wirkli feiiiiin! yummy! wuhuuu so cool wäg de flittis! wäg dr kamera: aso ich ha e spiegelrefläx drbi ka letscht joor (ha die abr scho chli längr, e Nikon D5000) ich find se relativ eifach zum bediene, mues aber au zuegäh das ich vieles im automatik modus mach *schäm* für uf d safari sehni das genau wie d pfingstrose, ich würd mind. brennwiiti 200mm empfhäle, han es 200mm ka und hätti mir eig o gärn 300mm zuedo. ahhh jetzt hani grad wäg dr systemkamera gläse, aso mini schwöster het au d Nikon 1 und isch sehr z friede drmit, s git jo au dört 2 objektiv (ha! het taeboyana jo au grad gseit). ich persönlig find ebe lumix no toll, würd mir wohl so eini leiste wenni miessti. http://www.panasonic.com/ch/de/consumer/...temkameras.html do gits
@malinchen: uii tolli bikinis hihi euri vätere sin de coool! hoff si hän öbis guets gfunde bim shoppe! finds mega härzig!
@lamariee: schön widr öbis vo dir z läse! hihi mim gg ischs genau glich gange mit de pastel farbe.. isch nid so sis ding gsi.. hoff ihr findet no das für euch passende! ich mach glaub e bruutstruus wärfe. wird aber eine vo de tz-strüssli näh, wot min bhalte
@lil.lian: und sind ihr d ring go hole? no wägem getränkespänder.. ich hol mir eine zu 99% die wuche no :o) ohh paris.. so schön, hm tipps hesch glaub scho gnueg vo super paris kenner biko. aber für de fall das i no is handtäschli pass, würdi susch mitko
squishy: hey tönt nacheme ächt glungene shopping dag! gits föteli? ich dänk das isch e guets zeiche wäg dr wohnig! mini düüme sin druggt!
@weddingbee: sooo e lustigi bisch du! 6 kleider?! hihi dänk au das du sicher in eim vo däne 6 scho dis kleid drbi hesch. und das mitem umzieh isch doch e super kompromiss. mues zwar ganz ehrlig zuegäh.. i ha au scho fast no es zweits kauft wil i mir nüm so sicher gsi bi, aber wo ich das mim gg gseit ha het är mi zum glück zur vrnuft brocht uii iiiiich hät gärn de sex and the city begehbare kleiderruum! was würdi für dä nid alles mache… natürli gfüllt ^^
@taeboyana: he toll händir widr paar sache meh könne abhöggle! und das mitem DJ isch natürli meh as nur top!
@daenu: woooow ha grad d fotovorschau gügslet! du hesch wuuuunderschön usgseh! ihr beidi! soooo schön - e traum! bi jetzt scho sooo gspannt uf de bricht! danke fürs zeige!
@me: mir sin am fritig morge is dütsche los gfahre und hän unseri ring gholt si sin soooo super! ich freu mi sooooo sin genau wie mirs uns vorgstellt hän. bi aso mega happy! drnoch simer mit de ring im gepäck no in europapark (de juwelier isch ebe zwüsche freiburg und rust, de hän mir dänkt das loht sich vrbinde) es isch so toll gsi, perfekts wättr, nid viili lüt eifach toll. mir sin im schnitt ca. 10min pro bahn agstande. i bi nonie soviil gfahre a eim dag, ingsamt übr 20 fahrte ufem heiwäg bini im auto voll kaputt ipennt und dehei het mi gg miesse wecke, sin de vore tv ghoggt und ich bi nach kurzer zyt widr wäg gsi hihi! hmm den hani am donstig mich no mit minere tante troffe und es ersts hochzytsgschänk übrko si het mir ihre vrlobigsring gschänkt plus e bisteckring si gön ihre ebe scho lang nüme und si het dänkt si wot ihre schmuck a lüt vrschänke wo ihre öbis bedüte i hätti sicher freud dra! hani au sin mega schön! dr vrlobisring isch gold mitem igfasste saphir und de bisteck ring au gold mit voll bstetzt mit saphire.
so das wärs, wünsch euch no e schöne suntig obe und e guete wuchestart morn! vorallem unsere zwei neu-ehefraue gniessets no chli!
|
|
|
|
14.04.14 06:55
squishy-fishynicht registriert
|
Liebi Daenu
Danke fürs zeiige vo de Fotene! So ä wunderschönii Bruut biisch du hsii! Meh gspürt eui Liebi und sGlück in de Fotene! Beautiful!!!
Hebet all eb guetr Tag. Mir siind all es Wuchenend nöcher an unserm Hochziit
|
|
|
|
1 .. 395 .. 787 788 789 790 791 .. 894 .. 997
|