| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 539 .. 997
04.02.13 11:01
malinchen 

Re: Bräute 2014

@squishi-fishy: d idee mit dr drop-box isch ömu nid schlächt! =) Mir wärdä sicher no paar Mal Bildli ha zum postä...

@sue: ha dir PN gschickt...

@Schlossbergschuel: Ja, i findes trotzdäm ä super priis. S'isch ja när würklech es individuells Chleid, da zahlsch süsch viel meh... I ha scho Vorstelligä vo "mim" Chleid. Aber i weis äbä nid obs mir würd stah. Drum würdi gärn vorhär irgendwo eis ga aprobierä wo ähnlich isch...

04.02.13 11:22
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

sue87: ich dänke mier nämeds sicher mal uf d lischte, gönd aber sicher no 2 anderi sache go aluege. aber vo de grössi und allem wärs würkli super

FringillaVigo: ich weiss noni genau wie vill mier werded sie, ich dänke so ca. 40. s resti isch eher tüür, ich dänke mier würded scho uf die 7'000.- cho (das wäred ja denn ca. 175.- pro person, ich dänke das müemer sicher rächne). und wenn mer üs für das würded entscheide, würded mer warschindlich au grad de apéro det mache, denn chömed mer sowiso uf die summe :)

laprincipessa: das mit dim kolleg isch au blöd, finds immer mega schad wenn fründschafte wäg so öpisem kaputt gönd!
ja aso susch find ichs au schön wenn partner debi sind, ebe es gaht eim ja sälber au so, wenn mer mit partner iglade isch ischs vill schöner als wenn mer elei det isch. aber bi dere hohle nuss (hehehe) muessi würkli nomal luege wie mer das mached

04.02.13 11:42
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Sue: Mir si ebe letscht Jahr scho gsi, u wüsse di grose Pöschte eigentli scho, daher het si üs nüme so viu bracht. Wie isch es Dir gange?
De wettisch Du ou nach am zivile deheime Grille?

@malinchen: Isch doch ou schön, glich afe e Option zha.

@Delfinchen: Wäris de nit e Option süsch gad zgugge, dass Dir e Babysitter hättit?

@morelia: Wow, nit schlächt.

@FringillaVigo: Das mit dr Jahreszyt vor Mess hani ou cho überleit. Aber irgend e Grund wärde si sicher ha.

@novia_mayo: I gloub dHochzytsmessene si für das Jahr grösteteils scho umi düre. Gseht super us das Resti.

Was isch de hüet ou los, süsch louft ja aube nit so viu...?

04.02.13 11:47
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

squishy-fishy: Jetzt hat es geklappt ,Dankeschön! WoW was für ein wunderschönes Kleid!! Es steht dir ausgezeichnet!! Dein GG wird hin und weg sein wenn er dich darin sieht !
Und auch dein Ring ist wunderschön, sehr elegant und edel!!!
Ja jetzt kann euer grosser Tag kommen......!

Novia_Mayo: Das sieht aber echt chic und gemütlich aus, da lässt sich bestimmt toll feiern!!
Viel Spass noch beim planen!!

04.02.13 12:12
Sue87 

Re: Bräute 2014

Zivilstandesamtliche Trauung
Mir wette am 9. august z burgdorf standesamtlich hürate nume gad mitde 2 Trauzüge.
Das isch e Fritig. (cha hüt ire wuche alüte - bitte de düüme drücke dasmer e termin bechöme)

d idee wäri ner mitde trouzüge e kutschefahrt z mache dürs emmital öppe e stund - chunnt eifach ganz uf priise drufab - und ner bire waldhütte in lyssach z lande. det wird ner d familie und di engschte fründe iglade zum grille...si glich ner öppe 30-40 lüt...

es jahr druf im August 2014 isch de ner ds grosse fescht...

Lula, üs hets ebe ou nid soooooooo viu bracht - hoffe mir gwinne bimne wettbewerb;O);)

04.02.13 12:17
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

De hättet ihr dr glich Hochzitstag wie mir@Sue eifach es Jahr verschobe.

@Lula: mi Chef isch hüt ebe nid do und wil mir zäme schaffe, hani jetzt chli Zit, de isches sehr verlockend, vil im Forum zsi

04.02.13 12:29
Lula 

Re: Bräute 2014

@Sue: Ah ok. Mir si drum am überlege, nach am zivile hei ga zgrille...
Wieso hürotet ihr de scho das Jahr zivil? Oder hani das überläse?

@FringillaVigo: Ah ok, ja de isch klar...

04.02.13 13:05
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: Mir maches ou so: das jahr am 21.6. Standesamt und genau eis Jahr später när ds grossä Fescht... =D Bi üs het sich das eifach so ergäh, wöu mir ja no gnue zyt hei und üs ds Zivilä eigetlech nid so wichtig isch. So hei mir nur eis Datum u nid no sones blöds angers womä sich mues merkä wöu mes när überau mues agäh... Nimmt mi jetz ou wunder wies bi öich drzue cho isch?

04.02.13 13:20
Sue87 

Re: Bräute 2014

Fringillavigo
Wenn hüratet de dir?? also standesamtlich am 9. august? wüll kirchlich isches bi üs evtl. de ou der 9. August beidi mal s gliche;O)

Ziviles ein Jahr vor Kirchlichem
mir hürate das Jahr zivil wüll ig ou scho chli es fescht drus wett mache...ds zivile bedütet üs eigentlich nid so viel...ha aber ner gfunde so e grillparty wäri ou schön mitde fründe!

da mir ja no viu zit hei das z organisiere und ner ou froh si wemer aui apassige und dokumentesache scho gad mau chöi mache het das gad passt;O) es wäri ou süsch chli doof gsi wemer polterabend, fescht ziviles und fescht hochzit gad alles im 2014 hätte wöue mache wüll denn ebe süsch bi üs scho viel verplanet isch mit ferie etc...

bi emu gspannt....;O)

was heit dir de scho alles so FIX?

04.02.13 13:34
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@sue: wenn as mir zivil hürote wüsse mr nonig, irgendwenn im Summer 14, aber id chile göi mir am 09.08.2014

 1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 539 .. 997
würklech   squishy   Location   Zuletzt   irgendwie   gspannt   Littlefoot   malinchen   Hochzyt   bstellt   richtig   würklich   Problem   Hochziit   Pfingstrose   schaffe   Janedoe   bearbeitet   Taeboyana   Iladige